bbg_listopad_2





Téma: Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
Zdravím motorkári - vlastníci CRF1000 od 2016 do 2019 vrátane. Isto sa stretávate s "anomáliou" tohoto motora a to strielanie do sania. Motorka niekedy aj zdochne, je jedno či studená alebo po 400km výlete. Má niekto poznatok ako tento neduch odstrániť? Ako som sa dočítal táto anomália by mala byť spôsobená hlavne plnenim Euro normy pre tento motor- ochudobnená zmes. Ako som spozoroval, motor to robí hlavne z prechodu z voľnobehu do zvýšených otáčok ( použitie medziplynu) vrknutim plynu a iné. Strelí do airboxu, niekedy motor zdochne niekedy nie. Existuje nejaký spôsob odstránenia tohoto neduhu? Odkalenie airboxu samozrejme nepomôže. Mám model 2019 s elektronickým plynom a robí presne to isté ako 2017 s lanovodmi. Podľa zahraničných fór by tento problém mal odstrániť ladák (predpokladám so zvodmi) s lepšiou priechodnosťou a úpravy mapy ( prispôsobenie dávky paliva). Existuje nejaká iná varianta ako tomu motoru ulahodiť a aby to nespôsobovalo tieto spätné rany do airboxu? Rozšírme diskusiu, dajme vedieť ostatným. Ďakujem.

Naposledy editováno 02.10.2019 12:47:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019

6.10.2019 v 16:16 | Nahoru | #1

vilemx píše: Svez se na Varanovi do 99-02, 2003-2006 a 2007-konec výroby. Čím novější, tím tupější. A to i mezi oběma stříkačkovými facelifty.
Dále třeba XL600LM 1985 vs. NX650 od cca 96, také sice papírově stejný výkon, ale reakce na plyn úplně jinde. A takovou perlu, jako CRF450L s 18 kW, snad ani nemá cenu psát.



No a myslis, ze i u motorek kolem 96 se neco dělalo kvuli emisím? To co jsi jmenoval jsou motorky ktere si koupi nekdo kdo netouží po přesný a agresivní reakci na plyn...
Crf450l neznam, ale predpokladam, ze to je taky z nejakyho duvodu zdechla motorka, protoze honda dela i R a X a ty maji na plyn reakci dostatecne divokou (na R jsem jezdil nedavno)

Asi najdes nejakej stroj s problémem, ale to obecný “driv to bylo super, dnes to stoji za hovno” me dráždí a neudrzim se a musim reagovat, ale pokusim se lepe ovládat

Naposledy editováno 06.10.2019 16:22:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019

6.10.2019 v 17:26 | Nahoru | #2

assassin píše: No a myslis, ze i u motorek kolem 96 se neco dělalo kvuli emisím? To co jsi jmenoval jsou motorky ktere si koupi nekdo kdo netouží po přesný a agresivní reakci na plyn...
Crf450l neznam, ale predpokladam, ze to je taky z nejakyho duvodu zdechla motorka, protoze honda dela i R a X a ty maji na plyn reakci dostatecne divokou (na R jsem jezdil nedavno)


Ty motorky z 80. 90. let jsem psal jako příklad, kdy už technika i technologie byla na určité úrovni a emise se začaly řešit tak, aby to fakt moc nesmrdělo Co si matně vzpomínám, tak už 1990 byly u motorek emisní normy. v půlce devadesátek se řešilo odvětrání benzínu, koncem devadesátek první neřízené katíky, pair systémy. Na hajtře z roku 1991 mám EHK 40-01. S tím vším spojený úbytek výkonu a reakce na plyn prostě byl znát. Varana před 15 lety jsem napsal, protože tam je krásně poznat vliv Euro norem na jeden a ten samý motor. Nemůžu ti dát příklad z posledních let, protože jsem z dění okolo motorek docela vypadnul.
Také netvrdím, že dnes to je jen samý šunt a kdysi to bylo všechno čupr. Pokrok je znát, tipuji, že co pět sedm let, to skok o jednu třídu. Jenže se objevují i věci, které se kdysi prostě řešit nemusely
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Outletový prodej motorek Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 24 12.12.2019 v 13:18 dave-lister
CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z ... [1 ... 27, 28] Honda CRF1000L Africa Twin joules 837 29.11.2019 v 07:33 Foggino
E10 - Honda Africa Twin [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin Foggino 64 26.11.2019 v 12:30 ramlik
Írán 2020 Honda CRF1000L Africa Twin kosa1500 19 5.11.2019 v 18:32 titus
Sedlo Africa Twin Adventure Sports Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports art007 6 28.10.2019 v 19:17 bunka20

TOPlist