globalmoto_duben_nolan





Téma: upgrade
19.10.2019 v 22:59
Zdar pánové a dámy.

Nehledám rady co.........
Ale spíš zkušeností.......
motnost vyzkoušet i staticky

moje volba je 21" přesní kolo,na drátech.

rozpočet cca 150 000,- Kč

800 xc
800 gs
690 lc8 ktm
a teď babo raď

upgrade

19.10.2019 v 23:03 | Nahoru | #1
oprava......990 ......

upgrade

20.10.2019 v 08:00 | Nahoru | #2
Záleží na co to chceš, kde chceš jezdit? Za mě 990 KTM, mám ji a je to super universální stroj.

upgrade

20.10.2019 v 10:21 | Nahoru | #3
Z výše jmenovaných je asi gs nejslabší ale má nejlepší spotřebu. Lc8 je zase nejdivočejší ale asi nejlepší v terénu. Triumph má 3 válec, tj spíš silniční motor.

1 reakcí na tento příspěvek upgrade

20.10.2019 v 17:20 | Nahoru | #4
Z toho co tam mas rozhodne ktm

upgrade

20.10.2019 v 18:33 | Nahoru | #5
Z toho co mas ve vyberu to nebude za 150000 zadna slava . Aby jsi si mohl z napsanych vybirat tak budes muset urcite ještě nejakou korunu pustit a plus pocitat ještě s nejakou rezervou na pripadny servis nebo doplňky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

20.10.2019 v 20:47 | Nahoru | #6
gugo> to mě od tebe vůbec nepřekvapuje.....

upgrade

20.10.2019 v 20:52 | Nahoru | #7
990...jen tech 150tis, bude na klasickou verzi, ale pokud nejsi cahoun bude stacit

Naposledy editováno 20.10.2019 20:54:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 09:51 | Nahoru | #8

Vojtek77 píše: gugo> to mě od tebe vůbec nepřekvapuje.....



tak mas tam 3 moznosti a toho ze chces 21" kolo usuzuju ze stim chces jezdit v terenu. Z nabizenych moznosti nejlepsi volba. Muzeme o tom diskutovat, muzeme o tom vest spory , ale to je tak jediny co se stim da delat . Tiger to uz snad redeji tenerku a to GS, jel jsem natom v podstate 2x a uplne me to neoslovilo.

a zkusennosti ,,, jaky te zajimaj ?

Naposledy editováno 21.10.2019 09:58:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 10:25 | Nahoru | #9
gugo> s tím terénem jsi to trefil. A zkušenosti,chtěl bych to vidět zblízka,případně si na to sednout. Nejsem úplně prcek a z Alpa jsem tak nějak vyrostl.... Jinak jsem s ním byl spokojenej. Až teda na to,že bych bral trochu víc světlé výšky a trošku víc výkonu na přesuny. A u KTM se trošku bojím tolik tady probírané spolehlivosti. Někdo to chválí až do nebe,jinej by to nechtěl ani zadarmo. ale je fakt,že by se mi líbila asi nejvíc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 11:05 | Nahoru | #10
Vojtek77> je to motorka narocnejsi na servis. Secteno podtrzeno na servisu do toho nasypes tak 2x tolik nez do Alpa.

(reakce na) upgrade

21.10.2019 v 11:34 | Nahoru | #11
gugo> dík gugo. to je přesně ten druh relevantní informace,co jsem potřeboval.Jasně a stručně....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 11:35 | Nahoru | #12
gugo> Ono také záleží na nájezdu km a kde s tím, resp. jak ostře chce jezdit. Průšvih v tomhle kritériu je, že jen málo motorek má srovnatelné náklady na servis jako TA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 12:11 | Nahoru | #13

vilemx píše: gugo> Ono také záleží na nájezdu km a kde s tím, resp. jak ostře chce jezdit. Průšvih v tomhle kritériu je, že jen málo motorek má srovnatelné náklady na servis jako TA



No ja to tak baj woko spocital , oproti TA to ma 2x castejsi vymenu oleje a olej je o 1/3 drazsi. + Ta prace na vsem je napicu, nez vymenis volej je to rozebrat pul motky, ventily na lc8 uplne miluju to je za trest.

1 reakcí na tento příspěvek upgrade

21.10.2019 v 12:35 | Nahoru | #14
Jestli chceš jezdit terén tak tigra vynechej

(reakce na) upgrade

21.10.2019 v 12:41 | Nahoru | #15
foxdive> dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 12:44 | Nahoru | #16
vilemx> Tak nájezd mám +- 15000 km/rok. Závodník nejsem a chci to na běžné cestování s možností offu. TET apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 13:19 | Nahoru | #17
Vojtek77> Tak při 15 tisících za sezónu se ta údržba už docela dost promítne Zvlášť, když chceš mít motorku na delší dobu a ne ji za dva tři roky pustit dál s "mírně" přetaženými intervaly servisu

(reakce na) upgrade

21.10.2019 v 16:01 | Nahoru | #18
vilemx> dík. možná ještě sezónu strávím s Alpem a uvidím,jak se bude vyvíjet cena a zkušenosti třeba se 700 Tenere.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 19:23 | Nahoru | #19

gugo píše: No ja to tak baj woko spocital , oproti TA to ma 2x castejsi vymenu oleje a olej je o 1/3 drazsi. + Ta prace na vsem je napicu, nez vymenis volej je to rozebrat pul motky, ventily na lc8 uplne miluju to je za trest.



Na TA jsem si zase zanadával u ventilů při sundávání plastů a padáků, krytu, hadic abych se všude dostal. Naštěstí to člověk nemusí dělat často.

Ale s takovým nájezdem bych šel asi do GS kvůli spotřebě, ale nevím kolik stojí u bmw servis

Nová tenere by měla mít spolehlivý motor, to už je osvědčené, toho bych se nebál, ale stojí víc. A ještě jsem u ní neviděl foto se spolujezdcem a kuframa, sedlo je nějaké menší.

(reakce na) upgrade

21.10.2019 v 20:05 | Nahoru | #20
Pedl> Jezdím sám.... žena pro to nemá pochopení. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

21.10.2019 v 20:10 | Nahoru | #21
Pedl> hele nandavani a sundavani plastu u alpa a na to ze u 950/990 musis sundat airbox , karburatory ktery jsou schovany v airboxu to vubec nejde srovnat. Delal jsem oboje, alp na servis uplne v pohode. Navic ma ty ventily za 2x takovej interval
Krom toho u alpa to jde zepredu ,sice blbe ma clovek vojebany ruce ale nejak to jde. U ktm to nevobejdes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

22.10.2019 v 09:10 | Nahoru | #22
gugo> Poctivá práce která zahřeje u srdce

(reakce na) upgrade

22.10.2019 v 09:20 | Nahoru | #23

Pedl píše: gugo> Poctivá práce která zahřeje u srdce



no ja nevim , me zahreje spis na hlasivkach , vetsinou nadavam na zas..... japonce nebo zku....ny fasisty

1 reakcí na tento příspěvek upgrade

22.10.2019 v 09:50 | Nahoru | #24
800gs je takovej vyměklej pracant. Neurazí, ale přišlo mi, že je spíš na takové to přepádlování překážek. 800xc nevím. na rozbitý silnici mi přišlo, že parádně filtrovala nerovnosti. Motor příjemnej. Ale zvuk hroznej.
990adv je v terénu jako ryba ve vodě. Proti výše uvedeným se krásně lehce překlápí a lehce se s ní manévruje i v malý rychlosti.
A cukání stříkačky? Jezdil jsem na litrovém Raptoru, tak mi to přijde v normě. Prostě to poslouchá na slovo bez prodlevy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

22.10.2019 v 11:22 | Nahoru | #25
karf> dík za názory....
jinak držák super.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade

22.10.2019 v 11:56 | Nahoru | #26
Vojtek77> Díky a pokud vybereš správně, tak na 990 mam přípravu nad budíky

(reakce na) upgrade

22.10.2019 v 12:23 | Nahoru | #27
karf> takže bych budoucí stroj měl vybírat podle toho,na co máš přípravu???
To tam byl ale i Tiger,ne?

(reakce na) upgrade

22.10.2019 v 12:24 | Nahoru | #28
karf>

1 reakcí na tento příspěvek upgrade

22.10.2019 v 12:30 | Nahoru | #29
Jojo ideálně. Ať s tím není práce
Na tigra budu mít změřeno jen na nového 2018+
Na 800gs se dá kdyžtak hrazda koupit jako GSA plexi s rámem

(reakce na) upgrade

22.10.2019 v 15:57 | Nahoru | #30
karf> Dobře. Zařídím se podle toho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist