globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

6.8.2020 v 02:32 | Nahoru | #631

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.8.2020 v 09:03 | Nahoru | #632
assassin> Nepotřebuju, motorka kvuli který byla koupená už asi není, navíc mám plnou garáž dílů na dominátora. Btw až srosteš stavil bych se to odladit.

Další RS na projekt.


Naposledy editováno 06.08.2020 09:04:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.8.2020 v 22:17 | Nahoru | #633
DRN.> Už tam není, šlo to rychle. A někdo se rozbil, že musí srůstat?
tomasNJ> Předstih kontroluj stroboskopem. Já jsem si jeden koupil a funguje to. V tom youtube manuálu je obrázek, že v 5000 rpm má ryska na rotoru směřovat dolů proti značce na karteru, při zážehu.


Naposledy editováno 06.08.2020 23:47:05

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

7.8.2020 v 00:15 | Nahoru | #634
Další MX stopětadvacítka na obzoru. Kromě KTM, Husqvarny, Yamahy a TM bude možné pořídit Fantic XX 125 s motorem Yamaha. Web.


Naposledy editováno 07.08.2020 00:15:41

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.8.2020 v 10:45 | Nahoru | #635

Kohlstein píše: DRN.> Už tam není, šlo to rychle. A někdo se rozbil, že musí srůstat?
tomasNJ> Předstih kontroluj stroboskopem. Já jsem si jeden koupil a funguje to. V tom youtube manuálu je obrázek, že v 5000 rpm má ryska na rotoru směřovat dolů proti značce na karteru, při zážehu.



značky F jsou tam dvě vedle sebe s rozestupem asi 2 mm od sebe, navíc stator má "pevně" danou díru, tudíž stabilní pozici, na rotoru byl znatelný začátek výstupku, tak jsem na něj navařil destičku, zabrousil, šlape jak hodinky, předstih zkontroluju jak mi přijede služebák...
v té komoře zapalování muselo hodně dlouho něco běhat, že to tak zatlouklo ten vystupek

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.8.2020 v 10:49 | Nahoru | #636

Kohlstein píše: Další MX stopětadvacítka na obzoru. Kromě KTM, Husqvarny, Yamahy a TM bude možné pořídit Fantic XX 125 s motorem Yamaha. Web.



vypadá dobře, ale dle rámu a kyvky soudím, že to bude jak s novou ČZ, rok starý model TM s jinýma plastama

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.8.2020 v 10:36 | Nahoru | #637
Kohlstein> Komu by byla SXT 125 slabá, může zkusit Cagivu SXT 350, za 43 na bazoši.
Jednoválec, konstrukčně podobný našim nejslavnějším soutěžním Jawám, 27 koní. Dle wikipedie je to nenažranec a solidní vibrátor, nevhodný na cestování - komu neupadnou ruce, tomu se vytřesou šroubky popraskají plechy a plasty.

Rok výroby 1975 to asi nebude, to byl ještě HD. Jako Cagiva se to dělalo od r. 1978.


Naposledy editováno 10.08.2020 10:38:13

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.8.2020 v 10:55 | Nahoru | #638
Kohlstein> Zrovna jsem to sem chtěl hodit. Je to stejnej člověk co měl tu Gileru 250, má tam i pár GTček.

Ten smutnej planet je tam už za 8, kdybych neměl co dělat s hujdou jdu do nej.

Naposledy editováno 10.08.2020 11:03:21

Dva takty jsou víc než dost

10.8.2020 v 11:13 | Nahoru | #639
Ten Planet je zajímavý, ale ujet 500 km se mi úplně nechce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.8.2020 v 13:27 | Nahoru | #640
tomasNJ> Ještě o něco mladší, než ta tvoje, 1991 CR 250, jen není v safari šráfování, poslední model s HPP přívěrou, v NJ za 55. . Up-side-down Showa už prý byla na tomto ročníku docela funkční.

Dva takty jsou víc než dost

10.8.2020 v 15:22 | Nahoru | #641
Ten smutnej Planet je opravdu hodne smutnej, kdyz se na to podivam, tak vidim tolik prace ze ani za osm mi to nedava smysl... :/

Dva takty jsou víc než dost

10.8.2020 v 22:08 | Nahoru | #642
Dlouho tu žádná nebyla (#144 ), ségra od mojeho Pegasa, Aprilia Tuareg Rallye 125 na bazoši za 25 . Je na tom vidět hodně práce, ale bohužel jenom do muzea, je bez TP.


Taky je tam pravá RX 125, se značkou, jen je za 38.
Podle 125stradali je to v barvách z roku 1995 nebo 1996.


Naposledy editováno 10.08.2020 22:22:54

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.8.2020 v 00:42 | Nahoru | #643

Kohlstein píše: tomasNJ> Ještě o něco mladší, než ta tvoje, 1991 CR 250, jen není v safari šráfování, poslední model s HPP přívěrou, v NJ za 55. . Up-side-down Showa už prý byla na tomto ročníku docela funkční.



jj vím o ní, ale už je toho docela doma dost uvažoval jsem ještě o nějaké 95-97 jako vymazlit si ji, dát ji světové barvy, udělat ji zas celou komplet, jenže nekradu
btw ted jsem byl na klasikách v Březolupech a vedle nás měl borec CR500...ale takovou paštiku to sem ještě nevidel...přivezl ji na stoletém vuzku, privázanou řetezama, mazec, až mi jí bylo líto

s těma tlumičama, volal jsem s borcem co má takový vrakáč na krosky, a že tam jednu '89 má skoro kompletní...jenže já orig apsajdy nechci gdyž nefungujou... tak jedině tam napáchat novější předek aj's kolem a zkusit udat ty KX telaky

Naposledy editováno 11.08.2020 00:58:23

Dva takty jsou víc než dost

11.8.2020 v 15:16 | Nahoru | #644
Taky v NJ, ale u někoho jiného. KTM 250 za 60 na bazoši. Podle zadní vidlice a skloněných tlumičů by to měl být model 1975. V té době na takové jezdil mistr světa Mojsejev. Nádrž vypadá nějaká větší, asi z endura GS.




Na stejném místě je za 100 k mání i ČZ 250 / 980 ze stejné doby, bočák, faltovka, jenom má asi převařený zadek rámu na vyšší zdvih kola.




Naposledy editováno 11.08.2020 16:17:51

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.8.2020 v 16:55 | Nahoru | #645
K tomu Dankovi bych se i vyjádřil ale seru na to

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.8.2020 v 16:58 | Nahoru | #646

tomasNJ píše: K tomu Dankovi bych se i vyjádřil ale seru na to


Tak stačí, když se vyjádříš k vyobrazené technice, jestli třeba nešířím bludy?

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.8.2020 v 18:25 | Nahoru | #647
ta Faltovka se micelkem líbí, už je vidět funkcní tuningy akorát s těma zadníma zdvihama nevím, v pre75 má být zdvih zadního kola 130mm a motor by měl být 980.5
jinak fajn stav na patinovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.8.2020 v 21:18 | Nahoru | #648
tomasNJ> Nikdy jsem na ní nejel, tak jsem si ji dal do svých motorek.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=115393

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.8.2020 v 02:02 | Nahoru | #649

Kohlstein17 píše: tomasNJ> Nikdy jsem na ní nejel, tak jsem si ji dal do svých motorek.
https://www.motorkar.../?mid=115393 [/quote]

já vím, četl jsem to u Tebe už gdysi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.8.2020 v 09:19 | Nahoru | #650
tomasNJ> Jak se to s úpravami pružení odehrávalo u nás, to by mohl někdo z pamětníků na závodech vědět. Tipuju, že z těch faltovek se v původním stavu moc nedochovalo, protože v té době šel vývoj pérování strašně rychle dopředu a během tří let se zdvih na zadku zdvojnásobil, takže se hromadně upravovaly jinak vcelku použitelné motorky starších ročníků.
Pěkná stránka o tom, jak se měnily ČZ v průběhu sedmdesátých let: https://www.ahrmanw.com/CZmx3.htm
Falta v r. 1973-74 řádil, natěšení lidi si koupili "red frame replica" a on to byl jenom slabý odvar, a co bylo jeden rok dobré, to bylo o pár měsíců později zastaralé. A to byl taky konec ČZ na západních trzích, že nestíhali včas reagovat na rychlé změny té doby.
Podle toho, co se píše na zmíněné stránce: There are many stories about these Falta's with the laid down air shocks. Some say American Jawa modified the frames, some say the mods were done by area distributors, and some say individual shops made these frame modification. I, (the web page builder), do not know what story is true, sorry.
bych řekl, že se pro dealery dodávaly konverzní kity (kyvka, tlumiče, zadní část rámu) s návodem, jak předělat starší model na větší zdvih. Může být, že ta z inzerátu je vlastně původní, tak, jak vyjela z obchodu, i když asi ne z továrny.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.8.2020 v 09:33 | Nahoru | #651
Assassin tu scháněl TDR 250, tenhle maník šel dál a má z toho 500 ccm.


A na jednom webu s přestavbama už maj i sekci 2 stroke.

Dva takty jsou víc než dost

12.8.2020 v 12:00 | Nahoru | #652
Vyzná se tu někdo v RD350? Na bazoši hnije tahle:



Tak jestli to má cenu? Plus je ještě Slovači jedno torzo , jestli by nebylo fajn z toho udělat jeden slušný stroj. Ty verze s polokapotou se mi líbí nejvíc.



Naposledy editováno 12.08.2020 12:01:03

Dva takty jsou víc než dost

12.8.2020 v 12:10 | Nahoru | #653
To první RD asi dost slušně brzdí.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.8.2020 v 17:54 | Nahoru | #654
DRN.> On kdyby opravdu chtěl, tak vezme TDR 125, a má k tomu teď možnost supermotoru - tříválce NSR 400 za 15 tisíc. Hlavy dodělá (dělené ve stylu Rotaxu) a tři výfuky např. z Aprilie na bazoši taky koupí.


Ty výfuky nikdy nejezdily.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.8.2020 v 23:22 | Nahoru | #655

Kohlstein píše: tomasNJ> Jak se to s úpravami pružení odehrávalo u nás, to by mohl někdo z pamětníků na závodech vědět. Tipuju, že z těch faltovek se v původním stavu moc nedochovalo, protože v té době šel vývoj pérování strašně rychle dopředu a během tří let se zdvih na zadku zdvojnásobil, takže se hromadně upravovaly jinak vcelku použitelné motorky starších ročníků.
Pěkná stránka o tom, jak se měnily ČZ v průběhu sedmdesátých let: https://www.ahrmanw.com/CZmx3.htm
Falta v r. 1973-74 řádil, natěšení lidi si koupili "red frame replica" a on to byl jenom slabý odvar, a co bylo jeden rok dobré, to bylo o pár měsíců později zastaralé. A to byl taky konec ČZ na západních trzích, že nestíhali včas reagovat na rychlé změny té doby.
Podle toho, co se píše na zmíněné stránce: There are many stories about these Falta's with the laid down air shocks. Some say American Jawa modified the frames, some say the mods were done by area distributors, and some say individual shops made these frame modification. I, (the web page builder), do not know what story is true, sorry.
bych řekl, že se pro dealery dodávaly konverzní kity (kyvka, tlumiče, zadní část rámu) s návodem, jak předělat starší model na větší zdvih. Může být, že ta z inzerátu je vlastně původní, tak, jak vyjela z obchodu, i když asi ne z továrny.



jo ty kity byly, dalo by se říct, že v cizině (hlavně v Ameru) si ty Čízy šlechtili, jen u nás byla továrna a ten zbytek :D
jj falta replica ty zadky měla hodně ojebane...klasiky MP22 ze žlutáka, mi se třeba nejvíc líbí 997, ta je nejvíc podobná tovární faltovce z roku 75 (ta modrožlutá) sice teda falta měl centerport ale 997 má klasický bočák a teda výfuk horem

dělali tam své crmo rámy, firma cms
a takhle nabízeli Čizy v uk rok 77 už i s klapkama na sání, o tom se píše i v tom tvem odkazu
továrna měla i dlouhé krnávky...dnes je nepotkáš...

Naposledy editováno 12.08.2020 23:24:36

Dva takty jsou víc než dost

12.8.2020 v 23:34 | Nahoru | #656
nicméně dneska se dá postavit vyvoněná číza i v česku... se divím třeba že něgdo nedelá replikové náboje, furt se jezdí ty elektronové které lety prostě stojí za prd

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

13.8.2020 v 16:24 | Nahoru | #657
Futura na papírech v Praze za 11 Palackejch.


Naposledy editováno 14.08.2020 08:22:52

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.8.2020 v 16:34 | Nahoru | #658
DRN.> V továrních barvách je to pořád moc pěkná motorka

A je super že tady vlákno o dvoutaktech frčí

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.8.2020 v 02:21 | Nahoru | #659

DRN. píše: Futura na papírech v Praze za 11 Palackejc.



já bych to vzal a prdnul do toho CR 500....dyž dvoutakt jednovál tak pořádný a porážel s tím mona se čtyřtaktama jenže to nejde dle regulí

Naposledy editováno 14.08.2020 13:39:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.8.2020 v 18:50 | Nahoru | #660
tomasNJ> Našel jsem ty z té poslední reklamy v barvě.

Zajímavý je ten Clubman na spodním obrázku. Vypadá to, že v roce 1977 takhle vyprodávali model 1974 a výfuk tam byl vrchem jak na Enduru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001

TOPlist