bbg_listopad_2





Téma: VFR 800 VTEC - špatné studené starty, nefungující ukazatel paliva
14.10.2019 v 11:21
Zdravím Vás,

poslední dobou Vás tady zásobuji nejrůznějšími dotazy ohledně motorky (VFR 800 Vtec, r.v. 2002). Všechny závady se podařilo postupně odstranit, ale ten krám si žije vlastním životem a neustále nějaké další závady přibývají. 1. závadou jsou špatné studené starty (pod 8°C). Motorka vždycky chytí až na 3. pokus a než se zvednou otáčky trvá to cca 5-10 vteřin. Po tuto dobu je chod motoru dost nejistý. Pokud bylo chladno (cca 2-4°C), tak ráno chytla až na 4. pokus. Teplá chytne naprosto hned a jakmile je už nastartovaná, tak během dne chytá na první dobrou. Svíčky jsou tam iridiové (najeto cca 2000 km), ventily seřízené, baterka kupovaná minulý rok a je OK). Vzhledem k tomu, že je tam automatický sytič, a ten očividně funguje (otáčky se začnou při studeném startu zvedat), tak mě nenapadá, co by mohlo být špatně. Snad jen zase nějaký kontakt :-/. Ještě dodám, že volnoběžné otáčky jsou nastaveny podle manuálu cca 1200-1300.
Druhý problém se týká plováku v nádrži. Plovák, který byl v motorce namontovaný ukazoval při téměř plné nádrži rezervu a samotné hodnoty stavu paliva různě lítaly nahoru a dolů. Vyhodnotil jsem to tedy jako špatný plovák a nechal ho vyměnit za nový. Bohužel ani nový neukazuje jak má (pokud to není vlastnost VFR). Včera při jizdě mi ukazatel chvilku ukazoval rezervu, pak zase půl nádrže atd. Ve skutečnosti jsem z plné nádrže ujel cca 100 km. Odpoledne jsem dotankoval plnou (až po hrdlo) a stejně mi ukazatel nezobrazil jednu čárku do plné nádrže. Po cestě do garáže (3 km) zobrazoval display 1-2 chybějící čárky od plné nádrže. Tento stav přetrvávat, i když byla motorka na centrálním stojanu. Ráno dojdu k moto, otočím klíčkem a najednou už to ukazuje plnou. Takže taky nevím co s tím, kromě nějakého proměření odporů.
Poslední věcí, která mě zajímá, je objem nádrže. V manuálu je napsané 21 l. Včera jsem dojížděl, tak, že v nádrži už skoro nic nebylo a dotankoval jsem je 16 l. Nevěřím tomu, že v nádrži bylo 5 l benzínu. Jaké jsou Vaše zkušenosti?

Děkuji

VFR 800 VTEC - špatné studené starty, nefungující ukazatel p...

14.10.2019 v 20:40 | Nahoru | #1
zkus ten sytič vyřadit, respektivě ho udělat na vypínač ON/OFF podle mě ti tam jde málo směsi, popřípadě špatná směs pro studený start. Synchronizaci podtlaků jsi dělal ?

VFR 800 VTEC - špatné studené starty, nefungující ukazatel p...

15.10.2019 v 13:46 | Nahoru | #2
Synchronizaci jsem nedělal. Co se týče sytiče, tak jsem myslel, že je to čistě mechanická věc (viz odkaz) a vzhledem k tomu, že se při studeném startu začnou otáčky po chvíli zvedat, tak jsem předpokládal, že bude OK. Je teda pravda, že to takhle začalo blbnout až po výměně termostatu. Do té doby to fungovalo v pohodě i při 5°C.

VFR 800 VTEC - špatné studené starty, nefungující ukazatel p...

22.10.2019 v 11:58 | Nahoru | #3
Zdar,

mám úplně stejný problém s tím startováním... akorát že mě se to nikdy nevyšplhá výš než ty volnoběžné otáčky (za studena ani za tepla) tudíž si myslím že nefunguje ten "sytič" ale to nevím jak ověřit.
Navíc mě doprovází takový problém a to že třeba když jedu na šestku 100km/h a přidám plyn tak se to celé divně třepe a moc to netahá a pětka taky nemá moc výkonu no prostě to v nižších otáčkách jakoby vynechává... podle mě to může mít nějakou spojitost s bohatostí směsi či nějaké čidlo...?
Jinak svíčky olej atd. tak jak to má být.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
horní bryle vfr800 vs cb 900 Honda VFR 800 Remi-la-bo 4 10.11.2019 v 20:01 Gahan37
výběr sport tourer [1, 2] Honda VFR 800, Honda CBR 1100XX Blackbird, Kawasaki ... PerNox 39 31.10.2019 v 08:20 mari
Plyn ON/OFF [1, 2, 3] Honda VFR 800 Moto68 70 12.10.2019 v 05:07 Kajx
VFR 800 FI - zimní radovánky a znov... Honda VFR 800 dtr 10 27.9.2019 v 21:42 BranoVFR
VFR 800 VTEC - teplota chladící kap... Honda VFR 800 Stratocaster2 3 7.9.2019 v 20:58 Gapyra

TOPlist