globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.5.2021 v 08:15 | Nahoru | #1261
Kohlstein> Tenkrát na tom jel někdo známej, kdo "umí"

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

8.5.2021 v 11:00 | Nahoru | #1262
A já si myslel že mu někdo něco nakecal...Vytáhl jsem jehlu z karburátoru té RS125 a podle označení patří do GSXR750.
Má někdo šajn jak je to s tím osazením karburátoru versus výkon? Mám v tom guláš čím se to škrtilo.On má orig škrcenou ale prý mu to někdo "otevřel", asi tou jehlou.

Naposledy editováno 08.05.2021 13:30:42

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.5.2021 v 12:22 | Nahoru | #1263
V inzerci toho moc extra zajímavého není, takže taková znouzectnost, padesátka Motron Oregon za 22 tisíc . Jak se píše v inzerátu, u nás nepříliš známé a asi to taky málokdo ocení stejně. Motron byla zkratka Motori Romeo, více wiki



I když to tomu Tuaregu podobné trochu, tak společného to asi moc nemá

Jak moc tehdy tyhle padesátky frčely v Itálii, těžko říct. Pamatuju, že jsme nad tím trochu slintali, když se něco takového objevilo na obrázku ve Světě motorů, když u nás byl tehdy úplně nejvíc Simson Enduro (padesátky Aprilia na 125 stradali )

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.5.2021 v 12:26 | Nahoru | #1264
Beranidlo> Když jsem hledal něco o Motronu, tak na mě vyskočily tyhle italské "tuboni", luxusní křížence Simsona a mopedu z doby předskútrové.


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.5.2021 v 13:12 | Nahoru | #1265
Tyhle "mopedy" dělal kde kdo.
Malaguti


Beta

Vicini (tohle jsem neznal. vyplivl mi to google)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.5.2021 v 17:21 | Nahoru | #1266
DRN.> Jó, Malaguti Fifty, to byl pojem Zajímavé, jak je to kraťoučké, nejen na fotkách, ale i ve skutečnosti.
Babetta 210 má mít rozvor 1150mm, Pionýr 1165mm a 65kg, Simson 1210mm a 80kg, Malaguti Fifty vzducháč 1140mm a 62kg. Ale taky limit 1,5k a 45km/h.
Tady jsem našel modely 1987




Naposledy editováno 11.05.2021 17:31:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.5.2021 v 21:50 | Nahoru | #1267

Anti píše: A já si myslel že mu někdo něco nakecal...Vytáhl jsem jehlu z karburátoru té RS125 a podle označení patří do GSXR750.
Má někdo šajn jak je to s tím osazením karburátoru versus výkon? Mám v tom guláš čím se to škrtilo.On má orig škrcenou ale prý mu to někdo "otevřel", asi tou jehlou.


Asi všechno podstatné je tady: http://www.apriliat...ace-vykonu-u-rs-125/
Kdybys potřeboval něco víc, tak ty stránky spravuje a obchod provozuje hojkman , zdejší člen.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 06:54 | Nahoru | #1268
Kohlstein> Díky moc. Já jsem mezitím vykoumal, že standardní jehla je X2, tak jsem ji objednal. Měl jsem strach hlavně jestli to není škrcené jinými tryskami. Protože jsem tu měl před nějakou dobou CRM a v té se někdo hrabal a otevíral ji. Výsledkem bylo že se díky extrémně chudé směsi přidíral a propaloval píst.
Tuhle Aprílii jen oživím, maximálně překontroluju trysky. Majitel má vizi že na tom bude jezdit do práce. To asi nedopadne

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 09:57 | Nahoru | #1269
Beranidlo> Naživo jsem to nikdy neviděl, na prodej snad jednu a dost zuboženou. Je to sice asi celkem k ničemu, ale hrozně se mi to líbí, něco jako nabušený skůtr, to jsem měl a v Praze v provozu super, jinak fakt na nic. Ale spíš se mi líbí ty starší vzducháče.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 10:20 | Nahoru | #1270
Beranidlo> Pokračování anabáze s Pegasem. Na pístku pumpy zadní brzdy nějak nabobtnal těsnicí o-kroužek, ale už to chodí. Zákonem schválnosti jsem si koupil motorku, u které se někdy dřív vysypalo ložisko v zadním kole, kuličky běhaly všude možně (vyryté drážky do rozpěrky a uvnitř náboje, dobitá kyvka) a vydřelo se uložení ložiska v náboji. Takže jsem musel ty chybějící dvě desetiny mezi nábojem a ložiskem doplnit tekutým kovem. Přední guma je nová, ale nasazená na rezavý neošetřený ráfek (taková ta rez, která se odlupuje ve vrstvách ), duše původní Pirelli z r. 1990. Zadní guma popraskaná, nějaká 20 let stará Michelin, a tak jsem musel i kvůli STK koupit novou. Trochu mě trápí, že v předepsaném rozměru 120/80-17 už se žádné enduro ani dual sport gumy nedělají, takže jsou koupil "levnou" (za 12 stovek) čínskou a silniční Duro pro účely návštěv stanice, a pak budu muset 120/90 od Mitasu, asi šípák E-07. Jedna přední šavle tekla, tedy přetěsnit a dát nový olej. Dodělat spínač předního brzdového světla, dát nemrzku a novou brzdovku. V neděli mě vytáhl ven švára s 11kW skútrem a měl jsem z toho rozporuplné pocity, protože jsem byl jenom o chlup rychlejší než on, a podle otáčkoměru (ten jsem dokonce podezříval, že ukazuje blbě) to nešlo vytočit nad 9000rpm. Teď v týdnu zkouším změřit, jak moc mi maže oilmaster a moje podezření na nefunkční výfukovou přívěru se potvrdilo. Jede to od 4000-5000 rpm celkem rozumně, od 7000 do 8000 rpm velmi slušně, ale v 8500 rpm tomu dojde dech. Po povytažení přívěry se chová přesně podle očekávání. Při 5000 rpm s tím jde prcat padesátkou na čtyřku, ale přes 6000 rpm se to samo nerozjede, 7000 rpm je použitelné minimum, mezi 9000 až 10.000 rpm je to to pravé, 11.000 rpm konec. Výfuk je tam komplet Arrow, ne jen koncovka, a je pravděpodobné, že s lépe fungujícím výfukem to v těch 6000 rpm pojede hůř - směs se při těchto otáčkách vycucne z válce kompletně do výfuku, pak se natlačí částečně zpátky do válce a nakonec se ještě jednou vycucne.
Servo přívěry nedělá, co by mělo:

A křivky výkonu a točivého momentu se perfektně shodují s tím, co bylo naměřené u TZR 250 (#398 )

A ještě jedna věc, originál z té doby má mít fialové sedlo!





Edit - ještě koukám, že na tom chlapík za 3 roky najel skoro 1200km a že mi vyprší ta původní technická přesně za rok. Ale evidenčka je za stejné peníze, tak radši přidám kilo a nechám je podívat, jestli to svítí a troubí.


Naposledy editováno 12.05.2021 10:43:06

Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 10:43 | Nahoru | #1271
To porovnání s tím skůtrem zamrzí . Takže dvoutakt se zavřenou přívěrou je ještě pořád lepší než 4T.
Stále čekám na jednotku od Ignitechu. V poslední komunikaci jsem se dozvěděl, že nemá vůbec připojené snímače teploty a neovládá kontrolku MIL.
Na základě čeho mohla původní jednotka ovládat MIL a co mohla vyhodnocovat ze snímačů teploty? Teplotu hlavy vyřeším externě, po překročení nějaké teploty rozsvítím kontrolku přehřátí - to je jednoduché.
Mazací čerpadlo nová jednotka ovládá. Ventil ve volnoběžném systému karburátoru též - nevím na základě čeho.
U SP 525 je na palubce přímo teploměr, ale kvůli tomu je snímač teploty na hlavě dvojitý - jeden pro teploměr a druhý do řídící jednotky - co to podle toho řídí?

Naposledy editováno 12.05.2021 11:35:37

Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 11:16 | Nahoru | #1272
Tipuju nedostatek oleje,porucha čerpadla případně vysoká teplota.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 11:31 | Nahoru | #1273
Minimálka oleje má svou kontrolku, vysoká teplota má taky svou kontrolku. Porucha čerpadla - určitě, ale jak sofistikovaná nevím. Možná jen přerušení a zkrat. Jestli např. z průběhu proudu něco zjistí to nevím?

Naposledy editováno 12.05.2021 11:32:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 12:20 | Nahoru | #1274
Beranidlo> Tak legalita rozměru pneumatik bude možná vyřešena . Napsal jsem do vyhledávače moto.permission.jfnet.de Aprilia Pegaso 125, a vyšlo mně 120/90-17 jakožto náhrada:

http://moto.permissi...PRILIA_Pegaso125.pdf
A taky 130/80-17 od Dunlopu: http://moto.permiss...o125_ET_14082019.pdf

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 13:15 | Nahoru | #1275
Beranidlo> Co se týká těch gum. Na netu tyhle papíry kolujou (je tady i téma od fuga) a někomu se jiný rozměry podařilo i zapsat do TP. Taky jsem to zkoušel na Inazumu a nepovedlo se.

Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 13:23 | Nahoru | #1276
Mito: hele co signalizuje ta MIL kontrolka by melo byt popsáno v servisním manualu ne?
Ja teda servisni manual cagivy nestudoval, ale Japonci to mívají popsané do detailu...
Kazdopadne bych se asi spokojil s tim, ze to bude jezdit nez ze by to muselo mit vsechny původni italske funkcionality, beztak to bude to svícení kontrolkama generovat náhodne

Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 14:01 | Nahoru | #1277
Spíš jde o to,jestli se to nerozsvítí tři sekundy před zadřenim

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 14:43 | Nahoru | #1278
To jsem čet u Suzuki, že čidlo oleje je kontrolka zadření. Naštěstí to nemám ověřeno v praxi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 14:44 | Nahoru | #1279
mito7> A nechceš sem hodit odkaz na schéma toho stroje a fotku, jak to tvoje čerpadlo vůbec vypadá?
Tohle je ve schématu k Mitu SP525. Na olejové čerpadlo vedou dva dráty, jeden je společný na ten luft system, takže asi kostra. To je trochu málo na to, aby to měla řídící jednotka nějak pod kontrolou. To je jenom solenoid, který dostává pulsy a nějak tam ten olej našťouchá? Jak to chceš nastavit, to přece nejde?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 14:47 | Nahoru | #1280
DRN.> já jo rozsvítila se temer ve stejnym okamžiku kdy jsem zaregistroval, ze motor lehce zavahal s vykonem (plnej, vytocena 4), zmackl jsem spojku a motor uz jen zhasl. Klika KO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 15:04 | Nahoru | #1281

DRN. píše: Beranidlo> Co se týká těch gum. Na netu tyhle papíry kolujou (je tady i téma od fuga) a někomu se jiný rozměry podařilo i zapsat do TP. Taky jsem to zkoušel na Inazumu a nepovedlo se.


O členovi Fugo jsem doteď neměl páru, ale našel jsem. Celou tu anabázi tedy podstupovat nehodlám, zkusím se u přepisu vytasit na nějakou hodnější paní s papírem, a když to nevyjde, tak na to peču.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 15:07 | Nahoru | #1282
Beranidlo> Já to zkusil, a neprošlo. Není to česky, není to vlastně nijak doložené atd. Nakonec mě to stálo tuším 2 000.- v Dekře.

assassin> Nebudeš jedinej, páč u tebe jsem to určitě nečetl. Někdo tam radil vyměnit za čidlo spínající při menším tlaku.

Naposledy editováno 12.05.2021 15:22:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 15:25 | Nahoru | #1283
DRN.> u me by stacilo hlídat si hladinu oleje... chybama se clovek uci no

S tim papírem jsem to nezkoušel, Fugo nasel typovej list na tl1000r, na tl1000s neni. Takze bych musel jeste fotosopovat. Tak tam vozím 190/55 ilegálně. Jestli to jde pres dekru za 2k tak to bych sel asi rovnou touhle cestou...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2021 v 15:39 | Nahoru | #1284
assassin> Alespoň máš důvod udělat ten BB.
Hodím ti do pm podrobnosti.

Dva takty jsou víc než dost

13.5.2021 v 14:22 | Nahoru | #1285

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.5.2021 v 14:56 | Nahoru | #1286

mito7 píše: Bakoun> Přestala házet jiskru.


Po přečtení jednoho odstavce v manuálu mám nutkání napsat, že ten Ignitech bude možná zbytečný a po opravě olejového čerpadla to jiskru začne zase házet. Že se ta originál jednotka jenom dočasně vypnula.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.5.2021 v 23:39 | Nahoru | #1287
Kohlstein> Na odkaz o způsobech omezování výkonu u Rotaxu navážu plynule inzerátem - Aprilia RS 125 za 39 tisíc , ve verzi "vykuchaná a rádoby otevřená".

Papírových 5kW svědčí pro původní využití všech možných způsobů omezení výkonu - přívěra, zapalování, výfuk, sání. Za ty prachy je k dispozici buď s přívěrou zavřenou, jako má aktuálně moje Pegaso, a nebo plně vytaženou, a to bych vážně moc nechtěl. Na obrázku z katalogu ta verze nalevo:

V katalogu jsou pro RS 125 z té doby taky dva válce označené 7-holes a 9-holes. Je to počet okýnek kanálů ve válci, 1x sání, 5x přefuk a 1x výfuk, nebo 1+2 výfuk.
9-holes má na válci odlito 223614 a používal se od r. 1995 pro výkonnější verze


7-holes má na válci odlito 223990 a používal se taky od r. 1995, ale pro verze slabší



Naposledy editováno 13.05.2021 23:42:01

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.5.2021 v 07:11 | Nahoru | #1288
Beranidlo> Olej to normálně dává, i funkce odvzušnění funguje. Tam ten problém není. MIL kontrolka se po zapnutí zapalování rozsvítí a poté zhasne, stejně kontrolka přehřátí. Jen tu jiskru to nedává. Přívěru to také reguluje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.5.2021 v 07:15 | Nahoru | #1289
Beranidlo> Toto mi nejde do hlavy. Mito uz nema oilmastera mechanickeho na motoru? Na mem TZR je klasicky echanicky oilmaster a na ceste z nadobky je selenoid co odpojuje, omezuje privod oleje do oilmasteru. Je to jen kurvitko a kvuli tomu jsem zadrel, protoze to odpojuje olej aby to tolik necoudilo.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.5.2021 v 07:18 | Nahoru | #1290
havlis_de> Nové Mito (SP 525) i Raptor mají elektrické čerpadlo oleje ovládané centrální řídící jednotkou.
Na co je tam odpojování přívodu oleje do oilmasteru? Motor snad potřebuje mazat stále, ne. Nebo je to "Dieselgate" pro STK?

Naposledy editováno 14.05.2021 07:21:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist