bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

27.6.2021 v 21:01 | Nahoru | #1411
Raptor za 20 tady na webu ? To se jen tak nevidí
Aktuální u nás hrozí něco podobného. Kluk si dělá papíry na auto a motorky pak asi půjdou na nějakou dobu stranou. Ale rozdíl u nás nejspíš trochu bude - já když koupím, tak už asi neprodám.


Dva takty jsou víc než dost

27.6.2021 v 21:09 | Nahoru | #1412
Ten je ale celkem peknej za ty prachy. Retez jak ksandy. Ale to nic....ten pruzor pod nadrzi, to tak patri? Nebo tam chybi airbox ci tak neco?

Naposledy editováno 27.06.2021 21:12:12

Dva takty jsou víc než dost

27.6.2021 v 21:42 | Nahoru | #1413
Však už je pryč. A ten průzor tam je schválně i podle manuálu. Dá se do toho prostoru schovat otevřená helma.

Naposledy editováno 27.06.2021 21:43:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.6.2021 v 21:44 | Nahoru | #1414

Kohlstein píše: Stále je možnost ji zachránit v celku, akorát už je za 50



mám radši Hondy
jinak mám teda hotovo ted o víku jsem byl s tim jezdit v Benátkách


Naposledy editováno 27.06.2021 22:28:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.6.2021 v 23:09 | Nahoru | #1415
tomasNJ> Pekny

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.6.2021 v 07:22 | Nahoru | #1416
po dlouhý době kloudný Mmito ito, co na to odborníci??

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.6.2021 v 07:25 | Nahoru | #1417
kuba350> Uplne se mi nelibi, netusim jak to ted je s dovozem z Britanie, tusim ze to bude slozitejsi kdyz uz nejsou v EU. Nepojizdna muze byt z tisice duvodu, nejelo to od 2014...za 40 je to drahe, bude na tom hromada prace.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.6.2021 v 08:53 | Nahoru | #1418
kuba350> Kdyby to paní nejdřív postavila na naše papíry, tak možná OK. Tak jak to je a i kdyby bylo alles legal, tak může přijít komplikace s tím, že kocourkovský úřad bude vyžadovat údaje, které britský kocourkov nezajímají, a pak budeš potřebovat člověka (obvykle to bývá původní dovozce s příslušnými kontakty a sběhlostí v těchto věcech), který to "nějak udělá". Pokud by byla za půlku a ne za 40, a dala se případně strčit do muzea nebo posloužit jako dárce, tak to nemá chybu.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.6.2021 v 15:35 | Nahoru | #1419
Kohlstein> Loni byla černá , teď se nabízí bílá SXT 350 za 63

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.6.2021 v 18:13 | Nahoru | #1420

assassin píše: tomasNJ> Pekny


Díky, eště musím poladit přívěru, jinak to jede jak pichla svině, ta druhá 125 se může jít schovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.6.2021 v 22:29 | Nahoru | #1421
tomasNJ> Jakože 1993 je daleko před 2004? Něco jsem četl, že 2004 nebyla nic moc, jakoby Honda schválně pokazila ročník, aby to lidi přestali kupovat a přešli na 250 CRF.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.6.2021 v 00:49 | Nahoru | #1422
Beranidlo> jako proti té 93 to nejede, ale taky to může být tou vložkou co tam je, chtěl bych sehnat nový válec nějakou ulozenka hlavně ať je bez vložky, 2005 až 7 by měl zas jako jet, přívěra zas mechanicky ale už i dost jiných věcí na motoru, byť na první pohled ta motorka vypadá úplně stejně

Dva takty jsou víc než dost

3.7.2021 v 10:11 | Nahoru | #1423
Yamaha DT175, o zbytečnosti odlehčená verze.
https://www.motorkar...-175-mx-1674916.html

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

5.7.2021 v 22:25 | Nahoru | #1424
Údajně Aprilia AF1, za 4
https://motorky.bazo...5261/aprilia-af1.php


Tak trochu rébus. Rám, nádrž, sedlo jako na AF1. Ale kde je letmo uložené zadní kolo? Kola jsou z Gilery KK/KZ, asi i se zadní vidlicí a motorem, protože Rotax to taky není.

Dva takty jsou víc než dost

6.7.2021 v 21:09 | Nahoru | #1425

Dva takty jsou víc než dost

6.7.2021 v 23:03 | Nahoru | #1426
Honda MBX80 za 20, prý zabiják Simsonů
https://motorky.bazo...4729/honda-mbx80.php




Naposledy editováno 06.07.2021 23:04:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.7.2021 v 08:32 | Nahoru | #1427

tomasNJ píše: mám radši Hondy


Tak tedy CR125R za pouhých 33 v Brně? Model 1990.
https://motorky.bazo...395/honda-cr-125.php



Naposledy editováno 07.07.2021 08:32:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.7.2021 v 23:07 | Nahoru | #1428
Kohlstein> Zajímavý modelový rok. Poprvé HPP přívěra po předchozích ATAC válcích, viz. #1302 a následující od tomasNJ
https://www.motorkar...;pgr=44#goto10253829
Střelhbitý motor ve vychytaném podvozku, nebýt teda toho, že se u Hondy rozhodli pokazit předek použitím upside-down Showy s podobně nedobrými vlastnostmi jako u předešlých ročníků CR250R (psal jsem o pár stránek zpět, někde kolem #562) a časté výměny oleje ve vidlici jsou nutné pro zachování aspoň nějaké funkce.



Naposledy editováno 07.07.2021 23:17:36

Dva takty jsou víc než dost

8.7.2021 v 09:28 | Nahoru | #1429
Husqwarna WRE za 15 k dodělání
https://motorky.bazo...usqvarna-wre-125.php

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.7.2021 v 15:42 | Nahoru | #1430

Kohlstein píše: Tak tedy CR125R za pouhých 33 v Brně? Model 1990.
https://motorky.bazo...395/honda-cr-125.php



být to 91 (safari) a neprodávat to ten co to prodává, tak bych asi uvažoval... 89 je doma což je hodně podobné, a právě tam mi nesedí geomerie, proto jsem sháněl novější aby se na tom dalo jezdit... a sice levná, ale už tech 80 nasypaných v tom vidím, po tom co jsem si zkusil s mou 93 tak mě jaksi přechází chuť, mám rád věci f topu a to prostě stojí peníze ta 93 je super, parádně mi sedla do ruky a ten fungl nový zadní tlumič je znát...

ona tam vlastně je i ta safari ale jak vidím ty malé kola s přední vidlicí tak to je 20 na teď

Naposledy editováno 08.07.2021 18:28:04

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.7.2021 v 15:49 | Nahoru | #1431

Beranidlo píše: Kohlstein> Zajímavý modelový rok. Poprvé HPP přívěra po předchozích ATAC válcích, viz. #1302 a následující od tomasNJ
https://www.motorkar...;pgr=44#goto10253829
Střelhbitý motor ve vychytaném podvozku, nebýt teda toho, že se u Hondy rozhodli pokazit předek použitím upside-down Showy s podobně nedobrými vlastnostmi jako u předešlých ročníků CR250R (psal jsem o pár stránek zpět, někde kolem #562) a časté výměny oleje ve vidlici jsou nutné pro zachování aspoň nějaké funkce.



na té 93 sem potřeboval poladit tu přívěru, brzo se otvírala, po všech možných pokusech, jsem skončil u odstředivky (pozice 20) a vyndal z ní 2 kuličky, funguje to luxusně...hold unavená kontra...
na 04 se mi podařilo sehnat funglofku válec orig honda, tak doufám, že se to rozjede tak jak má a ten válec s vložkou pujde do regálu...

Dva takty jsou víc než dost

9.7.2021 v 23:32 | Nahoru | #1432
Okurková sezóna, odkaz nedám!

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

10.7.2021 v 08:23 | Nahoru | #1433
Vždycky mě zajímalo z jakého důvody lidé tyhle projekty realizují. Pochopil bych pro vlastní potřebu, ale jaká bude prodejnost?

Dva takty jsou víc než dost

12.7.2021 v 17:06 | Nahoru | #1434
Jediný z nás Assassin tam byl, takže může potvrdit nebo vyvrátit, jestli je následující video pravda nebo podvrh.

Pro ty, kteří nedisponují italskou řečí zcela bravurně, pár screenshotů.
Klubovna vítězů

Tady se podepisují kontrakty s budoucími vítězi:

Tenhle maník je specialista na montáž dvoutaktů 250/300. V TM je každý specialistou na něco jiného.

Opuštěné pracoviště pro montáž motorů určených pro ty nejlepší. Vyniká pečlivým výběrem dílů a maniakálně důslednou kontrolou všeho.

Nějaký motard. Off-topic, protože má dva takty navíc.

Montáž motorů 125 SMR. Vidím vstřikování.

Tady dělají pěknou a užitečnou práci

Dva takty jsou víc než dost

12.7.2021 v 17:19 | Nahoru | #1435
A jsme v obrobně. Válce, kartery, odlitky, špony, ...


Hromada dílů se obrábí z plného materiálu, např. víčka

Brejle

Corpo farfallato - těleso škrticí klapky

Corpo ammortizzatore. Proč není zadní tlumič KYB, když přední vidlice může být? Když to umí v TM udělat líp, tak to nebudou kupovat!

A zase něco z plného materiálu, držák zadní brzdy

Dva takty jsou víc než dost

12.7.2021 v 17:26 | Nahoru | #1436
Jeden člověk skládá celou motorku od A do Z, jeden ji zkontroluje

Budoucí 125, MX s karburátorem a SMR se vstřikováním


Tady se montuje denně 10 až 15 motorek. Fabrika má asi 105 lidí.

Očíslované rámy před montáží

Dva takty jsou víc než dost

12.7.2021 v 17:37 | Nahoru | #1437
Po odzkoušení se pár věcí zase sundá a jde to do krabic.

Zkušebna - motorová brzda, na které dostanou pohulit všechny motory. Toto vypadá na zkušební stolici motorů, než se namontují. Ale ve videu se říká, že testují smontované motorky.

Reparto buratto. To se špatně překládá, ale v bečce vibrují spolu s kamením ozubená kola, aby pak při výměně oleje nebyla stížnost na špony.

Písty všech mistrů světa.

Výkon tohoto 125cc motokárového motoru se nesděluje, ale na začátku videa na chodbě padlo "přes 50 koní".


Naposledy editováno 12.07.2021 17:42:54

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.7.2021 v 18:23 | Nahoru | #1438

Dva takty jsou víc než dost

12.7.2021 v 23:34 | Nahoru | #1439
KTM 200 EXC, model asi 1998/1999, za 55 tisíc. Novější KTM jsme tady nějak štítivě vynechávali, asi že je jich moc. Dvoustovka se poprvé objevila v roce 1997 a měla zalepit díru mezi 125 a 250. Podvozek a váha EXC kolem 100kg odpovídaly stopětadvacítce, to samé motor, ale na maximum přifouklý stylem big bore - 193ccm, vrtání 64 a zdvih 60mm. Vznikla tak agilní motorka, která ale svého jezdce tak snadno neutahá, jako to umí 250/300. Maximální výkon na kole kolem 27kW odpovídá nabušeným 125ccm motorům, jenom je posazený asi o 2000rpm níž. Hydraulická spojka není ve srovnání se 125ccm moc potřeba, tady stačí přidat plyn.



Našel obrázek výkonů různých 300 / 250 / 200 a 150ccm, která od modelu 2017 nahradila dvoustovku.

Převedeno na Nm točivého momentu je vidět, že dvoustovka se chová podobně, jako big bore na Cagivu (#1394 ), u které funguje "škrcení" průřezů a slabší účinek výfuku na výplach válce.

Novější 150ccm motor má charakter 125, jenom je tam toho výkonu kapku víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.7.2021 v 08:57 | Nahoru | #1440

kuba350 píše: další Mito v inzerci


Píše: Zadní rozeta 42 zubů ( převod více do síly)
Správně má mít otevřené rozetu 43 zubů, takže on to má více do rychlosti, ne do síly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist