globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

20.4.2021 v 13:29 | Nahoru | #1141
Když jsou koupil Planet, mělo to 3000km po nikasilu - děláno u Oulehly výměnným způsobem, válec 73037. Nehrabal jsem se v tom.
https://www.oulehla....pro-vice-info-12208/
https://www.oulehla....-od-viz-popis-11877/

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.4.2021 v 15:20 | Nahoru | #1142
Bakoun> Ja si nechaval delat nikasil na Planeta v MTZ Strakonice (myslim ze je nechavaj delat nekde ve Strakonicich nebo okoli), myslim ze to trvalo tak tri tydny. Oulehla je taky moznost, ale valec musi byt v dobrem stavu, aby ti to udelali vymennym zpusobem. Posilal jsem tam tehdy puvodni a odepsali ze neni mozne, ze by se musel vyvarovat a pak uz je to zase s cekanim, tehdy jsem nemel cas a koupil jsem novou Mitaku - kterou jsem o rok pozdeji posilal na nikasil do MTZ :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.4.2021 v 22:45 | Nahoru | #1143
Beranidlo> Po 1987 KX 125 je dneska v inzerci v NJ 1988 Kawasaki KX 250 za 74 tisíc. U nás v republice byly možná dvě? Na jedné jezdil Petr Kovář domácí mistráky (na fotce s vidlicí od White Power), s tou druhou byl na startu MS v Holicích Pavel Kunc, v seriovém provedení (Zemen měl model 1986 a Soldát 1987).


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.4.2021 v 21:25 | Nahoru | #1144
Beranidlo> Jak jsem to včera dopsal s tou fotkou z mistrovství republiky, tak se mně vybavilo, jak jsem v tom roce 1988 byl na závodě v Biskoupkách u Ivančic. Třída 250 byla tehdy pro dospělé, ve 125 jezdily jenom čezety. Petr Kovář tehdy opravdu neměl u nás konkurenci, všem ujel rozdílem třídy. V Biskoupkách byly tehdy takové terasy ve svahu, tři nebo čtyři nad sebou a Petr Kovář je skákal nahoru i dolů po dvou. Z ostatních jezdců se něco takového podařilo jen někomu a nikdy ne na všech těch stupních. On udělal hop-hop, a byl pryč. Ostatní proti němu vypadali, jakoby nevěděli, jestli přidat nebo brzdit, skočit nebo sjet. Na street view byly ty terasy na pravé straně, v tom biskoupském dolíku se jezdilo do svahů na obě strany.

https://mapy.cz/zakl....257&pitch=0.314
Tady je fotka z dalšího ročníku, právě na těch terasách. To už měl Petr Cagivu, do které si hodně sliboval, ale Italové s ním na záčátku sezóny trošku vyjebali co se kvality motoru týče. Po Cagivě tady byla před rokem sháňka, #442

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

22.4.2021 v 06:45 | Nahoru | #1145
Raritka - Gilera CX 125

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.4.2021 v 09:51 | Nahoru | #1146
Koudy01> Schválně, jak bude vypad logo, když vezmu tu fotku z jiné inzerce. Jestli na tom chce vydělat, tak mohl na začátek dát cenovku výš, než na 170 tisíc , i když má 15 tisíc na tacho.

Edit - taky se to poprasilo

Naposledy editováno 22.04.2021 09:52:19

Dva takty jsou víc než dost

22.4.2021 v 10:02 | Nahoru | #1147
Když někdo naroubuje na padesátku big bore válec s 80ccm, budiž. Ale toto už je fakt moc a ještě to takhle okatě inzerovat Ještě, že ta Derbi má podvozek alespoň stejný pro obě kubatury.

Dva takty jsou víc než dost

22.4.2021 v 10:13 | Nahoru | #1148
Pěkná motorka v 16 bych ji bral.

Dva takty jsou víc než dost

22.4.2021 v 15:01 | Nahoru | #1149
V Brně toho máte, malej elephant.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.4.2021 v 19:55 | Nahoru | #1150
Podle plastů to je 1984 Suzuki RM 250, bez cenovky.


V roce 1984 byla nejlepší Honda. Zmínil jsem se v #844, že na výfuku byl ATAC (taky #944 ), motor neměl výkonově konkurenci, jenže dlouho pohromadě nikomu nevydržel. Vynikajicí motor měla i Yamaha (byla tu v #556 ). Díky YPVS přívěře jel motor na rozdíl od ostatních od mnohem nižších otáček, ale chyběla špička a podvozek ne úplně dobrý. Na to byli nejlepší u Suzuki. Full-floater na zadku válcoval konkurenci a žehlil tratě, akorát ten motor bez přívěry nebo rezonanční komůrky už tehdy moc nestačil, vyrovnanější výkonnová charekteristika měla za následek taky trochu menší výkon.
Obálka časopisu z té doby

Dva takty jsou víc než dost

25.4.2021 v 13:02 | Nahoru | #1151
V inzerci jsou momentálně dvě TM 300. První je TM MX 300 za 70 tisíc a z inzerátu je vidět, jak takovou věc nepoužívat. Motokrosová třístovka z roku 2007 (poslední rok v trubkovém ocelovém rámu) není nic jiného, než převrtaná 250, které zůstal všechna agresivita, navíc znásobená větším objemem. Jen pro silné a zkušené krotitele. Jestli se chce někdo nechat od motorky vyškolit, tak tohle je to pravé.


Určitě víc by se na endurování hodila TM 300EN z roku 2017, která je za 125 tisíc sí RZ a STK, ale pozor, furt je to ten starý "špatný" pětikvalt (?). Špatný v uvozovkách, protože nenabízí nic, jako lepší zátah od nožších otáček kompenzovaný menším výkonem ve špičce. Jediné, co se dá dělat proti vytrhávání ramen, je nechat tam mapu předstihu na 1 a dvojku nezkoušet. Obě mají naštěstí lehce ovladatelnou hydraulickou spojku. Stejnou techniku, zdá se, pořád používá ČZ 300, která tu byla v #822


V roce 2019 přišli u TM s novým motorem, který umí být mnohem na jezdce mnohem příjemnější (má el. startér a vyvažovací hřídel), ale s karburátorem je to pořád ta agresivní svině, která jen tak něco neodpouští. V roce 2020 se u endura objevilo téměř identické vstřikování paliva TPI, jako má už delší dobu KTM. Podle všeho, co se mi podařilo zjistit , tak patent na TPI drží Rotax a licence na jeho využití je dostupná.

To konečně umožnilo polidštit třístovku i pro normálnější lidi a nová je k mání za 240 tisíc .

Naposledy editováno 25.04.2021 13:03:48

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.4.2021 v 18:32 | Nahoru | #1152
Kdo odhalí identitu tohoto velmi zachovalého kousku?


Naposledy editováno 25.04.2021 18:33:41

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.4.2021 v 20:25 | Nahoru | #1153
Anti> Identita příliš tajemná není, ale co s tím budeš dělat? Jezdit? Díval jsem se, co by se s tím dalo udělat, když existuje povedená dvojice Mito a Planet / Raptor, ale našel jsem jenom takové domácí zprasky, nic se mně nelíbilo. Vlastně nejpovedenější byla ta, co tu byla před dvěma měsícema . No a úplně nejhorší je asi fabrický výtvor pojmenovaný Tuono 125 ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.4.2021 v 20:57 | Nahoru | #1154
To Tuono bych bral!

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.4.2021 v 21:08 | Nahoru | #1155
Mám o zábavu postaráno na celé léto. Majitel to chce zgenerálkovat, je to jeho první. Zbytek prý někde má. Začnu zprovozněním. V papírech to má prý 7Kw ale má být otevřená. Co jsem nepochopil, mluvil cosi že jehla v karburátoru je z šestistovky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 11:43 | Nahoru | #1156
Anti> Držím palce, ale stejně si myslím, že jseš magor, že se pouštíš do takovejch vražd...

3x Supercity na projekt


Elefant za 26 000.-


Benelli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 12:12 | Nahoru | #1157

tomasNJ píše: tož tu na práci tu první


Jestli to s tou YZ490 na práci loni (#496 )nedopadlo, tak je tu za 68 tisíc další. Model 1982. První 490 po předchozích 465ccm, první s přepákováním na monocross tlumič (a jediná, další - #742 - už měly přepákování jiného stylu), síly na rozdávání. Sice jenom čtyři rychlosti, ale zase by ta převodovka měla něco vydržet. Půllitr se třese jak starý chřestýš a když to vydrží jezdec, vytřesou se šrouby. Na sání by mělo být YEIS, tak bacha, aby to těsnilo a šlo to nějak natryskovat. YZ490 zakončila svoji pouť jako WR500, která tu byla v #585


Ve stejném roce zavedla Yamaha na 250 vodní chlazení a YPVS přívěru, viz. další foto, kde je vidět princip pérování, shodný pro oba typy.


Naposledy editováno 26.04.2021 12:13:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 12:26 | Nahoru | #1158
Beranidlo> ahoj, mam na italjetu formula 50AC tehnle vyfuk, ale dela to silenej kraval, je nejaka rozumna, vyzkousena metoda jak to ztisit, nebo jsem odkazanej max na vymenu vaty?
https://www.motops.c...0-vzduch-chlaz-1997/

jeste z toho jejich rozkresu to vypada, ze je vata i uvnitr resonancni komory?


Naposledy editováno 26.04.2021 12:27:48

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 12:29 | Nahoru | #1159
DRN.> I když to na první pohled nevypadá, tak ta Benelli má dva chromované válce, dvě hlavy, dva karburátory, dva výfuky, ...


edit - tento obrázek z katalogu jsem chtěl
A co je důležité, v Benelli nikdy nedělali pizzu!


Naposledy editováno 26.04.2021 12:38:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 12:36 | Nahoru | #1160
assassin> Ahoj. Na originál výfuky se často dává kolem vnitřku pláště katalyzátor, ale spíš v expanzní část, a pak je mezi tím katalyzátorem a pláštěm tenká vrstva nějaké "vaty". Na tom dírkovaném nažhaveném plechu pak zoxiduje všechen olej a přemění se na vůni.
Když chceš zmenšit hluk, tak ten tlumič za výfukem musí být delší a objemnější.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 15:10 | Nahoru | #1161
Beranidlo> ok, diky moc za info, ty 2t katalyzatory me vzdy zajimalo jak funguji, ale byl jsem linej se dovzdelat. Asi zbastlim vetsi tlumic, jen jsem se predem zeptal, jestli neexistuje nejaka dvoutaktarska magie o ktere nevim … ten "katalyzator" tam asi bude, vyfuk se tvari jako homologovany..

original bohuzel nemam, tohle je aftermarket co jsem dostal se skutrem. tenhle vyfuk, nejakej "lepsi" karbec s primym filtrem a k tomu odpovidajici variator delaji z toho stroje temer nepouzitelnou vec - kdyz vyrazim rano pro snidani tak vzbudim celou ulici … a to uz pak muzu jet na TL

az me to nastve definitvne, pujde tam elektrika to jsem tady asi psat nemel….

Naposledy editováno 26.04.2021 15:12:39

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 15:19 | Nahoru | #1162
Musíš vstávat až tak kolem 9, to už nikoho budit nebudeš.
A až to marnotratně předěláš na elektriku tak se hlásím o ten motor, hodí se mi do motokáry.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 15:28 | Nahoru | #1163
DRN.> no, me by se hodil na stk... ale uvidime. ono je blby ze je to ten vzduchac, ten nejde moc ladit… mam tam 70cc valec, ale stejne to nejede… na rovince to sice podle tacho udrzi 80-90 ale realne je to asi 65

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 15:49 | Nahoru | #1164
assassin> Já se v skútrech nevyznám, ale těch 65 bude asi dané celkovým zpřevodováním, že je to nastavené na těch obyčejných 50ccm. Co jsem snad pochopil správně, tak variátor (hmotnost válečků, geometrie) udržeje ten motor v nějakých nejsprávnějších otáčkách, dokud nedosáhne nejrychlejšího převodu. Takže buď větší variátor a nebo jiný stálý převod v zadním kole?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2021 v 15:56 | Nahoru | #1165
assassin> A jo, STK, to je fakt. 65 je divnejch, to jsem měl i na lehce poladěné seriovce. Nechci dělat chytrýho, ale v jakém stavu a s jakejma válečkama je ten varec? Pružiny? Pak je taky možnost vyměnit stálej převod, ale to už nějakou ticku stojí.

Dva takty jsou víc než dost

27.4.2021 v 10:03 | Nahoru | #1166
Uchvacující přehlídka Hondic NSR125R. Od nejlevnější:
Za 13, to je skoro zadarmo

Za 16 , má už trochu najeto, ale asi pořád drží pohromadě

Za 21 s novýma gumama

Za 25 jde jako hodinky

Za 29 k okamžitému použití

Za 1250 euro na Slovensku

A nakonec asi mazlík, tak proto je za 45 ?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.4.2021 v 11:50 | Nahoru | #1167
Zdravím, nutně potřebuji řídící jednotku na Raptora 125 e3. Dala mně sbohem a manželka nemůže jezdit - umíte si to představit, po tom co jí to loni "chytlo" po více než 25-leté přestávce. Jde o jednotku Dellorto 8000B2833 nikde jí nemohu sehnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.4.2021 v 12:39 | Nahoru | #1168
mito7> Ignitech?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.4.2021 v 21:09 | Nahoru | #1169
DRN.> Musel jsem hledat, ale nakonec jsem tu větu našel

DRN. píše: Ten Elefant bude jízdou dost podobnej bývalé RV.


Tohle bude podobné RV! Gilera RX 125 Arizona, asi model 1986 , za 21 v Praze



Edit - rám z kruhových trubek, takže to nebude 1986, ale něco před tím - https://125stradali...era-moto-125-enduro/

Naposledy editováno 27.04.2021 21:13:45

Dva takty jsou víc než dost

27.4.2021 v 21:42 | Nahoru | #1170
DRN/Kohlstein : prevodem by to byt mohlo, ve vysokejch otackach ten motor ztrati dech(z kopce se roztoci o dost vejs), je to takovej docela mizernej vzduchac, takze otackama se ta rychlost nedostane, s tezsim prevodem by jel rychleji ve strednich otackach kde ma sily relativne dost.

Valecky jsem tam daval ja, mel jsem bednu ruznejch a vybral jsem podle mereni zrychleni. Jednu z tech pruzin a variator je tam nakej "racing" zanovni...

65-70 na radaru ve vesnici, tacho je v tu chvili na konci nekde kolem 90ky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist