globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.2.2020 v 15:55 | Nahoru | #301

petridas píše: Ano sedmirychlostni mito ma spatne vidle.


Řekl bych, že na model 93 má špatnou kapotáž.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.2.2020 v 13:10 | Nahoru | #302
Brída přitáhl NSR 250

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.2.2020 v 14:18 | Nahoru | #303
DRN.> Když za to chce tolik, tak by tu NS250R MC11 mohl aspoň správně pojmenovat.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.2.2020 v 14:44 | Nahoru | #304
Kohlstein> Brída no, kdo poznal pochopí.

Dva takty jsou víc než dost

29.2.2020 v 10:35 | Nahoru | #305
Tahle Cagiva Planet tu asi na podzim nebyla, když jsme probírali co je Planet a co je Raptor . Toto taky vypadá, jak nějaká míchanice, navíc s podělaným zadkem.

Teď je za 30 ve Zlíně , ale kdysi zažívala a krušné chvíle u Karla v Příbrami .

Naposledy editováno 29.02.2020 10:37:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.2.2020 v 18:23 | Nahoru | #306
DRN.> on rozprodává nejakou svoji sbírku ... videls co tam vsechno ma?

https://www.bazos.cz...4601&jmeno=Pavel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.2.2020 v 18:30 | Nahoru | #307
assassin> To fakt neni sberatel. To je Pavel Brida, majitel motoscootu. Tyhle veci taha z japonskejch aukci. A skupuje prestavby, Buš, Kloboučník a asi co se namane. Ale auta driv nedelal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.2.2020 v 18:41 | Nahoru | #308

DRN. píše: assassin> To fakt neni sberatel. To je Pavel Brida, majitel motoscootu. Tyhle veci taha z japonskejch aukci. A skupuje prestavby, Buš, Kloboučník a asi co se namane. Ale auta driv nedelal.



Jo ja vim, ze si mi rikal jakej je to “expert”, ale myslel jsem, ze ma i neco svého.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.2.2020 v 20:23 | Nahoru | #309
assassin> jako treba mozna jo, ale nevim. koukam ze je tam i jedno ss a zase yoshi S tim co uz otocil bych se divil, kdyby si nenechal neco pro sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.2.2020 v 20:35 | Nahoru | #310
DRN.> ja myslel toho jaguara :)

Dva takty jsou víc než dost

29.2.2020 v 20:35 | Nahoru | #311
Planet v Litomericich za 25.-

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.2.2020 v 20:42 | Nahoru | #312
assassin> Nebo ty dvě fáva.

Neni to motorka, spis pojizdnej zachod ale ten motor! Italjet 125ccm 2t v2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 10:40 | Nahoru | #313
Aprilka za kilo


A Gilera , v tom by mohl být stejný motor jako jsem měl v RV.


Naposledy editováno 02.03.2020 12:05:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 11:42 | Nahoru | #314
DRN.> Budu muset začít víc vydělávat! Ty přece nejde, nechat všechny ty krasavice někomu!
Pojízdný záchod jsem doma ukazoval a drahá naznala, že jedině, když k tomu bude Darth Vaderova helma a světelný meč...
Gilera, na jednu stranu málo viděný veterán, na druhou stranu aktivní využívání vidím tak pro dědka na ryby, dneska je to taková farmářská motorka, parádu s tím neuděláš, ale zase za dvacku může sloužit jako popojíždědlo věky.
Aprilia za sto? Není to málo? Stovku stojí nová SX ve čtyřtaktu a tahle je dvakrát lepší! Trochu bych zpozornil skrz některá z vylepšení - KN místo airboxu, ty čínské rozfrézované kotouče (vím, nejede to 250 a neváží to 250kg), že to možná kvůli tomu Gianelli rádo točí o 1000-2000 otáček víc (kvůli tomu je tam ta tlaková regulace na výfukové přívěře, aby to šlo nastavit šroubovákem?)
Edit - tak světelný meč už v tom zabudovaný je - táááákhle dlouhá klikovka


Naposledy editováno 02.03.2020 11:48:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 12:18 | Nahoru | #315
Kohlstein> Víc vydělávat (a nepracovat mezi dementama) je i můj cíl. Ale jsem srab.

V inzerci je i 50ccm verze, tam je to s dílama bez problémů. Na tu velkou jsem v čechách na motor snad nic neviděl.

Dědci na ryby jezděj betkama. Tady u Labe je to kolikrát jak v barazu.
Furt čekám na nějakou tu RV a asi nic, tohle má alespoň stejnej motor. Pravda co s tim, páradu to moc neudělá, na cestě taky nic moc a někam do terénu bych se asi bál.

Taková všetečná obecná otázka co kdo doma máte za 2T? Jestli to teda neni tajný. U mito7 a mickaelb je to jasný. Beranidlo sem taky přidával svoji CRM. Já mám momentálně akorát simsona SR 50. Jo a několik rozebranejch fichtlů a jedny papíry. A jednu Blatu 2.5 a poločínskýho minibika.

Naposledy editováno 02.03.2020 14:01:19

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 12:59 | Nahoru | #316
Ty jo ta dvouvalcova formula je dobra. Jeste, ze jsem v uspornem rezimu

Mam doma formula 50AC .. 70ccm valec, vyfuk, karbec ...

Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 13:00 | Nahoru | #317
Mam jich vic krom Cagivy Planet, jeste pak Jawu 350/639, ČZ 125/476 a jeste jednu Babetta stellu. Když nad tím přemýšlím, tak motorky mám jen dvoutaktní

Naposledy editováno 02.03.2020 13:00:43

Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 13:20 | Nahoru | #318
Jawa 23 Mustang (70 ccm), CZ 174/487, CZ 250/471 (315 ccm), CZ/Cagiva 125 Roadster a Yamaha RD 125 DX... taky vsechno jen 2T

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 13:45 | Nahoru | #319
Já jsem se zbavil všech Jaw už hrozně dávno, hned jak v devadesátých letech vyšly z módy. Co mě mrzí, měl jsem dva Pionýry 555, stály v kůlně u taty, a najednou byly pryč - tata je dal někomu, koho ani pořádně neznal, že zavazely. Co bych už nechtěl, je třeba motokrosová ČZ 250. Měl jsem pár měsíců 513, jak na tom už po roce 1990 nemělo smysl zkoušet závodit, tak jsem si jednu na rajtování pořídil - ekonomická sebevražda (nádrž supru tím protekla snad za půl hodiny ... přeháním), jelo to naoko strašně zběsile, ale jinak než zběsile na tom jezdit nešlo, protože to přestalo jet. Pak jsem se počtyřtaktil a kromě povinné babety se mě vlastnictví nějakého ďábelského stroje zatím vyhýbá.
Nejpravděpodobnější se jeví něco opravdu stylového na léto, třeba Peugeot Speedfight, aby to mohli používat všichni. Asi zavolám, kolik za to chce:


Naposledy editováno 02.03.2020 13:49:10

Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 13:53 | Nahoru | #320
Simson skútr, Simson elektronic, Yama rd250/ac, čínský minikros, VTR 1000 F

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 13:54 | Nahoru | #321
assassin> To je ten žlutej nebo červenej parkujici venku? To prodej a kup, není to tolik co to Porsche.


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 13:56 | Nahoru | #322
Kohlstein> U těch 100ccm koukej aby na to byly díly. Sleduju to scootlandu, scootertuningu a skůtry Malšice a občas je to problém.

Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 14:48 | Nahoru | #323
Já byl ještě nedavno hrdej majitel jednoho čtyřtaktního pomedu (Bětka 125) ale už mám i motorku.
Jinak Stela, Pionýři, 250 Panel, 250 Tempo, 250 CZ Twin, Gas ec300.. Dvoutaktní auto ze Zwickau

Formula by mě zajímala, ze zvědavosti

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 16:06 | Nahoru | #324
skuter Aprilia s kitem, CR125 a ČZ 980 a ještě bych nějakou starou japanckou krosku bral ale furt neni v inzerci to co by se mi libilo...

ta Formula by se mi libila též, ale díky že na to nejde moc dílů sehnat tak bych radši Dragstera s min 125 at se na to dá dát ten kit 172 od Malossi ale to už by bych měl doma skutry dva a to asi nepotřebuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.3.2020 v 16:26 | Nahoru | #325
DRN.> jj cervenej. No to bych musel priplatit, a co s tim, kramu uz mam az dost moc jsem skutrum nepropadl. Jediny proc na tom jezdim do kramu misto na kole je,ze tohle mi neukradnou

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.3.2020 v 08:20 | Nahoru | #326

DRN. píše: Taková všetečná obecná otázka co kdo doma máte za 2T? Jestli to teda neni tajný. U mito7 a mickaelb je to jasný. Beranidlo sem taky přidával svoji CRM. Já mám momentálně akorát simsona SR 50. Jo a několik rozebranejch fichtlů a jedny papíry. A jednu Blatu 2.5 a poločínskýho minibika.


Měl bych to přidat ke svým motorkám, ale Planeta ještě není pořádně odzkoušená, ujel jsem na ní jenom asi 300km. CRM už bych přidat mohl, zima skoro nebyla a protože jsem teď pár měsíců provozoval živnost konstruktéra, udělal jsem si vždycky po obědě čas a vyrazil do polí. Od listopadu jsem natočil na tachecu 3000km, tak to už jsme se asi poznali.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.3.2020 v 10:58 | Nahoru | #327
assassin> To není krám ale investice. Se podívej na trh s jawama.
Já jsem dlouho rozmejšlel tu 50, co se týče dílů na motor to není problém, ale to přední zavěšení?

Beranidlo> Přidej, kouknu.

Takže vícemené každej (krom mito7) má i větší kubatury.

Červený Mito se právnejma vidlema.


Klon DT od Sachsu.

Dva takty jsou víc než dost

3.3.2020 v 11:40 | Nahoru | #328
Já mám jen menší. Krom 125 ccm mám i padesátku čínskou krosku. Máme jí už 13 let. Jezdila na ní dcera od 7 let a potom syn od 4 let. Dodnes funguje na první trhnutí. V sobotu na ní jezdil syn v masopustním průvodu za motorkáře a potřebuje akorát odbahnit, bylo mokro. Zajímavostí je, že je tam původní i svíčka a nikdy s ní nebyl problém - nic jsem na ní nedělal. Teď jezdila dokonce na Racing benzín i olej (Castrol) a prakticky nekouřila. Za ty roky se na ní povozilo i spousta cizích dětí při dnech dopravních prostředků, které jsme organizovali. Něco jsem pojezdil i já, ale žena to nevidí ráda, že prý to dětem ničím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.3.2020 v 11:50 | Nahoru | #329
DRN.> myslím, ze ten kloub tam jde dat i nejakej std prumyslovej - resp předchozí majitel ho tam dával novej. Tlumic chci zkusit nahradit tlumicem z kola, pokus jak to bude makat

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.3.2020 v 12:11 | Nahoru | #330
DRN.> Sachse v poli viděti, ostražitosti hned nabýti!
Chtěl jsem se něco víc dozvědět, ale když se podívám na registrované uživatele, tak je velká pravděpodobnost, že Sachse rasovali poloviční idioti. A nebo to generuje základka nějak cíleně, že napsat celou větu a navíc bez chyby je v šestnácti nemožné?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001

TOPlist