globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LC8 po 80-100 tkm
14.10.2019 v 18:50
Kdysi jsem nekomu slibil obrazky z rozebranyho LC8 motoru co blbe radil a samozrejme nevim komu. Ale mozna se to bude hodit i nekomu jinymu. Obcas kdyz rozebiram nejakej motor motorky co ma najetu zarucenejch 50 tisic tak vypada hur. Na zaver je celkem jasny proc motorka radila dost s odporem
Předchozí
1 2
Následující

LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 18:52 | Nahoru | #1


jediny opotrebeni na vrsku co eviduju a je rozdil treba oproti LC8 co ma najeto 15 tis jsou ty osoupany hrnky co jsou nad podlozkama venitilu. + pist z predniho valce ma zapecenej krouzek, pak se clovek muze divit ze to zere olej.

Naposledy editováno 14.10.2019 22:29:34

LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 18:56 | Nahoru | #2


spojkovej kos je spinavej protoze motor lezel nejakou dobu pod pristreskem a byl odkrytovanej, takze se na to nalepil prach a bordel. JInak na to ze to ma urcite 80 tis, me prijde celkem cajk.

Spatny razeni , vystipnutej valej, ten vystiplej kus jsem nasel. Valecek kterej jezdi v tyhle drazce jsem z drazky musel vyndat klestema a jak je zdeformovanej je videt na foto.

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 19:05 | Nahoru | #3
Pěkně, kromě toho řazení to vypadá bez problému použitelně a potvrzuje to další zkušenosti lidí a z webu - pokud se neposere mazaní ev. vodní pumpa tak ten motor vyrdží víc než by od KTM veřejnost čekala

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 19:37 | Nahoru | #4
Honza-TA950> me to docela prekvapilo. To razeni me stve, ale von tam byl jeste jeden LC8 neduh, chcal tam olej pod prednim valcem, coz byl vlastne taky duvod proc jsem ten motor menil. Jinak jeste dodam ze vsechny loziska vypadaly OK az na to ve kterym jezdi radici valec to tak jako pri toceni prstama chrupkalo, ale otazka jestli to neni normalni, protoze u motoru co jsem rozdelaval po 15 tis delalo to samy. Ale tam se potkaly zuby u dovu kvaltu a celej gearbox sel do kytek, tak jsem to tenkret prisuzoval tomu ze v lozisku bude nejakej bordel.

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 19:44 | Nahoru | #5
Ten váleček se vzal od kud? Ta vidlička je z jedné strany tak vybroušená schválně origo?
Jinak pěknej report a je vidět, že ten se asi docela povedl..

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 19:54 | Nahoru | #6
Wenca24> valecek je nasazenej na ty casti vidlicky ktera jezdi v radicim bubnu, proste takovy kluzny lozisko. Novou vidlicku, jestli myslis ten obrazek vidlicky na vejsku tak jo takhle je to z vyroby.

LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 20:15 | Nahoru | #7
paráda tomu nic není ...ten zapečený kroužek může mít na vině třeba přehřátí ?

Naposledy editováno 14.10.2019 20:17:38

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 20:20 | Nahoru | #8
mrkni se na tuhle fotku... prijde mi, ze tam mas poskozenej zub na kole na horni hrane. Ale mozna klame fotka...
https://img.motofotk...e1ed8b1b9ef2936f.jpg

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 20:48 | Nahoru | #9
cuir> myslis tenhle

2 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 21:38 | Nahoru | #10
Ten buben se asi poškodil při ráně do řadičky? A ten uštípnutý kousek jsi našel ve vaně?
Jinak to vypadá dobře

2 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 21:48 | Nahoru | #11
gugo: ne..5 zubu proti smeru hodinovych rucicek...

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 21:55 | Nahoru | #12
cuir> sakra ty mas woko .. skocim kouknout do dilny, vono uz bylo dost pozde, seknul jsem se na vyndavani vyvazovaku a uz bylo prd svetlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 22:26 | Nahoru | #13
cuir> tak to je asi optickej klam , kolecko je OK.

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

14.10.2019 v 22:27 | Nahoru | #14

Pedl píše: Ten buben se asi poškodil při ráně do řadičky? A ten uštípnutý kousek jsi našel ve vaně?
Jinak to vypadá dobře



je to mozny padalo to v OFF docela casto . ale ten problem kdy tuhla radicka se poprve projevil na silnici. ale je mozny ze se ten buben nacal a pak to nekdy upadlo.
A jo nasel jsem ulouplej kousek dole v karteru.

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 09:06 | Nahoru | #15
na ty km to vypadá dost dobře. dělám auta a takhle vypadají dnešní motory po 30k km.

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 09:24 | Nahoru | #16
ariba> Me to docela prakvapilo , protoze zrovna o tomhle motoru se rika ze je takovej "odlehcenej" Pravda ze bych este mohl zmerit nektery veci jestli jsou v tolerancich, ale pohledove me to az prekvapilo. Minimalne u prevodovky jsem cekal (stim jak to blbe radilo) ze ty zuby budou krapet vocesany.

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 10:10 | Nahoru | #17
Co to je za rok? od 2006??? snad delali ten radici valecek lepsi, ze se nelamal

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 10:12 | Nahoru | #18
gugo - kompresiu si nahodou nemeral?
...inak ta obecna skepsa co vladne proti KTM su zvacsa len domnienky. 1190 Advik vydrzi 100tkm bez problemov ked sa staras.

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 10:16 | Nahoru | #19
KubaLC8> hele ja presne nevim. Protoze kdyz jsem tu motorku kupoval tak to nebyl puvoni motor. Vono by se to dalo asi poznat pri rozebirani , mysli mze po 2006 tam byl rozdil u vyvazovaku v lozisku. Ale ja to rozebiral po pameti, takze nevim.

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 10:16 | Nahoru | #20
Destroyer> nahodou ne. Von tem motor slapal , krom razeni. a to ze mizi olej je u lc8 celkem normalni a navic me to chcalo pod valcem. necekal bych ze to bude mit zapecenej krouzek.

2 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 10:20 | Nahoru | #21
No nevim o te vydrzi.... vcera na me vyskocilo gufero kolem spojkovy tycky za asistence mnozstvi oleje
najezd 55 300km
A uz me to docela zacina dost srat

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 10:33 | Nahoru | #22
KubaLC8> tak asi to nasere ale to neni neresitelnej problem ne ?

LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 10:50 | Nahoru | #23
Neresitelnej problem to samozrejme neni,konec koncu nic neni neresitelnej problem.
Ale ta mira nasrani je uz ponekud vyssi nez v tolerovanych mezich

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 13:39 | Nahoru | #24
KubaLC8> gufero okolo spojkovej tycky je hracka pokial ide vymenit zvonku. Na Baworackom 5-kvalte musis kvoli vymene toho guferka rozobrat komplet prevodovku tomu hovorim pakaren

LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 13:51 | Nahoru | #25
Jde, prace na 5 minut

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 14:27 | Nahoru | #26

gugo píše: cuir> tak to je asi optickej klam , kolecko je OK.



tak to je dobrej ulet... to ta fotka pekne klame... vsadil bych se, ze ten zub je proste nastipnutej. Ale tak jen dobre, ze neni.
Pak se m jeste nelibi nabehnute ty zuby primo na hrideli, opet ale muze pouze klamat fotka. Prijde mi, ze je to sjete jakoby zesikma...coz se stava kdyz je nejake lozisko nebo futro v karteru pro lozisko volne, pak se to tak "nasmatle"

nicmene z fotek fakt nic evidentne poznat nejde, kdyz tak evidentne poskozenej zub je v realu v poradku.
Pisu ti to jen aby jsi se na to radeji zameril.
Protoze moc nechapu jak muze dojit k vystipnuti toho valce..to musi mit nejakou pricinu.

LC8 po 80-100 tkm

15.10.2019 v 14:28 | Nahoru | #27

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

16.10.2019 v 09:30 | Nahoru | #28
To vyštípnutí je běžná věc. Ktm má náhradu za ten válec, tak koupit hlavně nový a neshánět starý, protože se to může hned objevit znovu.

(reakce na) LC8 po 80-100 tkm

16.10.2019 v 09:41 | Nahoru | #29
zemba950> ja ten motor asi skladat nebudu, dojromady se me tu vali asi tak 1,5 LC8 . Necham bud na ND pro sebe nebo poslu na bazar po dilech.

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm

16.10.2019 v 09:46 | Nahoru | #30
Tak to potom jooo. Co prosím Tě lišty rozvoďáků a řetězy. Jak vypadaly? Nezkoušels, jestli těsní ventily?

Naposledy editováno 16.10.2019 09:46:49
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist