globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

18.1.2022 v 23:51 | Nahoru | #1861
Když tě dvoudobý motorky nebavěj, a chceš dvoudobý auto
Jsem na ksichtový knize narazil na zajímavýho křížence. Vlastně se to docela vybízí
Spodek trabant, vršek - válce TM300. Píšou 600ccm (nepočítal jsem)
..V2T Racing (CZ) -95koní







Naposledy editováno 18.01.2022 23:53:28

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

21.1.2022 v 00:33 | Nahoru | #1862
Letajici trabos

Nevim jestli uz nebyla, RGV250, moc hezka, ale cena ulet…
https://motorky.bazo...uki-rgv-250-1993.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.1.2022 v 08:40 | Nahoru | #1863
assassin> Ta cena vymknutá úplně není. Když koukneš za co chce Brída nejmíň kilo.....

E: vim, že je rozdíl mezi chtít a dostat

Naposledy editováno 21.01.2022 08:46:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.1.2022 v 09:44 | Nahoru | #1864
DRN.> Tak jsem se kouknul a musím napsat, že pan Pavel má spoustu sebevědomí, spíš víc, než míň

Prodam Suzuki RGV 250 Gamma rv.1989 perspektivni veteran ve dvoutaktu. Dlouhodobe odstaveny ,proto najeto jen pouze 13 tis.km!!! Primy dovoz z Japonska -aukce (moto na ceste do skladu) nutno ozivit a udelat kosmetiku. Nabidky rozumnych a realnych cen kolem min.100 tis .a vyse pouze od lidi ,kteri vi o cem se bavime ..nejdrive si vyggoglete o jaky motocykl se jedna nez cokoliv budete chtit vubec resit.


Jak se říká, drzé čelo lepší, než poplužní dvůr. Ale tohle už vypadá na nedostatečnou medikaci nebo dlouhodobé porušování životosprávy. Hromada rezavého šrotu a čert ví, co se skrývá v motoru.

Sežrané je všechno, železo i hliník:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.1.2022 v 10:04 | Nahoru | #1865
assassin> Hezká, jenom doplním, že je to za 300, 1993 a 11k tacho. Což by odpovídalo - vím, že je s tím skvělá zábava, ale na silnici rychle omrzí, protože není kam jet. Teď mě oslovila známá, že by chtěla pro toho jejího dárek, supersporta, že on supersporta ještě nikdy neměl, třeba Suzuki. Snažím se jí naznačit, že ve skoro šedesáti se tlamou napřed příliš jezdit nehodí, že se tělo na takové hlouposti nehodlá přizpůsobovat, a hlava asi taky ne. Začínám mít pocit, jestli ona není Dorota Máchalová a nesnaží se Máchala zbavit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.1.2022 v 11:16 | Nahoru | #1866
Beranidlo> Neznáš Brídu a jeho Motoscoot? To se divím, už se probíral i tady na foru, taky jsem měl tu čest.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.1.2022 v 15:46 | Nahoru | #1867

DRN. píše: Beranidlo> Neznáš Brídu a jeho Motoscoot? To se divím, už se probíral i tady na foru, taky jsem měl tu čest.


jo pan Brída

Dva takty jsou víc než dost

21.1.2022 v 20:55 | Nahoru | #1868
Yamaha YZ125, model 1989, za 70 tisíc


Povedený model. Po třech relativně úspěšných sezónách (viz. #1802, 1986 ) přišel kompletně nový podvozek a design. Zadní kotouč už byl na modelu 88, nově byla použitá up-side-down vidlice a zadní 19" kolo, jiné je přepákování a na rámu si jde všimnout, že podsedlová část má nalevo odnímatelnou vzpěru, aby šel vyndat airbox a pak zadní tlumič. Motor vypadal stejně, ale místo vložky je zde už nikasil (válec viz. #1808 ), 35mm karbec Mikuni TM. Snad i díky tomu šel motor trochu víc vytočit, než bývalo u YZ / YPVS zvykem. Tím, že se nemuselo počítat s výbrusem, ale pouze s opravou nikasilu, se mohl zvětšit zdvih z 50mm na 50,7mm. U vložek šlo zvětšit vrtání z 56mm až na 50,4mm, aby se vešly do limitu 125ccm. Víko spojky má dokola šroubky, taky poprvé, takže se ke spojce může relativně snadno.

O nepovedeném navazujícím modelu 1991/1992 jsem psal v #1111
Na posterech 125 a 250 jsou některé z těch detailů taky popsané:


Dva takty jsou víc než dost

22.1.2022 v 21:46 | Nahoru | #1869
Pěkný španělský Gas Gas EC 300 s TP za 60 , 2012, 100h / 4000km

Jenom je potřeba si pohnout, pokud není pozdě, cituji:

S motorkou jsem byl 3x na vyjížďce, na další projížďku už jí nešlo nastartovat.
Sundal jsem výfuk a zjistil jsem, že z motoru při nakopnutí teče voda.
Závadu jsem pouze telefonicky konzultoval s mechanikem, který mi sdělil, že může být vadné těsnění pod hlavou a že u tohoto typu motoru jsou zde nějaké gumičky.
Od té doby jsem to neřešil a jen mi tu stojí.


Takže on má možná plný motor nemrzky, v horším případě vody, a nechá to zreznout zevnitř ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

22.1.2022 v 21:55 | Nahoru | #1870
Nějaká moto se systémovou vadou ala voda v motoru tu byla. Nebyl to tenhle GG? Myslím, že o tom psal Beranidlo.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.1.2022 v 22:53 | Nahoru | #1871
DRN.> Beta to byla.
S průsakem jsem bojoval na Pegasu, asi těsnění pod válcem. To se pak udělá na svíčce kapička a nejede to. Projekt je kvůli tomu trochu u ledu, ale nejenom kvůli tomu. Kromě toho, že to bylo zadřené a trochu prosakuje, tak nedobíjí, jsou křivé brejle, ložiska v přepákování jsou v kopru apod. Výběrem lepších dílů z té druhé "horší" jsem si pomohl jenom částečně a teď zase čekám do jara. Nechce se mně začít do toho hned sypat peníze za nové díly. Zatím stačí, že kvůli TK musím pořídit dvě gumy a pak se uvidí.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.1.2022 v 15:56 | Nahoru | #1872
Beranidlo> RM 125 1982 za 75 A je to ta s tím prvním sáním s klapkama.


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.1.2022 v 16:20 | Nahoru | #1873
Suzuki TS-400 1979 za 88



(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.1.2022 v 16:23 | Nahoru | #1874
Kohlstein> TS-400 se dělala v r. 1972-1979.
Model 1974:

Po roce 1976 se zjednodušily nálepky a objevil se zvláštní přední blatník, který je v inzerátu.

Dva takty jsou víc než dost

24.1.2022 v 16:39 | Nahoru | #1875
Možná trochu ošuntělá Cagiva Planet za 23 , ale když nic jiného není. Ale možná tomu vůbec nic není a jenom se rozpojily dráty.

prodam planetku 11kw. Letos nova stk značka v depozitu nefunkční tachometr vyměněn za druhy který po druhem kvaltu prestal fungovat. Chtělo by to novou jednotku privery mozna zrepasovat starter zasloužila by nový lak. Spis pro někoho kdo tomu rozumí a povenuje ji naky čas a peniz. Zoohledneno na cene. Možná sleva na cestu.




Naposledy editováno 24.01.2022 16:49:34

Dva takty jsou víc než dost

24.1.2022 v 16:47 | Nahoru | #1876
2x ČZ-Cagiva Roadster 125, za 65

Za 200+ , ale je k tomu zadarmo i nějaký čtyřtakt

Na výletě v Moravském krasu? Tu díru do země si tak nějak pamatuju.


Naposledy editováno 24.01.2022 16:48:27

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.1.2022 v 16:57 | Nahoru | #1877
Ta TS 400 je pěkná, něco takovýho bych potřeboval, s papírama a hlavně do roku 1975 má někdo nějakej typ? Musí to bejt endurko, dvoutakt, na papírech, 250 cc a vejš

Dva takty jsou víc než dost

24.1.2022 v 17:30 | Nahoru | #1878
Taky jsem Roadstera měl asi před 2 lety. Ten motor moc nejel, on teda ani nežral. Už jsme to řešili v diskuzi o W8. Měl jsem tu vzácnější starší verzi dělanou ve Strakonicích, takže v TP 12 kW, tudíž až od 18 let. Horko těžko jsem se jí zbavoval, nakonec šla za 25k do světa. Týpek prodává už tu novější se 2 zadními tlumiči, já měl centrál. Ta už má 11 KW. Ale který puboš bude jezdit na bídně jezdícím chopperu ve 2T a ještě za takový prachy.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.1.2022 v 17:34 | Nahoru | #1879
kuba350> Do roku 1975? Pak asi jedině ti japonci, co už tu byli - Suzuki TS, Yamaha DT, Kawasaki F-9 / F-11. Nějaká Ossa nebo Bultaco.

Dva takty jsou víc než dost

25.1.2022 v 22:32 | Nahoru | #1880
TDR 125 už taky nejdou pod 40, a to jsme uprostřed zimy. Ale je jich dost.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 09:33 | Nahoru | #1881
Všechno leze nahoru. Přemejšlím, že bych prodal domino a koupil nějakou 125ccm, ale na DT nebo CRM bych musel ještě doplácet a sjezdit půl republiky.
KMX jsem vyřadil z výběru.

Na svůj věk docela pěkná JC20.


Nebo novější číňan na projekt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 09:50 | Nahoru | #1882
DRN.> já bych koupil i mito, ale kloudný už nebylo v inzerátu přes rok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 09:50 | Nahoru | #1883
DRN.> Jdi do toho!
Ta JC20 mě mrzí, že ji nesmím chtít . Tipuju rozštelovaný karburátor (pokud se po ohřátí dusí) a nebo zapalování (kdyby začala vynechávat, nešla vytočit), ale může být i načlá svíčka.
Ještě jedna fotečka na památku ...

Ten číňan bude spíš italka, nebo se pletu? Proč se v tom lidi hrabou, když to umí jenom rozšroubovat a naházet do bedny ... další palec dolů


Naposledy editováno 26.01.2022 09:51:11

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 10:01 | Nahoru | #1884
kuba350> Ser na Mito, vem Frecciu na projekt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 10:07 | Nahoru | #1885
Kohlstein> Já mám rozjednanou koupi něčeho silničního nedvoutaktního. Takže na silniční (krom RV kdyby se objevila) momentálně moc nekoukám. Enduro bych vyměnil za NX.

Číňan je klasická JC22, ital.

Naposledy editováno 26.01.2022 10:08:29

Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 11:27 | Nahoru | #1886
Zachytil jsem na internetu informaci, že Alcast rám JC20 byl mnohem lepší, než Zeta frame JC22, ale jen, když to bylo nové. Jak do toho člověk potřeboval šáhnout a něco poštelovat, potřeboval mít vystudované porodnictví. A proto možná ta z inzerátu nejede. A proto spolu s firmou Grimeca udělali Zeta frame, aby tam šlo něco opravit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 11:53 | Nahoru | #1887
DRN.> S tím číňanem jsi mně nasadil broučínka do hlavy. Máš někde zdroj, jak to bylo?
Našel jsem, že Raiden se vyráběl v Itálii v Hondě Atessa, dva roky, wikipedia a www.motorcyclespecs.co.za. Další info už výrobu NSR125R JC22 nepotvrzuje.. Raiden má rám Grimeca, brzdy Grimeca, vidlice a zadní tlumič španělská Showa.
Nástěnka v Hondě Italia by mohla napovědět, ale to by museli pánové o pár kroků dozadu:

https://www.dueruote...di-honda-italia.html
edit písmenka, abych se nestyděl

Naposledy editováno 26.01.2022 12:21:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 11:57 | Nahoru | #1888
Kohlstein> Čoveče žiju v tom, že je to taky z Italie, zkusím najít časopis, kde psali o výročí Hondy Italia, tam bylo i co se v ním vyrábělo. Starší NSR určitě jo, novější nevím. Zkusím to najít a hodit sem.

Raiden má stejnej základ jako číňan.
Na wikipedii je tohle :

The NSR125 JC22 is mostly of Japanese manufacture, with the engine parts and other key elements of the running of the motorbike produced in Japan, it was then assembled in Italy and supplied to its mainly European market. Design changes saw the JC22 to receive a steel fuel tank and visual trim resembling the NR750.



Naposledy editováno 26.01.2022 12:06:27

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 12:07 | Nahoru | #1889
DRN.> Ještě jednou jsem si přečetl začátek na anglické wikipedii

Following the success of the NS125 (an earlier model to the NSR), the NSR125 JC20 was designed and assembled by Honda Italia Industriale S.p.A. in Rome, Italy. Grimeca was contracted to produce the aluminium cast frame (2-piece, die-cast, bolt together construction), wheels and brake assemblies. The engine was manufactured by Girardoni with Dell'Orto supplying the carburetor. Marzochi supplied forks and suspension while Pagani provided instrumentation and lighting. The Grimeca rear wheel was 18 inch in diameter, while the front was 17 inch and shod in Pirelli MT-45 tires.

The NSR125 JC22 is mostly of Japanese manufacture, with the engine parts and other key elements of the running of the motorbike produced in Japan, it was then assembled in Italy and supplied to its mainly European market.


Což by bylo dobré znamení pro motor, že to chvilku vydrží.

Dva takty jsou víc než dost

26.1.2022 v 12:10 | Nahoru | #1890
Ten JC20 rám bude na servis fakt super, jediný k čemu se tak nějak dostaneš je víčko chladiče.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001

TOPlist