bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.8.2020 v 15:41 | Nahoru | #691

Koudy01 píše: mito7> 34kW, 54Nm, 5 rychlostí, kotouč, oilmaster rozvedenej přímo na ložiska a písty. S Jawou to moc srovnat nejde. Ani zpracováním.


Přímé srovnání s Jawou by asi mělo jasného vítěze. Spíš jsem to myslel tak, že tyto z dnešního pohledu klasické japonské dvoutakty byly velkou inspirací pro vývoj všeho, co následovalo po typu 634, tedy i 638. Samozřejmě ne všechno se dalo uplatnit, ať už kvůli ceně, nebo proto, že 99% produkce šlo někam do Ruska a tam to chtěli pěkně postaru. Ale v knížkách, které tehdy psal Pavel Husák, jsou ty technické záležitosti odkoukané od Japonců dobře popsané a když se podívám na vnější design motoru 638, výfuky, přepouštěcí kanály, připojení karburátoru, tak v tom třeba tu Suzuki T500 najít jde.

Dva takty jsou víc než dost

26.8.2020 v 20:05 | Nahoru | #692
Tak dlouho ho nikdo nechtěl, tak jsem neododlal a vysvobodil ho

Dva takty jsou víc než dost

26.8.2020 v 21:10 | Nahoru | #693
Kuba: má to TP?

Dva takty jsou víc než dost

26.8.2020 v 23:39 | Nahoru | #694
jo má, německý na přihlášení

Dva takty jsou víc než dost

27.8.2020 v 06:11 | Nahoru | #695
kuba: gratulace, jede to? Včera jsem též po asi roce vyhrabal rd 350 z garáže a trochu protáhnul, Je to ryzí radost z jízdy na starým 2T verglu

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

31.8.2020 v 21:01 | Nahoru | #696
Dnes přišlo zapalováni a těsnění válce.Statorová cívka dává teď cca 90V místo 40ti,jiskra přeskakuje i na delší vzdálenosti.Taktéž jsem vyměnil těsnění pod válcem a hlavou.Motor jede podstatně lépe,přesto přetrvává problematické "rozmotávání kvaltu".Na neutrál štěká slušně,sice se zaváháním,na kvalt se rozmotává jako na těžký převod.Připadalo mi to jako moc bohatá směs,ale na karburátoru není jediný nápis podle kterého by se dal identifikovat.Takže neznám základní nastavení.Rovněž výfuk není originální.


Naposledy editováno 31.08.2020 21:06:57

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.9.2020 v 12:17 | Nahoru | #697
Anti> Koukal jsem na internet, co prodávají jako doporučené k 80ccm sadám Derbi, a vypadalo to jako 21mm DellOrto se zmínkou o 3 otáčkách na šroubku bohatosti.

Jinak chčije a chčije, podzim se blíží a budou potřeba endura - bazoš a zachovalý kousek Sachs ZX 125 s důvěrně známým motorem od Y za 25.

Dva takty jsou víc než dost

1.9.2020 v 13:09 | Nahoru | #698
Na FB marketplace byla slusne vypadajici Aprilia RX 125 v SM provedeni s TP za 20k. Byla okamzite pryc.

Dva takty jsou víc než dost

1.9.2020 v 15:46 | Nahoru | #699
Jo,kdyby to bylo Dellorto,jak by to bylo jednoduché,ale ono je to zřejmě žlutý dellorto .
Tam by to chtělo nějakého 2T mastera a začít s tím vybráním pro válec v bloku,pokračovat přes vhodný výfuk a adekvátní tryskování....Mimochodem,podle netu ten válec není na tento typ určený,proto ten nepoměr u kanálů...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 17:57 | Nahoru | #700
Dneska jedu na GTčku z práce. Stojím na semaforu a za asi 10 sekund úplně těsně vedle mě najede auto. Asi třikrát pocukne dopředu. Počtvrté se otočím co děla. A z okýnka:"Nechcete jet smrdět jinam?" Ani nepozdravil. Říkám:"Cože?" A on znova: "Jestli nechcete jet smrdět jinam?!"....asi špatnej den Jsou lidi, kteří dvoutakty milují A jsou i ti, co je nesnáší

Naposledy editováno 03.09.2020 18:05:02

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 20:08 | Nahoru | #701
Koudy01> A sám měl nějaký chrochták na naftu, ne? Jestlipak to dělá i na multikáry, transity z pravěku nebo autobusy tolik potřebné MHD?

Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 20:19 | Nahoru | #702
NIssana Micru měl. A vedle někdo seděl. Možná ženská, tak jestli nepotřeboval udělat nějaký dojem...

Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 20:37 | Nahoru | #703
To chce Ricín

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 20:38 | Nahoru | #704
NS 250 za 80.-

Ipone delal/dela jahodovej olej. Jednou jsem to zazil ve skutru a docela to jahove smrdelo.

Naposledy editováno 03.09.2020 20:40:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 21:09 | Nahoru | #705
DRN.> Nestíháš? Hodím sem obrázek za tebe.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 21:11 | Nahoru | #706
Pěkná Hondička. A myslím i cena celkem rozumná.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 21:55 | Nahoru | #707
Kohlstein> dík, doma jsem linej zapinat pc a z tabletu je to oser.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 22:46 | Nahoru | #708
Koudy01> Ty máš tady na bazaru za 89 Suzuki GT250 model 1977
Pro zatím neznalé, 30 nebo 32 koní někde mezi 7500 a 8000rpm, šestikvalt. Údajně nebyla tak divoká, jako Yamaha RD250 a dalo se na tom taky jezdit do práce. Přepouštěcí kanály navenek nic moc, u prvních ročníků jenom dva, ale asi si s tím trochu pohráli, že to tak jelo. Pak to změnili na čtyři, ale ty dva navíc jsou jaksi zvláštně vyústěné a výkon byl stejný. Všechno o GT250 v němčině .
Motor v ročníku 76 ztratil Ram Air System na chlazení hlavy, ale zato dostal jedno ložisko na středu klikovky navíc.





A tady je pohled na střeva staršího tříložiskového motoru.


Naposledy editováno 03.09.2020 22:57:13

Dva takty jsou víc než dost

3.9.2020 v 22:55 | Nahoru | #709
To getecko je elegantni stroj, kdyz si predstavim, ze si za ty prachy nekdo koupi pulku peraka ale mam plnou garaz a ja mam svuj dvoutakt uz vybranej

Dva takty jsou víc než dost

4.9.2020 v 06:24 | Nahoru | #710
Beranidlo> Díval jsem se na ni. Ale už mám na nějaký čas vybráno

Ve Slavkově je zítra svátek veteránů. Určitě tam pár zajímavých dvoutaktů bude. Chystáte se někdo?

Naposledy editováno 04.09.2020 06:31:25

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.9.2020 v 08:19 | Nahoru | #711

Beranidlo píše: Koudy01> Ty máš tady na bazaru za 89 Suzuki GT250 model 1977
Pro zatím neznalé, 30 nebo 32 koní někde mezi 7500 a 8000rpm, šestikvalt. Údajně nebyla tak divoká, jako Yamaha RD250 a dalo se na tom taky jezdit do práce. Přepouštěcí kanály navenek nic moc, u prvních ročníků jenom dva, ale asi si s tím trochu pohráli, že to tak jelo. Pak to změnili na čtyři, ale ty dva navíc jsou jaksi zvláštně vyústěné a výkon byl stejný. Všechno o GT250 v němčině .
Motor v ročníku 76 ztratil Ram Air System na chlazení hlavy, ale zato dostal jedno ložisko na středu klikovky navíc.

A tady je pohled na střeva staršího tříložiskového motoru.



O víkendu sem v prdeli, ale když tam vydrží do pondělí tak si pro něj dojedu

Dva takty jsou víc než dost

4.9.2020 v 08:52 | Nahoru | #712
Blbý je, že v sobotu je i Tišnov, taky se mohli domluvit a posunout to o týden aby to nekolidovalo se Slavkovem.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.9.2020 v 20:54 | Nahoru | #713
Jo sláva jim. A to jste málo kdo z vás startoval dvoutaktní diesel. Země se chvěje, v baterkárně to bublá, mechanicky naháněnej kompresor kvílí, okolí se halí do bílého dýmu prosvětlovaného náhodnými zášlehy paliva ve výfukovém potrubí, a pak cítíš, Jo, pán stroje, chlapák, to jsem Já.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.9.2020 v 23:10 | Nahoru | #714
Julip2> Dvoutaktní diesel máme v traktůrku na dřevo

Dva takty jsou víc než dost

5.9.2020 v 09:07 | Nahoru | #715
V Uničově je za 15 údajně provozuschopná Freccia z r. 1989 s 11kW, kdyby někdo potřeboval... Bazoš , fotky na na pikaču.


A pak jsou tam tři Planety. Jeden neřadí za jedna, druhý není zrovna nejlevnější, ale ten nejčerstvější nevypadá jako špatná investice. Sice už má ledasco za sebou, ale podle popisu by to mělo být teď všechno richtig.


Naposledy editováno 05.09.2020 09:20:23

Dva takty jsou víc než dost

8.9.2020 v 12:04 | Nahoru | #716
V sobotu v Tišnově jedna pěkná Beta:

Dva takty jsou víc než dost

8.9.2020 v 12:34 | Nahoru | #717
Ve Slavkově mě moc 2T motorek nezaujalo. Jedno moc pěkný NS400R, potom RD250 v původním používaném ale celkem ucházejícím stavu. A pak tisíc variant Jaw a ČZ - každá jiná, ale přitom všechny stejný.



Naposledy editováno 08.09.2020 12:38:26

Dva takty jsou víc než dost

8.9.2020 v 23:32 | Nahoru | #718
Gilera RC 125 Rally skoro za odvoz v Příbrami.

Model 1987 podle 125stradali

Naposledy editováno 08.09.2020 23:35:13

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.9.2020 v 12:38 | Nahoru | #719
Tohle ( Kawa F 11 250 ) je tu v bazaru za 25.000,-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.9.2020 v 16:15 | Nahoru | #720

PinkPanther píše: Tohle ( Kawa F 11 250 ) je tu v bazaru za 25.000,-


Tenhle vrakouš bude dobrá investice, cena neklesla ani o halíř co tam ten inzerát je, už nejmíň dva roky.
Našel jsem prospekt, že se v té době dělala F7 / 175ccm, F9 / 350ccm a tahle F11 / 250ccm. ( a při focení jezdili po prázdné gumě )

Jediná F11 měla rozvod sání pístem

F7 a F9 měly sání kotoučovým šoupátkem


Na F9 šly dělat nějaké hokusy-pokusy s délkou stopy předního kola
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist