Díky
Naposledy editováno 25.10.2019 17:57:19
1 reakcí na tento příspěvek Přilba integrální vs výklopná
"Kamarad pracuje na urgentu.....prijimal spousty urazu motorkaru.....rikal vyklopku neber....kazdy koho sem s ni privezli mel bokem celist"
"neni zac.....vetsina asi nehavarovala a tenhle aspekt posoudit nemohla....ja po tomhle taky prehodnotila vyklapecku a pokracuji dal v integralce...videla jsem jen rentgeny tech havarek a staci mi"
Tak možno na tom niečo bude, i keď ťažko povedať, čo to boli za helmy. Tiež to nie je nejak štatisticky významné...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přilba integrální vs výklopná
Metric píše: Inak na FB prebehla v tej istej dobe podobná debata, našiel som tam tieto príspevky:
"Kamarad pracuje na urgentu.....prijimal spousty urazu motorkaru.....rikal vyklopku neber....kazdy koho sem s ni privezli mel bokem celist"
"neni zac.....vetsina asi nehavarovala a tenhle aspekt posoudit nemohla....ja po tomhle taky prehodnotila vyklapecku a pokracuji dal v integralce...videla jsem jen rentgeny tech havarek a staci mi"
Tak možno na tom niečo bude, i keď ťažko povedať, čo to boli za helmy. Tiež to nie je nejak štatisticky významné...
Tak, ty debaty na forech jsou někdy zajímavý... Třeba ta situace, kdy na urgentu sanitka vykládá frajera s helmou na hlavě? Aby kamarád na urgentu posoudil jestli měl výklopku a bokem čelist
1 reakcí na tento příspěvek Přilba integrální vs výklopná
https://saferoad.org...-motorcycle-helmets/
Inet je plný testů, stačí si vybrat.
No, fajn . První v tom druhým testu je Neotec, to jsem rád, bo ji mám
A ostatní jsou integrálky….
Zajímavá situace, to bych řekl že nebude moc bezpečnostní hodnocení. Jakkoliv ty výklopky kupuju, tak ale nevěřím že jsou odolnější než integrála…
A třeba C3, C4 Shubert tam není vůbec.
Testů všude dost, ale placených od těch co tam ty věci pošlou... Regulerní test bych věřil snad od ADAC, nebo tak něco.
Jsem názoru, že pokud si budu hledat vyloženě otestovanou odolnou helmu nebo i jinou výbavu, pak se schválením - homologací pro sportovní použití dle FIM řádů. Tomu by se snad dalo věřit, že je to něco víc, resp. ověřený typ.
Pozeral som sa na tie linky, čo sem hodil Pro-sek a našiel som tam zaujímavú vec:
V Sharp testoch, integrály získali priemerné skóre 3,55, kým vyklápačky 3,33. Vzhľadom na veľký rozptyl (od 1 do 5 hviezd, 5 je najlepšia) to nie je až tak moc. Lenže sa ukázalo, že v priemere v 23% prípadov sa vyklápačka pri teste otvorí, čo znamená, že pri eventuálnom druhom náraze je čeľusť nechránená alebo chránená horšie. (Rozptyl bol od 0% - t.j. niektoré sa neotvorili nikdy - po 83%.)
Učiňte si vlastný záver.
Naposledy editováno 03.11.2019 17:12:17
2 reakcí na tento příspěvek Přilba integrální vs výklopná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přilba integrální vs výklopná
DVI píše: No, nechci ti brát iluze, ale ono to funguje trochu jinak...
Hůř, většinou. On to totiž není čínskej fejk, ale čínskej originál...
Jen minimum výrobců dneska dělá reálně výrobu doma. Nebo jen nějaký podíl, třeba lepší modely, když jsme u přileb.
Drtivá většina si výrobu zadává. U lepších se možná dělá na základě jejich vývoje na zakázku, to umí spíš Taiwan. A ty spotřební masovky se nakupují z nabídky nějaký Čínský fabriky na helmy. Vezmeš jejich katalog pro OEM, vybereš specifikaci, pošleš jim design a jedem...
Pak opravdu je naprosto reálné, že X značek na trhu prodává totožný produkt, ve svých barvách.
- nejtypičtěji je to u nás vidět na skútrech, aktuálně. Tam je to hodně, protože homologace. Přijedeš do fabriky na skútry, vybereš z modelů co jsou homologovány, necháš to zalakovat podle sebe s logem FrantascooterCzech , a máš produkt... Jediný co musíš, je mít na zálohu a doplatek před odplutím, a splnit minimální odběr xy ks na jednu várku ( obvykle od 50 ks od modelu)...
Měl jsem na mysli renomované značky.
Rozdíl mezi tím, že renomovaná značka má výrobu svých nadesignovaných výrobku na své technologii kontrolovanou svými evropskými pracovníky v Číně není to samé jako čínská OEM výroba.
Aka je rozdíl mezi Triumphem, co taky vyrábí něco v Asii a Jawou, kterí si objedná čínskou motorku s katalogu a nalepí na ni svoje samolepky.
Naposledy editováno 04.11.2019 10:55:03
LS2 Metro EVO stojí cca 5000
Schuberth C3 asi 10000
C4 základ 13000
A Shoei neotec II je za 15000 , sem tam se dá ještě najít starší model Neotec za cca 10000.
Osobně mám NeotecII a LS2 Metro Evo.
Rozdíl to je, Neotec je lehčí, výrazně pohodlnější interier a tišší. Ne však tichá, a taky na V Stromu, který má velké plexi se potýkám s mlžením plexi někdy a s mlžením sluneční clony hodně .
Takže na ježdění do práce 10 km a skákání po okolí si beru LS2, protože se po ránu nemlží, nejedu ani rychle, protože to je studený půl cesty a neolítávám si drahou Shoei. V případě potřeby ji mám pro spolujezdce.
Neotec beru jen na delší jízdu, kdy by mi ten hluk vadil. Vlastně proto jsem se nakonec dostal až na tak drahou helmu, protože ten kravál nešlo dlouho vydržet. A popravdě, ten rozdíl za trojnásobek ceny … by mohl být teda větší.
Kdybych to řešil znova , tak si koupím levnější odklápěčku, asi od Cassidy, na otloukání kolem komína a pro spolujezdce ( v obou případech jezdím i pomaleji, a na pocuky se ani moc neoblíkám do hader - na oběd klidně jedu v teniskách).
A na výlety dál bych už vzal integrální asi od Shoei ( stejně si helmu při zastávkách na občerstvení po delší jízdě sundávám) .
Získal bych tím stejné parametry v odklápěčce, lepší pohodlí i bezpečnost v integrálce a asi bych to pořídil dohromady o čtvrtinu levněji při stejné úrovni jako mám.
Naposledy editováno 04.11.2019 11:12:32
jsem jeden z těch co jezdí kontrolovat do číny OEM produkci...
Jediný co, tak snad pochytáš výrobní vady, ale pokud je levná specifikace, bude to vždycky stejnej sráč na bázi masový produkce... O tom to je
Naposledy editováno 04.11.2019 11:13:39