bbg_listopad





Téma: Sláva dvoutaktům
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125 a neodolal jsem, je doma.

Má to psáno 21kW, velikost normálního endura, asi 120kg bez paliva, zdvihy kol nějakých 270mm, samozřejmě na značkách.


Naposledy editováno 17.11.2019 17:24:15

(reakce na) Sláva dvoutaktům

3.12.2019 v 12:07 | Nahoru | #61
DRN.> Jo, díval jsem se na ni už včera. Za ty prachy nemusí být marná, šestikvalt EVO II, stejně jako v příspěvku #11 . Baterka je maličkost, ve startéru budou nejspíš zarezlé uhlíky, takže za hodinu to opravíš i s bádáním. Brzdu časem seženeš, případně naroubuješ podobnou páku. Kdybych chtěl Mito a měl zrovna cestu kolem Rokycan, nejspíš by stála za hřích. U EVO II stojí za připomenutí, že se u Cagivy přestali honit za největším výkonem, aby pobili konkurenci. Vrátili se k 28mm karburátoru, zmenšili kompresní poměr a časování kanálů na civilní použití. Na válci by mělo být odlito A0401. Třeba já mám na Planetě po repasi válec 73037, ze kterého jde možná dostat větší výkon, ale zdá se mi to žravější a náchylnější na nastavení karburátoru.

Naposledy editováno 03.12.2019 20:30:34

Sláva dvoutaktům

3.12.2019 v 20:28 | Nahoru | #62
Nějak nám sem do inzerce přibývají další kousky rychleji, než to stačím okomentovat.
Yamaha TZR 125, z první série 1987-1989, montovaná pro Evropu ve Španělsku, ještě s bubnovou brzdou vzadu, vpředu 16" a vzadu 18" kolo. Tacho 29k v km, v TP 9kW, že by Francouz? V italské verzi mívaly 19kW. Je to hodně maličká motorka, suchá váha je jenom 105kg. Cena 45,5k se mi moc nezamlouvá, údajně je pro sběratele.

V cizozemské inzerci jsou jich ve Švýcarsku a Francii tuny od 400 do 1000 euro, podle stavu. Tam to ještě nikdo nesbírá.


Naposledy editováno 03.12.2019 20:30:21

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

3.12.2019 v 20:50 | Nahoru | #63
Moc peněz, ale je to kráska.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 08:56 | Nahoru | #64
Koudy01> Peněz nesmyslně moc a i kdyby byla za 20-25 tisíc, zůstává otázka, co s tím v dnešní době. Řidítka nesmyslně vysoko a k tomu ta obstarožní kapota, s tím frajera neuděláš.
Ale když sundáš kapotu, dáš kulaté světlo, případně i jiná řidítka, dá se s tím i mezi lidi.


Naposledy editováno 04.12.2019 09:28:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 09:35 | Nahoru | #65
Beranidlo> No, me se prave ta kapota libi ale radsi bych rd350. Ale to je zase vic penez.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 09:56 | Nahoru | #66
Koudy01> 350 ypvs jsem naštěstí podchytil ve správný době, 35000/ kus a obě pojízdný s českym TP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 10:14 | Nahoru | #67
kuba350> jednu odkoupim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 11:27 | Nahoru | #68

Beranidlo píše: mickaelb> Žlutou z Uničova za 23.


Na tu jsem taky koukal, ale nakonec jsem sehnal Raptora 2010 z Benešova za 19. Zadřenej a i jinak napadenej, ale už brzo bude hotov.

Naposledy editováno 04.12.2019 11:30:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 11:56 | Nahoru | #69

Koudy01 píše: kuba350> jednu odkoupim


Nahatou N2 s 55 koňma ti nechám za 100

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 11:59 | Nahoru | #70
kuba350>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 13:34 | Nahoru | #71

Beranidlo píše: Koudy01> Peněz nesmyslně moc a i kdyby byla za 20-25 tisíc, zůstává otázka, co s tím v dnešní době. Řidítka nesmyslně vysoko a k tomu ta obstarožní kapota, s tím frajera neuděláš.



Tys asi nikdy nejel/neviděl motorky z Týnce že ? Vždyť to je krásný jako svině, a hlavně funkční

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 14:25 | Nahoru | #72

Koudy01 píše: kuba350>


Bohužel bys asi levněji nesehnal ani v cizině, se podivej na mobile nebo ebay

(reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 17:57 | Nahoru | #73
Frantas> Myslíš to retro na současné OHC číně? Daleko víc lidí by to oslovilo, kdyby to bylo míň retro, polokapota, jako kdysi (cca 1989) Gilera Saturno 350/500ccm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 18:14 | Nahoru | #74
kuba350> Koukám, že 350LC je minimálně za 100, spíš za 130 tisíc. Co na tom mají?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 19:09 | Nahoru | #75

Beranidlo píše: kuba350> Koukám, že 350LC je minimálně za 100, spíš za 130 tisíc. Co na tom mají?



Je to dvoutakt a ty už nikdy nebudou

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 21:59 | Nahoru | #76
tady jedna 2T/4V za hubičku

(reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 22:13 | Nahoru | #77
kuba350> Nebudou, ale některé bych asi už znova nechtěl, ani kdyby byly. Kamarád si v roce 1991 pořídil RD350LC, ještě bez přívěr a bez kapot. Předtím když jezdila v Německu, tak to někdo potunil na podvozku a i na motoru, aby byla víc "závodní" - řidítka dole, válce měly vydlabané všechny kanály, 50 koní tam určitě nebylo. Jelo to jen v režimu "píchlé svině", jinak nepoužitelná. Vždycky jsme se s tím dokodrcali někam na rovinku bez provozu, párkrát to zkusili tam a zpátky, a jeli domů dotankovat. Na benzinku jezdil radši autem s kanystrama. K tomu ještě olej, litr na 200km při poměru 1:30 . Za půl roku musela z domu, to nešlo uživit. Motorka na letiště ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 22:26 | Nahoru | #78
kuba350> Standardní cena za LC500 V4, mezi 12 a 20 tisíci euro, pokud je kompletní a jezdí. Pár V4 u nás jezdí nebo jezdilo, ale myslím si, že další už nepřibudou. Bláznů schopných koupit si tohle je u nás přesně nula


Naposledy editováno 04.12.2019 22:56:22

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

4.12.2019 v 22:47 | Nahoru | #79
Docela zajímavá nabídka. . Ikdyž je to taky peněz..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

5.12.2019 v 07:29 | Nahoru | #80
Beranidlo> tak se někdy svez na rd, který funguje jak má. Tzn. se zapojenou a správně nastavenou přívěrou. Jede to krásně odspodu, tahne to všude stejně... To o čem píšeš byl nějakej domrdanej kus..

Jinak tu LC500 V4 má od nás kámoš, před lety jí kupoval v anglii asi za 120 000 kč a měli sme ho za blázna Kdysi jsem se na tom svez, ale NSR400 V3 funguje asi líp

(reakce na) Sláva dvoutaktům

5.12.2019 v 08:03 | Nahoru | #81
kuba350> Vím, jak jede RD350 LCII. Ale já jsem popisoval RD350 LC, která se dělala v letech 1980-1983 bez přívěr, navíc se zvětšenými kanály. Vypadala nějak takhle - fotka z internetu:

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

5.12.2019 v 08:36 | Nahoru | #82
Aktuálně jsou na prodej 2 RD350.
první
druhá
Byla i třetí, od místního Nick Slaughter. za 55, bez laku, buď už je prodaná, nebo si to rozmyslel.

Víc se mi líbí 250.
jedna
druhá tohle je nějakej překupník klasiků/youngtimerů.

Sláva dvoutaktům

5.12.2019 v 08:43 | Nahoru | #83
Inzeráty sleduju. A u té první jsme si říkal, že je fakt škoda, jak je dokuněná tou bílou barvou, která je úplně všude. Nejvíc koupitelná bez ohledu na cenu mě přišla ta od Nicka. V té jsem viděl největší potenciál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

5.12.2019 v 08:48 | Nahoru | #84
DRN.> tu od toho Nicka Slaughter koupil kámoš

(reakce na) Sláva dvoutaktům

5.12.2019 v 08:50 | Nahoru | #85
kuba350> Neříkal proč prodává? Prodával i to SSko.
Ta by měla bejt až na lak a kosmetiku hotová, ne?

Sláva dvoutaktům

5.12.2019 v 09:05 | Nahoru | #86
já od jeho bráchy kupoval taky jedno ypvs. Tak nějak si myslim, že tuhle kapitolu uplně uzavřeli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

5.12.2019 v 23:39 | Nahoru | #87

mito7 píše: Na tu jsem taky koukal, ale nakonec jsem sehnal Raptora 2010 z Benešova za 19. Zadřenej a i jinak napadenej, ale už brzo bude hotov.


Válec jsi měl náhradní doma, je to tak? Co říkáš na Raptora, který je od včerejška v inzerci za 45 tisíc? Fotka je ještě s italskýma značkama a jediný tuning je komplet výfuk Giannelli. Model 2007, tacho 14k, takže skoro nový.

Jenom info pro zatím neznalé věci: Raptor je přebarvený Planet, s válcem A0401, v papírech vždy už jen 11kW. Rozdíly proti Planetu jsou minimální - jiný tlumič výfuku, vícepaprsková kola, rám a kryt nádrže většinou v černém matu, jiná řidítka a zrcátka, chybí nástavec pod motorem.

Naposledy editováno 05.12.2019 23:42:45

1 reakcí na tento příspěvek Sláva dvoutaktům

6.12.2019 v 07:22 | Nahoru | #88
Jen pro doplnění, Raptor se od Planetu liší ještě jiným zadním blatníkem, lehce jinak tvarovaným sedlem a předním čirým světlometem. Šestipaprsková kola měly už první Planety a třípaprsková se dle mého názoru z výroby nemontovaly. Jinak dle fotek těžko soudit, ale přední kotouč mi přijde už docela sjetý a řetězovka už měněná, takže bych těch 14kkm na tachu asi nebral příliš vážně. Nemusí být stočeno, ale tydle budíky nejsou zrovna etalonem spolehlivosti, často odcházejí í náhony.

Naposledy editováno 06.12.2019 07:29:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sláva dvoutaktům

6.12.2019 v 08:06 | Nahoru | #89
Beranidlo> Ahoj, dal jsem tam celý nový motor, co jsem měl doma. Je to nový nejetý náhradní díl z regálu. Válec je A0401, hlava 200C. Válce A0401 s novým nikasilem mám ještě 2 v rezervě včetně pístů a kroužků dodané jako sada. Pořád mám co dělat. Teď řeším kudy byl originálně protažen bovden sytiče a plynu. Koupil jsem nový bovden plynu, ale on má uprostřed kladku jako převod do rychla, pro manželku je to nevhodné. Buď vyhodím a propojím, nebo zapojím obráceně, ale to už by se zase muselo točit plynem jako na starých Jawách.
Až dodělám, tak se musím vrhnout do 525, protože při poslední jízdě ve 2 se ženou, když mě dcera na EVU předjížděla též ve 2 se synem, jsem se nechtěl nechat zahanbit a tak jsem podřadil na 5-tku a suverénně je předjel. Ale následovala rána a bylo ticho. Dotlačil jsem domu a zatím nerozebral. Motor se točí volně (trochu ťuká) a píst stojí. Měl jsem tam přes 150 na 5-tku. Až dodělám Raptora, tak můžu pokračovat. Asi se už dostávám na hranici s výkonem co ty komponenty vydrží. Jsem zvědav, co tam najdu.
Jinak Raptor pěknej, ale dost peněz na přes 12 let starou motorku, stav ?
Z fotky vidím, že bovden sytiče jde kolem levé vidlice a předpokládám mezi rámem a nádrží ke karburátoru.

Naposledy editováno 06.12.2019 08:15:40

(reakce na) Sláva dvoutaktům

6.12.2019 v 10:14 | Nahoru | #90
mickaelb> S těma kolama si musím doplnit vzdělání. Čeknul jsem fotky na internetu a fakt, vypadá to, že ta třípaprsková měly jenom některé Planety, podle toho, jak se skladník vyspal a co kde vyštrachal.
Náhon tachometru jsem taky spravoval, u předního kola byla ukroucená spojka mezi šroubovým kolečkem a čtyřhranem na lanku. Brzdy - kéž by to byla jenom patina a ne půlmilimetrový ráfek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nesmyslný předstih Cagiva Mito/Road... Cagiva Mito 125, Cagiva Roadster 125 Bakoun 2 Dnes v 05:30 David8888
rozdíl mazáním do karburátorů a ma... Yamaha TDR 125 Papulkaa 4 6.1.2020 v 20:15 Čurdajurda
Yamaha Tdr 125 cdi Yamaha TDR 125, Yamaha TDR 250 Tibi1 0 1.1.2020 v 13:41 Tibi1
Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Pl... [1, 2] Cagiva Planet 125, Honda NSR 125R, Cagiva Mito 125, ... mickaelb 60 28.12.2019 v 21:49 Beranidlo
Yamaha tdr 1996 7KW Yamaha TDR 125 Pavel2204 7 27.12.2019 v 16:59 Pavel2204

TOPlist