globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500
14.10.2019 v 20:35
Zdravím všechny mám kawasaki EN500 pohon řemenem už mi to pije krev ,teď mam vůli na přední řemenici ,novou nemůžu sehnat ,uvažuju o přestavbě na řetěz asi koupit řetězovou sadu nestačí poraďte prosím dík

Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

15.10.2019 v 08:09 | Nahoru | #1
Já jsem to dělal teda obráceně,ale můžu ti říct,že tě čeká dlouhá cesta pokusů.V každém případě přední nikde nekoupíš,tu si musíš nechat vyrobit.Zadní půjde pravděpodobně upravit z nějaké rozety.Máš výhodu v řetězu,já se musel trefit do délky řemenu.Ale zima je dlouhá.Měj se.

Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

15.10.2019 v 08:13 | Nahoru | #2
Předpokládám,že se jedná o motor GPZ/ER/KLE500.V tom případě by si mohl sehnat výstupní hřídel.Respektive nevím jaký má ročník,ale na starší ročníky mi to vyfluslo ještě řetězovou sadu.Takže buď poshánět ze staršího ročníku,nebo přestavba jak psal Boris.Unašeč z řemenice naškolit na řetězové kolo...

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

15.10.2019 v 09:02 | Nahoru | #3
menit z bezproblemoveho a bezudrzboveho remenu na retaz asi nebude najlepsi napad. energiu by som viac venoval riesenia problemu preco ta vola na remenici je, pripadne si ju nechat vyrobit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

15.10.2019 v 12:33 | Nahoru | #4

Komorerth píše: menit z bezproblemoveho a bezudrzboveho remenu na retaz asi nebude najlepsi napad. energiu by som viac venoval riesenia problemu preco ta vola na remenici je, pripadne si ju nechat vyrobit



Mám stejný názor,měl jsem kardan- v 50000 šel do kytek,mám novýho stroma- v 24000 mě bylo v servisu řečeno,že řetězovka je ještě v pořádku tak že jí tam ještě necháme, nech si řemen a buď rád.

Tu řemenici bych si nechal vyrobit,samozřejmě to bude darda,ale pořád lepší než přestavba na řetěz.P.S. Nemusel bys to nechat projít estékáčkem ?

Naposledy editováno 15.10.2019 12:37:02

Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

16.10.2019 v 19:26 | Nahoru | #5
Vyrobce přešel z řemenu na řetěz.Zadní rozeta je jasná jen nevím jak je uchyceny předni kolečko přeci jenom hřídel je dost dlouhá kvůli řemenici .Tak jestli nějaky vymezovací podložky ?

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

17.10.2019 v 11:23 | Nahoru | #6
Ta řemenice půjde nechat udělat. Prodává se to i v metráži. Stačí zjistit počet zubů, jejich profil a díru udělá šikovný strojař

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

18.10.2019 v 00:36 | Nahoru | #7
dakarista> Ahoj. Nová řemenice není problém, Nedávno jsem si ji objednal za 2200 kč. Do týdne byla doma, není tedy nutno nechat ji vyrábět. Otázka je zde jiná a to taková, že máš z největší pravděpodobností vyčochtanou i hřídel, takže po nasazení nové řemenice, tě čeká velké zklamání jako mne a to v tom, že se situace příliš nezlepší. Nejsem si jist, ale myslím, že EN 500 má naprosto shodnou hřídel s vulcanem poháněným řetězem, ovšem pokud nasadíš na vyčochtanou hřídel nové řetězové kolečko, budeš na tom stejně jako se řemenicí. Jediné, co přichází v úvahu je jakýsi odlitek, jako u zubaře otisk hřídele a podle něj nechat vyrobit řemenici, ale v praxi si to nedovedu představit. Novou hřídel už asi neseženeš a když, tak cena + práce bude rána! Tak prostě řádně promazat hřídel grafitkou a jezdit. Máme tedy stejný problém, odstranit, nebo minimalizovat vůli. Řešením by bylo použít specoš lepidlo locteit namazat řádně odmaštěné části a přilepit natvrdo. Když na něco přijdeš, nebo cokoli kolem tohoto problému zjistíš, dej vědět. Nevím jak douho bude trvat, než se řemenice protočí na hřídeli, ale asi dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

18.10.2019 v 07:16 | Nahoru | #8
Pokud není nová hřídel k dispozici,je určité řešení(ale ne levné) buď vzpomínaná přestavba na řetěz,nebo hřídel vyjmout,nechat navařit tvrdokovem a nechat opracovat.
A ideálně tak,aby na konci hřídele vznikl závit,kterým se řemenice dorve.To řešení s plíškem chyceným na volno je na prd,proto se už nepoužívá.Já s tím měl na KLR podobný problém,jak byla možnost sehnal jsem převodovku s hřídelí na matku...

(reakce na) Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

18.10.2019 v 22:27 | Nahoru | #9
Anti> Jo, tak s tím tvrdokovem mne to taky napadlo, před 30 lety by to jistě nebyl problém, to byl ještě mistr soustružník téměř na každém rohu, ovšem dnes ? O ceně za tuto operaci nemluvě, jak sám podotýkáš. Když jsem toto řešení navrhnul v servisu, málem na mne zavolali CHocholouška. Jsou mezi námi jedinci, kteří dokáží tento motor rozpůlit, vyjmout hřídel a potom zase složit. Já si na to tedy netroufám, přece jen to není jawa a v servise rozborka-sborka motoru cca 20 000 kč + hřídel. (pokud by ji sehnali) , takže, zatím dělám, že o tom nevím a jezdím, Možná se pokusím nějak zpomalit další opotřebení, např. smíchat vazelinu s pilinami z tvrdého dřeva, ty by měly částečně vymezit vůle, dřive se to dělalo u aut když hučel diferák, piliny se nalepily na satelit a byl klid. Možná mne napadne ještě nějaká pitomost, ale investovat do téhle motorky víc jak 30 tis.je podle mne nesmysl, a to ji fakt miluju!

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

19.10.2019 v 15:39 | Nahoru | #10
Dvacka za rozborku sborku motoru?To je vtip,ne?Včera jsem do jednoho EN500 koukal.Zjistili jsme,že na stojícím motoru nejde zařadit dvojka:ví někdo proč tomu tak je?Kámoš má dva motory,jeden na řetěz a druhý na řemenici.A ten by asi byl mání,hřídel i řemenice se zdála dobrá...

(reakce na) Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

25.10.2019 v 22:53 | Nahoru | #11
535xv> Sehnal jsem novou řemenici na www.partsdepot.cz 2100kč tak dobrý zdravim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

25.10.2019 v 23:00 | Nahoru | #12
stenlijawa> Jj řemenici jsem sehnal a trochu má vůli zalepil jsem to specialnim lepidlem vymezi až 0.3 mm tak uvidim . Jinak ta původni řemenice byla pěkně vyčlochtaná po 60 000 km jak to bude pokračovat budu informovat

(reakce na) Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

30.10.2019 v 19:51 | Nahoru | #13
11223344> Prozradíš mi prosím jaké lepidlo jsi použil ? Dík.

(reakce na) Přestavba z řemenu na řetěz Kawasaki EN 500

30.10.2019 v 22:38 | Nahoru | #14
Anti> pod pátým převodovým kolem jsou tři kuličky, který tomu brání.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz
Sedlo Kawasaki en 450 Kawasaki EN 500, Kawasaki EN 450 dyks 0 26.1.2021 v 07:33 dyks


TOPlist