globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
Zdravím motorkári - vlastníci CRF1000 od 2016 do 2019 vrátane. Isto sa stretávate s "anomáliou" tohoto motora a to strielanie do sania. Motorka niekedy aj zdochne, je jedno či studená alebo po 400km výlete. Má niekto poznatok ako tento neduch odstrániť? Ako som sa dočítal táto anomália by mala byť spôsobená hlavne plnenim Euro normy pre tento motor- ochudobnená zmes. Ako som spozoroval, motor to robí hlavne z prechodu z voľnobehu do zvýšených otáčok ( použitie medziplynu) vrknutim plynu a iné. Strelí do airboxu, niekedy motor zdochne niekedy nie. Existuje nejaký spôsob odstránenia tohoto neduhu? Odkalenie airboxu samozrejme nepomôže. Mám model 2019 s elektronickým plynom a robí presne to isté ako 2017 s lanovodmi. Podľa zahraničných fór by tento problém mal odstrániť ladák (predpokladám so zvodmi) s lepšiou priechodnosťou a úpravy mapy ( prispôsobenie dávky paliva). Existuje nejaká iná varianta ako tomu motoru ulahodiť a aby to nespôsobovalo tieto spätné rany do airboxu? Rozšírme diskusiu, dajme vedieť ostatným. Ďakujem.

Naposledy editováno 02.10.2019 12:47:56

Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2019 v 14:39 | Nahoru | #1
chce to laďák chlapci, laďák je lék

(reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2019 v 18:31 | Nahoru | #2
dave-lister> Ano, poměr benzínu vs. vzduchu, resp. kyslíku by měl mít nějakou ideální hodnotu. Jenže krása palivových map a celého ladění motorů je právě v tom, že pro některý režim je lepší mít směs trochu bohatší, jindy zase chudší. Pokud ale CRF přepínáním "map" jen upravuje předstih a mění poměr pootočení heftu vůči rychlosti otevírání klapek, ale na kilo kyslíku stále posílá xy deka benzínu podle otáček, zatížení atd. (má stále jen jednu palivovou mapu), tak to není změna palivové mapy v pravém slova smyslu. A to je ta věc, na kterou se ptám. Potom by to vysvětlovalo, proč přepínání "palivových" map u CRF nemá vliv na škytání a chcípání.

1 reakcí na tento příspěvek Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2019 v 08:58 | Nahoru | #3
Davelister: myslim si ze 14.7 to drzi tak max na volnobeh.

Vilemx: to by me zajimalo, jakej smysl ma menit bohatost?

Co ja vim, tak vsechny motorky co nemají sekundární klapky nebo elektronickej plyn tak přepínání map meni predstih. U složitějších systemu vstřikování palivové mapy nemeni poměr benzinu ve směsi ale ciste jen průběh otevření plynu - tzn rain mapa otevre plyn na pul ikdyz na heftu je full atd...

(reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2019 v 20:58 | Nahoru | #4
CRF1000> Mě poslední dobou připadá, že už nejde o to že by měl někdo závadu, ale spíš o to si pobrečet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR


TOPlist