bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 18:04 | Nahoru | #271
DRN.> Já teda na tu MC21 volat nebudu. Mě doma pro jistotu zakázali kamkoliv volat.

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 18:39 | Nahoru | #272
Tipuju, že se štěstím z těch tří beden půjde poskládat jedna kompletní a funkční.

Asi mu zavolám

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 19:03 | Nahoru | #273
Když volám já tak z toho stejně nic není.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 19:06 | Nahoru | #274
To uz asi nejakou cenu mit bude ne? Kohlstein - kolik bys mu nabidl ty? Ja si pockam s tim návratem k 2t az najdu nejakou hezkou tu tdr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 19:23 | Nahoru | #275
assassin> Kolik bych nabídl? O kolik to bude lepší než můj Fireblade 929, který je teď tak za 50 tisíc? Když se ta NSR dělala, tak ještě žádný Fireblade nebyl. A když pak přišel, tak všechny NSR zabil. Kdepak, musím odolat, tohle už není pro mě. Asi je to i bez TP, ale na veteránské značky by to letos nebo příští rok už šlo.

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 19:27 | Nahoru | #276
Tak kdo bude volat?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 19:44 | Nahoru | #277
Kohlstein> Tak to je jasny, ze 2t těžko bude konkurovat něčemu ala 929 - tam uz je fi, to jen lejes benzin a jezdis to je spis takovy puzzle pro velky kluky, to asi nikdy moc dlouho nejezdilo ja mam jako hračku anglickou jawu (bonnie) to asi taky jen tak nepojede

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 20:03 | Nahoru | #278
Asi to zítra prubnu, jen cvičně bez větších ambicí Úplně za pusu to určitě nebude, to se dají sehnat ty dvácy...pak je otázka jak moc nekompletní to bude, v jakým stavu, jestli to má papíry. Naštěstí to tady všichni asi bereme jako zábavu, takže nám není tak líto toho času a práce, ale pro každýho to asi není

Dva takty jsou víc než dost

21.2.2020 v 08:32 | Nahoru | #279
Dej pak vědět jak to vypadá.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

21.2.2020 v 16:48 | Nahoru | #280
Jestli to tu majitel čte, může to upřesnit, řekl bych že tu má profil. Snad nebude vadit že tu něco prokecnu.

Motorky jsou jedno Rko s mokrou spojkou na laminátech - závodní, dvě SEčka se suchou a štelovacím podvozkem na "světlech". Jedna má rozbitou přední kapotu, druhá bude komplet pokud jsem to pochopil dobře. Díly by chybět neměly, jsou prostě rozebrané a měly by být kompletní. Motory jsou všechny 3 taky rozebrané, jak moc nevím. Papíry jsou jenom jedny a to ještě k jiné motorce, takže čísla nesedí s žádnou z těch prodávaných. Pán říkal že jich měl už 11, závodí/závodil na nich atd, ale není na to čas.

Prodává to jako balík, 3 motorky za 9 tisíc ojro.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.2.2020 v 17:24 | Nahoru | #281
Kocandak> Vlastně se stačilo podívat, kdo jediný tady má NSR250R zaregistrované.

Dva takty jsou víc než dost

22.2.2020 v 09:32 | Nahoru | #282
No vida, tak po dřív inzerované NS250 MC11 tady máme MC21. Jedna z nich by mohla být tahle repsolka:

Kdo si chce v těch NSR udělat přehled, tak třeba na NSR250.net

Dva takty jsou víc než dost

22.2.2020 v 09:47 | Nahoru | #283
Kdo nemá na dvouválec , může s přicházejícím jarem začít lovit mezi jednoválci. Na bazoši se objevily NSR125F JC20 po 29 tisících.


Komu se nelíbí škaredky s hranatým světlem, může to předělat nebo rovnou prubnout JC22 za 13,5 tisíce, v jakém je stavu.

Dva takty jsou víc než dost

22.2.2020 v 10:39 | Nahoru | #284
Měl jsem zálusk na NS 125 F, která svým designem a výkonem způsobila malou revoluci mezi italskými výrobci na konci roku 1984. Pamatuju, jak jsem na to čuměl jako puk, když byla stříbrná na zadní straně VTM. Honda do té doby měla jenom model MBX, která byla slabá jak čaj - 13kW, jenže ve dvoutaktu bez přívěry, takže se to muselo pořád držet v otáčkách a tím pádem v rukách mladých zmetků dlouho nevydržela. Najednou tady bylo 18kW, 140km/h, rám podobný závodnímu NS500, na výfuku rezonanční komora ATAC, prostě všechno. Do té doby nejlepší Gilera RV s 20 koníky byla po uvedení NS neprodejná. V tom okamžiku se italské továrny začaly navzájem trumfovat, kdo nabídne větší výkon, lepší design, a během dvou let byla i Honda NS zastaralá a musela přijít NSR s přívěrou ve výfuku a 23kW.

Za 7 tisíc a s doklady to může být slušný kup, ale odradilo mě to přední kolo, nejspíš 17", které brání přepisu. V originále je totiž přední guma 3,25-16. To by se dalo vyřešit 16" ráfkem z jednokotoučové GPZ500, které se sehnat dá.


Edit - pro pamětníky, fotka z VTM a popis ze Světa motorů.



Naposledy editováno 22.02.2020 11:27:01

Dva takty jsou víc než dost

23.2.2020 v 19:14 | Nahoru | #285
To NS by slo, ale uz podle fotek dost smutnej stav.
To nsr bez kapot (problem na stk?) uz je tam ze 10500.-
Tady je vic info a fotek.
A pak jeden Zavodak.

Naposledy editováno 23.02.2020 21:58:14

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.2.2020 v 18:32 | Nahoru | #286
Tady toho zlinaka uz jsem tady daval s tou 250 gilerou, dotahl nove kousky. Mrknete na vsechny inzeraty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.2.2020 v 22:32 | Nahoru | #287
DRN.> U té Gilery to nevypadalo, že to sem někdo cílené tahá. Na jednu stranu dobrý počin, na druhou stranu, kolik těch našich bláznů tohle ocení? Jak říká kamarád, kdybys jim rozřízl lebku a vyndal ten scvrklý mozek, tak z vnitřní strany lebky bude na čele nápis Jawa a na temeni ČZ.
Možná se bude líp udávat tahle motokrosová Beta 250 z roku 1979, s tou se můžou ukázat na závodech veteránů.

Mimochodem, na fotce stojí vedle Moto Villa. Před týdnem umřel v požehnaném věku zakladatel firmy Francesco Villa. U nás byl asi slavnější jeho mladší bratr, čtyřnásobný mistr světa Walter Villa.

Naposledy editováno 25.02.2020 08:14:29

Dva takty jsou víc než dost

24.2.2020 v 23:25 | Nahoru | #288
ta Beta je na prodej už dlouho...na twinshocky jak dělaná :)

a s tím Jawa-ČZ máš pravdu

Dva takty jsou víc než dost

24.2.2020 v 23:35 | Nahoru | #289
Ještě něco přihodím k těm Suzuki GT. Tématické video o třech 250ccm:

Možná si někdo řekne, proč má tříválcová GT380 čtyři výfuky, když u Triplů Kawasaki stačily tři? V Suzuki vymysleli pro prostřední válec dvoják, asi aby motorka nejela nakřivo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2020 v 07:44 | Nahoru | #290
Kohlstein> Tahá různý youngtimery. Už jsem u něj koukal na cbx a spoustu gs. Ta gilera se mi líbí, sice chybí pár plastů ale co už, ale srát se s tím na veteránský....

Betu už někdo koupil. Se pochlubte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2020 v 08:28 | Nahoru | #291
DRN.> Nene, Beta tam je, jenom se změnilo číslo inzerátu. Tady je stránka, kde jsou vyfocené všechny ročníky .
Když jsem se podíval na pár detailů, tak většina odpovídá modelu 1979,

ale třeba výfuk a přední vidlice jsou jak na 1978. Čert ví, jakými krůčky tam šel vývoj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2020 v 13:56 | Nahoru | #292
Kohlstein> Na chalupě mám za barákem trať, kde se jezdí fichtlcupy. To bych tam byl s betou za hvězdu.

Projížděl jsem videa na YT a to nahatý NSR není úplně marný.


TDR na drátech, škoda těch papírů.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2020 v 17:30 | Nahoru | #293
DRN.> Jak se blíží jaro, začínají se objevovat. Je tam ještě modré 11kW TDR s papírama za 18

Kdyby jsi chtěl na drátových kolech, tak je jedno v Bruntálu za 16, ale jestli to má značky v depozitu už 10 let, tak jsou asi nedobytné.

A taky Mita. K pěknému žlutému (protože je nejhezčí tak je taky za hromadu peněz) přibylo sedmirychlostní za 29 tisíc.



Naposledy editováno 26.02.2020 17:40:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2020 v 18:04 | Nahoru | #294
Kohlstein> to sedmikvaltní Mito už tam visí od podzima a už se tu řešilo. Mělo by to nejspíš mít USD vidli.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2020 v 18:24 | Nahoru | #295
kuba350> Bylo mě to nějaké povědomé, evidentně se neprodalo. S 30k v TP na to musí počkat na "starýho vola", jenže těm se na tom nejspíš nebude chtít hrbit ...

Dva takty jsou víc než dost

26.2.2020 v 20:37 | Nahoru | #296
Velkej dvoutakt, diesel pouze vyfukovy ventily. Fakt funguje to. Akorat to chce udrzovat v normovanejch otackach.
A valce/striky nastavuju individuelne, podle plamene z indikacniho kohoutu, zlaty casy.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.2.2020 v 12:20 | Nahoru | #297
Ano sedmirychlostni mito ma spatne vidle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.2.2020 v 12:39 | Nahoru | #298
Kohlstein> Na to černý TDR jsem koukal, ale těch drátů jsem si fakt nevšiml. Musel by pozjišťovat jestli má vůbec papíry. To novější s deltaboxem se mi moc nelíbí.
Mito v tomhle stylu a v červený je pecka

KMX 125, pro místní enduro sekci


Panáček na prodej toho nahatýho NSR evidentně dost chvátá. Slevil na 9500.-

Naposledy editováno 27.02.2020 14:19:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.2.2020 v 15:35 | Nahoru | #299
DRN.> Ta KMX, to má příliš dětskou velikost, než aby to mohlo být za tolik peněz. Počkám, jestli nevyměkne a nedá to za půlku.
Protože když to postavím vedle CRM, tak je to jak nedochůdče a kluk mě mezitím přerostl.

Naposledy editováno 27.02.2020 15:37:14

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.2.2020 v 15:50 | Nahoru | #300
Beranidlo> Za půlku bych to nečekal.
Mám nějakejch 190cm, tak taky nevim co úplně vybrat, docela se mi líbí ten Sachs co jsem dával i přes to, že je kapotovanej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist