paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Sláva dvoutaktům
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125 a neodolal jsem, je doma.

Má to psáno 21kW, velikost normálního endura, asi 120kg bez paliva, zdvihy kol nějakých 270mm, samozřejmě na značkách.
Rejstřík:
Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159

Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540

Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,
1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

ČZ 125 984,511,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera - 979

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 - 740
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846

Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR 125 - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR 250 - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85
Honda CR 500 - 417,425,448,683,838,1071
Honda CRM 125 - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047
Honda NS 125F - 284,1487,1510
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 - 1550

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 - 532
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 - 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044
Kawasaki KR 250/350 – 738
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445
Kawasaki Triple - 760,790

KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1443
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM 125 MC - 984
KTM 250 MX - 644,787,1024,1337/81
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie - 746

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico - 882,909-911,946
Mega - 1102
Montesa trial - 1526
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT - 1043
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania - 1403

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997
Ossa trial - 1525
Penta - 1502
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 - 1446
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365,868
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TR 500 - 577
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 - 1491
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 - 162,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742,1341/82,1500
Yamaha YZ 490 – 49,496,1157/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882


Naposledy editováno 18.09.2021 23:32:49

Sláva dvoutaktům

8.1.2022 v 21:57 | Nahoru | #1831
A teď 1997-1998. Píst má menší vybrání, pátý přepouštěcí kanál už není probouraný až do klikové skříně, zato ty dva sací boostery jsou pořádně zvětšené.

Sláva dvoutaktům

8.1.2022 v 22:08 | Nahoru | #1832
A teď 2009, zase z videa. K velkým sacím boosterů přibyla ještě díra do pístu. To sice není žádná novinka, ale na YZ250 před rokem 1999 nebyla.


1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

9.1.2022 v 13:19 | Nahoru | #1833
Tohle se tváří jako dvoutakt.

Sláva dvoutaktům

9.1.2022 v 21:29 | Nahoru | #1834
Na hlavní stránce se objevil článek o stroji Yamaha DT-1. V našich končinách asi nesehnatelná věc. Ale na ebay se najde spousta dílů, mezi nima i válec s uspořádáním, které zajistilo relativně vysoký výkon 17kW/7000rpm a přitom spotřebu kolem 6L/100km na silnici. U DT-1 to bylo sání řízené pístem a čtyři přepouštěcí kanály.


Yamaha označovala tento typ jako 250 Enduro a DT-1 bylo pro zpřesnění, podobně jako u Jawy a ČZ byl typ daný třímístným číslem. Asi poprvé se v názvu motorky objevilo slovo Enduro. Původ slova je nejistý, ale podle všeho vzniklo poameričtěním francouzsko-britského endurance, jako označení pro vytrvalostní závody všeho druhu někdy koncem 50. a začátkem 60. let.

Sláva dvoutaktům

9.1.2022 v 21:46 | Nahoru | #1835
Po typu DT-1 následovaly vylepšené DT-2 (1971) a DT-3 (1973). U nich Yamaha použila na sání jazýčkový ventil a označila to jako Torque Induction. Taky přibyl pátý přepouštěcí kanál, plus díra v pístu, aby směs mohla z klikovky do pátého kanálu. Výkon vzrostl na 18kW/7000rpm, ale hlavně se vylepšil průběh výkonu.


1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

9.1.2022 v 21:51 | Nahoru | #1836
Tohle si neodpustím.

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

9.1.2022 v 22:28 | Nahoru | #1837
má tu někdo NSR 125?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

9.1.2022 v 22:36 | Nahoru | #1838
tomasNJ> Někdo jo. Co potřebuješ?

(reakce na) Sláva dvoutaktům

9.1.2022 v 23:40 | Nahoru | #1839

Beranidlo píše: tomasNJ> Někdo jo. Co potřebuješ?


změřit délku kluzáku na předních vidlicích...od středu osy po prachovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

10.1.2022 v 17:05 | Nahoru | #1840
kratkej01> To je nějaká maketa, že to nenastartovali? Tipoval jsem je na Mexikánce, ale telefon na ně vede ještě dál, až někam do Panamy.
Ale borec má pěknou sbírku. Jak vykládá cosi panamánsky, tak jsem pochopil, že narkobyznys je houby byznys, když celá Escobarova banda se zmohla akorát na nejobyčejnější japonské stopětasedmy

Sláva dvoutaktům

10.1.2022 v 18:05 | Nahoru | #1841
TM 250 EN 2T 2014 s nálepkama ČZ za asi 150 tisíc našich peněz. Zaujal výfuk Scalvini a na něm dvě tlumicí koncovky, no to svět neviděl ... Vlastně viděl. Kdysi jsme dělali výfuk na 250 panelku a tam kvůli nízkým otáčkám vycházel výfuk strašně dlouhý, když zároveň s koncem motorky končil i reflexní protikužel. Využilil jsme toho, že koncovku, tím myslím tu cca 20-30cm dlouhou trubku, která je nedílnou součástí výfuku, lze zapíchnout kamkoliv a kterýmkoliv směrem do reflexního protikužele, a v tomto případě to vycházelo asi 30cm od konce a pěkně kolmo k ose výfuku. Tlumič výfuku byl vyústěný vlevo a výfuk samotný byl zase vpravo, pěkně do špičky, tak aby to nevypadalo tak hnusně a pitomě, navařili jsme na jeho konec fake tlumič.


(reakce na) Sláva dvoutaktům

10.1.2022 v 18:15 | Nahoru | #1842
[quote=Beranidlo]kratkej01> To je nějaká maketa, že to nenastartovali? Tipoval jsem je na Mexikánce, ale telefon na ně vede ještě dál, až někam do Panamy.
Ale borec má pěknou sbírku. Jak vykládá cosi panamánsky, tak jsem pochopil, že narkobyznys je houby byznys, když celá Escobarova banda se zmohla akorát na nejobyčejnější japonské stopětasedmy

Proklikni si video na YT potom klikni a autora videa a potom na videa mají toho ta víc.

Sláva dvoutaktům

10.1.2022 v 18:22 | Nahoru | #1843
Jak se tohleto může stát?
Trialová Sherca


Husqvarna CR125, nějaká taková

Prasklý rám a motor to neudržel? U trialového Sherca rám pod motorem není vůbec, takže by stačilo povolit jeden šroub, aby to drželo pohromadě jenom na hlavě.

Naposledy editováno 10.01.2022 18:26:25

(reakce na) Sláva dvoutaktům

10.1.2022 v 21:28 | Nahoru | #1844
[quote=Beranidlo]Tohle si neodpustím.

Tak jsem to skouknul celý, něco je špatně, mizerný moto , pneu , oblečení, a tisíce lidí jezdí všude možně. U nás se dokonce šestidenní jezdila v Krkonošským národním parku
A dnes?

(reakce na) Sláva dvoutaktům

12.1.2022 v 18:33 | Nahoru | #1845
Jak jsem ji uviděl, hned jsem si vzpomněl, že něco podobného deHavlis chtěl. Beta RR 200, 2020 za 140 . Lehká jako 125, pod 100kg, výkonově něco mezi 125 a 250, stejně jako před časem KTM EXC 200, jenže ty moc nejsou, protože všichni potřebovali 300 a 200 málokdo docenil - největší sílu má motor kolem 8000 ot., největší výkon asi v 9000 ot., v 10 tis. zvadne. Elektrický startér, oilmaster, ale vibrátor bez vyvažováku, podle review, co jsem našel na youtube. Dobré je, že to není žádná převrtaná 125, ale všechno je dimenzované na těch 200ccm / cca 30kW.


havlis_de píše: ... Člověk se chce svést takže to musí mít značky a aby to mělo víc jak 200ccm. Bohužel nám tu v inzerci zbývá takový ten výškrab ze stodol nebo silně unavený 125 za neskutečný peníze. Líbilo by se mi lehké enduro ala TDR Belgarda, DT ale s obsahem tak 200 nebo něco zábavnějšího jako KTM 300 exc, Honza CR 500 na motárdech se značkami. Bohužel Rotax motory víc jak 140/160 jsem nikde neviděl ...

Sláva dvoutaktům

13.1.2022 v 23:16 | Nahoru | #1846
Suzuki RM500 za 147 tisíc . Model 1983, podle barev, zadní vidlice. Měla by mít vpředu dvojklíč, ale nemá. Hodný půllitr s dobrým pérováním, první RM500 po předchozích RM465. Více jsem psal k následovnici 1985 v #1484. Předchůdkyně RM370 byla v #1101 a RM400 v #1408
Konkurentky KX500 v #1762 , CR480R v #1715 a YZ490 v #1768




Sláva dvoutaktům

14.1.2022 v 09:46 | Nahoru | #1847
Ze stejné sbírky je na prodej Fantic Koala, asi 50cc, nejde o tom moc zjistit, za 89

Sláva dvoutaktům

14.1.2022 v 09:55 | Nahoru | #1848
To bude 50ccm, docela by mě zajímalo jak se na tom jede. Na FB to má vlastní stránku.

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

15.1.2022 v 06:34 | Nahoru | #1849
Chlapi, nepojede nekdo do Rimini? Je tam H1 500 za dost dobrou cenu.

(reakce na) Sláva dvoutaktům

15.1.2022 v 21:33 | Nahoru | #1850
Koudy01> Ceny, jak za ty Jawy u nás. 7500 euro bych teda nedal ani za novou.

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

15.1.2022 v 23:58 | Nahoru | #1851
Normalka je kolem 11000 eur. Za tu moji Suzuku jsem dal o neco malo min jak 7500€. A musim rict, ze to za to stoji. Peraka bych za to nekoupil. A misto toho ma motorku, co jede a funguje.

Naposledy editováno 16.01.2022 00:00:55

Sláva dvoutaktům

16.1.2022 v 00:06 | Nahoru | #1852
Ta Koala je super, vypada to fakt jako koala

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

16.1.2022 v 10:13 | Nahoru | #1853
Koudy01> O kapku dráž, o hodně blíž, za 200 je H1 1975.

(reakce na) Sláva dvoutaktům

16.1.2022 v 10:57 | Nahoru | #1854
Kohlstein> tyblaho, za kolik ji musel ve Finsku koupit, aby se vyplatil dovoz a jeste zbyla rozumna marze? Tipuju tak 6 tisic EUR...

Sláva dvoutaktům

16.1.2022 v 11:40 | Nahoru | #1855
Na to, že je ze severu není ani orezlá, moc pěkná

(reakce na) Sláva dvoutaktům

16.1.2022 v 20:33 | Nahoru | #1856
Kohlstein> To neeee. To si sem neměl dávat. Do Rimini se mi nechtělo. Ale tady ten by mi to dovezl až domů. Ojoj, to asi potřebuju.

E: A ještě taky tu Z1300, co tam má. Má tam víc zajímavých motorek, pan Adam.

Naposledy editováno 16.01.2022 20:36:29

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

17.1.2022 v 11:42 | Nahoru | #1857
Tak kdo mě předběhl a zavolal dřív jak já? Nehlaste se všichni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

17.1.2022 v 20:23 | Nahoru | #1858
Koudy01> Ber to tak, že jsem ti ušetřil velkou spoustu peněz, za které se dají pořídit dvě, tři, nebo čtyři daleko lepší mašiny. A taky bys musel zapudit GT, prdel máš jenom jednu.
edit - ušetřil myslím tak, že to tady viděl někdo další a tvoje dilema přestalo existovat ...
Náhražkou třeba Yamaha TDR125 za 25 ?


Naposledy editováno 17.01.2022 20:26:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

18.1.2022 v 06:12 | Nahoru | #1859
Kohlstein> Beru to tak, ze jsem usetril prachy, za ktery si toho s kazdym dalsim dnem koupim min a min. Coz mi prijde horsi, jak uvalit dve kila za spatnou motorku s celkem pravdepodobnou vyhlidkou slusneho sporeni. Lepsiho nez v bance urcite. O mnozstvi prdeli tu moc nejde

No, jeste je ta v Rimini

TDR beru. Ale 250. Jenze tu by mi vyfoukl zas assassin, nez bych se odhodlal zavolat

Naposledy editováno 18.01.2022 06:14:56

(reakce na) Sláva dvoutaktům

18.1.2022 v 07:59 | Nahoru | #1860
Koudy01> Kup cihly a zarovnej s nima stodolu. Cihla se nekazí a hodnoty netratí.
Kawasaki KX 250 1981 dohodou. Vypadá, jako jedna z těch na plakátu.


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řetěz aprilia rs 125 Aprilia RS 125 Lukynek27 7 Dnes v 14:31 kerut
Specifikace-Kawasaki kdx 125 Kawasaki KDX 125 Korivka 16 5.5.2022 v 09:34 Korivka
Jednotka přívěry RAVE Aprilia RS 125 Lukynek27 4 21.4.2022 v 09:06 kokoška.
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu
Netahá víc jak 5000 otáček Aprilia RS 125 Lukynek27 11 2.4.2022 v 13:47 Lukynek27


TOPlist