Originální díly PARTSDEPOT





Téma: 100 oktanový benzin
 
12.10.2019 v 20:31
Jen takový dotaz dáváte na zimu do nádrže 100 oktanový benzín, slyšel jsem že neobsahuje nějaký bio složky a nezaserou se tak karburátory.
Díky za odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 14:14 | Nahoru | #1
vilemx> to si teda dovolím tvrdit, že nejezdila. Krom toho, jaký má kopresní poměr vliv na zalepení benzinové cesty? Komprese je až úplně na konci celý cesty. Jaký je rozdíl v přívodu paliva v roce 1933 a třeba 1993? Jaký je rozdíl mezi tryskou karburátoru 1933/1993? U obého teče benzín samospádem z nádrže skrz kouhout nějakou trubičkou nebo hadičkou, tryska je pokaždý kus kovu se závitem a dírou. Pokud bude v jednom nebo druhým nějaký bordel, pokud natankuješ nějakou sračku (což není žádný problém, taky se mi to už samozřejmě stalo) dopadne to pokaždý stejně. Tohle opravdu nejde zobecnit a argumentovat, že každý benzín starší třech měsíců je automaticky zralý na vylití do kanálu (Gréta promine).

P.S.: Veterána jsem uváděl jen jako příklad, jelikož málokdo má vehikl, který dva roky stál bez hnutí.

P.S. 2 Teď mi došlo, že když jsem loni prodával Ducati Srambler (ročník 1971), tak ten byl odstavenej asi 4 roky. A taky hned chytnul. Jen to odnesla svíčka. Když jsem ho pak chtěl předvést kupci, tak ta svině ani neškytla, jak jinak. S tím už jsem se taky setkal. Starý benzin a stará svíčka - napoprvé chytne OK, po vychladnutí napodruhý ani stolice. Svíčka je na vyhození a musí se dát nová. Opakovaná zkušenost. To jo, tohle je určitě důsledek rozkladu biosraček. Nicméně nádrž, kohouty, hadičky, plovákovka, trysky - vše čisté, průchozí, nezalepené, funkční....

(reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 21:43 | Nahoru | #2
sardel> Nechceš mi tvrdit, že auta/motorky posledních baj voko padesát let zpátky mají palivovou soustavu materiálově podobnou té před druhoválečné ne? Tam jestli vůbec je něco pryžového, tak maximálně v jehle plovákovky a v membáně čerpadla, pokud tam vůbec je. Dokonce i filtry jsou kovové planžety.

To samé s kvalitou benzínu. Pokud motorka jede i na nějaký benál pod 90 okt., tak s největší pravděpodobností pojede i na zvodnatělý benál.

Aby se to nezvrtlo v nějaký flame, tak samozřejmě fůra lidí nemá se současnými obyč benzíny problém ani při delší odstávce. Ale nelze zase popírat, že někdo holt občas problém má.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist