globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.10.2020 v 17:54 | Nahoru | #751
assassin> Když ono to někde na začátku, cca o 5 let dřív bylo Jawa, teda aspoň ten motor, pak teprve Praga

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

7.10.2020 v 20:11 | Nahoru | #752
Taky jsem ji zhruba před 10 lety měl. Verzi s otevřeným výfukem a karburátorem. Ty ostré verze měly ještě šoupnutý výfuk. kanál a k tomu upravenou hlavu. Motor pro Jawu vyráběla Technometra, viz. http://www.motoxpre...d=86&message=381

V terénu jsem s ní byl párkrát, motor byl hezky měkký a hodný, ale chyběl tomu výkon nahoře. Výfuk. přívěru to nemělo. Na silnici zase byly zase celkem měkký tlumiče, já měl verzi s tvrdým sedlem, nádrž jen na 9 litrů a to ještě rozpůlená na 3,5 a 5,5 litru. Bez oilmasteru se to pumpě blbě míchalo.

Taky zpřevodování mi na silnici moc nesedělo. Kdysi jsem za ni s TP dostal asi 55k Kč, teď ty lezou ke 100k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.10.2020 v 22:28 | Nahoru | #753
Bakoun> super odkaz. tyto detaily jsem nevěděl (já mám 593, již pár let čekající na reinkarnaci..)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.10.2020 v 12:55 | Nahoru | #754
Frantas> Hamouzová má plný regál válců, hlav, spojek, karterů, kusů převodovky. Chybí písty , ale (edit) ojnice je


Taky pumpa, klapky, startpáka

Elektrika

Řazení a startování

Plasty na ED 250 a výfuk k posvařování


Naposledy editováno 08.10.2020 13:09:10

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.10.2020 v 15:25 | Nahoru | #755
Kohlstein> ty jo No již mám válec v zásobě od Hamouze

Dva takty jsou víc než dost

13.10.2020 v 15:28 | Nahoru | #756
Aprilia RS250 na bazoši. Za 129.
Motorka: https://www.motorka...p;act=info&scr=0
Obrázek patrně ilustrativní, detailní fotky toho, jak to vypadá v lehce vylágrovaném motoru bývalé okruhovky po přetržení ojnice, jsou taky k dispozici.



Naposledy editováno 13.10.2020 15:36:29

Dva takty jsou víc než dost

21.10.2020 v 09:47 | Nahoru | #757
Gilera RX 125 je na bazoši za 22.
Píšou, že je r.v.1986, podle 125stradali je to první RX, která se dělala od modelového roku 1984. Bez přívěry (jako silniční RV), ale s vyvažovákem.

Dva takty jsou víc než dost

22.10.2020 v 13:28 | Nahoru | #758
Kdyby někdo nutně potřeboval motor ČZ 519, tak za necelým 50 je v rámu kawasaki

Dva takty jsou víc než dost

22.10.2020 v 23:25 | Nahoru | #759
Prodává se Freeride 250R, bazar , za 67, co toho moc nenajezdil, ale musel hodně vystát. Blogger a bloggerka píšou o cestě kolem světa hasičskou dodávkou.


Dva takty jsou víc než dost

23.10.2020 v 09:25 | Nahoru | #760
Nevím jestli znáte Allena Millyarda, já jsem na něj natrefil díky stavbě 5l Vtwinu z letadla a koukám k němu na yt kanál a má tak i stavby 2T motorů. Třeba:





Naposledy editováno 23.10.2020 09:26:17

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.10.2020 v 14:45 | Nahoru | #761
Pět válců?Kdsyby to bylo sudé číslo, řek bych že skládal motory k sobě. Ale toto?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.10.2020 v 15:23 | Nahoru | #762
Anti> Na začátku to byly tříválce, tak ten prostřední namnožil doleva a doprava.

Dva takty jsou víc než dost

26.10.2020 v 23:54 | Nahoru | #763
KTM 250 GS 1980 za 90 na bazoši . Zdánlivě pěkná, ale podvozek asi ne úplně originální, zdá se - edit: on je to totiž novější model 1981, podle motoru.



A ještě v akci, Andrioletti na ISDE 1980 ve Francii, plus video z této soutěže:



Naposledy editováno 27.10.2020 00:16:34

Dva takty jsou víc než dost

28.10.2020 v 19:18 | Nahoru | #764
Beta X-Trainer 300 na bazoši se slevou 50 tisíc proti nové (2020 je za 174 tisíc) a nějaké fotky a informaci jsou i tady u nás .
Loni byla v Rumunsku. Já jsem dneska taky motodůchodcoval a skončilo to naraženýma žebrama a vodou v botách. Tak dávám čajíčky, protože kdybych se nedej Rutan rozkašlal, tak je to má smrt!




Naposledy editováno 28.10.2020 19:25:15

Dva takty jsou víc než dost

28.10.2020 v 22:44 | Nahoru | #765
Nějak se nám toho nashromáždilo, dávám to i do úvodu a občas udělám update, pro lepší hledání:

Aprilia AF1 125 - 219,340,657
Aprillia Classic - 12
Aprilia MX 125 - 493
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642

Beta Xtrainer - 18,764
Beta 250 cross - 287,291
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR - 532

Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268
Cagiva Blues - 32,268,268
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432
Cagiva Freccia - 404,715
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715
Cagiva Raptor - 87,191,548
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681
Cagiva W8 125 - 452,582
Cagiva WMX 125 - 442

ČZ 125 984,511,519 - 161,254,402,758
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655
ČZ 380 514 - 618,660

Derbi GPR 125 - 238,377
Derbi 50 - 661,696
Fantic XX 125 - 634
Gas Gas Contact 250 - 380

Gilera Apache 125 - 481
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Gilera KK 125 - 354
Gilera NRG 250 - 93
Gilera RC 125 - 483,718
Gilera RX 125 - 313,314
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 - 740
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421

HM CRE 125 - 744

Honda CR 125 - 402,676
Honda CR 250 - 168,558,570,590,633,640
Honda CR 500 - 417,425,448,683
Honda CRM 125 - 475,502,507,569,573
Honda MTX 80 RII - 1
Honda NS 125F - 284
Honda NSR 125R - 59,670
Honda NSR 125F - 283,292,428
Honda NS 250R - 139,302,382,705
Honda NSR 250R - 126,270,281,670
Honda NS 400R - 654,717

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 250 - 333
Husqvarna CR 500 - 333
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 - 532
Husqvarna WR 430 - 454

Italjet 312,321
IŽ - 146
Jawa, enduro - 110,450,754

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736
Kawasaki KDX 250R - 551
Kawasaki KE 175 - 732,734
Kawasaki KMX 125 - 298,475
Kawasaki KR 250/350 - 738
Kawasaki KX 125 - 406
Kawasaki KX 250 - 333,453,492,552,587
Kawasaki KX 500 - 491,586,678
Kawasaki Triple - 760

KTM EXC 250 - 745
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 250 MX - 644
KTM GS 250 - 484,605,763
KTM GS 350 - 455

Laverda CU 125 - 360,465,469
Langen - 604
Malanca 125 - 225
Motobi 125 - 422
Ossa Super Pioneer 350 - 252
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 - 749
Sachs 125 - 269,327,362,697
Sherco 125 SE-R - 29

Suzuki GT 125 - 248
Suzuki GT 250 - 708,741
Suzuki GT 380 - 286,289,729
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki RG 80 - 437
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397
Suzuki RM 125 - 365
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742
Suzuki RM 500 - 333
Suzuki RMX 250 - 457,490
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TR 500 - 577
Suzuki TS 125 - 584
Suzuki TS 250 - 362

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Vins - 604

Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha RD 125 - 165,594
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737
Yamaha RD 500LC - 78,122
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616
Yamaha TDR 250 - 39,651
Yamaha TZ 250 - 254
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477
Yamaha TZR 250 - 392,398
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 - 162
Yamaha YZ 250 - 333,556,742
Yamaha YZ 490 - 496

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.10.2020 v 23:08 | Nahoru | #766
Docela pěkná Cagiva Supercity 125, válec 73037, 28mm karburátor, 6 rychlostí, hlavu jsem z ní nevypáčil
Bazoš

Já už jsem svoji sehnal, jinak bych se jel podívat.



Naposledy editováno 28.10.2020 23:11:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.10.2020 v 23:11 | Nahoru | #767
Foceno kalkulačkou plnou prachu a za blbýho světla!

Koupena za pár šupů. Vršek motoru + náhradní motor v krabici - třetina dílů poztrácená. Válce 73037 a 72625, oba zadřený, jeden víc, 2. míň, hlavy 200C a 200D a jeden plochý píst, 2. je kdovíkde.

Momentálně to vrčí s A0401+200C. Jaká je tam přívěra netuším, kód je smazaný, ale kolem 9000 ot/min je hrozný kopanec. Oproti předchozímu Raptorovi se stejnou hlavou a válcem je živější ve vršku.

Ještě jsem sehnal 200H hlavu, 7kvaltovou převodovku a budu bastlit nakopávání. 34mm karburátor se Supercity přírubou se mi zatím sehnat nedaří.



Naposledy editováno 28.10.2020 23:28:44

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.10.2020 v 07:28 | Nahoru | #768
Ty Cagivy to musí hodně bavit. Kolik typů těch válců a hlav existuje? Je někde vypsaný, jak se liší parametrově?

Barevná kombinace Cagivy z bazošu se mi dost líbí.

Naposledy editováno 29.10.2020 07:29:13

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.10.2020 v 10:23 | Nahoru | #769
Koudy01: tady info v italštině, překládám google translatorem do angličtiny, překlad z italštiny do nagličtiny to zvládá líp než do češtiny. https://mitoclub.com/articoli-manuali/articoli-tecnici/11-gruppi-termici-cagiva

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.10.2020 v 11:18 | Nahoru | #770

Bakoun píše:
Koupena za pár šupů. Vršek motoru + náhradní motor v krabici - třetina dílů poztrácená. Válce 73037 a 72625, oba zadřený, jeden víc, 2. míň, hlavy 200C a 200D a jeden plochý píst, 2. je kdovíkde.

Momentálně to vrčí s A0401+200C. Jaká je tam přívěra netuším, kód je smazaný, ale kolem 9000 ot/min je hrozný kopanec. Oproti předchozímu Raptorovi se stejnou hlavou a válcem je živější ve vršku. ...



Na těch italských stránkách jsou i výšky válců, nejsou stejné. Bylo by dobré ověřit si časování spolu s pístem a objem spalovacího prostoru.
Například válec 72625 nejde jednoduše vyměnit za 73037/A0401, protože se liší ve výšce:
35mm exhaust port hole,8-port, height 91mm 72625 '92~'94
35mm exhaust port hole,8-port, height 91,90 mm73037 '94~'98
35mm exhaust port hole,8-port, height 91,90mm A0401 '99~'2010

https://www.motorkar...mp;pgr=2#goto9907977

Dva takty jsou víc než dost

29.10.2020 v 12:48 | Nahoru | #771
Antidet. štěrbinu měřím cínem, spalovací prostor olejem. Ty výšky válců bych bral s velkou rezervou, jsou to Italové a na nejednom fóru se rozčilujou nad tím, že jim antidet. štěrbina vychází kolem 2 mm, nebo naopak 0,5 apod. U mě se ty válce liší i o půl milimetru - ty, co měly být stejně dlouhé.

Dva takty jsou víc než dost

29.10.2020 v 14:02 | Nahoru | #772
Ahoj Kluci a Bakoune

Už delší dobu to tu čtu a zatím jsem neměl čím bych obohatil toto téma.
Gratuluju Bakoune k Super City. Vždycky jsem pokukoval o 7qaltu Cagivě, strašně by mě zajímalo jak to jede. Budu se muset někdy přístí rok za tebou projet.
Pobavilo mě, že jsem se taky neudržel a kopil si 125 2T srágorku na blbnutí a ladění.


Je to Yamaha TDR 125 Belgarda v papírech to má 20KW, tak se mi to snad povede na jaře oživit.

Pokud by měl někdo tady manuál nebo zkušenosti s Belgardou TZR i TDR, tak budu moc rád za info, kontakt.
Nebo někdo z DT společnosti co to tuní a má zkušenost s Athenou 170.
Díky Havlis

Dva takty jsou víc než dost

29.10.2020 v 21:14 | Nahoru | #773
Dnes se objevila diskuse, jestli koupit či nekoupit Husqvarnu WRE 125. Jasně, že koupit, když je za 40. A žádná jiná další není v našich končinách na obzoru. A ani se jich za poslední rok asi moc neprodávalo, to by tady určitě nějaká byla. Měli jsme tu jenom sestru SM 125, #167 . Ale dá se závoďák na značkách WR 125, na bazoši je za 55.


Dva takty jsou víc než dost

31.10.2020 v 16:12 | Nahoru | #774
Aprilia ETX 125 na bazoši za 30. Možná mně s tím někdo pomůže, jaké jsou rozdíly mezi RX a ETX.



Tahle v inzerátu by měla být model 1991, podle plastů a podle motoru, který je Rotax 123 (ne novější 122, jak je v inzerátu) - stejné jako RX, odkaz na 125stradali

Pozdější modely měly Rotax 123, je to vidět i na verzi Rally #144 .
Z posbíraných střípků informací je enduro ETX civilnější, výkon kolem 18kW, karburátor 28mm, podobně jako Pegaso #608 , přední vidlice průměru 35mm. Na RX se v té době po vylepšení jezdily soutěže, včetně ISDE, byla i verze Six Days - karburátor 34mm, zdvihy kol 300mm, vidlice 40mm, výkon 24-25kW, otáčky cca o 1000rp vyšší, než u ETX a tomu odpovídalo i jiné nastavení RAVE, které mohlo být elektronické nebo pneumatické. Byly i válce se sníženým časováním a bez přívěry, což mohl být původní stav inzerované ETX v době, kdy měla 9kW.
RX má stránku na wiki https://it.wikipedia.org/wiki/Aprilia_RX odkud vede i link na parametry poslední dvoudobé RX #7, která už byla jenom civilní.

Naposledy editováno 31.10.2020 17:33:50

Dva takty jsou víc než dost

2.11.2020 v 09:05 | Nahoru | #775
Nepatří to sem, ale je na bazoši inzerát prototypu Jawy s motorem Cagiva 500 z r. 1989 za 260 tisíc. Teď s odstupem doby jsme samozřejmě chytřejší a víme, že něco jako "cestovní motocykl", byť sebelepší a se super cenovkou, nemělo šanci v konkurenci endur, fundur a pořádných kapot. Tak jenom fotky, než inzerát zmizí.


Dva takty jsou víc než dost

2.11.2020 v 17:42 | Nahoru | #776
Mezi desítkami různých hrůz je v Nymburku na prodej i slušně vypadající žluťák. A možná by se našlo i něco dalšího.


Třeba tahle Benelli SE 2C 125, bazoš . I když chtít 35 za vrakouše ..



Naposledy editováno 02.11.2020 17:48:27

Dva takty jsou víc než dost

12.11.2020 v 22:25 | Nahoru | #777
Cagiva Mito 125 SP525, 11kW, 2009, 10tkm, šeredka za 40, bazoš



Naposledy editováno 12.11.2020 22:27:52

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

13.11.2020 v 07:23 | Nahoru | #778
Pozor zadní sedačka stojí na Depotu 2500,- a čeká se asi půl roku na dodání, zámek stojí to samé, ale je nedostupný (dá se nahradit zámkem na poštovní schránku za pár Kč.) Osobní zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.11.2020 v 10:17 | Nahoru | #779
mito7> To sedátko nějak upadává za jízdy?

Dva takty jsou víc než dost

13.11.2020 v 21:20 | Nahoru | #780
Kdyby chtěl někdo jezdit jako Mario Roman na Romaniacs, tak Sherco 300 SE je v inzerci hodněkrát. Třeba tohle za 185 tisíc na bazoši.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist