globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

7.9.2021 v 15:50 | Nahoru | #1561

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.9.2021 v 20:52 | Nahoru | #1562
DRN.> Všimni si pár detailů, že ta Malanca je nejspíš bastard. Když se podívám na 125stradali , tak vodní chlazení měla až OB One v roce 1982. Bílá E2C s červeným rámem, stupačkama víc vzadu a plechovým zadním blatníkem je tam z roku 1977:

Předek se třmeny za vidlicí vypadá jak z modelu 1980, i s budíkama.
Protože Malanca OB One měla termosifonové chlazení, tak chladič byl úzký, vysoký a sahal hodně nad motor. Ta z inzerátu možná vůbec nechladí vodou, ale vzduchem přes žebra.

Dva takty jsou víc než dost

8.9.2021 v 11:18 | Nahoru | #1563
Stinná stránka a daň za homologaci sportovních endur. Pokud by se měly legálně účastnit provozu, tak by místo výfuku měla být namontovaná takováto brzda. V uživatelském nebo servisním manuálu není o výměně výfuku a nastavení ostatních věcí žádná zmínka, jednou je tam fotka s tímto homo-výfukem, jindy s normálním. Třístovka má v TP výkon 10kW/4500rpm, co jsem viděl.
Nemáte někdo informaci, co všechno je potřeba udělat, když se přenastavuje TPI na normální používání? Internet se na moje dotazy tváří jako hluchý a němý
Homologační výfuk, bazos

Dva takty jsou víc než dost

8.9.2021 v 21:06 | Nahoru | #1564
Tak jsem to nakonec našel. Doma to kvůli flešnutí ECU udělat nejde.
1. Vyndat kryt sání pod filtrem

2. Vyměnit svíčku, místo nějaké teplé a prodloužené tam dát normální.

3. Odpojit lambdu a konektor zazátkovat

4. Výměna výfuku


5. Flešnout ECU


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

8.9.2021 v 21:22 | Nahoru | #1565
Konec muzea?, výprodej
Edit - co je to za muzeum , fotky na rajčeti a nakonec i web muzea

Yamaha MX

KTM GS

Opravdové krosky





Naposledy editováno 08.09.2021 21:31:06

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.9.2021 v 09:35 | Nahoru | #1566
Beranidlo> Podle těch rajčatových fotek, kde je jedna YZ250 na zdi, jsem naznal, že ten výprodej je asi na pokračování. Ta YZ250 byla v inzerci před rokem a půl, #333
Assassin má znovu možnost utratit nově našetřené penízky za tu Husqvarnu.

Dva takty jsou víc než dost

10.9.2021 v 23:17 | Nahoru | #1567
Husqvarna CR 125 1991, za 35 tisíc.
Podobnost s Cagivou WMX je evidentní (#442 ) a jak k tomu došlo se píše v #855

Dva takty jsou víc než dost

12.9.2021 v 22:30 | Nahoru | #1568
Ještě jednou Husqvarna, tentokrát už je to ta pravá švédská. CR390 z roku 1978, krásně opravený kousek za 129 tisíc.



V motokrosu byl rok 1978 i pro Husqvarnu počátkem odcházení ze světové špičky, i když motorky byly plné inovativních technických prvků. Prospekt napoví, fascinuje mě ten šestikvalt u půllitru:


Naposledy editováno 12.09.2021 22:42:10

Dva takty jsou víc než dost

12.9.2021 v 22:41 | Nahoru | #1569
Když jsem hledal nějaké údaje k té CR390, tak jsem narazil i na provedení s automatickou převodovkou. Husqvarna vyvinula automat pro švédskou armádu a pamatuju, jakožto osmiletý čtenář Světa motorů, že na Šestidenní v Povážské Bystrici v roce 1977 takové věci jezdily. Čtyřkvalt funguje, zdá se, na stejném principu jako řazení u Babetty 210 (snad líp a snad i trošku předvídatelněji )

Dva takty jsou víc než dost

13.9.2021 v 22:42 | Nahoru | #1570
Ještě jsem mrknul na ebay, jak moc inovativní byla ta CR390 uvnitř motoru - a moc ne. Dva hlavní přepouštěcí kanály, plus dva malinké profrézované od jazýčkových ventilů na sání. Ale jelo to, takže tvarované byly dobře a průřez to taky mělo.




1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

14.9.2021 v 10:46 | Nahoru | #1571
Tak jsem našel a ofotil něco z toho památného roku 1977.

Celkově tehdy odpadlo 70% strojů a z těch nejpočetněji zastoupených hrála Husqvarna prim, co se týká odpadlíků. Ze všech 390 s automatem dojela jedna.


V roce 1978 se jelo ME v Benešově a Husqvarna to s automatem zkoušela znovu. Možná to fungovalo v rovinatém Švédsku, ale asi ne v rozbahněných krpálech.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.9.2021 v 08:43 | Nahoru | #1572
Beranidlo> Mě se ten chladič zdál divnej a neorigo přimontovanej. Ale stejně se mi ta motorka líbí.

Supercity tahle už tu asi byla několikrát, ale zatím ne za tak odvážnou cenu.
Dost by mě zajímalo jak zkontrolovali ty ložiska převodovky a jak je udělanej zbytek motorky, když byl schopnej takhle blbě ušetřit pár stovek za ložiska....

Dva takty jsou víc než dost

15.9.2021 v 09:16 | Nahoru | #1573
Vždycky jsem chtěl Supercity po pubošovi se samolepkama Monstera a nejlevnějšíma čínskýma zrcátkama...

Tady je podobný výstřik za 60k.

Dva takty jsou víc než dost

15.9.2021 v 12:35 | Nahoru | #1574
Aprilia AF1 125 Sintesi 1988 za 39
Podle 125stradali velký technologický skok - alu rám, up-side-down vidlice, 17" kola, nový Rotax 123, 320mm kotouč vpředu.



Dnešní model není o moc dál, než dneska už 33 roků stará Sintesi

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.9.2021 v 22:10 | Nahoru | #1575

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.9.2021 v 13:44 | Nahoru | #1576

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.9.2021 v 23:09 | Nahoru | #1577
DRN.> Krásná Comstar kola má ta MBX. U Hondy vymysleli Comstar, aby se zbavili drátových kol, ale aby to nebylo tak drahé jako tehdy ještě málo dostupná litá kola. Plechové paprsky navíc pružily podobně jako dráty. Ani jsem nevěděl, že klasika CX500 byla díky comstar kolům první mašina s bezdušákma, wikipedia
Tím jsem se krásně dostal k další motorce, která měla comstar kola, ale nebyla to Honda. Shodou okolností se totiž předevčerem objevil na bazosu nádherný Fantic 250 Raider z r. 1984, za 69 tisíc .

Zleva je naprosto původní

Zprava chybí kryt a airbox s filtrem (z nějakého Fiatu?)

Je to takové to enduro z doby, kdy se ještě nevědělo, že enduro má vypadat jako kroska se světlem, a že silniční motorka má být stejná, jako ten nej-závoďák, plus to světlo... Za vodní chlazení se styděli, tak obalovali válce a hlavy žebrama, a čerpadlo na vodu bylo sprosté slovo. Fantic byl na začátku roku 1984 první, kdo se po dlouhé době znovu objevil s civilním dvoudobým endurem s 250ccm, vzápětí následovala i Aprilia s Tuaregem ( nedávno v #1489 ) a v r. 1985 i Gilera RX 250 (#94 ).
Edit - jo, a ten Tuareg už je jenom za třicet

Naposledy editováno 17.09.2021 23:17:04

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.9.2021 v 20:34 | Nahoru | #1578
Beranidlo> Po roce a půl (?, musím udělat update rejstříku) další Gilera XR2 za 30 tisíc .

Dva takty jsou víc než dost

18.9.2021 v 23:31 | Nahoru | #1579
Update rejstříku.
Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159

Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540

Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,
1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

ČZ 125 984,511,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera - 979

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 - 740
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846

Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR 125 - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR 250 - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85
Honda CR 500 - 417,425,448,683,838,1071
Honda CRM 125 - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047
Honda NS 125F - 284,1487,1510
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 - 1550

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 - 532
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 - 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044
Kawasaki KR 250/350 – 738
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445
Kawasaki Triple - 760,790

KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1443
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM 125 MC - 984
KTM 250 MX - 644,787,1024,1337/81
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie - 746

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico - 882,909-911,946
Mega - 1102
Montesa trial - 1526
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT - 1043
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania - 1403

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997
Ossa trial - 1525
Penta - 1502
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 - 1446
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365,868
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TR 500 - 577
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 - 1491
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 - 162,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742,1341/82,1500
Yamaha YZ 490 – 49,496,1157/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.9.2021 v 23:13 | Nahoru | #1580
Honda CR250R 1992 v NJ za 85 tisíc
Byla tu '94 v #1340 a tohle není její starší sestra, ale spíš její starší dvojče. Design pak vydržel až do sezony 1996 (více v #168 ), než to u Hondy pokazili v r. 1997 tím prvním hliníkovým páteřovým rámem.


Na válci je vpředu na výfukem obří boule, příznačná pro CRV přívěru s proměnlivým časováním a rezonanční komorou. Proti HPP nejenže víc výkonu v nižších otáčkách, ale i konec s čištěním věčně zakarbonovaných šoupátek (#561 a #905 ).

Na fotkách z garáže by se mohlo zdát, že se v tom roce Honda rozhodla kopírovat barvy růžové Yamahy, ale spíš došlo k nechtěnému. Ta Honda měla původně barvu označenou jako Nuclear Red, údajně pro lepší rozpoznání v televizi (v Americe byl tehdy mizerný NTSC systém). Jenže tyhle červené plasty měly tu nepěknou vlastnost, že na sluníčku rychle vyšisovaly, bledly a dělaly se na nich mapy. Jak vlastně vypadaly nové, těžko říct. Jednak se ta barva špatně fotila, druhak za těch třicet roků vybledla i na všech výtiscích časopisů a prospektů. Možná takhle:


Naposledy editováno 19.09.2021 23:16:14

Dva takty jsou víc než dost

20.9.2021 v 06:28 | Nahoru | #1581
Bomba,ta Gilera vypadá jako menší ségra Elefantů 750/900...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.9.2021 v 21:46 | Nahoru | #1582
Beranidlo> jo ty plasty jsou vtipné, po větším zohnuti to taky bělá, v garáži růžová, venku na slunci červená, tu cr 250 od Michala jsem našel taky, je pěkná, ale cena je dost..igdyz podle mě, kyvky a předních tlumičů je to 93 a ne 92.

Naposledy editováno 20.09.2021 21:48:42

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.9.2021 v 23:05 | Nahoru | #1583
tomasNJ> Sehnal jsem na webu prospekty. Já teda 1992 a 1993 rozliším jenom podle barvy písmen u chladiče. 93 je teda fajnovější a vyztuženější, ale navenek technický rozdíl nevím kde hledat.
1992



Naposledy editováno 20.09.2021 23:12:23

Dva takty jsou víc než dost

20.9.2021 v 23:11 | Nahoru | #1584
1993





Dva takty jsou víc než dost

21.9.2021 v 00:06 | Nahoru | #1585
tak beru zpět, je to 92 u kyvky jsem to bral podle 125, respektive podle jejího konce a vevařené patky, 125 ji má jen v r.93 a teda 250 i v roce 92...a u předních tlumičů mají do r 92 mají mezi brýlemi několik průměrových odskoků a 93 už to nemá a u té 250 jsem je n tech fotkách neviděl...93 už má hladký přechod a stále konce bez slajdrů....94 už má zase ty krátké tlumiče s těma plastovýma náběhama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.9.2021 v 09:16 | Nahoru | #1586
Kohlstein> Další muzeální kousek s kruhovýma trubkama na rámu. Gilera RX125 Arizona 1984/1985 za 20. Zase chybí pravý podsedlový plast, jako v #1492 , asi to tam špatně drželo. Podle 125stradali je objem nádrže větší než množství koníků v motoru - 22L vs. 19k!


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.9.2021 v 22:03 | Nahoru | #1587
To jsou věci ... jeden dělá, že prodává RS 125 ...

https://motorky.bazo...9/aprilia-125-rs.php
.. a druhý tvrdí, že je to motorka, jakou svět neviděl ...


Naposledy editováno 23.09.2021 22:04:02

Dva takty jsou víc než dost

24.9.2021 v 06:29 | Nahoru | #1588
To je ta co jsem skládal. Majitel je divný patron, ale fyzicky motorku má. Jen je trochu rozpolcený esli prodat nebo ne...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.9.2021 v 19:41 | Nahoru | #1589
Krásná Motokára která má

Nádherný motor se šoupátkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.9.2021 v 22:38 | Nahoru | #1590
Marik1111> To je tvoje? Na relativně obyčejném Rotaxu 100 toho moc k vidění není a tohle vypadá jako nějaká jeho variace nebo kopie.

Tady je k tomu i nějaká dokumentace: https://www.kartwiki.com/index.php/Rotax

Naposledy editováno 24.09.2021 22:38:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist