globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bazar itálie, francie, EU
 
28.10.2019 v 19:54
Zdravím Vás,

Prosím o motobazary v itálii, francii, nizozemí, německu, všude po EU-abych neplatil clo, apod.

Chtěli bychom si dovést 2 motorky a to: triumph tiger 800xc a triumph tiger explorer 1200. Samozřejmě levněj než v ČR.

Pokud máte nějakou zkušenost, zanechte stopu, třeba kolik stál vývoz, přepis,... COKOLIV SE HODÍ :)

Děkuju za odpovědi.
Předchozí
1 2 3
Následující

Bazar itálie, francie, EU

31.10.2019 v 20:00 | Nahoru | #61
Dovezl jsem si z DE auto a 2 motorky. Levnější to většinou nebylo, ale sehnal jsem perfektní stav a provedení co jsem chtěl, což v ČR prostě nebylo. Vše samozřejmě přímo od majitelů (většinou prvních).
Pokud to prodává bazar (z tama bych to nekoupil, ale nemusí to být vždy špatné), tak to na mobile.de musí mít uvedeno a musí tam být uvedeno jméno zotpovědné osoby. Pokud zní čmoudsky nebo jinak neněmecky, inzerát rovnou ignorovat.
Je potřeba mít kamaráda (nebo sehnat někoho) kdo umí dobře německy aby prodávajícímu zavolal. Rovnou ti řekne, jestli mluvil německy normálně, nebo nějak divoce. Pokud mu to neznělo jako rodillý němec, opět vyřadit z výběru.
Pokud si v inzerci ve filtru zadáte co hledáte, není od věci koukat na inzeráty až od průměrné ceny nahoru. Ty levné jsou levné z dobrého důvodu. Ty pak do ČR vozí překupníci, zakamuflují problémy a stočej je ještě před dovozovkou, pokud to neudělal už čmoud v německu. Tady to pak někdo nadčeně koupí, provozuje, nefunguje mu to úplně jak by mělo, tak to opět nakamufluje a stočí - to je jádro nabídky ojetin v ČR.
Ono totiž vozit sem dobré ojetiny na kšeft nejde - při vyšší nákupní ceně, nákladech na dovoz + nějaký zisk by vyšla cena, za kterou by se to tu neprodalo.

Bazar itálie, francie, EU

31.10.2019 v 21:46 | Nahoru | #62
Kupoval jsem H-D z Německa před 14ti dny. Půjčení dodávky 3200,-, ujeto cca 1000 km, pak pojištění, evidenční kontrola 800,-, a teď si nejsem jistý, ale asi 500,- na dopravním. Pro motorku jsem si jel v pondělí, ve středu byla "na číslech"

1 reakcí na tento příspěvek Bazar itálie, francie, EU

31.10.2019 v 22:28 | Nahoru | #63
Dost dobry spotřeby to bych chtel taky umět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 06:43 | Nahoru | #64
assassin> no, přesně to jsem si říkal.
Asi přestanu jezdit osobákem a pořídím si dodávku. Zjevně to jezdí za míň.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 06:52 | Nahoru | #65

t_freedom píše: assassin> no, přesně to jsem si říkal.
Asi přestanu jezdit osobákem a pořídím si dodávku. Zjevně to jezdí za míň.



Ja jel vcera dodavkou z nemecka, prazdny viano, 120-140 lehka noha a 9litru, majitel mel radost jak jedeme usporne

(reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 07:02 | Nahoru | #66
assassin> jak jsem psal.
Transit Custom Turneo, 2.2, 100HP... naložený na dovo, vlek s dvěma motorkama... 9-9,5l/100km (Slovinsko a zpět) vrchem přes Triglav (takže bokem přes dálnici by to možná bylo na 9l.
Bez vleku s motorkama uvnitř - dálnice - Livorno a zpět. Cca o litr a něco míň. Rychlosti lehce přes kilo, tacho.
Velký transity nekomentovat, to žere kamkoli a jakkoli přes 8l

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 08:09 | Nahoru | #67
assassin> jenže Mercedes je hladovej i když stojí v garáži.

(reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 08:12 | Nahoru | #68

JiriK84 píše: assassin> jenže Mercedes je hladovej i když stojí v garáži.



Pri 140-150 mi pod 6 nejezdila ani prazdna jednickova oktavka s tdi - ale je mi to celkem fuk, kolik co zere uz me nakej patek nezajima a z toho bruciciho motoru me akorat bolela hlava.

Naposledy editováno 01.11.2019 08:13:10

1 reakcí na tento příspěvek Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 09:32 | Nahoru | #69
dotažení skvělého stavu a ceny ze západu je dnes již velice stará růžová pohádka... Kámoš jel pro motorku skoro pře celé německo, neseděly noty, jel s podválem, protože měl zálus na auto BMW pro manželku, ale to byl pro změnu kýbl jak hrom. Nasranej naproti bazaru byl bazar stavebních strojů, tak tam koupil za 260tis hezký minibarg a bargoval s ním 5 let ještě si postavil barák, a po 5 letech ho prodal za 200kila

1 reakcí na tento příspěvek Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 10:13 | Nahoru | #70
Přesně podle přísloví, že největší brambory má vždy ten nejhloupější sedlák, je možné, že i naprosto nezkušený člověk dokáže na první dobrou koupit auto nebo motorku z venku ve vynikájícím stavu a zároveň za hodně levný peníz. Ale je to spíš o náhodě nebo prosezených nocích na e-bay, mobile, apod.
Už i ty bouračky za levno se velice špatně shánějí a jde opět o náhodu. Doba devadesátých let je už prostě pryč, dnes mají dovozci rozhozené sítě jak u servisů, dealerů a pojišťoven, tak i u inzertních serverů.

(reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 10:57 | Nahoru | #71

gugo píše: paca> to je vozil nalezato ? nebo je rovnou vozil na dily


trošku to rozebral

A jinak potvrzuji do Forda Galaxy se vlezla Suzuki GSX-R 1000 bez problému

Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 11:34 | Nahoru | #72
Raději zaplatím víc někomu ze sousedství v CZ než se s tím srát, shánět, lítat, běhat, nerozumět nebo riskovat výjeb. Co je levnější je kolikrát ve finále o dost dražší. Hodně štěstí

(reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 11:36 | Nahoru | #73

dejw píše: dotažení skvělého stavu a ceny ze západu je dnes již velice stará růžová pohádka... Kámoš jel pro motorku skoro pře celé německo, neseděly noty, jel s podválem, protože měl zálus na auto BMW pro manželku, ale to byl pro změnu kýbl jak hrom. Nasranej naproti bazaru byl bazar stavebních strojů, tak tam koupil za 260tis hezký minibarg a bargoval s ním 5 let ještě si postavil barák, a po 5 letech ho prodal za 200kila



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 11:40 | Nahoru | #74

vilemx píše: Přesně podle přísloví, že největší brambory má vždy ten nejhloupější sedlák, je možné, že i naprosto nezkušený člověk dokáže na první dobrou koupit auto nebo motorku z venku ve vynikájícím stavu a zároveň za hodně levný peníz. Ale je to spíš o náhodě nebo prosezených nocích na e-bay, mobile, apod.
Už i ty bouračky za levno se velice špatně shánějí a jde opět o náhodu. Doba devadesátých let je už prostě pryč, dnes mají dovozci rozhozené sítě jak u servisů, dealerů a pojišťoven, tak i u inzertních serverů.



No, je vymeteno od dovozců, kteří navíc mají většinou už kontakty, na který se nedostaneš při jednotlivým nákupu. Proč taky, je rozdíl, jestli od někoho beru x let 5 motorek měsíčně, a nebo jdu jen náhodou kolem.
I ti dovozci se s tím trochu musí popasovat, většinou třeba jim prodejce nechá dobrej kus za dobrou cenu, ale musí k němu vzít dva pochybný, který by v na místním trhu nešly prodat s garancí. To je takovej nejčastější průbeh.

Na druhou stranu, ten dovozce nemá tolik času, aby se jednotlivě pídil po každý motorce u soukromníků a s každým komunikoval tejden…
I z pohledu prodávajícího je to lepší nechat soukromníkovi, protože ho nesklepeš tak jako by to udělal agent z výkupu. To je stejný i tady.
Pro tebe je super cena to, co je pro výkup obchodníkem nesmyslně drahé. Logicky, protože ty to nemusíš počítat jako byznys, s tím že se to neprodá hned a máš v tom peníze.
Takže pokud si hledáš jeden dobrý kousek pro sebe, tak ho časem určitě najdeš, i cena může být v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 12:22 | Nahoru | #75
DVI> To mi povidej, motorky a auta jsem vozil baj voko patnact let, ale pred 10 lety jsem s tim seknul.

(reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 12:50 | Nahoru | #76

vilemx píše: DVI> To mi povidej, motorky a auta jsem vozil baj voko patnact let, ale pred 10 lety jsem s tim seknul.



Jojo. Ono to vypadá zvenku hrozně jednoduše, ale pokud si tím máš vydělávat na živobytí, tak to je docela nejistej podnik. Snad jako doplněk k něčemu. My jsme to dělali kdysi k autodopravě. Když se něco naskytlo, tak se to dovezlo, nějakej řidič to doložil na auto když byl poblíž, to šlo. Na place dílna, i mechoši, smlouvy s dodavatelema dílů... To jo. Peníze z toho byly tak nějak navíc.
Ale naplánovat si že se na tom uživím, abych měl 30 litrů čistýho každej měsíc, to je úplně jinej příběh

1 reakcí na tento příspěvek Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 13:18 | Nahoru | #77
Tak nejistý podnik je to +- teď...ne když to děláš posledních 20-25 let, mas kontakty a je předpoklad ze už jsi si “něco “ vydělal a to co běží teď Ti třeba zajištuje slušný základ měsíční “spotřeby “

(reakce na) Bazar itálie, francie, EU

1.11.2019 v 13:31 | Nahoru | #78
Gahan37>
No, jako každá práce...

Ale co se týká soukr dovozu jednoho stroje pro sebe, vím že to určitě lze, při nějaký péči a rozumným chování. Taky si asi dovezu, až bude doba a bude to k domluvě.

Akorát si tak jako představuju, jak by to vypadalo, kdybych o tom neměl páru a na základě rad tady z fóra to jel někam řešit...
Předpokládám že by se na mou hlavu sesypaly všechny chyby co se u toho dají napáchat a kdybych neměl velikou kliku začátečníka, prodělám gatě a do týdne vyskočí na bazoši to samý ještě lepší ve vedlejší vesnici a za půlku

Bazar itálie, francie, EU

3.11.2019 v 11:34 | Nahoru | #79
hele hosi, hlavne tedy ti, co tu sirite skepsi: nedavno jsem hledal Duvati Diavel a v CR skoro nejsou, a kdyz, tak kolem 500.000 CZK. V DE je jich celkem dost a zacinaji na 9000 EUR. Ceny kolem 20.000 EUR (tedy srovnatelne s ceskymi ojetinami) tam jsou u novych stroju... takze asi tak. Ale samozrejme je mozny, ze u jinych modelu to muze byt jinak... (umim si predstavit, ze starsi stroje tam budou mozna drazsi nez tady a to proto, ze budou ve vypiplanem, temer sberatelskem stavu...)

Bazar itálie, francie, EU

3.11.2019 v 11:43 | Nahoru | #80
jak je to dlouho? když se podívám na diavely teď začínaj na ca 7500 Eur v cz...?

Bazar itálie, francie, EU

3.11.2019 v 20:20 | Nahoru | #81
mobile.de je určitě hodně dobré na to aby si člověk udělal přehled. Hledal jsem VW T4 California Syncro. Klasiky bez 4*4 těch je hodně, ale čtyřkolky prakticky nejsou. Hledal jsem a hlídal mobile.de více jak rok. Nakonec se zadařilo, světe div s v Madarsku, sice Carthago Syncro, ale pán byl solventní a stav auta rozhodl a samozdřejmě cena a veeeliká náhoda... Kdo chce hledá a najde, ale je potřeba se obrnět trpělivostí a rozhodně nikomu a nic moc nevěřit, všichni chceme ty posraný peníze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar itálie, francie, EU

4.11.2019 v 16:38 | Nahoru | #82

DVI píše: Komorerth>
Tak, vyzkoušej něco novějšího a nebo se nauč jezdit...
A nebo nafoukej kola

Lidi co neumí většinou tvrdí že to nejde.
Ale ja vim kolik platím. A když to platim, věř že si to pohlidam.
Mám to vyzkoušené na Ford Tourneo Custom, 2018 bez AD Blue, asi 60 tisic najeto.
A když vyhodim ty dve řady sedacek, tak usetrim váhu jako půl motorky



tak to si potom skutocny ekojazdec. Pretoze priemerna spotreba na spritmonitore 95 vozdiel z tebou uvedeneho roku je 7,92l, co by tak nejak odpovedalo mojim skusenostiam so spotrebami dodavok - https://www.spritmo...2019&powerunit=2

(reakce na) Bazar itálie, francie, EU

4.11.2019 v 17:02 | Nahoru | #83
Komorerth> No, a to že je cosi na spritmonitore znamená jako argument? Taky tam najdeš nějaký 4 litrový spotřeby… a nebo jedenáct.
Moh bys vědět, že když pojedu třeba do holandska, nebo do tý itálie, tak můžu jet na šestku z Hradce, resp. Mikulova skoro nonstop. A pokud to auto není prázdný ani přeložený, nežere . A pokud sj s tím nikdy nikam nejel, pak nevím, kde bereš tu jistotu že kecám...

Bazar itálie, francie, EU

4.11.2019 v 17:36 | Nahoru | #84
spritmonitor pouzivam roky.. a 95 referencii je dost. Tradicne sa to robi tak, ze sa zoebrie 10% najnizsich a 10% najvyssich spotrieb prec. A stale to vychadza okolo 8. Pozri, mne je to fuk. Zivim sa tak, ze nemusim travit svoj zivot na cestach aby som splatil ucty. Len ak sa tu uz bavime o nakladoch, je dobre uavdzat konkretne hodnoty. Pretoze 6 a 8l je cca tretina nakladov rozdiel na palive a celkom razantne zamava pri nejakej tej 3000km trase. Ja som ti tu konkretny udaj dal, ty tu tvrdis nieco o zaradenej sestke z Mikulova (by som rad videl ten prejazd cez Vieden). Ale nechame to tak. Len si prosim nechaj tie reci od cesty o tom, ze si mam vyskusat nieco noveho alebo sa mam naucit jazdit. Pretoze co som jazdil a kolko som toho najazdil fakt nemas sancu uhadnut. Tolko len k internetovym svalom

Bazar itálie, francie, EU

4.11.2019 v 21:31 | Nahoru | #85
S dovozem aut a motorek pro rodinnou potřebu nemám problém, jen dobré zkušenosti. Vše jsem domlouval telefonicky a to mluvím německy jako opice. Rok 2008, Ford Mondeo III., 2,2 l, super cena, z bazaru, najeto 30 tis. km, auto čisťounký a voňavý, nic neošlapáno, cca o 100 tis. nižší cena, než na českých webech. Rok 2015 v Míšni skútr Honda NSC 50 ccm dovezený na vozíku, z bazaru, super - u nás se nekoupí. Rok 2017, autobusem z Prahy do Hannoveru, tam zaplatit MINI ONE z roku 2013 za 9.500€, 56 tis. km, včetně kol se zimáky, z bazaru. Koupit si německou převozovku s červeným pruhem a domů po vlastní ose, německé povinné ručení na týden. Na převozovku jsem obdržel od Prahy 3 i parkovací kartu, na jeden měsíc a ihned povinné ručení již na WIN. Německá technická platila dalších šest měsíců a tak jen registrační kontrola a dovozové přihlášení a hurá pro registrační značky. Rok 2018 Stuttgart, kamarád kupoval Subaru, po vlastní ose na značkách s červeným pruhem domů - vše OK, přitom nákup od Chorvatů, z bazaru, jeli jsme zpět dvě auta. Letos v létě Lucembursko, Honda Rebel 500, rok 2017 od slečny, která se v zatáčce lekla a už na moto nesedla, najeto 500 km. Netknutá motorka, která nemá ani prvou servisní prohlídku.Tam a zpět s vozíkem přes Německo max. 80 km/h., jeli jsem spíše 100 někdy až 130 a u nás bez problémů 130,ale cena o 60 tis. nižší. A i když se platilo zatím clo jako za novou motorku, stále se to vyplatilo. Clo mi Lucemburské velkoknížectví ve výši cca 900€ bude vracet, jen o to musím požádat. Cesta do Lucemburska byla vlastně výlet pro rodinu, ale 1.800 km tam a zpět, to je přec jen záhul, ale mě to netrápí, spíše baví. HIP15

Bazar itálie, francie, EU

5.11.2019 v 13:42 | Nahoru | #86
pár věcí jsem dovezl, ale bylo to vždy trochu o štěstí "na první dobrou", že jsem našel inzerát skoro hned, jak ho na net pověsili (soukromníci u motorek), nebo že se jelo za specifickou výbavou auta (tam se jednalo o dražší auta do dvou let - multivan, mercedes e, apod. - ze značkových bazarů)

na druhou stranu s jedním kamarádem jsem se byl kouknout asi na 10 aut (passat/superb v cenové kategorii 10-12 t eur) a nevybrali jsme

Bazar itálie, francie, EU

5.11.2019 v 15:40 | Nahoru | #87
Řešil jsem si moto napřímo z D dvakrát, ale rád projíždím inzerce, ze sportu. A postřehy laika - rozhodně to není levnější než tady, proč by taky mělo, často naopak o něco dražší. To pak logicky znamená, že sem se vozí hodně ojeté (a stočí se), nebo nějak bourané (a opraví se). Další možností je, že má někdo fakt dobré kontakty a vozí to z výkupu, kde oni částečně oželí svojí marži výměnou za rychlou otoč motorek a zbyde tam prostor pro překupníka.

K těm praktickým věcem - Němec na mejl v angličtině odpovídá stručně a německy. Telefony z ČR většinou nezvedají. Nejsou moc ochotní to s někým z ČR řešit. Takže je to trošku na delší lokte a pokud je to zrovna náhodou fakt výhodná nabídka, je velký riziko, že to rychleji stihne nějakej jinej dojčák. Naživo po prvním oťukání jsou pak naopak úplně v pohodě, anglicky uměj dobře, o motorky je vesměs pečováno dobře (nadšenec, ne kutil domácí) nebo ofiko servisem (uživatel). Takže stav bývá velmi dobrý.

Ale stejně si myslím, že pokud se jedná o pár let starou moto, tak už máme na domácím trhu lehce ojeté s plnou servisní historií a není většinou nutné někam jezdit.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist