bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.1.2021 v 20:24 | Nahoru | #871
Hm, obrázek za sto litrů...Zajímalo by mne jaký typ člověka bude kupec. Jako vypláznout sto papírů za 24 let starou stopětadvácu bez papírů, to už je diagnóza...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2021 v 20:34 | Nahoru | #872
Beranidlo> myslím, že na tomhle základu pak vzniklo drz400...aspon se to psalo

Dva takty jsou víc než dost

27.1.2021 v 23:04 | Nahoru | #873
Taky preferuju o něco levnější a do sraček, než na výstavu. A taky možná o něco větší, takže třeba tuhle Kawasaki KX 125 z roku 2003, bazoš za 60 . Sice se píše, že je to 2004, ale není to tak, to by měla jinak uchycené přepákování na rámu a na kyvce, na které by byly v tom místě z boku ještě plastové záslepky.



Tahle 2003 je první z poslední generační řady, která skončila v roce 2008, zabitá čtyřtaktními 250. Mě by se líbila, protože není pro minižokeje (jako byl Petr Kovář, ale přesto byl z našich na kawě nejlepší), ale údajně pro větší lidi, vyšší a širší v místě kolen kvůli konstrukci dvojitého rámu, někdy od roku 1990. Ta 2004 měla dle motocrossaction o 2kW větší naměřený výkon (jiný výfuk a kratší sání) a jediným neduhem bylo podivně nastavené pružení z výroby. Stačilo posunout přední vidlici v brejlích, aby byl předek výš a naklikat menší kompresní útlum na zadku, zvětšit o pár milimetrů sag, a vše bylo v pořádku. Toto je 2004, i když z druhé strany:

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.1.2021 v 23:41 | Nahoru | #874
Pro ročník 2004 vyšlo tehdy v Dirt Rider zajímavé srovnání 2t-125 a 4t-250:

Výše zmíněná Kawasaki KX125 v nejlepší formě 35k / 26kW na zadním kole (2003 měla 32k), KTM ještě o něco líp. Čtyřtakty stejný maximální výkon, ale podstatně větší použitelný rozsah otáček. Ideální pro lenochy, kterým se nechce řadit a spojkovat ... ta výhoda čtyřtaktu postupně převážila nad všema nevýhodama, jako váha, cena, údržba a lidi to chtěli, i když to byl takový zplozenec pekla, jako první Kawazuki nebo Suzukawa, nebo jak té první z roku 2004 říkali. Tam se Suzuki konstruktérům na motoru hodně věcí nepovedlo a tak se ty motorky dneska už moc nedochovaly. Přehříval se motor kvůli malým chladičům, unavovaly se ventilové pružiny a hlavně nebylo moc poznat, kolik je oleje v motoru - když bylo málo, protože z toho litru náplně motor rád něco upapal, tak se zadřel na vačkách a na klice, a kdo pro jistotu přelil, tomu to napěnilo a pak fouklo tlakem v klikové skříni nějaké těsnění. Takže tuhle pro jistotu nebrat:

I když ta je asi novější (nebo modernizovaná), ty první měly víko pumpy a víko olejového filtru jako jeden kus, asi pro zjednodušení každodenní údržby , takto:

(Jo, je to off topic, ale jednou za čas se to může )

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2021 v 00:27 | Nahoru | #875

Anti píše: Hm, obrázek za sto litrů...Zajímalo by mne jaký typ člověka bude kupec. Jako vypláznout sto papírů za 24 let starou stopětadvácu bez papírů, to už je diagnóza...



no ty se asi nejezdíš divat na klasiky že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2021 v 00:37 | Nahoru | #876
Beranidlo> v grafu mi chybí CR125 , v roce 04 osazená elektrickou přívěrou :) 05 šla už zas na mechanickou, ale pozměnili válec a roky 05-07 by měly být top toho co Honda dovedla vykouzlit, pak už jen 4T...
je fakt že na 4T je jízda daleko jednodušší, jede odzdola, fajna trakce, v technickém useku na traktor tempo paráda, 2T potřebuje volnější plynulejší trať, ale...pro mě motokros...jedině 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2021 v 08:12 | Nahoru | #877

tomasNJ píše: ...pro mě motokros...jedině 2T


Nekecej, si úplně vybavuju fotku, kterou někde v nějakým počítači máme, jak krosíš po polu v Násedlovicích s Hornetem ....to bude tak 15 let

Naposledy editováno 28.01.2021 08:13:43

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2021 v 08:51 | Nahoru | #878

Koudy01 píše: Nekecej, si úplně vybavuju fotku, kterou někde v nějakým počítači máme, jak krosíš po polu v Násedlovicích s Hornetem ....to bude tak 15 let



Jj to tak bude to víš, gdyz potřebuješ dojet do zatáčky

Dva takty jsou víc než dost

1.2.2021 v 11:30 | Nahoru | #879
Cagiva Blues za 22 000.- motoinzerce


Hračka na zimu s 700ccm 2T Zabelem. bazoš

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.2.2021 v 12:09 | Nahoru | #880
Ten Zabel stojí takový hrachy? To je mazec.

Dva takty jsou víc než dost

1.2.2021 v 15:32 | Nahoru | #881
Chtěl bych to vidět v akci

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.2.2021 v 15:43 | Nahoru | #882
Koudy01> Zabel na svém webu cenovku nemá, ale údaj o výkonu jo - 60kW místo výše inzerovaných 80kW: https://zabel-racing.de/zabel-motoren/
Ale při pátrání jsem narazil na to, že se dá koupit staré dobré Maico, motorka i motor, objem 500 a výš : https://www.maico-b...o-engines-2018.html#

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.2.2021 v 16:33 | Nahoru | #883
Anti> ja na tom videl jezdit bartose, jestli si to nepletu.. takz az takovej onbrazek to neni

Dva takty jsou víc než dost

1.2.2021 v 22:36 | Nahoru | #884
Fantic 125 RSX, 1981-1982, bez cenovky, zase Zvolen Nemá jiskru, zato má předek z čertví čeho.

Vyšlo kdysi i ve Světě motorů - a zajímavý je popis na originál prospektu.




Naposledy editováno 01.02.2021 22:38:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2021 v 21:29 | Nahoru | #885
assassin> Už píšu Praga, ne Jawa, hurá! ED 250, bazoš za 150. Tomu říkám obrázek, kroska za 100 je proti tomu láce.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.2.2021 v 21:37 | Nahoru | #886
Po te jsem touzil jako mladej, kdyz to byla novinka. Ty mas pamet jak slon, me to trvalo asi 3min nez mi doslo, co tim myslis zas jestli tohle je za 150 tak holt budu za tu tdr250 muset dat tech 200

Naposledy editováno 03.02.2021 21:37:49

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2021 v 23:20 | Nahoru | #887
assassin> Dost pomáhá zakladatelovo rejstřík. Mrknu na bazoš , pěkná Cagiva Tamanaco za 19. A hned vidím, že už tady podobná 2x byla, naposledy v #681

Dva takty jsou víc než dost

3.2.2021 v 23:31 | Nahoru | #888
A ja asi 8 let zpatky prodal svoji ED 250 s papirama za 50k Kc. Sileny kam ty ceny vyletely na to, ze ta motorka zas takovy zazrak nebyla. Do terenu tezka a s malym vykonem a na silnici zase houpava s tvrdym sedlem a dementne rozdelenou nadrzi na snad 6 a 3 litry. Pitome se na benzince michal benzin.

Dva takty jsou víc než dost

4.2.2021 v 00:32 | Nahoru | #889
Pred 2ma rokama se prodala za 170 s papirama. Jen motor se prodal za 50 a 593 za 120 s papirama.
Bylo malo kusu. Stejny shit je s pulbubnovou kyvackou. Vsichni to prestaveli na normalni bubny aby se dalo s tim jezdit. A ted to stoji raketu, protoze raritka.

Dva takty jsou víc než dost

4.2.2021 v 00:52 | Nahoru | #890
Ty ceny českejch stroju jsou fakt solidni ulet - kolik zajimavejch zahraničních motorek uz tu kohlstein dával, stroje co psaly historii mx/endura a casto zlomek ceny jawy/cz.

U tech soutezaku bych to i chápal, ale peraky a kejvacky?

Asi jsem jen nasranej, ze jsem jich nenahrnul plnou stodolu kdyz byly za krabku cigar

Naposledy editováno 04.02.2021 00:52:50

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.2.2021 v 06:21 | Nahoru | #891
Předevčírem volal kolega z práce, Prodal Péráka 350 za 220. Koupil ho před sedm rokamai za 150,neudělal na něm nic. Takže co rok, to deset navrch. Vydělává to víc jak prachy v bance,,

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.2.2021 v 06:40 | Nahoru | #892
Anti> Tak prachy v bance nevydelavaji, ze jo. Jen diky aspon nejakymu uroku ztraci hodnotu trochu min jak pod polstarem. V tom peraku to ale asi neco vydelalo.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.2.2021 v 08:39 | Nahoru | #893

Anti píše: Předevčírem volal kolega z práce, Prodal Péráka 350 za 220. Koupil ho před sedm rokamai za 150,neudělal na něm nic. Takže co rok, to deset navrch. Vydělává to víc jak prachy v bance,,



To bych řekl, že to akorát pokrylo inflaci...i to je samozřejmě úspěch a rozhodně se to kolegovi vyplatilo

Dva takty jsou víc než dost

4.2.2021 v 11:01 | Nahoru | #894
Když jsme u inflace, někdy mi to připadne jako strašné kecy, jak prodejci komentují zvýšení cen, např. Sherco 250 SE, bazoš , nové za 230. Foceno ve stejném rohu, jako Fantic v #793




A taky jsem provedl update, kdyby někdo něco hledal:
Aprilia AF1 125 - 219,340,657
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774
Aprilia MX 125 - 493
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642

Benelli SE 2C 125 - 776

Beta Xtrainer - 18,764
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532

Bultaco Sherpa 350 - 841

Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432
Cagiva Freccia - 404,715,839
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715
Cagiva Raptor - 87,191,548
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887
Cagiva W8 125 - 452,582,825
Cagivě WMX 125 - 442

ČZ 125 984,511,519 - 161,254,402,758,856
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660

Derbi GPR 125 - 238,377
Derbi 50 - 661,696
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380

Gilera Apache 125 - 481
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Gilera KK 125 - 354
Gilera NRG 250 - 93
Gilera RC 125 - 483,718
Gilera RX 125 - 313,314
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 - 740
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421

HM CRE 125 – 744,846

Honda CR 125 - 402,676
Honda CR 250 - 168,558,570,590,633,640,844,858
Honda CR 500 - 417,425,448,683,838
Honda CRM 125 - 475,502,507,569,573,799,840
Honda MTX 80 RII - 1
Honda NS 125F - 284
Honda NSR 125R - 59,670,853
Honda NSR 125F - 283,292,428
Honda NS 250R - 139,302,382,705
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853
Honda NS 400R - 654,717

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 250 – 333,855
Husqvarna CR 500 – 333,845
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 - 532
Husqvarna WR 125 - 826
Husqvarna WR 250 - 791
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792

Italjet 312,321
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736
Kawasaki KDX 250R - 551
Kawasaki KE 175 - 732,734
Kawasaki KMX 125 - 298,475
Kawasaki KR 250/350 – 738
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873
Kawasaki KX 250 - 333,453,492,552,587
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491,586,678
Kawasaki Triple - 760,790

KTM EXC 250 – 745,867
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 250 MX - 644,787
KTM GS 250 - 484,605,763
KTM GS 350 – 455
KTM GS 500 - 862

Laverda CU 125 - 360,465,469,839
Langen - 604

Malanca 125 - 225,802
Motobi 125 – 422
Maico - 882
Ossa Super Pioneer 350 - 252
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885

Rieju 300 Ranger - 820

Sachs 125 - 269,327,362,697
Sherco 125 SE-R - 29
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834

Suzuki GT 125 - 248
Suzuki GT 250 - 708,741
Suzuki GT 380 - 286,289,729
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789
Suzuki RG 80 – 437,849
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397
Suzuki RM 125 – 365,868
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742,810
Suzuki RM 500 - 333
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TR 500 - 577
Suzuki TS 125 – 584,836
Suzuki TS 250 – 362

SWM Silver Vase 250 ES - 832

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Villa – 784,863
Vins - 604

TM 250 EN - 807
TM 300 ČZ - 822

Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha FS-1 - 163

Yamaha RD 125 - 165,594,786
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737
Yamaha RD 500LC - 78,122,835
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772
Yamaha TDR 250 - 39,651,848
Yamaha TZ 250 - 254
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477
Yamaha TZR 250 - 392,398
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 - 162
Yamaha YZ 250 - 333,556,742
Yamaha YZ 490 – 49

Zabel – 879,882

Dva takty jsou víc než dost

5.2.2021 v 17:46 | Nahoru | #895
Tonda se doma na Sicílii zotavuje po mikulášské operaci levého kolena a znova se učí jezdit . Video:

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

6.2.2021 v 11:56 | Nahoru | #896
Co tohle musí být za vola, že rozdělá komplet motorku s papírama a rozprodá po dílech? Bazoš , Aprilia RS 125

Dva takty jsou víc než dost

6.2.2021 v 13:56 | Nahoru | #897
Uz jsem to taky udelal - prachy - kdyz celou prodas za 30max a na dily za 60....

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.2.2021 v 14:04 | Nahoru | #898
Kohlstein> to je prosím pěkně klasickej šmelinář, překupník a lump, znám se s nim

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

7.2.2021 v 01:56 | Nahoru | #899
Napadl mě jedinej člověk. Ale nenapadlo mě se podivat, jestli je to fakt on

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.2.2021 v 06:22 | Nahoru | #900

Frantas píše: Napadl mě jedinej člověk. Ale nenapadlo mě se podivat, jestli je to fakt on



Fotbalista-pendler???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist