globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

25.11.2019 v 20:25 | Nahoru | #31

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.11.2019 v 22:47 | Nahoru | #32

DRN. píše: Tady je na prodej ten zminovanej Blues.


Dám sem obrázek, než ten odkaz zmizí. Takže Cagiva Blues 1990 za 13. Bude to chtít odvážného kupce bez rozumu nebo někoho, kdo potřebuje díly, protože to není ani od 16 let, ani ve stavu do sbírky. Na první pohled inspirovaná V-MAXem, ovšem sestrojená z toho, co bylo zrovna v Cagivě v regálech a už se moc nehodilo pro další roky, kdy měly přijít modely Freccia a Cruiser/Tamanaco. Rám z kulatých trubek a vodou chlazený motor darovalo pravděpodobně enduro Aletta Rossa. Stejně tak přední vidlici, ale s notně prodlouženými trubkami pro 16-palcové přední kolo z kapoty Aletta Oro. Přední brzda (ale možná celé lité kolo) je nejspíš z právě nastupující Freccie C9, zbytek motorky se už nějak dodělal. Za zmínku stojí 16-palcové zadní kolo a válec s žebrováním, aby trošku zmohutněl. Motor má údajně 17,5kW / 9100rpm a je bez výfukové přívěry.



Naposledy editováno 04.02.2022 13:03:03

3 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

26.11.2019 v 12:34 | Nahoru | #33
Blues je tak divnej stroj, že bych ho bral. Kde na tyhle staré 2T (i jiné- mito, rs...) shánět díly? Myslim do motoru.

E: se s nima nějak roztrhl pytel druhá

Naposledy editováno 26.11.2019 13:20:53

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.11.2019 v 12:54 | Nahoru | #34
DRN.> Ojnice a písty na to budou furt a nic jinýho neni potřeba, když to budeš používat na nedělní ježdění.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.11.2019 v 13:54 | Nahoru | #35
DRN.> Jedna lepší než druhá. Ale když si s tím někdo chce pohrát, proč ne.
U nás ty opravy motorů dělá třeba oulehla.cz, ale na tyhle starší motory jako má Blues už to bude chtít nad každou opravou zapřemýšlet nad zaměnitelností dílů a úpravami.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

26.11.2019 v 14:12 | Nahoru | #36
Super vlakno, nejak jsem ho prehlidnul. Kdybyste nekde za rozumny prachy viděli tdr250 tak hodte info, z nostalgie bych si ji asi vzal

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.11.2019 v 18:14 | Nahoru | #37
DRN.> Jak bylo psano, ojnice a pisty budou. Lamely jsou taky od Lucase. Dalsi motorove dily co by se mohly vysypat pak po inzeratech, nebo neco jde sehnat i pres partsdepot nebo oemmotorpats.com, ale zbytek motoru je relativne bezporuchovy.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.11.2019 v 18:27 | Nahoru | #38
assassin> to jsi velkej fajnšmekr Poprvé a naposled kdy jsem ji u nás viděl, bylo asi 2013 za 14tis na Liberecku i s papírem Škoda že jsem zrovna za 14 koupil WR200RD.. A prechy neměl..

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.11.2019 v 21:48 | Nahoru | #39
assassin> Tak dneska je potřeba mít hlavně na opici, než potom na banány. U nás nejsou, ale dají se sehnat v Itálii, ve Francii už míň - https://www.leparki.../yamaha-tdr-250.html . Aktuálně jsou ceny 5-10 tisíc euro, tady je jedna taková levnější poblíž Monzy:

Na konci osmdesátých let začal endur směřovat vývoj víc k jejich použití na silnicích a vznikla kategorie, kam by se dala zařadit i TDR (a spolu s ní i TDM, i když to je trošku jiná váhová skupina) - funduro. U Yamahy to bylo díky motoru upečeno podle trošku jiného receptu. Dvouválec 37kW z kapoty TZR 250 zabudovali do kraťoučkého rámu - s rozvorem 1385mm je jenom o pár milimetrů delší než byla DT 125 - který zaručoval dostatečnou tuhost na silnici a zároveň v terénu, zdvihy kol jsou jenom 160 a 150mm, kola zadní 17 palců a přední 18 palců. Kapotáž by měla zaručovat jakž takž pohodlí a stabilitu i ve 130km/h.
Jediná slabost o které vím, byla snad už u motoru v době jeho použití v TDR odstraněná - na TZR vypadávaly kolíčky z pístů v zámku pro pístní kroužek. Každých 10-20 tisíc km to v motoru zarachotilo a válec byl v pekle.

Dva takty jsou víc než dost

26.11.2019 v 21:59 | Nahoru | #40
Ve Francii měla kvůli daním zmenšený objem a výkon a byla z toho TDR 240. A možná je tam tenkrát skoro všecky zničili, protože Sonauto Yamaha pořádala Fun Cup. Japonci z toho byli nadšení tak, že o tom napsali v nějakém svém časopise...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.11.2019 v 01:05 | Nahoru | #41
ja jsem prave tu tdr mel, po tezke nehode jsem ji zase poskladal a prodal asi za 20k ... ten francouzskej fun cup jsem nekde videl uvadenej jako zacatky supermota...

jelo to docela zajimave, ikdyz na dnesni dobu zadnej zazrak. ale bylo to lehoucky a diky tomu to zvladalo i v terenu. jen teda trakce byla dost nevyzpytatelna, jak se otevrely privery tak clovek lezel

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.11.2019 v 13:48 | Nahoru | #42
assassin> Šťastný člověk, kdo ji měl v ruce. Já jsem TDR nikdy ani neviděl, jenom jsme kdysi slintali nad obrázkama v Motorradu, když se objevila.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.11.2019 v 15:25 | Nahoru | #43
TZR 125 k dodělání za 8
Pokud budou dily, da se poridit neco za par a udelat sam. Ale aby cloveka nezastavil treba vysypana nesehnatelna prevodovka nebo tak. Par motorek na který se blbe shanej dily uz mam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.11.2019 v 22:35 | Nahoru | #44
DRN.> Dávám to sem, TZR 125 za 8. Značky v depozitu - tak aby šly ještě dostat zpátky. Dávat značky do depozitu je podle mě největší hovadina. Člověk tím ušetří pár stovek za rok, ale když se projekt protáhne, musíš před jejich vyzvednutím na STK a nemůžeš to ani nikde odzkoušet.
Chybí jeden pístní kroužek - nějak to pojede, ale bude strašně profukovat směs z přepouštěcích kanálů rovnou do výfuku a obráceně spaliny do klikovky. Bez značek, ale s opraveným motorem, je dobrá tak akorát na nějaký sranda cup v Písku nebo Mýtě, neboť i na gymkhanu musí mít značky a STK. Postavit z toho okruhovku nemá smysl, na Cagivy nestačí.


Naposledy editováno 27.11.2019 22:36:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.11.2019 v 08:27 | Nahoru | #45
Beranidlo> Je to za cenu fichtla s papírama, prostě projekt k dodělání. Stejně by ten motor chtěl rozhodit a zkontrolovat nejenom kvuli tomu chybějícímu kroužku.
Depozit, kor na takovouhle malorážku, kde pojistka bude 300(?) mi příjde jako taky nesmysl.
Že na gymkhanu musel bejt značky jsem nevěděl, to je docela škoda.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.11.2019 v 09:34 | Nahoru | #46
DRN.> Na gymkhanu musej bejt znacky (nikoliv vsak STK), nicmene od pristi sezony uz mozna nebudou potreba ani ty znacky, zalezi co se odsouhlasi za zmenu pravidel. To se tyka ceskeho mistraku, online remote souteze by na tom jezdit slo.

Naposledy editováno 28.11.2019 09:46:51

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.11.2019 v 16:41 | Nahoru | #47
DRN.> Za tu CRM 125 z úvodu jsem platil 418Kč. Měl jsem loni menší incident a jak jsem zadal na epojištění rodné číslo, okamžitě mi všechny nabízené pojišťovny ukazovaly kolem 800 korun. Nicméně jsem si nechal zavolat nějakým agentem a ten to dal aspoň trochu do pořádku.

Dva takty jsou víc než dost

28.11.2019 v 17:53 | Nahoru | #48
Když už jsme tu měli ufo TDR 250 a trošku nakousli TZR 125, můžeme přidat další Luciferovo dítko, TDR 125, přímého konkurenta Supercity. Ročník 1997 za 29, tacho 37k, psáno 11kW. Od léta je v bazaru a nikdo ji nechce ani s těma kuframa.

Potenciál motoru edit: pokud motor pro TDR stejný jako pro DT a není to TZR, je tam normálními prostředky dosažitelný výkon asi 16-18kW, ne 22kW jako u kapoty. Osvědčený v DT125R může nabídnout relativní spolehlivost a oproti Cagivám se začíná sbírat k životu o nějakých 1000 otáček dřív, kolem 7000 ot/min. edit2: Přivedení motoru k životu může obnášet řadu různých kroků, podle ročníku a země určení. První věc je pořízení nebo úprava CDI, aby nevypínalo motor v 85km/h, nebo nesnižovalo nesmyslně brzo předstih zážehu. Další jsou různé restrikce, které se nachází na začátku, uprostřed nebo na konci výfuku. Třetí je natočení výfukové přívěry ve vyšších otáčkách tak, aby výřez v ovládacím kolečku byl proti otvoru na válci. Samozřejmě se musí jinak otryskovat, případně dát i větší karburátor. Perlička - v Německu šli v případě DT až tak daleko, že výfukovou přívěru montovali otočenou o 180°, takže byla pořád zavřená, a v převodovce byl doraz na řazení, aby nešla dát šestka (ale stejně to na ni nejelo).
Podvozek je větší než u Supercity, ale ocelový deltabox spolu s robustnější japonskou výbavou zvyšuje hmotnost bez paliva ke 140kg, daň za podobnost s velkou TDM. Kapotáž funguje i v nejvyšších rychlostech, ale drtit to po dálnici konstantních 130km/h nedělá ani tomuto motoru moc dobře.
Chtěl jsem TDR pořídit klukovi, ale ohrnoval nad dvoureflektorovým designem nos. Nakonec jsem mu vnutil Cagivu Planet, taky z toho důvodu, že mě stála o 10 tisíc míň (prozatím).

Naposledy editováno 29.11.2019 17:05:39

Dva takty jsou víc než dost

28.11.2019 v 22:33 | Nahoru | #49
Nedělá dobře na dálnici jo ? Kolikrát mi po rovině na DT nestačil tachometr.. Skoro rok jsem z benešova jezdil do prahy makat. Nalítal jsem tehdy za sezonu 10tis km. Na DTčko nemůžu říct popel. To mi připadá, že má hodně osvědčenej motor. Sdíleli ho i jiné značky v evropě. Vyráběli ho i do starýho TDR v Minareli, KTM, Sachs a jiní.
Ovšem Rotax, atp, ti byli jinde s vykonem.. Nebo zmíněná CRMka (NSR) kde ještě spolehlivost taky nějaká byla..

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.11.2019 v 07:38 | Nahoru | #50
To TD125 jsem mel taky v hledacku, ale nakonec to prohralo kvuli podvozku a vysoke hmotnosti. Kterou Planetu jsi nakonec koupil? Za posledni rok a pul mam snad vsechny inzeraty v pameti :D

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.11.2019 v 08:05 | Nahoru | #51
Kde jste přišli na ten potenciál 22kw? V životě jsem neviděl u tohohle yamaháckýho motoru odbržděno více než 22ps.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.11.2019 v 16:48 | Nahoru | #52
Hitak128CZ> Na zadním kole? Ale máš pravdu, že pokud je motor pro TDR stejný jako pro DT a není to TZR, je tam normálními prostředky dosažitelný výkon asi těch 16-18kW. Opravuju a upřesňuju to v dříve uvedeném příspěvku.
A přidávám nádhernou směs faktů, mýtů, polopravd a krkání:

Edit - tu polohu přívěry stačí nastavit podle manuálu


Naposledy editováno 29.11.2019 17:27:36

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.11.2019 v 17:06 | Nahoru | #53
Motor je výkonove shodný s DT, akorát má válec s nikasilem, ale lze zaměnit za vložku z DT bez změny výkonu. Vykon byl na kole, nevím zda je možné tak velká ztráta motor/z.kolo. Spíš se domnívám, tě jde o záměnu jednotek, jelikož těch 17kw odpovídá zhruba těm 22ps.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.11.2019 v 17:25 | Nahoru | #54
Hitak128CZ> Účinnosti by měly být 97-98% kola na primáru, 99% všechny ložiska a spojka, 97-98% převodovka, 96-97% sekundár, možná 95-97% zadní guma na válci. Když to vynásobíš, je celková účinnost asi 90%. Já jsem předtím bral, že na TZR se deklarovalo 30HP/11000rpm (TZR Belgarda), tak na TDR by to mohlo jít taky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.11.2019 v 18:19 | Nahoru | #55
mickaelb> Žlutou z Uničova za 23.


Naposledy editováno 29.11.2019 18:24:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.11.2019 v 19:02 | Nahoru | #56
Beranidlo> Jo ta byla takova zbedovanejsi, nechybi ti neco? Mam nejake veci co jsem z toho odmontoval v ramci odlehcovani, treba ten palivovy kohout...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.11.2019 v 20:07 | Nahoru | #57
mickaelb> Kohoutu nic není. Ale to, že je na hadičce, a ne na nádrži, se může vymstít. Drbneš do hadičky a celá nádrž ti vyteče pod nohy. Vyměnil jsem gumy a brzdové destičky, spravil náhon tachometru a rozchodil uhlíky ve startéru, a víc až tak zásadního to nechtělo. Dal jsem si jiná řidítka místo toho zvláštně tvarovaného originálu a o zub menší třináctku kolečko. Pro sichr mažu ještě 1:100 do nádrže.
Nemá to hlavní stojan a není to na co postavit, zvlášť když je tam ta plastová podivnost pod motorem. Tu jsem zahodil a teď to stavím v dílně tak, že zprava pod motor dám MX zvedací stoličku a zvednu to, vlevo pod motor krásně pasuje plechový 20L kanystr. Vymstilo se mi, že v předních teleskopech je pružina jenom v pravé vidli a já to netušil. Nějak jsem to zvedl za motor, sundal přední kolo a podložil si motorku přední vidlicí na špalek. V tu ránu se začala kácet, držel to pohromadě plastový platník zkroucený jak paragraf a já jsem zrovna stál na blbé straně. Nebylo mi do , ale naštěstí má 130 kilo.

Naposledy editováno 29.11.2019 20:33:58

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.11.2019 v 09:52 | Nahoru | #58
Beranidlo> Jo to zvedani me taky stvalo, delal jsem to tak ze jsem vrazil pod motor drevenou kulatinu a ze stran ji oprel o spalky. Ted kdyz mam ty padaci protektory tak uz to zvedam za ne, ale to jen v pripade vymene oleje ve vidli, pro demontaz kol pouzivam bocni stojanek a vhodne situovany spalek. Jojo uz mi to taky parkrat takhle upadlo a sice to ma jen 130 kilo ale kdyz to pada, tak to prijde jako mnohem vic :D

Dva takty jsou víc než dost

1.12.2019 v 19:02 | Nahoru | #59
Dnešní kousek je pro ty, kteří "potřebují jezdit do školy 40km po dálnici". Sice si o tom myslím svoje, ale Honda NSR125R by měla být na tohle ze všech italských stopětadvacítek ta nejlíp stavěná. Pro neznalé - je to Honda, ale konstruovaná a vyráběná v Itálii. Design s mřížkami na boku připomíná NR750, od které se prodávaly snad jenom fotky , tak je podle mě dobře, že nám to může připomínat i nějaká masovka. Zde na stylové fotce pod Pálavou, poslední ročník 2001, v TP samozřejmě v té době už jen 11kW motoru JC22, tacho 43k, za 37 tisíc:

Nájezdu kilometrů bych se nebál, i když samozřejmě věčná taky není. Váha bez paliva je do 130kg a výkon deklarovaný u starších sestřiček 23kW/10500rpm. Na Hondě je zvykem mít detaily domyšlené a dlouhodobě funkční, ale zároveň výrobně levné. Přední vidlice je na rozdíl od Cagivy "obyčejná" a relativně subtilní, hliníkový rám je odlitý a sešroubovaný ze dvou půlek (v tomto případě, od roku 1993, Alcast druhé generace, označovaný jako Zeta), zadní vidlici opticky zvětšuje plastový kryt. Nic z toho ale na silnici neomezuje, spíš až na okruhu by ti lepší mohli chtít od podvozku víc. Honda se v tomto směru snaží nejít do extrémů a jde radši cestou bezpečné ovladatelnosti.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.12.2019 v 08:22 | Nahoru | #60
Docela pěkný Mito za 15. bazar M.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001

TOPlist