bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.2.2022 v 12:17 | Nahoru | #1921
Byla tady sháňka po Mitu.

jedno by bylo

A pro bahňáky jedna Derbina.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.2.2022 v 18:52 | Nahoru | #1922
DRN.> 2005, taho 38k, cena 48


Ta Derbi je zajímavější, ale 80ccm za 38 tisíc? K čemu by to kdo měl?


Dva takty jsou víc než dost

4.2.2022 v 18:55 | Nahoru | #1923
Panáček tam k té Derbi má Cagivu SXT 350, za 59 tisíc , odrbanou a místo karburátoru hadr ...

Dva takty jsou víc než dost

5.2.2022 v 21:58 | Nahoru | #1924
TM EN 300 2010 po opravě, za 80 tisíc. Vložím si sem obrázky pro porovnání s tou CR250R 2003, vypadá to, že bude o čem psát.





Naposledy editováno 05.02.2022 21:58:44

Dva takty jsou víc než dost

6.2.2022 v 09:30 | Nahoru | #1925
Na hlavní stránce se objevil článek o Suzuki GT750. Nemám z toho nejlepší pocit, protože když už je to na hlavní stránce, neměly by v tom být nesmyslné formulace (takřka dokonalý systém přimíchávání oleje do benzínu , nebo "obě strany výfuků byly propojené, tohle řešení mělo přinášet větší tah odspodu", což je fakt úlet). Taky cituje a překládá dobový test, ale bez uvedení zdroje originálu, který lze vystopovat na motorcyclespecs.co.za , odkud je i následující video. Po jeho shlédnutí bych ten článek doporučil jenom v případě, kdy máte pocit, že vám při sledování anglického komentáře něco uniklo.

Mně se GT750 líbí v této variantě:

Dva takty jsou víc než dost

6.2.2022 v 12:17 | Nahoru | #1926
Já jsem rád za každej takovej článek formulace možná trošku nešťastný, ale pochopil jsem, co je myšleno

Dva takty jsou víc než dost

6.2.2022 v 18:58 | Nahoru | #1927
A zrovna je jeden na PRODEJ za 225000Kč.

Dva takty jsou víc než dost

7.2.2022 v 22:23 | Nahoru | #1928
Tohle Pegaso za 25k asi Beranidlo neminul....
https://www.motoinze...2128-pegaso-125.html

Dva takty jsou víc než dost

8.2.2022 v 08:14 | Nahoru | #1929
Už z těch mizernejch fotek je vidět, že je to člen klubu milovníků červeného silikonu.....

Dva takty jsou víc než dost

9.2.2022 v 09:41 | Nahoru | #1930
Ahoj, asi znáte... ale pěkný fotky kousky atd... https://125stradali.com

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.2.2022 v 12:21 | Nahoru | #1931
Už se zná cena. A je celkem rozumná.

Dva takty jsou víc než dost

13.2.2022 v 03:14 | Nahoru | #1932
kdybych byl milionář, koupil bych to všechno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.2.2022 v 11:03 | Nahoru | #1933
Koudy01> Suzuki GT380 v pojízdném stavu, r.v. 1973, EU doklady k přihlášení, za 105 tisíc . Nebude přírůstek do rodiny?

Má teda trochu povařenou přírubu jednoho kolena, ale to by se dalo vyřešit.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.2.2022 v 11:15 | Nahoru | #1934
Beranidlo> Ten PaoloAgnello fakt nelení, vypátral nějakou TDR250 a cosi k ní i napsal.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=131765

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.2.2022 v 12:55 | Nahoru | #1935
Ariete> Trošku divná barva, ale poléčit by se to asi dalo. Ale zjistil jsem, že mi jeden veterán stačí a sbírku asi nechci. Nemám na to povahu, abych mohl mít "ustájený" motorky. Musí mi to jezdit a já musím mít čas je ujezdit. Jinak jsou mi na obtíž - doslova.

Navíc tady ten pán na mě neudělal po telefonu moc dobrej dojem. Neříkám, že je špatnej. Nekoupil jsem, osobně se nesetkal. Jen mě osobně se ty naše rozhovory moc nelíbily. Asi nemám rád překupníky/dovozce/bazarníky a nejsem ochoten vstřebat způsob jejich jednání - přistupují k tomu, jak kdyby prodávali rohlíky. Ale pro mě to není jako kupovat rohlík.

Naposledy editováno 13.02.2022 13:21:40

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.2.2022 v 19:01 | Nahoru | #1936
Koudy01> Asi to tak musí být, že když někdo nakupuje a prodává auta a motorky, tak k nim nesmí mít vztah, jinak by se z toho zbláznil.
Zabel 700 v sajdě za 85. Na předku kolo 20".

Nebylo tady něco s tím dvacetipalcovým kolem? Nějaká CR250R s hliníkovým rámem ? V motokrosu se ta dvacítka asi moc nepoužívá, ale v sajdách se to ujalo a je to jeden ze dvou základních rozměrů pro předek.
Kdyby někdo tu sajdu chtěl, tak asi tuší, že potřebuje spolujezdce a že se s ním musí sehrát a naladit na stejnou vlnu. Sajda taky něco váží a výkon motoru se využívá naplno, takže je na tom pořád nějaká práce - kola, gumy, řetěz, převodovka, spojka, tlumiče. Nedejbože, když taková potvora do něčeho narazí nebo začne válet sudy. Nejenom, že je to o zdraví, ale je potřeba sehnat ještě párek chlapíků navíc,kteří budou mašinu dávat dohromady.

Dva takty jsou víc než dost

14.2.2022 v 22:51 | Nahoru | #1937
Cagiva Freccia C9, už je prodaná, a zrovna teď tam mají jenom čtyřtakty, stránky toho obchodu

https://iconicmotorb...8-cagiva-freccia-c9/

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

15.2.2022 v 21:24 | Nahoru | #1938
Z aukce, Yamaha TZ 500 1982, nabídka byla 35 tisíc eur , ale neprodala se. YPVS, krajní válce otočené výfukama dozadu, nikdy nezávodila ani pořádně nejezdila, někdo ji před 40 rokama rovnou strčil do muzea. Taky v tom stavu s drátovýma kolama to bylo bráno spíš jako polotovar k dodělání. Alespoň, že to má obě přední brzdy. Kenny Roberts kraloval, když tahle TZ v roce 1980 vznikla, ale na prodejní úspěchy TZ 250 a TZ 350 se navázat nepodařilo. Suzuki RGB 500 byla o dost lepší. TZ byla těžká, se slabým rámem. Ještě první rok, když byl ten motor třeba v rámu Bakker, se s tím dalo něco předvádět, ale v roce 1982 už ne. Ty motory se ale výborně hodily do sajdkár, kde asi všechny i skončily, a proto je tahle TZ 500 vlastně unikátní. Že se vůbec dochovala.


Naposledy editováno 15.02.2022 21:28:15

Dva takty jsou víc než dost

16.2.2022 v 00:11 | Nahoru | #1939
Kdyby někdo prodával jednu z uvedených bral bych...
Aprilia AF1 futura
Gilera sp01, sp02
Gilera GFR 125
Yamaha TZR 125
Suzuki rg 125
Jsou to zrovna asi méně sehnatelné modely, ale třeba někdo bude mít. Chci to pro sebe na sypačku, nejsem žádnej frigid co to nacpe do vitríny. Nic silnějšího nechci, hlavně chci dvoutakta.
To jen tak kdyby bylo

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.2.2022 v 06:05 | Nahoru | #1940
Ariete> Ten zadni tlumic na Yamaze je hustej - pres celou motorku.

PS: Grande soprannome

Naposledy editováno 16.02.2022 07:35:36

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.2.2022 v 14:26 | Nahoru | #1941
Jestli stála 37 tisíc, tak se ani nedivím, že je tahle KX125 z r. 1987 zarezervovaná

Podobná v horším stavu tu byla a podobnou (s WP) jezdil Petr Kovář, když byl v Holicích druhý ve druhé jízdě. Na fotce vypadá, že byl až třetí, ale to je optický klam, protože je o hlavu menší, než J-M. Bayle

Zdroj: http://www.foto-jir...e/gal-gp-holice-1987

Dva takty jsou víc než dost

17.2.2022 v 14:30 | Nahoru | #1942
Kovářova 28 s WP, Špačkova 29 v serii v Holicích 1987

Dva takty jsou víc než dost

17.2.2022 v 21:47 | Nahoru | #1943
KTM 300 GS 1990, první s řetězem nalevo a přívěrou, za 107 tisíc


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2022 v 22:59 | Nahoru | #1944
Ariete>
ta cena je lux, jako na práci ale vypadá super..

Dva takty jsou víc než dost

18.2.2022 v 08:27 | Nahoru | #1945
2x Aprilia za 45 tisíc. Drnovo Tuono se zatím neprodalo, bazos.

RS 125 se zajímavým ppisem, bazos.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2022 v 10:25 | Nahoru | #1946
JJ, to je pořád to samé tuono.

Gilera, ale nejspíš bez papírů.


Suzuki RV125 už tu myslím byla.



Naposledy editováno 18.02.2022 11:39:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2022 v 17:27 | Nahoru | #1947
DRN.> Už jsi na tu Gileru KZ volal? Já to radši ani nechci vědět, kolik stojí a jak je to s papírama, abych ji nemusel chtít.
Jedna Gilera MX1 nám unikla, za 52 je rezervovaná

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2022 v 22:37 | Nahoru | #1948
Ariete> Pěknej strojek tam MX-1. Výfuky v podsedlovce žeru.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.2.2022 v 22:49 | Nahoru | #1949
Jedno Mito na FB

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2022 v 17:52 | Nahoru | #1950
Zdenda_> Když vidím tu barvu, tak mně to připomnělo, jak si takovou přitáhnul před asi 18 rokama kluk od sousedů, a jestli bych se na to nepodíval, že mu to přestalo jet. Já jsem se teda podíval, ale k jeho smůle, zrovna jsem nevěděl co dřív, spravovat barák, shánět prachy na zedníky, jedna v kočárku, druhý na odrážedle, atd. V té době jsem byl s motorkama absolutně nekompatibilní
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist