globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)
28.10.2019 v 13:42
Zdravím chlapy,

otázka pro chlapi kteří mají Hondu 1100xx blackbird(karb.verze do r.2000),

měla tato honda RAM- přetlakové sání vzduchu, nebo to co měla ve předu(dva nasávače) byla jen falešná imitace???

další otázka:
pokud měla RAM, jak fungoval, tlak šel do sání a tlak šel do plovákových komor, nebo ten tlak vzduchu šel na celé karburátory které byli v uzavřeném filtrboxu???


RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

28.10.2019 v 15:41 | Nahoru | #1
Ne. U karburatorove verze to ve predu chladi tema otvorama olejovej chladic. A nasava to vzduch tema malejma prolisama na bocich v horni casti kapotaze. Je to tykove napul naporove sani. Blackbird bez te predni kapoty a usmerneneho vzduchu skz ty sterbiny na bocich nejede. Prubeh vykonu je nelinearni.

Strikacka ma tim cumakem veprddu jiz naporove sani takto resene. Olejovy chladic se posunul jinam.

RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

28.10.2019 v 16:12 | Nahoru | #2
takže ale má nějaký náporové sání(píšeš že nasává malými otvory v horní části)
https://upload.wikim..._SuperBlackbird2.jpg
Proč se ptám???
Chtěl bych náporák......... jdou ty karbece předělat na náporové sání, nebo jestli můžeš poradit jak to má řešené ???
Karburátory mám použité na závodním autě a marně se pídím po tom jak to má blckbird vyřešené???

RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

28.10.2019 v 18:21 | Nahoru | #3
no divej, pravdepodobne to nebude uplne prdel vyladit. Protoze kdyz jsem se na karburatorovem blackbirdu vysekal a rozstipal kapoty, tak pote co jsem poladil stupacky, vyfuk, tak jsem ho zkusil projet. A motorka skubala, nechtela jet za plynem a bylo to cele rozhadane, ale pritom, pred nehodou a i po nehode jsem na motorce normalne jezdil a po nehode jsem i dojel v pohode domu bez skubani. Pak me napadlo, ze by absence te kapotaze mohla zpusobovat spatne nasavani vzduchu. No a mel jsem pravdu. Po nahozeni te kapotaze motorka prestala skubat a jela jako driv. Motorka to ma resene tak, ze airbox ma dopredu vyustujici nasavani, ktere je ale jen "prehzene" pres ram a je nasmerovane k tem otvorum na bocich v horni kapotazi.
Takze tama asi proufi nejake mnozstvi vzduchu, bude to jakoze asi naporove ,ale neni to uplne prime naporove sani tak jaho ho ma strikacka.
Myslim si, ze spravneho efektu nedosahnes ladenim karburatru. Protoze predpokladam, ze na to nemas vybaveni. Ale bude snadnejsi omezit prisun vzduchu do airboxu.

na odkaze vidis jakoby ty nasavace, ktere konci hned pote co prejdou pres ram motorky a jsou proste vyvedene k tem bocnim tvorum, ale neni to tam nijak tesnene ani primo napojene.
http://www.chlifbike...x1100/1/zaklinfo.htm

Nicmene me ted napada, ze mozna by bylo resenim zjistit si rozdily v sani mezi blackbirdem a X11. Je to stejnej motor a X11 je nahata motorka, ktera tam to sani ma udelane jinak a nema tu predni kapotaz. A tim padem by mohlo byt snazssi vyjit z dat pro X11 aby ti to fungovalo nekde kde je to bez kapot na aute.

1 reakcí na tento příspěvek RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

28.10.2019 v 22:18 | Nahoru | #4
X11 je stříkačka..

(reakce na) RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

29.10.2019 v 07:57 | Nahoru | #5

Davecherokee píše: X11 je stříkačka..


jo tak to jsem nevedel... respektive neuvedomil si, ze x11 prisla otolik pozdeji nez prvni blackbird...

RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

29.10.2019 v 16:31 | Nahoru | #6
karbece mám odladěné, pomocí lambda sondy od ignitechu, jede to jako kula...(rozuměj na favorita)...
Vem si že orig. mají karbece volnoběh trysku 42, hl.trysku 142, a teď je 30, 170 bodejť když je na místo 4ventilu Dohc s obj.1132ccm 2 ventil Ohv s objemem 1550ccm.
Jen jsem se chtěl posunout dál a zkusit tam dat přetlak, ale vidím že orig. přetlak asi neměl tak to pošlu k ledu....
Mašinu mám rgv250, tam bych to chtěl taky, ale to už za mě vychytali jiní, prostě oddělí oba karbece do přetlak.airboxu a je to.
Ten přetlak do jde z venku-ze sací trubice musí korespondovat s přetlakem uvnitř plovák.komory, jednoduché, ale těžko se to realizuje....
Musíš sladit déllku a průměr hadice která ti tlačí ten vzduch do plovák. komory(to dává určitý hmotnostní koeficient vzduchu) s hmotnostním koeficientem vzduchu nasávaného, tak aby bylo vždy poměr roven lambda cca.1, tj. asi 14,7jednotek vzduchu na 1 jednotku benzínu, a proto ty karbece (rgv250) dali chlapci celé do air boxu, tam tlačí vzduch jak do sání tak ten tlak vzduchu je přenášen i do plovák. komor.....

RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

29.10.2019 v 17:59 | Nahoru | #7
Ten ram air neco realne nameritelneho dela az v rychlostech vysoko nad 200 ... to asi s tim autem litat nebudes, predpokladam, ze je to neco na uzavřené okruhy...

1 reakcí na tento příspěvek RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

30.10.2019 v 20:55 | Nahoru | #8
no max. by to fáčko mělo jet něco kolem 200km/h(se sériovými převody to tak dělá), s krátkou převodovkou (třeba na závody do kopců je to o dost méně, ale zase je radost s tím řádit..), pokud by to nasávání vzduchu bylo na čele(třeba pod předním světlem) tak by ten tlak byl už od ca. 100km/h docela obstojný...

(reakce na) RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

30.10.2019 v 21:00 | Nahoru | #9

mira76 píše: no max. by to fáčko mělo jet něco kolem 200km/h(se sériovými převody to tak dělá), s krátkou převodovkou (třeba na závody do kopců je to o dost méně, ale zase je radost s tím řádit..), pokud by to nasávání vzduchu bylo na čele(třeba pod předním světlem) tak by ten tlak byl už od ca. 100km/h docela obstojný...



To jsi pocital, meril, nebo to jen odhadujes? Ja si myslim, ze pretlak v airboxu ani ve 100kmh nebude...

RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

31.10.2019 v 20:43 | Nahoru | #10
bude, když byla pod světlem malá škvíra(cca.0,5cm) tak při rychlostech nad 100km/h se ta směs ochuzovala vic než když jsem tu škvíru úplně zakryl, měřeno lambda sondou od ignitechu.
od 150km to už bylo tak chudé(lambda šla už nad 1,2) že motor přestal tahat.....
A když se tam udělá díra 10x8cm tak ten tlak tam bude určitě...........
Je ale pravda že to bylo na přímo a je otázkou jak to udělat aby při dešti nevlhla filtrační vložka....

Naposledy editováno 31.10.2019 20:44:11

1 reakcí na tento příspěvek RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

3.2.2021 v 18:15 | Nahoru | #11
Zdravim,vracim se k tomuto tématu.Mam taky 1100xx a při jízdě nad 7000otáček místo aby vstřelil se dusí.Musim přeřadit a opět jede normálně do 7000.
Vůbec tam nemam ty náfuky co vedou do airboxu jen ty krátký vaigli.Když jsem ji koupil,chodila jak kat a jak jsem nechal v servisu seřídit zlobí.Na radu jsem koupil ty dlouhé náfuky co vedou až dopředu pod světlo a to tam nedostanu a ještě jsou dlouhé.Někdo tu psal že to nasává těma malýma otvorama ve vrchní kapotáži,ale v tom případě k nim musí vest náký náfuk ne?Díky za radu,dává foto co tam jen mam.

Naposledy editováno 03.02.2021 22:41:15

(reakce na) RAM-sání vzduchu u hondy 1100xx blackbird(karbverze do r2000)

24.3.2021 v 07:46 | Nahoru | #12
prosino> Cau tady z te fotky je jasne videt ze ti tam chybi ten velkej vodici plast kterej ti směřuje vzduch k nádechu do Airbox....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist