bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

3.5.2020 v 21:20 | Nahoru | #451
Tak to 90 enduro už v inzerci není, ona asi fakt byla za 5 táců ...

Dva takty jsou víc než dost

4.5.2020 v 10:27 | Nahoru | #452
V Chomutově prodávají Supercity za 17 .

A v Plzni upravovanou za 20 .

V Karviné zas W8 za 30 . Jakýpak je asi papírový výkon? 11kW měly ty nejnovější, 22kW ty starší.


Naposledy editováno 04.05.2020 10:43:57

Dva takty jsou víc než dost

6.5.2020 v 09:33 | Nahoru | #453
Kawasaki KX250, model 1983 za 45 tisíc. Dvěstěpadesátka z doby, kdy lepší časy měly pro Kawasaki teprve přijít. První vodou chlazený motor, bez přívěry. Podvozky zrovna prošly překotným vývojem a zdvihy kol 300mm způsobovaly potápění vidlice u vysoké a dlouhé motorky, když zabrala na tu dobu nezvykle účinná kotoučová brzda, o rok dříve první na prodejních strojích. Špatně to zatáčelo a na rovince to byla zmítající se koza.
Prodávaný kus už přišel o původní zadní blatník, ale zbytek vypadá originálně.


Našel jsem na ebay motor a válec, vrtání 70mm a zdvih 64,9mm, takle to vypadá zvenku


a zevnitř - 2 hlavní výfukové kanály s boostery, 6 přepouštěcích kanálů, jazýčkové sání poměrně vysoko na válci a proto jsou v pístu otvory




Naposledy editováno 06.05.2020 09:35:33

Dva takty jsou víc než dost

9.5.2020 v 23:44 | Nahoru | #454
Husqvarna WR 430 XC z roku 1982 za 140 tisíc .

Slovy tehdejšího tisku - kvalitní materiál, nejlepší příslušenství a minimum experimentů. V podstatě stejný stroj, jako je v inzerátu, se prodával i jako CR 430, pro motokros. Ale v té době už archaické odpružení už nedávalo šance na vítězství. O to líp to šlo Husqvarně v soutěžích, kde WR bývaly sněhobílé s modrou a žlutou linkou. WR 430 XC je jakýsi kříženec pro závody na uzavřené trati, podvozek se zvětšenými zdvihy je z CR, zatímco motor by měl být zpřevodovaný jako WR.
Motor 430ccm vznikl v roce 1981 a jeho výhodou měla být velikost a váha. Kartery ze slitiny hořčíku, rozměry dvěstěpadesátky, jazýčkové sání, šestistupňová převodovka i pro MX.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

13.5.2020 v 22:25 | Nahoru | #455
KTM 350 z roku 1980 je tady v inzerci trošku utajená, v sekci Ostatní a nabízí ji Benemoto za 85 tisíc. Pěkný kousek s dobově vypadajícími plasty.



Rok 1980 byl poslední, kdy se ve světových podnicích jezdila třída 350ccm a zrovna pro tento rok KTM vyvinula uplně novou řadu motorů. Naštěstí se 350 příliš nelišila od 400 a 250, nebo do brutální motokrosové pětistovky, takže ta investice do třistapadesátky nebyla úplně zbytečná. Endura KTM se tehdy vyráběla a prodávala po tisících a často na nich ležela tíha neúspěchu italského nebo západoněmeckého Trophy týmu. Kolem roku 1980 bývalo zvykem, že 80% KTM nedojelo do cíle Šestidenní. Ale nebylo to ani tak kvůli nespolehlivosti, jako spíš kvůli tomu, že KTM (nebo Husqvarnu) šlo jako jednu z mála koupit v obchodě a jezdilo je velké množství amatérů.
Na co je potřeba dát pozor, jsou s největší pravděpodobností kartery a víka z hořčíkové slitiny, kde může hlodat koroze - v klikové skříni a pod zapalováním. Obrázky je z modelu 1979 (vika mají lichoběžníkový tvar)


KTM měla v originále klikovku uloženou na ložiskách s kosoúhlým stykem, stejně jako další němečtí výrobci - Kreidler, Sachs, apod. Půlení a skládání motoru je proto snadné, ale je potřeba dobře měřit a počítat, aby axiální podložky pod vnitřními kroužky daly vůli 0,05mm. Klikovka před montáží do karterů pak vypadá takhle, do karterů se lisují jen vnější kroužky:


Naposledy editováno 13.05.2020 22:28:27

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.5.2020 v 13:54 | Nahoru | #456

DRN. píše: Ono toho na inzerátech moc není, na krosky nekoukám.
Dneska se objevilo prehistorické DT M.CZ


Na bazoši prodávají jedna za sběratelskou cenu. 13 koní za tolik? Neměl by stát jeden kůň tak kolem tisícovky?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

15.5.2020 v 21:23 | Nahoru | #457
Dovolím se sem vlézt s dotazem,snad mě Beranidlo nezpraží...
Toto by měla být RMX 250,rok nezjištěn,ale podle dostupných informací nesjpíš první ročník-1989


Motor napadený kutilem,jsou v něm dost hnusný věci.Potřebuji poradit,nakolik se tento stroj liší od klasické RM a jak je to se zaměnitelností motorových dílů z jiných ročníků...

Naposledy editováno 15.05.2020 21:28:56

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.5.2020 v 22:44 | Nahoru | #458
Anti> Jak moc se liší RM a RMX, těžko říct. RMX je enduro, údajně vychází z RM, ale co všechno je jinak? Chce to projít katalogová čísla.
Podle čísla na karterech J111 by to mohl být opravdu model K, tedy 1989, ale i pozdější do roku 1982 (do modelu N) - viz. čísla Suzuki
Co je na tom všechno špatné? Katalogy pro porovnání jsou třeba
https://www.megazip..../rmx250k-e3-k-724983
nebo pro RMX
https://www.bike-par...50-K-E03E28E33-/7814
a pro RM to vypadá, že válec a hlava jsou shodné s RMX:
https://www.megazip....50k-k-l-m-n-k-724822
Krátké hledání a tady to nabízí jeden Rus, že dovalí komplet moteur z Japonska.



Naposledy editováno 15.05.2020 22:45:39

Dva takty jsou víc než dost

15.5.2020 v 22:54 | Nahoru | #459
Dirt Bike Magazine:

Dva takty jsou víc než dost

15.5.2020 v 23:15 | Nahoru | #460
Kartery pro RM250 1989 na ebay
Zajímavost - mezi klikovou skříní a prostorem, kam dosedá válec, je stěna, ve které je pouze drážka na ojnici. Olej se drží ve skříni a spodní část přepouštěcích kanálů není ovlivněná směsí roztočenou spolu se setrvačníky.


Dva takty jsou víc než dost

15.5.2020 v 23:22 | Nahoru | #461
Válec pro RM 1989-1995 na ebay . Vypadá to, že nebylo potřeba nic měnit dlouhá léta, jelo to dostatečně. Kdyby někdo házel do placu až neuvěřitelně vysoká čísla, tak na zadním kole naměřili necelých 29kW. Na motoru to může být 32kW/8500rpm.




Naposledy editováno 15.05.2020 23:56:42

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

16.5.2020 v 07:41 | Nahoru | #462
Děkuji za obsáhlou odpověď. Obrázky napoví:

Nevím jestli má smysl dělat něco s tou klikou,nebo se tvářit že jí nic není .Každopádně majitel si stěžoval na třetí rychlost a spojku.Kolečko v převodovce vypadá jako vařené,vidličky ošoupané všechny tři.Se spojkou nevím.Předpokládal jsem povolený buben,ale tam se tvářilo vše v pořádku.Možná se při vaření propadlo víko.Každopádně spojka se o něj při vystavení opírá.

Naposledy editováno 16.05.2020 07:50:52

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.5.2020 v 09:50 | Nahoru | #463
Anti> Primární kolo přivařené na čepu kliky? Celkem raritní . Jestli to zatím nemusí ven, tak bych počkal.
Víko spojky by šlo podložit nějakým 2mm těsněním, navrhuji moderní materiál Pertinax.
V převodovce to asi bude chtít udělat trochu pořádek. Poladit boční ozuby, aby zaskakovaly a nevyskakovaly, aby byly kola ve správné poloze a netlačily na vidličky. Vidím dobře, že kolo, které je na fotce druhé zdola, má navařenou a v ruce vybroušenou drážku pro vidličku a ozuby? Těm ozubům se asi moc do správného záběru nechce.
Ten motor je vlastně reprezentant závad podle této literatury - uvolněné kolo na primáru, spojka může být seskládaná z kdovíčeho (lamely kawasaki) a na větší tloušťku (drhne o víko), vyskakující kvalty mají za následek ohnuté a ojeté vidličky. Už chybí jen odlupující se povrch ve válci, původně nějaká boron-composite vrstva, která se ale dá předělat na nikasil.

Naposledy editováno 16.05.2020 09:54:26

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

16.5.2020 v 20:45 | Nahoru | #464
Ano,jedno kolo a dokonce i drážkování hřídele pod ním nesou stopy a vaření a broušení.Ale ty kulatý boční zuby tam dotyčný nechal...
Vzhledem k tomu,že vidličky jsou v háji a na některých kolech jsem našel drolící se cementování,rozhodl jsem se pro celou převodovku.Do pěti tisíc jich je na Ebay dost,bohužel skoro vše USA a velké procento prodejců z nějakého důvodu neposílá do Čech.Jsme na nějakém black listu spolu s půlkou Afriky.
Jedna je naštěstí v UK,i když není tak levná ani v tak pěkném stavu jak ty z Eméru.Za odpadá celní řízení..
Kliku budu prozatím ignorovat a spojku se pokusím nějak pořešit,v nejhorším naběhne nějaká podložka pod víko.
Jinak,podle provedení kliky se jedná variantu "K",první typ.Nicméně většina prodejců i PartsDepot píše RM250X 1989-1996.Z toho usuzuju že díly budou stejné..

Naposledy editováno 16.05.2020 20:48:19

Dva takty jsou víc než dost

17.5.2020 v 23:13 | Nahoru | #465
Laverda CU 125 na bazoši za 14.000, typ z roku 1985. Motor si Laverda dělala sama, protože Zundapp v roce 1983 zkrachoval. Kdo má prachy, může s nima zkusit zajít do Piaggia, značka Laverda je prý na prodej. Info o typu .

Nějaký umírněný typ s jiným výfukem je to, protože když jsem hledal, jestli o tom někde něco nepíšou, tak jsem uviděl fotku, která vyšla ve Světě motorů - to sedlo a ty řidítka jsou boží!

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.5.2020 v 00:11 | Nahoru | #466

DRN. píše: Oulehla nabízí vložkování původně nicasilovejch válců. Výhoda je jasná, příště se to normálně přebrousí za pár korun a jede se dál. Co nevýhody? Vliv na výkon?
Cenově je to +- jako novej nicasil.


Mám v TDR ocelovou vložku místo nikasilu,vliv na výkon vůbec žádný, přebrousí se, nový píst a jede se dál. V mém případě jediná nevýhoda, dal jsem mu válec bez přívěry a neměl podle čeho spasovat kanál tak jsem si přívěru musel vybrousit podle válce

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.5.2020 v 00:16 | Nahoru | #467
Abych přispěl ještě něčím do tématu. měl jsem ještě tenkrát na škole TDRko na brzdě a naměřili jsme 17,5 kw. Měl jsem někde vyfocený i graf, možná bych to vyhrabal v některým starým telefonu

Dva takty jsou víc než dost

19.5.2020 v 00:30 | Nahoru | #468
Jedna odlišnost co jsem si všiml u motoru dt a tdr.. tdr má ploché dno pístu a dt zakulacené, možná na větší kompresi? Každopádně měl jsem i tdr s athena kitem 170cc a nepřišlo mi to jako nějaký zázrak, ten kit si ode mě pak koupil kamarád a dal mi válec s pístem z dt, dal jsem to tam a motorka jela furt stejně dobře, nepoznal jsem rozdíl.. zřejmě nebyl tomu kitu uzpůsobený karbec a sání a tak to na výkonu nepřidalo. Spíš co bylo proti jinému tdr poznat byl výfuk komplet i s kolenem, možná i ten vyšší zakulacený píst. A to aktuální je na tom výkonově tak nějak stejně a tipoval bych tomu tak o kilowat víc než řadové "nevyladěné" tdr a to má nabrzděných 17,5 kw. Maximálka dle tacho 140kmh, z kopce i stopáde mám tam o deset zubů menší rozetu

Dva takty jsou víc než dost

19.5.2020 v 12:56 | Nahoru | #469
Laverda už je pryč, ale je tam ještě jedna , podstatně dražší za 25, ale zato s třásněma.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.5.2020 v 15:43 | Nahoru | #470

cita29 píše: Abych přispěl ještě něčím do tématu. měl jsem ještě tenkrát na škole TDRko na brzdě a naměřili jsme 17,5 kw. Měl jsem někde vyfocený i graf, možná bych to vyhrabal v některým starým telefonu


Tak to vyhrab, jsme na to natěšení.

Dva takty jsou víc než dost

21.5.2020 v 14:17 | Nahoru | #471
Supercity na bazoši za dvacet. A ještě odkaz na paralelní diskusi , kolik taková věc žere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.5.2020 v 18:58 | Nahoru | #472
Anti> nevim jestli jsi to uz nevyresil ale zasilky z USA sem de dostat pres preposilaci sluzby,obcas to vyjde i levneji nez na primo a taky se muze zadarit neplatit dph a clo:)
mimochdodem to same i nemecko, tam jsem preposilani pouzival nekdy i kdyz do cech posilali protoze to vyslo levnejc...

Naposledy editováno 22.05.2020 19:03:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.5.2020 v 20:42 | Nahoru | #473
Wolferine> Jenže oni nechtějí posílat ani do "Němec" kde mám alternativní adresu...
Objednal jsem nakonec z UK,což se ale ukázalo jako chyba.Převodovka přišla,a rychle,ale rezavá...

Dva takty jsou víc než dost

22.5.2020 v 21:50 | Nahoru | #474

Dva takty jsou víc než dost

23.5.2020 v 14:17 | Nahoru | #475
Supercity v dobrém stavu za 35 tisíc je zrovna teď asi dobrá cena. Pozoruju hlad po motorkách, ale slušných ojetin pro šestnáctileté se zrovna nedostává. Na bazoši je CRM 125 za padesát tisíc, a to už je trošku přes čáru, zvlášť když v TP tipuju standardních 21,2kW.

Ale když KMX 125 může stát 40... Sice pěkná, ale mě se moc nelíbí. Na první pohled se od CRM moc neliší, ale je menší, spousta věcí je tak nějak míň robustních, nosič jak na ryby ...


Naposledy editováno 23.05.2020 14:23:13

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.5.2020 v 20:14 | Nahoru | #476
Anti> nechcu to tu zasirat tak vid kdyztak sz, ale jsou i sluzby z usa adresou co to pak poslou sem

Dva takty jsou víc než dost

26.5.2020 v 10:57 | Nahoru | #477
Karlos prodává Belgardu. Karlovi věřím, že všechno udělal, jak se sluší.


Belgarda by měla mít 24kW, psali jsme o tom na straně 9 .

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.5.2020 v 18:47 | Nahoru | #478
Musim se trosku pochlubit

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.5.2020 v 20:03 | Nahoru | #479
Koudy01> Jak jsi k tomu přišel?

Dva takty jsou víc než dost

27.5.2020 v 20:11 | Nahoru | #480
Jeden uzivatel ho tu ma v profilu, tak jsem napsal SZ, jestli by neprodal a klaplo to lina huba, holy nestesti.

Naposledy editováno 27.05.2020 20:14:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist