bbg_listopad_2





Téma: Termignoni na Duc SF1098
5.11.2019 v 08:31
Zdar chapi!
poradíte mi ohledně koncovek Termignoni na Ducati Streetfighter 1098? Ideálně kdyby s tím měl už někdo zkušenost.
Mám sériový výfuk a chci pořídit karbonové koncovky Termignoni takže "race use only" verze bez katu. Jde mi o zvuk ne o kravál, takže plánuji jezdit s DB-Killery...asi
Jak se s tím popere motor když jen vyměním koncovky? Případně kdybych sehnal origo upravenou jednotku tak jak je koncipovaná...na jízdu s DB-Killery nebo bez, nebo je to jedno? Taky bych mohl nechat upravit stávající jednotku, ale to mě asi vyjde na stejné peníze a přijdu o možnost vrátit to do původního stavu, navíc existuje určitě víc verzí úprav a kdoví jak by to dopadlo, takže by mi bodl případný tip od někoho kdo to má upravené a jezdí mu to dobře. Dávat to na brzdu je v tomto případě nesmysl. No a kdybych tam strčil katalyzátory tak bych se sice vyhnul úpravě jednotky, ale přišel nejspíš o zvuk. Jinak výrobci jako Mivv, Arrow nebo SC project tam prdnou koncovky a dál to neřeší, jen SC Project k tomu doporučuje přidat jednotku na úpravu bohatosti směsi, ale co mi psali tak pro běžnou jízdu to není nezbytné. Jo a ještě jsem zapomněl na race vzduchový filtr, s tím origo race jednotka počítá.
Poradíte?

Naposledy editováno 05.11.2019 08:58:51
Předchozí
1 2
Následující

Termignoni na Duc SF1098

5.11.2019 v 09:12 | Nahoru | #1
Nejschůdnější(nejlevnější) cesta je samozřejmě koupit výfuky,namontovat a řešit co to dělá s průběhem motoru.Jistota je koupit k tomu i "racing" jednotku,nebo původní jednotku s novými výfuky nechat "odbrzdit",původní mapu zazálohovat,a nechat nahrát novou.Pokud to budeš vracet zpět do originálu,prostě přehraješ mapu...

Termignoni na Duc SF1098

5.11.2019 v 11:27 | Nahoru | #2
Tohle téma mě taky zajímá. Znáte někoho v ČR, kdo je schopen a ochoten paliv. mapu v originál ECU upravit? Mám MTS 1200S DVT s full Akrapem bez katu a docela bych to rád nechal seřídit. Nebránil bych se ani nějaké dodatečné jednotce typu Power Commander, apod. Ale rád bych to nechal udělat někým, kdo ví co dělá a přinese to kýžený efekt. Kontaktoval jsem Pepoš Moto a Murkina , ale bohužel úplně bez odezvy.

Termignoni na Duc SF1098

5.11.2019 v 12:02 | Nahoru | #3
zkus zavolat do motoXN mají sídlo v Dešově (okres Třebíč) jsou vyhlášení na ladění a určitě se s tím setkali pop. poradí. Mají stránky motoxn.com ty nejedou, tel. +420 720 554 177. Karlos

Termignoni na Duc SF1098

5.11.2019 v 13:03 | Nahoru | #4
Co se týká koncovek Termignoni, zálohování původní a nahrání nové vhodné palivové mapy tak to není až takový problém, to dělá třeba Motocentrum Polášek.
Ale to beru jako poslední možnost. Spíš jsem chtěl prvně zjistit vše kolem jak už jsem napsal výše.
Dešov znám, ale motoXN nee, zkusím se tam zeptat

Termignoni na Duc SF1098

5.11.2019 v 13:35 | Nahoru | #5
Partička mladých nadšenců."Kůlnička" za vesnicí na výpadovce....

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 09:52 | Nahoru | #6
Takže první krok splněn...Termi jsou na cestě. Teď vzduchový filtr...pořídím Pipecross, protože ta gáza na K&N nebo BMC toho moc nezachytí. No a pak zbývá ECU. Kdyby se chtěl někdo zbavit Performance ECU pro SF1098 tak sem s tím, potřebuji typ 96520610B. Koupit se dají přeflešované ECU, ale nemám záruku že tam bude origo mapa kterou potřebuji, takže do toho se mi moc nechce. To už je pak lepší zajet za někým kdo mi přeflešuje origo jednotku...to teď budu zjišťovat jaké jsou možnosti.
Jinak kdo by si chtěl hrát tak je podrobný návod třeba tady: https://www.ducati-...f848/topic16014.html
Ale zatím to vypadá jako kdyby se o tohle téma nikdo nikdy nezajímal, to na zahraničních webech jsou jiné diskuze.

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 10:37 | Nahoru | #7
Kirdishack> ECU zde :) Len ta cena...Já koupil jednotku z 848 za tři i s dopravou.Prvně z ní byla jednotka na S2R800,pak S4R a teď je z ní ST3 .
Pár lidí se tím zabývá,i já mám tady pár diskuzí na toto téma.Ten soft se dá nejen přehrát,ale za určitých podmínek i upravovat mapy,zakázat lambdu,immo...

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 11:45 | Nahoru | #8
Anti> Novou néé, ať si to ti blázni sešrotují, nikdo to nekoupí. To už je lepší toto ale kdoví co tam je za mapu, borec tvrdí že origo, ale věřte nevěřte.
Vidím to stejně jako jsi to udělal ty, koupím jakoukoliv za 100€ a nechám ji rešflešnout. Mluvil jsem s mechanikem a ten mi taky doporučil motoXN tak jsem jim volal a prověří jestli tuto mapu mají k dispozici. Pak záleží na ceně.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 11:51 | Nahoru | #9
Nějaké mapy jsou tady , je možné že je tam i ta co potřebuji, ale je to bez bližších informací.

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 13:08 | Nahoru | #10
Kirdishack> To jsou mapy na TuneEcu.Používám TunerPro .Je možné že tam bude to co hledáš..Já naštěstí našel mapy co jsem potřeboval,takže to neřeším.Stejně nakonec skončím na Ignitechu...

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 14:06 | Nahoru | #11
Kirdishack v té kůlničce za vesnicí na výpadovce mně taky ladili kompletní výfukovou soustavu přes orginální jednoutku pop. tam dělají rapidBike i ten Ignitech, Power Commander a rovnou ti to odbrzdí za mě byla čekačka cca 2 měsíce(zima).

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 14:12 | Nahoru | #12
karlos-NSR> Jsou moc dobří, mně dělají celou motorku. Jen mají pořád plno.

Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 14:35 | Nahoru | #13
BlackSabbath - přesně tak a hlavně dobrá domluva

Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 14:49 | Nahoru | #14
Tyhle jednotky se dají vpohodě přehrávat. A mapy má Rexxer a kde kdo, dnes už. Žádnou jednotku bych nekupoval a ani neodbržďoval..

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 16:30 | Nahoru | #15
Dobří asi budou, ale cena za obyčejný reflash mě teda trošku zarazila...to se mi vyplatí koupit kabel a udělat to sám. Dále jsem zjišťoval u Pepoše a ten mi doporučil upravenou mapu plus doladění na brzdě, protože každý motor je specifický a hned jsme na 10 litrech. Osobně si ale myslím, že kdyby to mělo být takto tak se přece musí ladit každá motorka se sériovým výfukem zvlášť, ale to výrobce samozřejmě nedělá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 16:41 | Nahoru | #16
Kirdishack> prošel jsem si tím S4RS.
žádný odladění na brzdně nemusí být nutný. Najdi mapu a flashni mapu na setup co budeš mít. Koncovky, nebo koncovky a svody. Pak se musí udělat synchro a reset TPS. Pokud to nebude dělat neplechu máš to hotový. Pokud ano, najdi jinou mapu a uvidíš, zase stejnej proces.
Reflesh se podle mě dá dnes udělat za pár kaček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 17:45 | Nahoru | #17

t_freedom píše: Kirdishack> prošel jsem si tím S4RS.
žádný odladění na brzdně nemusí být nutný. Najdi mapu a flashni mapu na setup co budeš mít. Koncovky, nebo koncovky a svody. Pak se musí udělat synchro a reset TPS. Pokud to nebude dělat neplechu máš to hotový. Pokud ano, najdi jinou mapu a uvidíš, zase stejnej proces.
Reflesh se podle mě dá dnes udělat za pár kaček.


Dobrý odladění samozřejmě nemůže nahradit naslepo nahraná mapa. A to nikdo zadarmo dělat nebude.

Naposledy editováno 07.11.2019 17:47:17

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 17:46 | Nahoru | #18
2x.

Naposledy editováno 07.11.2019 17:46:35

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 18:39 | Nahoru | #19
Desítka za "odbrždění"?Já se tam chystal...Jenže na tu moji nikdo mít mapu nebude...

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 19:21 | Nahoru | #20

Anti píše: Desítka za "odbrždění"?Já se tam chystal...Jenže na tu moji nikdo mít mapu nebude...


No tak ji udělá.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 20:18 | Nahoru | #21
Loni jsem zjišťoval,a jakási firma za to chtěla půlku...Zatím jezdím na orig mapu,problémy s tím nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 21:05 | Nahoru | #22

t_freedom píše: Kirdishack> prošel jsem si tím S4RS.
žádný odladění na brzdně nemusí být nutný. Najdi mapu a flashni mapu na setup co budeš mít. Koncovky, nebo koncovky a svody. Pak se musí udělat synchro a reset TPS. Pokud to nebude dělat neplechu máš to hotový. Pokud ano, najdi jinou mapu a uvidíš, zase stejnej proces.
Reflesh se podle mě dá dnes udělat za pár kaček.



To je teda dilema, buď šáhnout hlouběji do kapsy a nechat to doladit na brzdě což je ideál, ale chtěl bych to mít na extra jednotce a o tu by to bylo dražší. Nebo začít študovat a vyzkoušet sám dostupné mapy. Nebo koupit flešnutou jednotku s mapou od Termignoni a doufat že to bude good.
Mimochodem když bych zvolil tuhle nejjednodušší a nejlevnější možnost tak musím taky provést reset TPS? Synchro je kudla co??

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 21:13 | Nahoru | #23

Anti píše: Loni jsem zjišťoval,a jakási firma za to chtěla půlku...Zatím jezdím na orig mapu,problémy s tím nejsou.



Pokud by mi to někdo odladil na brzdě za 5 litrů tak je to nejlepší řešení. Nechci z toho mačkat maximum koníků. Stačí reflash dostupnou mapou a na brzdě zkontrolovat a případně doladit.
Jestli někdo takový existuje tak prosím o kontakt

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

7.11.2019 v 21:42 | Nahoru | #24
Kirdishack> zásadní je, aby to náhodou nebylo chudý. Když to bude bohatší, hovno se děje.
Přesný doladění na brzdně je pro detailisty, pokud to nemá nějakou díru, nebo nějaký blbý projevy, je to jen detail. Já tam mám svody bez katu 45mm a akrap. Mapa je tam asi full kit termignoni, je bohatší, to je poznat... Ale ten motor si spíš přede. Žádnýmu motoru nevadí lehce překrmíno.
Synchro je sladění podtlaků. To se musí udělat s resetem TPS.
Já to odladěný na brzdně nemám a jsem spokojenej... Motor má 75tkm a posledních 55tkm s jinou mapou a nerozpadl se.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

8.11.2019 v 08:57 | Nahoru | #25
t_freedom> Takhle nějak to vidím i já z pozice laika, těch kitů koncovek s ECU se prodaly mraky a všechno bez problémů. Na brzdu jedině když mám problém nebo to chci mít vyladěný jak švýcarský hodinky....nebo když to bude sakum prdum za pět litrů
Tak pokud bych si reflash dělal sám tak nastavení TPS není problém, ale ty podtlaky to jsem teda úplně mimo mísu, to bych musel do servisu.
Nevím jestli jestli bude pro mě lepší TuneEcu nebo TunerPro. Díval jsem se na dostupné mapy pro TunerPro a na SF jsem tam viděl jen jednu, ale koukal jsem na to jen zběžně tak je možné že jsem něco přehlédl. A hloupý dotaz (další ) můžu výše zmíněnými programy stáhnout/zálohovat původní mapu a pak ji případně editovat?
Půjdu asi touto cestou, už jsem zjistil která mapa pro TuneEcu funguje nejlépe a je ověřená. Takže koupím kabely za pár stovek, reflešnu ECU, resetuju TPS, zajedu do servisu na seřízení podtlaků a hotovo. Když motor poběží hladce tak super a když by se vyskytl problém tak pak bych mohl zvážit tu brzdu. A mimochodem, mám TPS resetovat hned nebo až po seřízení podtlaků, aby si to neukládalo nesmyslný hodnoty mezitím než dojedu do servisu?

Nevíte někdo jestli je v origo mapě od Termignoni pro Slip-on tedy jen otevřené koncovky a filtr, povolená nebo zakázaná klapka výfuku a lambda?

Naposledy editováno 08.11.2019 10:27:24

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

8.11.2019 v 14:12 | Nahoru | #26
Kirdishack> twl...a Kefalín, čo vy si tak ako predstavujeťě pod pojmom reset TPS ?

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098

8.11.2019 v 14:46 | Nahoru | #27
t_freedom> No u motorky jsem ho resetoval celkem asi 0x ....zatím Ale tuším proč se ptáš, nevím jak to funguje tady, jestli se jen provede reset a tím je to hotový, ale u popelnice se po resetu pak chvíli během jízdy ukládají hodnoty snímače klapky. Asi jsem se blbě ptal, prostě po přemapování zresetovat TPS a následně zajet na seřízení podtlaků.
Zkoušel jsi TuneEcu nebo jen TunerPro? Kolik je tam dostupných map pro SF1098 a jsou nějak popsané? Nicméně už jsem objednal kabel pro TuneEcu

Termignoni na Duc SF1098

8.11.2019 v 15:11 | Nahoru | #28
Právě dorazili z Itálie, nádhera

Termignoni na Duc SF1098

8.11.2019 v 20:36 | Nahoru | #29

(reakce na) Termignoni na Duc SF1098

9.11.2019 v 11:50 | Nahoru | #30
Kirdishack> tohle tak jednoduchý není. Pro reset TPS chce mít udělaný udělaný podtlaky na volnoběhu a jakž takž bohatost. Nastavit otevření klapek na volnoběh a vzduch na bypasech klapek. Pak resetnes TPS a řekneš mu na kolik jsou ty klapky otevřený - dáš hodnotu jakou jsou 'jakoby' otevřený, nezávisle na reálný hodnotě. Tím přiřadíš úhel otočení - tedy hodnty mapy, na základě nějaký hodnoty otevření klapek v reálu. (jako by si virtuálně posunuješ tabulku mapy a její hodnoty k hodnotě tvýho mechanickýho nastavení klapek v reálu) Dělá to dost pro plynulost přechodu plynu z 'nula' do záběru - cukání v přechodu.
Tohle je postup u 999ky...Nevím jestli to tak má i SF 1098, jestli má volnoběh na close loop mode
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záběh nového řetězu [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 55 7.11.2019 v 09:16 sramis
Tlumiče Showa - předpětí pružin a S... Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 4 19.9.2019 v 13:00 Kirdishack
Nekdo dalsi, kdo se nemuze rozhodno... Triumph Speed Triple, Honda CBR 1000RR Fireblade, Du... jeliman 9 24.4.2019 v 20:00 Krovak
MCF Slušovice autorizovaný servis D... Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 29 11.4.2019 v 12:44 Jirka4137
Servis Ducati poblíž Chrudimi Ducati Streetfighter 1098/s miki83 5 11.3.2018 v 19:42 miki83

TOPlist