bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vape pro jawu 350/354
18.10.2019 v 17:56
Zdravím, chtěl jsem se zeptat na instalaci Vape na jawu kývačku 350/354 se spínačkou s ampermetrem v nádrži. Už jsem něco početl v diskuzích - většinou doporučujete 12V vape na motorky a teď nastává problém - jak to řešíte s ampermetrem? Ten je dělaný na proud 6V tak dát 6V vape nebo ampermetr nezapojovat? Děkuju za odpopvěď.

1 reakcí na tento příspěvek Vape pro jawu 350/354

18.10.2019 v 20:06 | Nahoru | #1
A k čemu by to bylo, kdyby to bylo zapojené? Nejspíš by to s VAPEm ukazovalo pořád někam do plusu za roh.
Pleteš si proud a napětí, ampéry a volty. Je to ampérmetr - je mu jedno, jaké napětí je v soustavě.

Vape pro jawu 350/354

19.10.2019 v 10:55 | Nahoru | #2
Omlouvám se za blbou otázku, nejsem elektrikář ani mi to nedocvaklo.

Vape pro jawu 350/354

19.10.2019 v 22:09 | Nahoru | #3
Podívej se na tyto stránky ZDE . Jsou tam popsané montáže vape a když kontaktuješ majitele stránej, rád ti poradí i s tím ampermetrem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape pro jawu 350/354

20.10.2019 v 14:46 | Nahoru | #4

Kohlstein píše: A k čemu by to bylo, kdyby to bylo zapojené? Nejspíš by to s VAPEm ukazovalo pořád někam do plusu za roh.
Pleteš si proud a napětí, ampéry a volty. Je to ampérmetr - je mu jedno, jaké napětí je v soustavě.



Pořád do plusu za roh by to ukazovalo v případě poruchy regulátoru napětí, pokud nebude vybitá baterka a odběr proudu nebude větší než co dokáže VAPE dodat, tak se ampérmetr velmi rychle po nastartování ustálí na nule.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape pro jawu 350/354

20.10.2019 v 19:38 | Nahoru | #5
Maxipes_Fík> Máš recht. Ono se i v dobách, kdy se tam ten ampérmetr montoval, doporučovalo kontrolovat a seřizovat dynamo a regulátor s napůl vybitou baterkou, aby v tom tekly nějaké proudy.

(reakce na) Vape pro jawu 350/354

21.10.2019 v 11:30 | Nahoru | #6

Kohlstein píše: Maxipes_Fík> Máš recht. Ono se i v dobách, kdy se tam ten ampérmetr montoval, doporučovalo kontrolovat a seřizovat dynamo a regulátor s napůl vybitou baterkou, aby v tom tekly nějaké proudy.



Jawu s ampérmetrem jsem nikdy neměl (začínal jsem na pařezu a potom byl Mustang), ale měli jsme ampérmetr s nulou uprostřed v embéčku s alternátorem a to si pamatuju, po nastartování to chvíli ukazovalo nadoraz do plusu a pak už to bylo na nule.

Vape pro jawu 350/354

21.10.2019 v 12:41 | Nahoru | #7
Mám i 354 s ampérmetrem a s Vape (6V s rozpínacím relé) jsem na něj dávno zapoměl stejně jako u 559 dobíjení i zapalování už neřeším.

Naposledy editováno 21.10.2019 12:42:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3865, 3866] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 115967 Včera v 22:19 PetrL3
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist