globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 12:06 | Nahoru | #1381
Koudy01> GT 750 opět slevnily, ale o to horší mají v inzerci fotky. Za 168 s bubnem vpředu, s 5000 mílemi na tachu a na gumách možná z roku 1972.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 12:29 | Nahoru | #1382
Kohlstein> Z opačného konce na žebříčku, Yamaha Chappy 50 za padesát . Musel jsem se podívat, co to je, když z inzerátu to nejde moc poznat. Ostuda motorismu, vyhrazeno blondýnám, vozit v autě místo rezervy.


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 12:42 | Nahoru | #1383
Tak odsud Babeta okopčila ten svůj poslední výtvor...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 13:17 | Nahoru | #1384
Kohlstein> No, ta černá vypadala na fotkách líp. Tady je nějaká práce a dokupování drobností. Ale vhledem k nekvalitním fotkám by to chtělo vidět na živo, aby to šlo objektivně posoudit. Třeba to vypadá líp jak na foto. Ale já bych tu 750 asi nechtěl. Od Kawy jo. Macha 750 bych bral hned....ale u Suzuki má větší užitnou hodnotu asi 550.

Naposledy editováno 15.06.2021 13:17:26

Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 14:48 | Nahoru | #1385
Další elefant za stejný peníze. bazoš


Malá RG už tu byla, ale tahle snad ne.


Naposledy editováno 15.06.2021 14:57:32

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 18:04 | Nahoru | #1386

Anti píše: Tak odsud Babeta okopčila ten svůj poslední výtvor...



Stella neni slovenská, ale původně Lotyšská - Riga M14 tuším..
Mám ji načipovaou, a nedám na ni dopustit. Tydle ladičky však vypadaj taky moc fajn
Onehdá asi celej čtyřlístek dělal malý mrzáky, jen mankyna je nejznámější.

Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 22:43 | Nahoru | #1387
Bělounké Mito, cena k jednání 55 tisíc . Válec bez označení, tipuju Polini 160ccm / vrtání 64mm. A teď to hlavní, je po 180km už zajetá, a nebo ještě ne? Nedávno se diskutovalo na podobné téma, ale bylo to hlavně o čtyřtaktech. Podle mě, jestli má píst od výroby správnou vůli, tak chybí posledních dvacet kiláků to zajetí dodělat podle sebe, tj. namazat a nesrat se toho. A buď to dopadne dobře, a nebo ne.




Naposledy editováno 15.06.2021 22:47:26

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 22:53 | Nahoru | #1388
Ten Polini 160 ccm kit jsem měl, je to mrtvola. Defacto je to akorát převrtaný 60433 válec. Spodek asi lepší, vršek bída. A0401, 73037 i 66650E jede určitě líp. Už bych to nechtěl.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.6.2021 v 23:14 | Nahoru | #1389
Bakoun> Napoví to, čemu říkají portmap:


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

16.6.2021 v 00:27 | Nahoru | #1390
Beranidlo: samozřejmě vím .)
Sám jich pár mám:



Ten Polini mám někde zahrabaný.

Naposledy editováno 16.06.2021 00:28:25

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.6.2021 v 09:21 | Nahoru | #1391

Bakoun píše: Beranidlo: samozřejmě vím .)
Sám jich pár mám...


Dokázal bys to okótovat a ofotit?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

16.6.2021 v 09:31 | Nahoru | #1392
Kohlstein: kromě tý A0401, kterou mám teďka v motorce, asi jo. Jen to nebude hned. Je nějaký konkrétní válec, který tě zajímá nejvíc?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.6.2021 v 10:00 | Nahoru | #1393
Bakoun> Myslel jsem tak, jak to máš obtisklé na papír. Jasně, změřit výšky kanálů od horní hrany na demontovaném válci by nemuselo být od věci. Můžu přispět dvěma Rotax válcema na Pegaso (ještě furt jsou v bedně ), když se k tomu dokopu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.6.2021 v 11:31 | Nahoru | #1394

Bakoun píše: Ten Polini 160 ccm kit jsem měl, je to mrtvola. Defacto je to akorát převrtaný 60433 válec. Spodek asi lepší, vršek bída. A0401, 73037 i 66650E jede určitě líp. Už bych to nechtěl.


Už tady ten odkaz byl, i v jiné diskusi , následující převezmu z mitoclub
Ten válec Polini 160 opravdu nejede, od 9000rpm výš tomu nestačí průřezy kanálů, které jsou možná menší, než na 125ccm válci 60433 (první Mito) a taky jejich nasměrování utrpělo. Píšou, že je to dobré do města a "takové to normální ježdění", ale vytáčet to nemá smysl. Maximální výkon je menší, než u 125ccm:

Trochu je to vidět i na následujících fotkách, vlevo Polini 160, vpravo 60433

Proti tomu vlevo 73037 a SP válec z r. 1995 s označením 81782 vpravo

Všimněte si jak se změnil poměr šířky hlavního přepouštěcího kanálu (blíž k výfuku) a vedlejšího kanálu.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

16.6.2021 v 12:50 | Nahoru | #1395
Ale ať jenom nespekuluju nad obrázkama, dneska jsem si vzal na cestu do práce žlutý Planet, od podzimu jsem na tom nejel a good . Cestou jsem zastavil a odpojil elektriku přívěry, aby zůstala zavřená. A musím říct, že se chová naprosto jinak, než když je zavřené RAVE na Pegasu. Tomu po překročení 8000rpm (s tím kratším výfukem) začal rychle docházet dech a v 8500 rpm byl konec (viz. #1270 a následující). Dneska se mi potvrdilo, co jsem začal tušit, když jsem psal #1294. A musím se omluvit všem italským inženýrům, když jsem o nich prohlásil, že byli šupáci, a že ty boost výfukové kanálky by měly být buď taky ovládané přívěrou a nebo by tam neměly být vůbec. Ve skutečnosti je Cagiva CTS přívěra pouze v hlavním výfukovém kanálu navržená velmi důvtipně. Když tu věc cca z roku 1985 jeli Strijbos, Vehkonen, Contini a sbírali tituly, určitě panovala obava, co by se stalo, kdyby přívěra přestala fungovat a zůstala zavřená. S polovičním výkonem by nemělo cenu pokračovat v závodě. Ale tím že booster kanálky byly pořád otevřené a měly vhodné načasování (většinou jsou cca 2mm pod hranou hlavního kanálu) a průřez, se dosáhlo toho, že motor by šel i se zablokovanou přívěrou vytočit téměř až do maxima, i když třeba s dvoutřetinovým výkonem. A to už by na relativně úspěšné dokončení jízdy stačit mohlo.
Mě to dneska úplně do maxima nešlo, ale na nějaké to předjetí zpomalenců v autech to stačilo a maximálku kolem 120km/h jsem tam měl.


Naposledy editováno 16.06.2021 12:55:45

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.6.2021 v 13:34 | Nahoru | #1396
Beranidlo> Mam podobnou zkusenost, kdyz mi odeslo servo privery. Na zavody jsem si pak mohl vybrat, jestli necham priveru zavrenou nebo otevrenou. Zvolil jsem zavrenou, ten vrsek tomu chybel, ale nebylo to tak tragicke a ve vysledku jsem se propadl jen o cca jedno misto. Zkousel jsem i konfiguraci otevrene privery, ale to bylo nepouzitelne, rozsah pouzitelnych otacek byl jen cca od 8 vys...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.6.2021 v 20:37 | Nahoru | #1397

Beranidlo píše: Už tady ten odkaz byl, i v jiné diskusi , následující převezmu z mitoclub
Ten válec Polini 160 opravdu nejede, od 9000rpm výš tomu nestačí průřezy kanálů, které jsou možná menší, než na 125ccm válci 60433 (první Mito) a taky jejich nasměrování utrpělo. Píšou, že je to dobré do města a "takové to normální ježdění", ale vytáčet to nemá smysl. Maximální výkon je menší, než u 125ccm:


Pro porovnání k té Polini 160 křivce momentu a výkonu dám také křivky momentu a výkonu pro nějaké 11kW a nějaké neomezované Mito, které jsem ukradl u bikeboy.org
1ft-lbs je asi 1,36Nm, takže maximum je asi 18.4Nm



Naposledy editováno 16.06.2021 20:47:05

Dva takty jsou víc než dost

17.6.2021 v 00:01 | Nahoru | #1398
Pro Mita, z cizí diskuse, Mito SP 525 přestalo jet po 300km od výměny pístu:


Okamžitě padlo podezření na pompa di olio elettronica, ale ECU to řídila správně. Nakonec to byla "jenom taková malá blbost", která jinak neměla na chod motoru skoro žádný vliv, ale nebyla tam žádná zpětná vazba, která by to mohla odhalit:

TPS má fungovat v rozsahu 0-5kOhm, ale ve skutečnosti tam bylo 1kOhm na zavřeno, což bylo dobře, ale jenom 3kOhm na plně otevřené šoupátko.

Naposledy editováno 17.06.2021 00:02:27

Dva takty jsou víc než dost

17.6.2021 v 11:27 | Nahoru | #1399
TPS je potenciometr se 3 vývodama. Dost jsem se s tím natrápil, protože manuál uvádí opačné údaje, než jsou ve skutečnosti. S nastavení jsou též nejasnosti - je to seřízené z výroby a zabarvené.
Viz https://www.motorkari.cz/tema/?t=201752

Naposledy editováno 17.06.2021 11:28:48

Dva takty jsou víc než dost

17.6.2021 v 12:29 | Nahoru | #1400
Yamaha R3 z r. 1969 za 59 . Konkurent Californianu, taky 350 ccm, akorát teda 36HP/7000rpm


Naposledy editováno 17.06.2021 12:59:24

Dva takty jsou víc než dost

17.6.2021 v 17:28 | Nahoru | #1401
Bacha na to hraní si s ohněm v garáži nebo dělání si nepřátel Stalo se v Itálii místnímu sběrateli a jezdci veteránských krosů jménem Roberto Montironi. E - na první fotce jsem napočítal 40 mašin ...
Předtím

a teď



Naposledy editováno 17.06.2021 21:09:17

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.6.2021 v 11:34 | Nahoru | #1402

Kohlstein píše: Je libo úplně první Cagivu SST 125, neboli přejmenovaný HD SST 125 ? Bazoš a něco z historie tohoto desetikoňového zabijáka.


Teď bazos nabízí SST 125 v bezva stavu za 30. Podle výše uvedeného odkazu je to tak z r. 1982-1983 - se sloníkem na kastlíku, pak už se to jmenovalo Aletta.



Dva takty jsou víc než dost

22.6.2021 v 18:06 | Nahoru | #1403
Motorhispania RX50, dvoukoňový závoďák s rakouskýma papírama za 7600 Kč
U nás asi jediná svého druhu, ročník cca 2004, současný web . Za rozumné peníze dneska nikdo nic neprodává, eresa a détéčka nejdou pod 40, spíš jsou za 60


Edit - vyjímka je tato Freccia C9 s TP za 15 , tu nikdo nechce už měsíc, a to začínala s cenovkou na 13, #1338


Naposledy editováno 22.06.2021 18:14:13

Dva takty jsou víc než dost

23.6.2021 v 22:57 | Nahoru | #1404
Po shlédnutí tohoto videa musím říct, že rok 1989 byl dobrý rok!

Všimněte si, že kromě Yamahy Morpho mají snad všichni ostatní japonci přední gumu obráceně, asi aby to vypadalo na stánku rychlejší. A nebo aby nemuseli čelit hloupým dotazům.

Naposledy editováno 23.06.2021 23:05:30

Dva takty jsou víc než dost

24.6.2021 v 08:57 | Nahoru | #1405
Aprilia RX125 za 29 tisíc , se spoustou dílů, původním válcem. Co by třeba současní majitelé CRF250L / CRF300L za ten zadní tlumič dali, kdyby jim délkou pasoval?(nepasuje )

Dva takty jsou víc než dost

25.6.2021 v 00:07 | Nahoru | #1406
Honda NS250R za 198.000 . Protože je v Opavě, tak obvyklá kombinace - blbý název, blbé fotky a blbá cena s kecama, že ta už jenom poroste. Špatný člověk musí být ten prodavač ...

Dva takty jsou víc než dost

25.6.2021 v 07:39 | Nahoru | #1407
Má divný tlumivky. A takový nějaký nedotažený lakování - málo nálepek. Nebo to takhle suchý bylo v originále? Ta se mi moc nelíbí a konkrétního prodejce též nemusím.

Naposledy editováno 25.06.2021 07:41:12

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.6.2021 v 14:30 | Nahoru | #1408
Suzuki RM400 z r. 1979 za krásných 100 tisíc . Vypadá kompletně původní, včetně zvláštních blatníků, které by si Roger DeCoster na svoji továrnu nasadit nenechal


Prodejní RM400 sice výkonem nestačila na Maico, ale průměrní si dostatečně vystačili s tím, co motor nabízel. Výhodou byl příjemný zátah od nižších otáček, pohodlné pérování se zdvihy asi 280/270mm, které se dalo přifouknout vpředu vzduchem, obří přední brzda (o trochu větší, než na pinckovi ), snadno se řídila (proti ČZ určitě). Jako u všech krosek té doby, zadní tlumiče při velkém zdvihu kola začaly po čtvrthodině žhavit a netlumit. Mohutná zadní vidlice z hliníkových profilů, plastová nádrž, lehce řadicí pětikvalt. Edit - tady už to s těma žhavýma zadníma tlumičema nemusí být pravda, na fotkách to vypadá na nějakou modernější konstrukci.





Naposledy editováno 25.06.2021 21:46:53

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.6.2021 v 14:46 | Nahoru | #1409
Beranidlo> Ještě jsem zapátral jestli by tahle RM400 měla mít ve válci nepravé přepouštěcí kanálky, o kterých jsem se zmiňoval u RM250 v #812 , kde to i vysvětluju:

A vypadá to, že to tam je, alespoň podle fotek z ebay.
1978 RM400 to ještě neměla:

Zatímco 1979 RM400 s nepravými kanálky je:



A kdo by chtěl tu stejnou RM400 vidět po renovaci, tak tady.


Naposledy editováno 25.06.2021 14:47:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.6.2021 v 23:10 | Nahoru | #1410

tomasNJ píše: jestli jí rozebere tak to bude kus cypa


Stále je možnost ji zachránit v celku, akorát už je za 50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist