bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 23:33 | Nahoru | #2251
Po dlouhé době Praga ED 250, cena neznámá . Posledně byla za 150 , ale to bylo před inflací ...

Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 23:58 | Nahoru | #2252
Ahoj, dotaz.... mám Aprilku rs 2001 - v tp 17,8kw... nevím jestli je zavřená na těch 17,8kw nebo otevřená do plna.... řešil někdo u tohoto výkonu kde je to konkrétně přiškrceno? zatím jsem ještě nekoukal na výfuk.... jinak krabec hlavní triska 126, karb... Del 28, saní OK, příruba OK... jednotky taky OK žádné boxi nic... jednotka na přívěru je servo taky OK.... jen píšu aŤ nehledám dlouho, jestli už to někdo neřešil?.... ale vypadá to asi na ten výfuk zítra mrknu... jinak nevím proč tak blbej výkon v TP... zatím jsem na ní nejel..... tak vlastně ani nevím jestli jede FULL dobře... ale mám to rozděleny tak jen se ptám do předu... mrknu ten výfuk a pak to projedu třeba už to někdo otevřel.... ... Díky chlapi za info....

Dva takty jsou víc než dost

24.5.2022 v 08:51 | Nahoru | #2253
Motocykl Alitalia RS 125, za 90 tisíc . Koukám, že ta značka už taky zkrachovala

Dva takty jsou víc než dost

24.5.2022 v 09:43 | Nahoru | #2254
Velka gratulace k Mitu

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.5.2022 v 07:52 | Nahoru | #2255
Ariete> Který jsou podle tebe ty plácačky z předchozích modelů?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.5.2022 v 12:53 | Nahoru | #2256
Tuono po dlouhé době na prodej, ale se zadřeným motorem.
Zaujala mě ale v popisu dílů, že má verzi válce bez přívěry?


DT na generálku


Naposledy editováno 25.05.2022 12:55:50

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.5.2022 v 16:29 | Nahoru | #2257
DRN.> Aprilia montovala pro míň výkonné a levnější modely válce bez přívěry, např. ETX

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.5.2022 v 16:44 | Nahoru | #2258
Až teď vidím, že ten ETX válec má úplně jiný odlitek, u standardního Rotaxu 122 / 123 je podstatně mohutnější chlazení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.5.2022 v 09:28 | Nahoru | #2259
Ariete> Tak to je celkem drahá sranda, buď to složíš s nějakým vydechlým válcem, nebo si musíš sehnat novej, nehledě na to, proč se to kouše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.5.2022 v 10:05 | Nahoru | #2260
DRN.> Osobně nemusím motorky, které doma někdo přes zimu "do šroubku rozdělával", ale třeba je to šikula a všechno je jako z továrny. Nicméně to skončilo na špatně namontované pojistce pístního čepu.

Co je dobře, že nestříkal tu nádrž

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

26.5.2022 v 10:09 | Nahoru | #2261

Dva takty jsou víc než dost

26.5.2022 v 10:13 | Nahoru | #2262
Není to úplně první Kawasaki KX80 z r. 1979, ale úplně druhá KX80 1980, ale za 28 tisíc taky dobrá, v originál stavu.

Zdvihy kol 200/175 mm a nikdy to nebyla osmdesátka, co se týká limitu objemu motoru.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.5.2022 v 10:17 | Nahoru | #2263
Ariete> Tak já taky všechno rozeberu, pak vím co tomu je a co se od toho dá čekat. A taky si uděláš představu jestli má cenu se o to zajímat. Majitel přidá brzdové desky Naraku nebudou topovka, nejspíš šetřil i na zbytku...

Naposledy editováno 26.05.2022 10:18:11

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.5.2022 v 10:34 | Nahoru | #2264
DRN.> Ta GT380 vypadá, že nejenže je bez blinkrů, bez papírů, bez jedné schránky a s proprděným sedlem, ale taky docela olezlá a chromy i přes to napucování nebudou stoprocentní. U motoru tipuju, že asi protočit jde, ale to bude všechno. Řidítka se dotýkají nádrže, tak jestli nedošlo ke zkrácení motorky po nějaké lehčí čenichovce.

Dva takty jsou víc než dost

26.5.2022 v 22:00 | Nahoru | #2265
Aprilia MX 125 za 63 tisíc

V papírech 11kw rotax 122 možnost řídit s A1, jinak by měla mít cca 28kw. Válec polini 160 (154) větší karburátor dellorto VHSB 34, laděný výfuk a koleno giannelli, elektrický startér, kola z Aprilie rs. Před cca 1500km po GO motoru. Repasovaná klika, nová ojnice wösner nový nikasil, píst, baterka a spoustu dalšího.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.5.2022 v 14:56 | Nahoru | #2266
Honda CR250R za 55 tisíc , údajně 1995, ale podle přední a zadní vidlice a výfuku spíš model 1992.

V roce 1992 přišel nový motor s CRV přívěrou:

Dva takty jsou víc než dost

29.5.2022 v 19:12 | Nahoru | #2267
Spíš vrak, než Gilera KZ 125, s koly z čehosi jiného, se nabízí za 25 tisíc . Možná pro někoho, kdo už má doma stroj z #1424

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.5.2022 v 21:44 | Nahoru | #2268
Ariete> jo je to 92-93

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.5.2022 v 12:55 | Nahoru | #2269
Kawasaki KX250 1987 za 40 tisíc k dodělání. Českoslovenká ikona zmíněná v souvislosti s modely 1986 v #902 a 1988 v #1143

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.5.2022 v 16:21 | Nahoru | #2270
Beranidlo> Další 1990 CR250R, zrepasovaná a neježděná, za 75 tisíc .

Trocha japonštiny o HPP a taky něco na téma "jak dostat olej ke kluzným pouzdrům u převrácené vidlice, aniž by vybuchla?":


Naposledy editováno 30.05.2022 16:29:08

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.5.2022 v 16:27 | Nahoru | #2271
nechcete mi pro to nekdo zajet do Recka?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.5.2022 v 16:40 | Nahoru | #2272
assassin> Nechceme, ale dáme ti sem na památku obrázek, co všechno jsi mohl mít, kdybys jel.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.5.2022 v 17:54 | Nahoru | #2273
assassin> nálož vercajk a jeď, ne?budeš mít hezkou dovolenou a do Volha to nějak poskladas

Dva takty jsou víc než dost

31.5.2022 v 13:04 | Nahoru | #2274

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.6.2022 v 16:24 | Nahoru | #2275
Kolik by tak mohly mit cenu papiry na RD 250?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.6.2022 v 17:23 | Nahoru | #2276
havlis_de> Ty je máš? Třeba já bych ti nedal nic, vždyť jsou s tím jenom starosti - evidenčka, přepis, značka v depozitu, atd. Ale najdou se blázni, co mají potřebu vyjet na tom 2x do roka na silnici a jsou ochotní pustit chlup, nebo na takové čekají. Gilera RV za desítku.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.6.2022 v 00:24 | Nahoru | #2277
Ja jsem myslel, ze bych papiry koupil. A koupil i tu zlutou tady nahore.

Naposledy editováno 02.06.2022 07:19:58

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.6.2022 v 07:38 | Nahoru | #2278
havlis_de> V životě jsem viděl jenom jednu RD LC, a to byla ještě navíc 350. Dělalo se to sice dost dlouho, 1980-1983, ale na kontinentu byly 350 asi běžnější. Viděl bych to na veterána. Nebo sehnat vrak s papírama ve Velké Británii, tam byl objem do 250 ccm do roku 1983 oblíbený, protože to tam byl limit pro tzv. learners a dalo se to řídit od 16 roků. Ale teď je všechno great investment a pojízdná šunka nejde pod 100 tisíc .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.6.2022 v 09:47 | Nahoru | #2279
Ariete> O rok starší jako KX, takže tvarově hodně podobná, Yamaha YZ250 1986 za 85 tisíc .

1986 tu byla v #742 , o válci je něco v #1803 , a menší sestře YZ125 v #1804 a předchůdkyně 1985 byla v #1802 .
Přidám dobový poster s celkem těžko uvěřitelnými výkony:

Zajímavé, že Japonci psali o kapičku střízlivější hodnoty:

V seriovém provedení byla Honda vždycky lepší, ale pro mistrovství světa dokázala i Yamaha postavit vynikající stroje a posadit na ně špičkové jezdce. V roce 1986 to byl Jacky Vimond, vždy v růžovém, kdo získal titul.


Naposledy editováno 02.06.2022 09:48:29

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

5.6.2022 v 12:27 | Nahoru | #2280
Dobrej, známý by chtěl prodat 80 ccm 2t. Co by za to mohl chtít? Suzuki rg 80 gamma 1987
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist