globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklá klika
 
14.10.2019 v 12:29
Zdarec jak dlouho může motor bezet, když má prasklou klikovou hřídel?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika

17.10.2019 v 00:33 | Nahoru | #31

HMS píše: Ja dosel k tomu, že dvouhmota je tam hlavně k tomu aby milovník tdi mohl provozovat motor v nízkých otáčkách, kdy by s jednohmotou přišel o zuby(jak v převodovce tak o svoje)vlivem změn úhlové rychlosti klikové hřídele vyvolané malou setrvačnosti proti kompresi a expanzi jednotlivých válců, než jejím zkrutem/rezonací, na to tam bude klasický torzni tlumič



bohuzel tuhle teorii bori treba pritomnost dvouhmotoveho setrvaku u zazehovych radovych sestivalcu bmw uz nekdy kolem roku 95.... ale jak rikam, prit se nechci, pevnostni navrhy, freq analyzy, unava dilu atd. pohonych ustroji aut je na mou hlavu uz moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika

17.10.2019 v 12:16 | Nahoru | #32
.

Naposledy editováno 04.12.2020 13:18:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika

17.10.2019 v 12:55 | Nahoru | #33
HMS> Dvouhmota jsou dva setrvačníky a s pružinou mezi nima, aby se mohly vzájemně pootáčet. Celková hmotnost by měla být menší, než s jedním setrvačníkem, pokud uvažujeme stejnou amplitudu kmitů na výstupu při daném zatížení. A nebo obráceně, stejná hmotnost - jiná amplituda.
Celou soustavu by měla tvořit kromě klikovky ještě hmota řemenice, nebo lépe hmota řemenice s torzním tlumičem, a úplně nejlíp ještě torzní tlumič v setrvačníku.
Průšvih je, že takto složitý systém není věčný ani blbuvzdorný a když se pak některá z těch namáhaných věcí vysere - pružiny, vyteče silikonový olej z tlumiče kmitů nebo se ten tlumič uvnitř přidře (většinou je to ocelový kruh nebo segment v toroidní komoře naplněné tím olejem). Závada na jednom zvětší amplitudu, a už to jede - dvojhmota, tlumiče, guma na řemenici, řemeny, klika, spojka, převodovka ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika

18.10.2019 v 07:35 | Nahoru | #34

standamz píše: radi5> EGR je dost práce, Kort když je to 4x4 a ještě s webastem, ale já to dělám docela rád. Hmmm, tak to tě asi brzo čeká, co? To je asi auto s největším nájezdem na EGR co vím. Co jsem zatím dělal a že jich bylo dost, tak se nájezd pohyboval od 50
po 250 tis.


385 na EGRu na PDčku. Jen jednou jsem ho čistil asi v 300k km...

Vysral se, až se s autem přestalo jezdit a používalo se jen na stavbě domu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika

18.10.2019 v 11:32 | Nahoru | #35
.

Naposledy editováno 04.12.2020 13:18:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklá klika

18.10.2019 v 12:23 | Nahoru | #36
HMS> A nebo to praská, když je někdo debil řidič bez citu, řadí podle ukazatele na přístrojovce v osobáku při 1800 otáčkách, a když potřebuje výkon, tak nepodřadí, jenom šlape na plyn dokud se motor nezačne málem klepat na místě. Pak tomu ten, kdo to navrhoval, může rozumět jak chce.

(reakce na) Prasklá klika

18.10.2019 v 13:05 | Nahoru | #37

Kohlstein píše: HMS> A nebo to praská, když je někdo debil řidič bez citu, řadí podle ukazatele na přístrojovce v osobáku při 1800 otáčkách, a když potřebuje výkon, tak nepodřadí, jenom šlape na plyn dokud se motor nezačne málem klepat na místě. Pak tomu ten, kdo to navrhoval, může rozumět jak chce.



ty jo 1800 neni tak zly, tam ma vetsina soucasnejch aut vrchol kroutaku ... a o 2tis vejs to konci

(reakce na) Prasklá klika

18.10.2019 v 16:36 | Nahoru | #38
RomanSS> Jo, jasně, na mém golfu je EGR taky původní a zatím nečištěné. Myslel jsem tím EGR za CR motorech co byly postižené kauzou dieselgate. Tam je to fičák. Tam už jsem jich měnil fakt hodně (ke 100 ks) a žádný neměl přes 250 tis.

(reakce na) Prasklá klika

18.10.2019 v 19:13 | Nahoru | #39
Kohlstein> mam svoji dodavku v oprave tak mam na praci pujceneho dokera 1.6 benzin......ten motor je neskutecna picovina.....liny je to jak kurva ma to vymrdany start stop a furt me blika nejaka zelena kundovina na palubovce.....kdyz jsem jen z pice zkousel jezdit podle toho meo jsem pocit ze ten motor chce vyskocit ven...v padesati to po me chce radit petku pri 1400ot/min!!!! Bud je to dementne nastavene nebo to vymyslela uplna larva.....by me zajimalo kolik tak vydrzi motor s timhle stylem jezdeni

Prasklá klika

18.10.2019 v 22:10 | Nahoru | #40
mě prasknul pravej čep na klice u simsona a zdechlo to hned páč se protočilo zápalko :D pak sem vzal za magnet a vyndal sem ho i s čepem :D :D :D nikdo mi to nechtěl věřit než sem nahodil fotky :D motor byl 60/4/3 točilo to až na druhou stranu dorazu otáčkoměru a moc dlouho to nevydrželo, ale jel hezky :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist