globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1150GS- dotazy//pred prehliadkou
Zdar GSáci,

o týždeň ma čaká obhliadka spomínaného GSa. Mám nejaké servisné dotazy. Predajca mi vravel do telefónu, že motor má za studena štandardný zvuk.(1) No, že po zahriatí počuť nezoštelované ventily. (2) Druhý dotaz sa týka, že niečo presakuje nejaká kvapalina popri citujem "sklíčku" pod nádržou. A ešte jeden detail,že vraj ten "sytič" by bolo treba dotiahnuť.
Moje otázky:
K (1) reálne sa správajú ventily takto ? Mne to skôr príde, že nenastavené ventili by hŕkotali aj za studena.
K (2) čo to sakra môže byť to sklíčko pod nádržou, palivový filter nejaký ?

Ďakujem, za rady.

Naposledy editováno 04.11.2019 19:13:39

1 reakcí na tento příspěvek R1150GS- dotazy//pred prehliadkou

8.11.2019 v 08:19 | Nahoru | #1
Mám na R 1100 RT 140 tisíc km. Na motoru nic nerachtá ani za studena, ani za tepla.
Poloha sytiče přišponovaná palcem nadoraz slouží právě v okamžiku studeného startu - zatlačím palcem sytič a v tu chvíli startuji. Jakmile motor naskočí, sytič uvolňuji a nechám ho otevřený, jen podle potřeby koriguji otáčky na volnoběh, aby byly pro zahřátí motoru tak akorát (když zůstanou moc vysoké, za chvíli jsou výfuková kolena rozžhavená dočervena). Vyjíždím, když je na ukazateli teploty oleje jedna čárka, sytič zcela zavírám, až se objeví druhá čárka.
Za tu dobu jsme dvakrát dělal koncovku kardanu a ve 130k repas zadního odpružení. Spojka a startér pořád původní. Mám ten motocykl 18 let, kupoval jsem ho s 8 tisíci na tachometru. Pravidelně servisuji po 10 tisících.

(reakce na) R1150GS- dotazy//pred prehliadkou

17.5.2020 v 00:14 | Nahoru | #2

RTourer píše: ...Vyjíždím, když je na ukazateli teploty oleje jedna čárka, sytič zcela zavírám, až se objeví druhá čárka...


To mě hodně zajímá. Proč vy to děláte? Vy co čekáte 5 minut, než se v nízkých otáčkách na místě ohřeje motor. Možná jsem úplně blbej, protože čtu manuály, ale už v několika manuálech různých aut jsem se dočetl, že motor se má ohřívat výhradně jízdou, to znamená se zatíženým motorem. Samozřejmě s upozorněním, že za studena motoru nesvědčí vysoký otáčky. A vy všichni, co zahříváte motory věřte, že to samý píšou v manuálu mý 1150. Dó ří těééé, jsem blbej já, v BMW nebo ti, co ohřívají u kafe a cigára?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist