bbg_listopad_2





Téma: Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami
26.10.2019 v 18:08
Ahojte motorkari!
Pred koncom sezony som dal moto na servis, kde sa menila spojka, sviecky /denso/, kontrola ventilov + podtlaky. Dnes ku koncu jazdy som si vsak vsimol ze moto ma medzi 3-4tis ot., ked sa udrziava konstatna rychlost o nieco nepravidleny chod aj iny zvuk ako som bol zvyknuty. Citit to hlavne ked idete napr 60 a mate 3,5tis. ot. ako nahle sa prekroci 4tis. chod je pravidleny a moto pekne potiahne... nejake napady co by to mohlo byt?

1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

26.10.2019 v 20:09 | Nahoru | #1
Podle popisu problemu to nasvedcuje problemu v karburatorech. Nejspíš tvorba volnobezne smesi, casto se ucpe kanalek a ma to tyhle projevy. Minulej rok mi na honde CBF600s motor mel podobnej projev, v tech nizkych to nebylo ono. Po vycisteni karbu (a to tam nebyl očividně az takovej bordel) a serizeni volnobeznych smesi na stejne hodnoty jede a startuje normalne.

Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

26.10.2019 v 20:13 | Nahoru | #2
Synchro už není po servisu synchronní. Tak ještě jednou....

(reakce na) Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

26.10.2019 v 21:43 | Nahoru | #3
petr.machy> je to striekacka

Beranidlo> cize tipujes ze zle nastavena sychronizacia/podtlaky?

Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 08:51 | Nahoru | #4
Aha, to mění situaci. Jinak i v synchronizaci se da udelat chyba. Zalezi jak moc si schopnej dat ruku do ohne za servis, kde to bylo. Ja se strikackama moc zkusennosti nemam.

Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 09:43 | Nahoru | #5
Fi se synchronizuje temer identicky jako karbce

Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 10:19 | Nahoru | #6
Podle mě je vstřikování náchylnější na rozštelované synchro škrticích klapek, než je tomu u karbeců. U karburátorů zůstává bohatost směsi pro každý válec plus mínus stejná i když je synchro rozjeté, jenom se liší množství nasáté směsi. U vstřikování se se špatnou synchronizací mění množství nasátého vzduchu, ale dávka paliva je pro všechny válce stejná, takže se mění i ta bohatost.
Možná by jsi měl vyložit ty a tím pádem i tvůj servis víc karty na stůl. Co konkrétně je to za typ, ročník? Měly by tam být hrníčková zdvihátka s podložkama - hrabali se v tom? Platil jsi za seřízení ventilové vůle, nebo to jenom kontrolovali? Jaké byly výsledky kontroly? Seřízení pak není práce na hodinu.
Pokud se v tom hrabali, nastavili správné vůle? S příliš malou ventilovou vůlí může dojít k podpálení ventilu, vydření vaček. A taky to ovlivní nasávané množství směsi na volnoběh, takže následná synchronizace je vlastně špatně, pokud vůbec jde udělat. Pak děláš synchronizaci 10x opakovaně za sebou a vždycky je to úplně jinak. Synchro by se mělo zkontrolovat i porovnáním mezery mezi pootevřenou klapkou a hrdlem. Mezera se nesmí u jednotlivých klapek výrazně lišit.

Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 18:00 | Nahoru | #7
petr.machy> v dnesnej dobe dat za niekoho ruku do ohna je dost odvaha... ale zatial som s nim nemal problem... ale ked som preberal moto a pytal som sa ci robil aj podtlaky tak mi to prislo takze ze moc sa s tym netrapil....

Beranidlo> volu ventilov len kontrolovali, bola v tolerancii takze nic sa nemenilo.... moto je CBR600F, 2002, PC35

neviete ci tu na fore nieje nejaky navod ako podtlaky pomerat + urobit synchornizaciu pre PGM-FI? dost som uz o tom cital, videl videa, ale skor pre motory s karburatormi....budiky si zabezpecit viem, popripadne aj vyrobit. Zaujima ma hlavne ci skrtiace klapky maju vyslovene miesto na pripojenie meraku, alebo sa odpajaju existujuce hadicky, a ci je tam nejaky stelovaci srob? I ked je pravda ze za tie penaize co som u mechanikal nechal by som mu to mal vratit a nech to urobi znova...

Naposledy editováno 27.10.2019 18:04:29

1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 18:06 | Nahoru | #8
Tepelná hodnota svíček? Tlak na čerpadle? zasrany vstřiky? Jaky zapalovací cívky? Jak to běží na volnoběh ? studeny, ohřáty... Chtělo by tu závadu víc osvětit

Naposledy editováno 27.10.2019 18:14:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 18:22 | Nahoru | #9
KAWAHAB> sviecky DENSO IUH27D presne podla manualu. Tlak na čerpadle? zasrany vstřiky? Jaky zapalovací cívky? zatial nezistovane. Volnobeh si drzi pekne za studena aj za tepla zajtra pridam video, Ako som pisal pred servisom som tento problem nejako nepocitoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 18:38 | Nahoru | #10
juri23> Především musíš jít po těch věcech které se rozebírali.Vyndával s toho cívky,připojení k nim,škrtící klapky,sou dotaženy příruby, podtlaky k regulacím správně? snímač otáček? Palivovej filtr,hadice mezi čerpadlem klapkama,odvzdušnění nádrže? Tlak v soustavě,cívky a funkčnost vstřiku si asi doma nezměříš tak už mě nenapadá co ti dál poradit

Naposledy editováno 27.10.2019 19:06:26

(reakce na) Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 19:14 | Nahoru | #11
KAWAHAB> samozrejme ako prve chcem skontrolovat tie podtlaky

Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 19:18 | Nahoru | #12
Serizeni podtlaku je popsané v servisním manualu, bude ke stažení tady na fóru v sekci manuály

Nepravidelny chod medzi 3-4tis otackami

27.10.2019 v 19:53 | Nahoru | #13
toto pisu v manuali, predpokladam ze to je ono:


Naposledy editováno 27.10.2019 19:54:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBR 600f 1990 Honda CBR 600F coronervenca 3 10.12.2019 v 21:13 coronervenca
CBR 600f vs CBR 650f Honda CBR 600F Tomassino92 5 20.11.2019 v 23:04 GL1
regulator tlaku paliva Honda CBR 600F dinosaurus 0 13.11.2019 v 18:41 dinosaurus
Ram air Honda cbr 600 r1999- zapojení Honda CBR 600F MIra1976 2 9.11.2019 v 21:27 MIra1976
výběr sport tourer [1, 2] Honda VFR 800, Honda CBR 1100XX Blackbird, Kawasaki ... PerNox 39 31.10.2019 v 08:20 mari

TOPlist