Originální díly PARTSDEPOT





Téma: 100 oktanový benzin
 
12.10.2019 v 20:31
Jen takový dotaz dáváte na zimu do nádrže 100 oktanový benzín, slyšel jsem že neobsahuje nějaký bio složky a nezaserou se tak karburátory.
Díky za odpovedi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 12:56 | Nahoru | #1
sardel> Tohle opravdu nejde zobecnit a argumentovat technikou prvni republiky. Ta by jezdila i jen na tu vysrazenou biosrajdu, hadicky to ma medene, kompresi kolem sesti.
Motorka z devadesatek pouzivana jen na jarni a podzimni sraz (a nekdy jen na jeden z nich) sice take po nejakem premlouvani chytla a odjezdila to, ale z niceho nic se ji totalne rozpadly vsechny gulove hadicky, ktere prichazeji do styku s benzinem.

Kamarad zase se stejnym typem motorky natankovat vysrazenou bioslozku. Po nastartovani a par stovkach metru, co mel jeste v karbecich normalni benzin, sice ztrata vykonu, ale jelo to dal. Dokud motor nevypnul a ten nevychladnul. Pak uz nenastartoval. Dodnes mam jeste doma ctyri litry etalonu???, nebo co to je za stiplavou cirou hustsi tekutinu, co jsem mu odsal ze dna nadrze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 13:29 | Nahoru | #2
vilemx> Nalej ty čtyři litry do čtyř litrů vody. Líh se spojí s vodou a zůstane to dole, benzín bude plavat nad tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 14:14 | Nahoru | #3
vilemx> to si teda dovolím tvrdit, že nejezdila. Krom toho, jaký má kopresní poměr vliv na zalepení benzinové cesty? Komprese je až úplně na konci celý cesty. Jaký je rozdíl v přívodu paliva v roce 1933 a třeba 1993? Jaký je rozdíl mezi tryskou karburátoru 1933/1993? U obého teče benzín samospádem z nádrže skrz kouhout nějakou trubičkou nebo hadičkou, tryska je pokaždý kus kovu se závitem a dírou. Pokud bude v jednom nebo druhým nějaký bordel, pokud natankuješ nějakou sračku (což není žádný problém, taky se mi to už samozřejmě stalo) dopadne to pokaždý stejně. Tohle opravdu nejde zobecnit a argumentovat, že každý benzín starší třech měsíců je automaticky zralý na vylití do kanálu (Gréta promine).

P.S.: Veterána jsem uváděl jen jako příklad, jelikož málokdo má vehikl, který dva roky stál bez hnutí.

P.S. 2 Teď mi došlo, že když jsem loni prodával Ducati Srambler (ročník 1971), tak ten byl odstavenej asi 4 roky. A taky hned chytnul. Jen to odnesla svíčka. Když jsem ho pak chtěl předvést kupci, tak ta svině ani neškytla, jak jinak. S tím už jsem se taky setkal. Starý benzin a stará svíčka - napoprvé chytne OK, po vychladnutí napodruhý ani stolice. Svíčka je na vyhození a musí se dát nová. Opakovaná zkušenost. To jo, tohle je určitě důsledek rozkladu biosraček. Nicméně nádrž, kohouty, hadičky, plovákovka, trysky - vše čisté, průchozí, nezalepené, funkční....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist