globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
Zdravím motorkári - vlastníci CRF1000 od 2016 do 2019 vrátane. Isto sa stretávate s "anomáliou" tohoto motora a to strielanie do sania. Motorka niekedy aj zdochne, je jedno či studená alebo po 400km výlete. Má niekto poznatok ako tento neduch odstrániť? Ako som sa dočítal táto anomália by mala byť spôsobená hlavne plnenim Euro normy pre tento motor- ochudobnená zmes. Ako som spozoroval, motor to robí hlavne z prechodu z voľnobehu do zvýšených otáčok ( použitie medziplynu) vrknutim plynu a iné. Strelí do airboxu, niekedy motor zdochne niekedy nie. Existuje nejaký spôsob odstránenia tohoto neduhu? Odkalenie airboxu samozrejme nepomôže. Mám model 2019 s elektronickým plynom a robí presne to isté ako 2017 s lanovodmi. Podľa zahraničných fór by tento problém mal odstrániť ladák (predpokladám so zvodmi) s lepšiou priechodnosťou a úpravy mapy ( prispôsobenie dávky paliva). Existuje nejaká iná varianta ako tomu motoru ulahodiť a aby to nespôsobovalo tieto spätné rany do airboxu? Rozšírme diskusiu, dajme vedieť ostatným. Ďakujem.

Naposledy editováno 02.10.2019 12:47:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019

6.10.2019 v 15:44 | Nahoru | #1

assassin píše: Muzes mi dat priklad skrze normy dojebane nove motorky co funguje hur nez jeji stary predchudce?


Svez se na Varanovi do 99-02, 2003-2006 a 2007-konec výroby. Čím novější, tím tupější. A to i mezi oběma stříkačkovými facelifty.
Dále třeba XL600LM 1985 vs. NX650 od cca 96, také sice papírově stejný výkon, ale reakce na plyn úplně jinde. A takovou perlu, jako CRF450L s 18 kW, snad ani nemá cenu psát.

Naposledy editováno 06.10.2019 15:47:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019

6.10.2019 v 16:16 | Nahoru | #2

vilemx píše: Svez se na Varanovi do 99-02, 2003-2006 a 2007-konec výroby. Čím novější, tím tupější. A to i mezi oběma stříkačkovými facelifty.
Dále třeba XL600LM 1985 vs. NX650 od cca 96, také sice papírově stejný výkon, ale reakce na plyn úplně jinde. A takovou perlu, jako CRF450L s 18 kW, snad ani nemá cenu psát.



No a myslis, ze i u motorek kolem 96 se neco dělalo kvuli emisím? To co jsi jmenoval jsou motorky ktere si koupi nekdo kdo netouží po přesný a agresivní reakci na plyn...
Crf450l neznam, ale predpokladam, ze to je taky z nejakyho duvodu zdechla motorka, protoze honda dela i R a X a ty maji na plyn reakci dostatecne divokou (na R jsem jezdil nedavno)

Asi najdes nejakej stroj s problémem, ale to obecný “driv to bylo super, dnes to stoji za hovno” me dráždí a neudrzim se a musim reagovat, ale pokusim se lepe ovládat

Naposledy editováno 06.10.2019 16:22:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR


TOPlist