globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

3 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 09:58 | Nahoru | #1201
Dobře, díky. Asi budu donucen toto absolvovat. Jak je to tedy s tím předstihem podle zatížení - tam nic? A co ta teplota motoru a nasávaného vzduchu, jak to se promítne do předstihu a mazání? Co ta regulace do volnoběhu? Díky za odpovědi.
Ale já většinou jezdím na částečné zatížení plynu a pokud jedu rychleji, tak jsou samozřejmě otáčky vyšší (i na 6-tku), ale plný plyn k tomu při cestování nepotřebuju. Jak by se mně hodil neutrál mezi 5 a 6-tkou pro sjíždění kopců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 11:05 | Nahoru | #1202
mito7> 20° pro všechny režimy a jenom nad rezonančníma otáčkama se snižuje.
Všechno to snižování a zvyšování předstihu do 8000rpm na obrázku je jenom kosmetika, výkonu to nepřidá. V 8000rpm mají všechny TZR 250 předstih 20°, v rezonančních 9500 otáčkách lehce snížený na 18°, pak klesá na 5-10°. Na čtvrt plynu snižují předstih dřív, aby zvýšili teplotu výfukových plynů a nad těch 8000rpm se vůbec dostali. A jenom připomínám, že trvalá jízda se zmenšeným předstihem může způsobit přehřátí pístu u výfuku a přepážek u výfukových kanálů.


Naposledy editováno 30.04.2021 11:06:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 12:20 | Nahoru | #1203
mito7> Předstih podle zatížení by měla řešit TPS, případně aktivovat snímač podtlaku v sacím potrubí. Měnit předstih podle teploty motoru a nasávaného vzduchu,to nemá ani jednotka vstřikování.
Na regulaci elektrického čerpadla by se dal modifikovat jeden z výkonových výstupů.
Ideálně poslat mail ať se k tomu vyjádří. Dost z toho půjde zařídit softwarově. Taky ti napíšou co má cenu řešit. Zbytek se dá udělat samostatným zapojením,třeba to hlídání teploty motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 12:40 | Nahoru | #1204
mito7: a co se na tý jednotce vysralo? Nedokázali by v tom Ignitechu z toho něco dostat a udělat novou nebo tuhle opravit? Kdysi mi dělali sice obyčejnou CDi jednotku. Ale jsou to machři.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 12:53 | Nahoru | #1205
Anti> U čtyřtaktu má smysl měnit předstih podle otáček a zatížení, ale u dvoutaktu to opravdu stačí dát napevno na 20°, s nějakou malou variací. Třeba na babettě mám 18°, tam to poznám i pomocí rychloměru, kolik wattů to přidá nebo ubere. Ale těch 18°je naladěných na dosažení maximální rychlosti a max. otáček, někde mezi 7500-8000rpm (podle aktuálního větru, sklonu silnice a hustoty vzduchu ), pro prcání se čtyřicítkou by to možná mělo radši 22°, ale to zase nemám jak poznat.
A jak jsem psal výš k mazacímu čerpadlu, je sice hezké mít možnost ovládat dávku oleje z řídící jednotky, ale normální smrtelník nemá šanci to udělat korektně dřív, než desetkrát zadře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 14:25 | Nahoru | #1206
Bakoun> Přestala házet jiskru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 14:27 | Nahoru | #1207
Anti> Ty snímače teplot tam nejsou jen tak pro zábavu, něco se pomocí nich musí měnit. U vstřikování je toho ještě daleko víc. Beru to podle aut.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 14:34 | Nahoru | #1208
mito7> brat to podle aut je pomerne chyba, starsi motorky maji ten system vyrazne primitivnejsi, hlavne kvuli tomu, ze cely system neni staven na ekonomiku provozu ale na vykon….

jinak u aut je podle snimacu teploty rizeno spis vstrikovani, nez predstih, to je to o cem pise Beranidlo. to, ze do te puvodni jednotky vedl signal od teplomeru je mozny, ale nic zasadniho to delat nemusi - ono to navic vypada, ze tu motorku pouzivas jinak nez na co byla designovana, takze ti muze byt celkem fuk, kdyz to nebude mit v rizeni zapalovani stejnej prvek jako original...

u toho 2t me napada, ze to treba podle teploty vody muze limitovat otacky…
vzhledem k tomu, ze to ma ele cerpadlo a je rizene touhle jednotkou tak teplomer nasavaneho vzduchu by mohl byt ke korekci mnozstvi oleje - studenyho vzduchu to nasaje vic, karbec tam da umerne vic benzinu.. ale cerpadlo muze trochu pridat olej?

ja bych ten automat vyhodil a michal do nadrze, na zavodakach to tak resi vsichni… ale tim ze ty 2takta pouzivas jako dopravni prostredek tak to asi nebude cesta...

Naposledy editováno 30.04.2021 14:50:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 14:38 | Nahoru | #1209
mito7> A proc vlastne nechces ten Zeeltronik ktery staci jen zapojit misto puvodni jednotky? Ladit ho muzes a nemusis, zakladni mapa stejna jako fabricka by tam uz mela byt.

Dva takty jsou víc než dost

30.4.2021 v 14:41 | Nahoru | #1210
Pro zábavu určitě ne, podle mě možná jednotka šibuje podle teploty s dávkováním oleje. U stříkačky se podle toho upravuje palivová mapa, některé motory hýbají u teplot kolem nuly s předstihem pro volnoběh.
Jak psal Beranidlo, primárně jde o "eko".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.5.2021 v 20:59 | Nahoru | #1211
DRN.> Co tomu říkáš? Z mojí CRM 125, 6203 ze zadního kola.





Naplánoval jsem si dnes cca 350km, ale nakonec jsem to asi v půlce otočil a vrátil se zbaběle dom. Ložisko u brzdy začalo mít před dvěma týdny trošku vůli, ale tak náhlý konec jsem nečekal. V zadním kole začalo lupat a klepat při brzdění, na asfaltu bylo cítit, jak něco zadrhává, vibrovala pravá stupačka, kolo mělo ke konci na gumě vakl snad 10mm, odíral se výfuk a na rychlé polní cestě zadek divně plaval. Asi to bylo taktak, z koulí zbyly polokoule.

Dva takty jsou víc než dost

1.5.2021 v 21:13 | Nahoru | #1212
videl jsem neco podobneho na superenduru. dotycnej na tom ujel docela velkou dalku - ten litrovej motor ma celkem silu.. uz si to uplne nepamatuju, ale myslim, ze se ten naboj vyhazoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.5.2021 v 22:00 | Nahoru | #1213
Beranidlo> No z tohohle už moc poznat nejde. , ale v práci bych našel i horší kousky co jsem dostal na posouzení. Jak vypadají oběžné dráhy? Valivej element obcas praskne. V domácích podmínkách k tomu stačí velké kladivo.
Pokud se objeví vůle tak to bejvá většinou dost rychlé. Normálně není důvod aby se vnitřní vůle nějak měřitelné měnila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.5.2021 v 22:22 | Nahoru | #1214
DRN.> Očekával jsem lehký pitting, ale jak píšeš, že to praskne, z jedné koule se odštípla snad třetina. Pro úplnost, kroužek jsem fiknul flexou, aby si někdo nemyslel, že se to rozpůlilo samo. Koupil bych nové už před měsícem, ale rovnou u obchodu, kde to mám cestou do práce, rozvinuli fízláci svoje stanoviště, jak zašpérovali okresy, tak se mně tam moc nechtělo. A pořád je to ještě komplikované tím, že kvůli ložisku za 40Kč se tam musím registrovat na živnostňák.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.5.2021 v 22:49 | Nahoru | #1215
Beranidlo> Ložiskárny můžou mít normálně otevřeno celou dobu. Kdyžtak ti ho pošlu.
Stačí když rupne jedna a její zbytky s sebou vezmou i další, podle toho jak dlouho to běží a kde to běží. Blbé je, že ta jedna prasklá většinou nehuči nebo nerachtá nijak výrazně. Poznat se to dá na frekvencích. A pak až když se to posere.

Dva takty jsou víc než dost

2.5.2021 v 08:37 | Nahoru | #1216
Nedávno tu byla řeč o malém Tuonu a je dokonce s podsvětlením.

Suzuki GT250 Karvina

A druhá v Opavě.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.5.2021 v 23:03 | Nahoru | #1217
Ráno jsem se probudil , a projel v telefonu inzeráty tady na webu, abych věděl, jak která motorka vypadá, kdyby se mě třebaba někdo zeptal. A narazil na tohle:

Musel jsem trochu zatlačit na cenu, abych se mezi uchazeči vyšvihl na pozici jedničky, ale je to doma! Tak to u nás chodí - posere se ti ložisko v zadním kole, tak si koupíš novou mašinu, přece se nebudeš lopotit s nějakou blbou opravou.



Naposledy editováno 02.05.2021 23:07:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.5.2021 v 06:48 | Nahoru | #1218
mickaelb> Já jsem neřekl, že ho nechci, jen nevím, jestli to bude úplně stejné - píšou tam na Mito a ten Raptor má jinou jednotku, když tam přehodím tu z Mita, tak to sice nastartuje, ale bliká kontrolka MIL a po chvilce se rozsvítí i kontrolka teploty motoru, tak to nebude úplně ono. Rozhoduju se mezi tím zeeltronikem a ignitechem. Musím je oslovit a potom se rozhodnout. Ignitech jsem našel česky, máš nějaký kontakt na ten Zeeltronik?

Naposledy editováno 03.05.2021 06:48:55

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.5.2021 v 14:52 | Nahoru | #1219
mito7> Ignitech je letita ceska firma, proto jsi ho nasel cesky.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.5.2021 v 15:54 | Nahoru | #1220
Beranidlo> Taky dobrej přístup. Přeplatils těch 20t?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.5.2021 v 19:10 | Nahoru | #1221
Bazoš teď uplně nestíhám, ale na ksichtoknize na mě vyskočil jeden hypersport na zimní období
Marketpalace na homobuku ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.5.2021 v 23:16 | Nahoru | #1222
Frantas> Mlho! Stane se, lepší dvakrát, než ani jednou.
DRN.> Abych to rozvinul. Zavolal jsem v deset ráno, kdyby byl prodávající po sobotní kalbě, tak aby nebyl nevrlý. Chyba, byl jsem druhý, pán je v důchodu a nekalí. Alespoň jsem ho zaujal tím, že to beru, a že smlouvat a prohlížet si to nemám důvod, že mu věřím a že za tři hodiny budu v Ostravě. Za dvacet minut jsem nevydržel a zavolal znova, řekl jsem, že dám pět navrch, ať zavolá č.1, jestli ten si to chce jenom prohlížet, nebo dorovná. Za další čtvrt hodiny mi dal vědět, že můžu vyrazit. Zkusili, jak startuje, troubí, svítí, čísla seděly, nic jsem neprojížděl, naopak, odmontoval kola a šup s tím do auta.
Dneska jsem zapojil zpátky oilmaster, který odpojil, protože mu to údajně moc mazalo - je na tom tlumicí koncovka Arrow (tj. absorbční, vata kolem díry) a kydá z toho olej na kyvku a brzdu. No a zadní brzda je špek - zatuhl hlavní brzdový válec, pístek se nevracel, na odvzdušňováku stržený závit. Budu se s tím prát ještě zítra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.5.2021 v 08:09 | Nahoru | #1223
Beranidlo> V čem jsi to odvezl? Že jsi sundával kola.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.5.2021 v 10:20 | Nahoru | #1224
DRN.> Nikdy jsem si to nevyfotil. U babetty se sklopí řidítka, u Planetu šly dolů jenom budíky, u CRM jsem sundal jenom přední, sklopil řidítka a zadek se musel trochu smáčknout kurtnou. Poučen, sundal jsem teď obě kola kvůli zadnímu nosiči, pak je Pegaso bez kol na pohodu, ale musí nakládat dva, lepší tři. Interiér vozu je mírně variabilní.



1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.5.2021 v 11:21 | Nahoru | #1225
Nikdy nerozbalený motocykl ČZ z roku 1972 míří do aukce


Vypadá, že je rezatá jak liška. A model 1972 byměl být žluťák, ne? Takže je to 1973 s rakvičkou a černým rámem? Tahle?


Naposledy editováno 04.05.2021 11:22:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.5.2021 v 15:15 | Nahoru | #1226
Beranidlo> Taky dobrý, mám vyzkoušeno, že do berlinga se vejde gsxf600, jenom nedovřeš dveře. 125 by tam mohla vejít celá.

Cagiva SXT 350 na Slovensku


2x hranatý NSR , tenhle inzerát už to myslím byl, ale pak zmizel.


RD 500 , nevim jestli je to ta, co už tu byla, inz. byl tady na bazaru a zmizel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.5.2021 v 16:15 | Nahoru | #1227

DRN. píše:

RD 500 , nevim jestli je to ta, co už tu byla, inz. byl tady na bazaru a zmizel



S pánem sem si hezky popovídal a zajímavá je pro něj cifra začínající trojkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.5.2021 v 16:54 | Nahoru | #1228
kuba350> V inzerátu píše, že původně vypadala takhle

Cena je asi odpovídající , ovšem při tom restaurování to podle mě těma bazarovýma výfukama zprznil ... (není to ta samá jako v #835 - černá vs bílá kola)

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.5.2021 v 19:42 | Nahoru | #1229
Kohlstein> říkal, že všechny origo díly k tomu má. Takže by to šlo do origa vrátit

Dva takty jsou víc než dost

4.5.2021 v 20:16 | Nahoru | #1230
Tak pokud za 300, tak to je v poho ne? Ta, co tu byla nedávno byla za 20000€. To je dvounásobek.

e: Tak to bylo RZV500. Jaký v tom je rozdíl?

Naposledy editováno 04.05.2021 20:18:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist