Téma: Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
25.10.2019 v 10:44
Zdar lidi,

řeším takové menší dilemátko. Jezdím K9 gixxero 600 2 sezóny. Předtím jsem jezdil nakeda GSR 750. Jezdím 6 sezón a řekl bych že nejsem žádný nevyježděný tele. Motorka je super všechno ale.... jaksi pomalu mi začíná chybět krouťák a výkon a musím tu 6ku fakt točit domrtě abych z toho měl odpovídající sílu/rychlost. Máme bandu kde jezdí převážně litry, v zatáčkách je to v pohodě tam mam mnohdy i výhodu, jenže jakmile je otevřenější vingl a na výjezdech, tam prostě ztrácím, ikdyž se snažím správně řadit atp.. Občas zavítám i na drom, zejména na ty menší technické. Zpřevodoval jsem jí více do síly -1/+2 (předek/rozeta), je to o dost živější ale stejně...

a můj dotaz zni. Jít do 750 a popřípadě jí pak taky zpřevodovat a nebo jít rovnou do litra? Díky za kloudné komenty a zkušenosti, čuuus


Naposledy editováno 25.10.2019 10:46:00
Předchozí
1 2
Následující

Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

28.10.2019 v 16:23 | Nahoru | #31
Zkusenosti jsou neprenositelne. Zkus litra. A pak budes vedet. Jinak bych byl pro tu 7pade.

1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

9.12.2019 v 21:19 | Nahoru | #32
Měl jsem od Suzuki šestku, tři sedm pade, K5 litra a k6
a upřímně mě více bavila K2 sedm pade nežli k7 750 až na ty brzdy. Jinak jestli sedm pade nebo litra určitě tágo. Jedine co mi chybí, že na 750 jsem mohl plný furt plyn a radil. Hold na tom litrů třeba více uvažovat, když to za tebe elektro neudělá...

Naposledy editováno 09.12.2019 21:41:52

Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

10.12.2019 v 22:12 | Nahoru | #33
kapotovaná šestka je nuda už z principu. zábava na tom začíná tak ve 140km/h + , do té doby spíš jeden velký kompromis. manželce jsem R6 vyměnil za Street triple 765RS a tobě doporučuju zkusit to samé. GSR 750 možná bylo trochu podobné, ale fakt jenom trochu. těžší, méně ovladatelná, čtyřválec, co pořád nejede dole tak jako tříválec.
Kapotovaná motorka už pro mně dává smysl snad jenom v litru a to bych byl mrtvej do týdne, takže NAKED FOREVER! :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

10.12.2019 v 22:13 | Nahoru | #34

suzu750 píše: Měl jsem od Suzuki šestku, tři sedm pade, K5 litra a k6
a upřímně mě více bavila K2 sedm pade nežli k7 750 až na ty brzdy. Jinak jestli sedm pade nebo litra určitě tágo. Jedine co mi chybí, že na 750 jsem mohl plný furt plyn a radil. Hold na tom litrů třeba více uvažovat, když to za tebe elektro neudělá...



já se nedávno vezl na litru K1 a to je rachot:))) instantní smrt - jede, nezatáčí, nepohodlná jako kráva, žádná elektronická asistence..jooo tenkrát motorky chtěly trošku víc jezdeckých schopností, než dneska:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

10.12.2019 v 22:39 | Nahoru | #35
RUTAN> ja na k1 vzpominam jako na motorku co byla konecne pohodlna,lehoucka, suprove zatacela a dodavka vykonu byla super plynula... asi dost zalezi na tom z ceho presedas.... ja z TL.... dlouhou dobu jsem si dokonce myslel, ze TL ma nejhorsi ergonomii ze vsech motorek vubec.... do te doby nez jsem si koupil 999

(v te dobe mi asi jako jedina vec prisla "slabsi" a to byly brzdy, mel jsem v te dobe na TL lepsi..)

(reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

11.12.2019 v 07:59 | Nahoru | #36

assassin píše: RUTAN> ja na k1 vzpominam jako na motorku co byla konecne pohodlna,lehoucka, suprove zatacela a dodavka vykonu byla super plynula... asi dost zalezi na tom z ceho presedas.... ja z TL.... dlouhou dobu jsem si dokonce myslel, ze TL ma nejhorsi ergonomii ze vsech motorek vubec.... do te doby nez jsem si koupil 999

(v te dobe mi asi jako jedina vec prisla "slabsi" a to byly brzdy, mel jsem v te dobe na TL lepsi..)



já na to sedl z nového speeda, tak se nediv:)))

(reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

11.12.2019 v 16:06 | Nahoru | #37

assassin píše: RUTAN> ja na k1 vzpominam jako na motorku co byla konecne pohodlna,lehoucka, suprove zatacela a dodavka vykonu byla super plynula... asi dost zalezi na tom z ceho presedas.... ja z TL.... dlouhou dobu jsem si dokonce myslel, ze TL ma nejhorsi ergonomii ze vsech motorek vubec.... do te doby nez jsem si koupil 999

(v te dobe mi asi jako jedina vec prisla "slabsi" a to byly brzdy, mel jsem v te dobe na TL lepsi..)



Souhlas ve vsech bodech.

(reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

11.12.2019 v 18:25 | Nahoru | #38
RUTAN> to je asi o zvyku, za mě ovládání ok ale Gixera vždy vyčnívaly , když byly v řadě s konkurencí. Byly to lodě

1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

29.12.2019 v 16:23 | Nahoru | #39
je to na tobě, jestli tě to táhne k litru, tak jdi do něj Nicméně ne každý se srovná s dynamikou litru. Často pak lidi jezdecky stagnují a kromě rovinek už nezrychlí... Ale není to pravidlo. Sám jsem šel z 2V650 na 4V1000. Neznáme se osobně, ale pamatuji si tě z dráhy ve VM, dokone jsem se ti nacpal i do videa čas 3:55

(reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000

30.12.2019 v 10:59 | Nahoru | #40
hOOrNeT> jojo taky si tě pamatuju :) máme i nějaké společné fotky. Todle je ale video z předloni, loňský rok byl o dost lepší :)
PS: ty jezdíš 60kovej slick na tom faroši?

Naposledy editováno 30.12.2019 11:00:48
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vidlice GSXR 1000 L7 Suzuki GSX-R 1000 Kubik19 7 11.9.2020 v 13:35 Kohlstein
Olejová vana Suzuki GSX-R 1000 bedazx9r 2 21.8.2020 v 22:43 bedazx9r
BRBC Hearthbeat video Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja Kubik19 29 21.8.2020 v 12:33 Kubik19
Mivv GP - homologace Suzuki GSX-R 1000 Mircez 12 9.8.2020 v 22:00 Fajos
výmĺna spojkového lanka+seřízení Suzuki GSX-R 1000 Cíca-Cíca 4 8.8.2020 v 21:28 Destroyer

TOPlist