Originální díly PARTSDEPOT





Téma: 100 oktanový benzin
 
12.10.2019 v 20:31
Jen takový dotaz dáváte na zimu do nádrže 100 oktanový benzín, slyšel jsem že neobsahuje nějaký bio složky a nezaserou se tak karburátory.
Díky za odpovedi
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) 100 oktanový benzin

28.8.2020 v 22:46 | Nahoru | #61

1100Virago píše: karlosons: A podíval ses, kolik má opravdu ta tvoje CBR1000F kubíků? Na štítku je 998 ccm... Takže klamání spotřebitele. A to mají tu drzost to napsat jako CBR1000


Rozumim, a tos nevidel u munice. 0,38 z palců na mm... .
Jeden se rozbrečí když prý 120 AVAGAS a klepe to vic nez 96 modrej UAZovej natural... .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 11:11 | Nahoru | #62

foxdive píše: Tak doba použitelnosti benzínu se uvádí 3 měsíce, pokud to člověk nechá dyl stát tak se není čemu divit



už jsem psal čerstvý zážitek vedle , tak jen svodka:

Motoveterán, v nádrži cca 6 litrů obyč N95, stál netknutě od loňskýho května. Minulý týden (tj. po roce a půl) bez jakýkoliv předchozí údržby bezproblémový start a ujetí cca 12 km k pumpě. Tam dotankováno dalších 6 litrů a ve slejváku bez jedinýho škytutí odjetá cca 80 km rallye.

Asi taky zázrak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 12:56 | Nahoru | #63
sardel> Tohle opravdu nejde zobecnit a argumentovat technikou prvni republiky. Ta by jezdila i jen na tu vysrazenou biosrajdu, hadicky to ma medene, kompresi kolem sesti.
Motorka z devadesatek pouzivana jen na jarni a podzimni sraz (a nekdy jen na jeden z nich) sice take po nejakem premlouvani chytla a odjezdila to, ale z niceho nic se ji totalne rozpadly vsechny gulove hadicky, ktere prichazeji do styku s benzinem.

Kamarad zase se stejnym typem motorky natankovat vysrazenou bioslozku. Po nastartovani a par stovkach metru, co mel jeste v karbecich normalni benzin, sice ztrata vykonu, ale jelo to dal. Dokud motor nevypnul a ten nevychladnul. Pak uz nenastartoval. Dodnes mam jeste doma ctyri litry etalonu???, nebo co to je za stiplavou cirou hustsi tekutinu, co jsem mu odsal ze dna nadrze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 13:29 | Nahoru | #64
vilemx> Nalej ty čtyři litry do čtyř litrů vody. Líh se spojí s vodou a zůstane to dole, benzín bude plavat nad tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 14:14 | Nahoru | #65
vilemx> to si teda dovolím tvrdit, že nejezdila. Krom toho, jaký má kopresní poměr vliv na zalepení benzinové cesty? Komprese je až úplně na konci celý cesty. Jaký je rozdíl v přívodu paliva v roce 1933 a třeba 1993? Jaký je rozdíl mezi tryskou karburátoru 1933/1993? U obého teče benzín samospádem z nádrže skrz kouhout nějakou trubičkou nebo hadičkou, tryska je pokaždý kus kovu se závitem a dírou. Pokud bude v jednom nebo druhým nějaký bordel, pokud natankuješ nějakou sračku (což není žádný problém, taky se mi to už samozřejmě stalo) dopadne to pokaždý stejně. Tohle opravdu nejde zobecnit a argumentovat, že každý benzín starší třech měsíců je automaticky zralý na vylití do kanálu (Gréta promine).

P.S.: Veterána jsem uváděl jen jako příklad, jelikož málokdo má vehikl, který dva roky stál bez hnutí.

P.S. 2 Teď mi došlo, že když jsem loni prodával Ducati Srambler (ročník 1971), tak ten byl odstavenej asi 4 roky. A taky hned chytnul. Jen to odnesla svíčka. Když jsem ho pak chtěl předvést kupci, tak ta svině ani neškytla, jak jinak. S tím už jsem se taky setkal. Starý benzin a stará svíčka - napoprvé chytne OK, po vychladnutí napodruhý ani stolice. Svíčka je na vyhození a musí se dát nová. Opakovaná zkušenost. To jo, tohle je určitě důsledek rozkladu biosraček. Nicméně nádrž, kohouty, hadičky, plovákovka, trysky - vše čisté, průchozí, nezalepené, funkční....

100 oktanový benzin

29.8.2020 v 16:45 | Nahoru | #66
Moje zkušenost s benzínem,Simson v perfektním stavu pokaždý startoval na drc,stál 4 roky od technický k technický benzín 95 v karbci něco hustýho zelenýho dostával jsem to ven šroubovákem potom 4x ultrazvuk 10x sborka rozborka a už to nebylo jako před tim než v karbci zarostl benzín

Asi bude záležet i na materiálu slitiny karbce.
Další moto 250ka 4takt stála 3/4 roku nové aku nenastartovala ani náhodou rozborka žil jsem v domění že je to jednoduchý karbcový ,dávno né.

U 15 let starý moto vzhřejvanej karbec a spousta čidel.
Další moto 2vál 800 karbce Bing, stála rok 100 benzín,popředchozích zkušenostech jsem preventivně scháněl literaturu od Bingu.
Otevřel jsem kohouty ozval se zvuk jak když spláchne hajzl otočil jsem klíček nastaroval jsem na první zmáčknutí startéru brávo BMW .
Z toho usuzuji že čím menší trysky a kanálky v karbci tím větší problém se zarůstáním.

(reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 21:28 | Nahoru | #67

Kohlstein píše: Nalej ty čtyři litry do čtyř litrů vody. Líh se spojí s vodou a zůstane to dole, benzín bude plavat nad tím.


Ne, ty čtyři litry jsou už separovaná složka bez benzínu

(reakce na) 100 oktanový benzin

29.8.2020 v 21:43 | Nahoru | #68
sardel> Nechceš mi tvrdit, že auta/motorky posledních baj voko padesát let zpátky mají palivovou soustavu materiálově podobnou té před druhoválečné ne? Tam jestli vůbec je něco pryžového, tak maximálně v jehle plovákovky a v membáně čerpadla, pokud tam vůbec je. Dokonce i filtry jsou kovové planžety.

To samé s kvalitou benzínu. Pokud motorka jede i na nějaký benál pod 90 okt., tak s největší pravděpodobností pojede i na zvodnatělý benál.

Aby se to nezvrtlo v nějaký flame, tak samozřejmě fůra lidí nemá se současnými obyč benzíny problém ani při delší odstávce. Ale nelze zase popírat, že někdo holt občas problém má.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist