globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.5.2022 v 15:58 | Nahoru | #2221
Mám v merku jedno Mito (neni na inzerci), je to rok 2009, jde nějak zjistit co to je za verzi - otevřená/zavřená kontrolou dílů? Karbec, válec atd aniž bych to musel rozebírat?
Díky

Dva takty jsou víc než dost

17.5.2022 v 16:22 | Nahoru | #2222


Sleduji tuto vlákno celkem dlouho. Jsem příznivec dvoutaktů. Chtěl jsem RD 350, ale ceny jsou již mimo můj rozpočet. Tak jsem nakonec pořídil NSR 125. Když vidim, jak rostou na ceně i novější DTčka, musel jsem něco pořídit.

Naposledy editováno 17.05.2022 20:49:25

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.5.2022 v 17:02 | Nahoru | #2223
kuba350> Řekneš majiteli, ať ti předvede, jak to jede 150 km/h? A jak jede 50 km/h na čtyřku (to by mohlo být kolem 4500 rpm), přidá, a ono se to poslušně vydá vpřed? Takže bude funkční i přívěra a karbec? 11kW má clonku na začátku výfukového potrubí, to je asi hlavní omezující hardware.
edit - 28mm karburátor VHST s TPS, k tomu ta slavná elektrická olejová pumpa, válec A0401

Naposledy editováno 17.05.2022 17:17:26

Dva takty jsou víc než dost

17.5.2022 v 20:38 | Nahoru | #2224
Uz od pondeli se prodejci snazim dovolat na ten Lightburner a nic. Nereaguje na sms ani na odpoved Bazose
Skoda no

Naposledy editováno 17.05.2022 20:38:51

Dva takty jsou víc než dost

17.5.2022 v 20:53 | Nahoru | #2225
kuba: jukni na válec, zavřený verze měly A0401 + to má trošky jiný vršek sání, restrikci na vstupu výfuku. Pokud je to ta úplně poslední verze, tak ta má spoustu elektronický píčovinek. O tom by určitě poreferoval mito7
Tady slušný info
a jak otevřít

havlis: já si s majitelkou normálně psal. Slíbila lepší fotky o víkendu.

Dva takty jsou víc než dost

17.5.2022 v 22:22 | Nahoru | #2226
O víkendu, kdesi v Itálii , se místní kluci a holky rozhodli udělat výstavu. Protože mají klub jménem Due Tempi Bei Tempi, tak to podle toho taky vypadalo. Nebyl jsem tam, jenom se ke mně doneslo, že mají facebook

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 09:07 | Nahoru | #2227
2009 musí být SP 525, mám ji též. Je moc hezká. Otevřít se dá lehce, jen je potřeba přidat olej do benzínu. Zvláštní je, že oficiální návod na otevření nic takového nezmiňuje. Mám ještě Raptora 2010 - to je hodně podobný systém. Po závadě ŘJ se mně povedlo nainstalovat ŘJ od Ignitechu a chová se to lépe, než ta originální. Dokonce uvažuju o výměně za Ignitech i u té 525 - vše si můžeš krásně nastavit. Výsledek je krásná pružnost motoru a opravdu nižší spotřeba - jezdíme spolu a přesedám - je až neuvěřitelné o kolik ten Raptor jede lépe - motory jsou stejné, tak to mohu potvrdit. Do Raptoru vždy o dost méně dotankovávám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 09:13 | Nahoru | #2228
a nějaký hlavní vodítko jak poznám, že to je opravdu 525?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 09:19 | Nahoru | #2229
kuba350> La Mito SP525, in vendita dal 2008 a partire dal numero di matricola ZCGN300AB8V000001
https://it.wikipedia.org/wiki/Cagiva_Mito

Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 09:24 | Nahoru | #2230
děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 09:40 | Nahoru | #2231
tak to má vinko ZCGN300AB7V0xxxxx a registraci 2008

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 10:41 | Nahoru | #2232

kuba350 píše: tak to má vinko ZCGN300AB7V0xxxxx a registraci 2008


AB7 je model 2007, takže ne SP525, ale Ev 125.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 10:43 | Nahoru | #2233
Ariete> takže sedmikvalt

Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 10:50 | Nahoru | #2234
kuba: ee, v tomhle roce to už sedmikvalt davno nebude.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 10:52 | Nahoru | #2235
kuba350> To ne, sedmikvalty byly do roku 1998. Je to šestikvalt, homo 11kW, PHBH 28mm, CDI Ducati.
edit - šestikvalty by měly mít válec A0401, předchozí sedmikvalty 1993-1998 válec 73037


Naposledy editováno 18.05.2022 11:02:54

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 10:55 | Nahoru | #2236
2008 Mito SP525 už je hnusák hmyzák:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 13:28 | Nahoru | #2237
Ariete> Na tý fotce, co jsi dal (525) mně přijde, že jsou neoriginální zrcátka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.5.2022 v 20:29 | Nahoru | #2238
mito7> Myslíš, že na oficiálních fotkách budou jiná zrcátka, než ty, co tam patří? Chyba se stala až později, když se ve výrobě použily ty plácačky z předchozích modelů.


Dva takty jsou víc než dost

20.5.2022 v 23:54 | Nahoru | #2239
Pegaso za 35 tisíc , a za ty prachy jsou skoro dvě Pegasa. Tohle je to horší:

a tohle to se značkou:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.5.2022 v 11:54 | Nahoru | #2240
Ariete> Je to zvláštní, ale moje zrcátka jsou jiné. Na starém modelu se vyklápí sklo v pevném pouzdře, a na 525 jsou na krátkých tykadlech na kulovém kloubu celá zrcátka, která mají sklo kulaté na vnější straně a prohnutou slzou napojené na tykadla.
Je to výhodnější, protože vetší plocha je na vnější straně a ruce ti zakrývají jen ty slzy - lépe vidíš, a čelní plocha zrcátka je menší.
I náhradní originály mně přišli tohoto typu.
Tak které jsou teda ty správné? Na těch tvých fotkách jsou takové humpolácké, a ty moje jsou daleko menší, méně zran itelné a lépe nastavitelné a podstatně plošší a řekl bych, že i lehčí. Mohu porovnat, mám oboje nové náhradní.

Naposledy editováno 21.05.2022 12:11:03

Dva takty jsou víc než dost

22.5.2022 v 12:36 | Nahoru | #2241
Moto Villa 250 1978 za 78 tisíc

U tu byl stejný ročník 1978 i s původními bočními panely, a v #2010. Bez těch bočních panelů je pěkně vidět rám s tlustou trubkou vedenou středem za motor.

Motor je pěkně dlouhý, se startováním až za převodovkou.
Od modelu 1979 byly už podstatně kratší kartery, viz. např. model 1981 z #784, která je v inzerci pořád, teď už za 120 tisíc . Detail:


Naposledy editováno 22.05.2022 12:38:53

Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 10:52 | Nahoru | #2242
Kdo má doma KTM 250/300 s vydechlým motorem, může zkusit přestavbu (z jiné diskuse ) od kanadské firmy BRC. Úplně levné to není, asi 150 tisíc na naše, ale vznikne tak docela pěkné hovádko:
Bore: 89mm (píst z Hondy CR500R)
Stroke: 82mm (+10mm proti standardu KTM, ojnice z CR500)
Displacement: 510cc
Compression Ratio: 12.8:1
https://img.motofotk...99e840d44b63dc8b.jpg
Z původního motoru moc nezbude, jenom víka, převodovka se spojkou, startování, karbec nebo TPI, https://brcracing.ca/
V porovnání s Hondou CR500R více výkonu a lepší průběh
Výkon s Hondou CR500R z FB BRC , na výstupu z převodovky, 60HP při 6500-7000 rpm:

A teď BRC500, údajně ze stejného zdroje, ale našel jsem jenom ten obrázek, mezi 4500 rpm a 5500 rpm tam díky přívěře není ta díra ve výkonu, plus 10% navrch v maximu:

Jak to jezdí jsem bohužel nenašel, test je v tištěném čísle MX Action, na internetu je jenom ochutnávka


Naposledy editováno 23.05.2022 10:53:55

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 11:44 | Nahoru | #2243
Tak sem se dočkal

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 11:48 | Nahoru | #2244
kuba: vlezeš se na to vůbec? :D

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 11:49 | Nahoru | #2245
Bakoun> Úplně v pohodě

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 11:51 | Nahoru | #2246
kuba350> Na bazoši byla, dneska zmizelo.

Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 12:14 | Nahoru | #2247
Hen ten Rakovník?

Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 12:58 | Nahoru | #2248
jo to je ona, evidentně je o Mitovky zájem. volal jsem hned v sobotu půl hodiny po přidání inzerátu, byl sem první, domluvili sme se na pondělí ráno kvůli ověření plný moci. Do tý doby volalo dalších 10 zájemců.

Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 12:59 | Nahoru | #2249
Já se nedivím, zrovna tahle verze je nejhezčí.

Dva takty jsou víc než dost

23.5.2022 v 15:07 | Nahoru | #2250
Jediný co mě trápí jsou neorigo blikny. Dají se někde sehnat origo, klidně i v druhovýrobě?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001

TOPlist