Téma: Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
2.10.2019 v 12:45
Zdravím motorkári - vlastníci CRF1000 od 2016 do 2019 vrátane. Isto sa stretávate s "anomáliou" tohoto motora a to strielanie do sania. Motorka niekedy aj zdochne, je jedno či studená alebo po 400km výlete. Má niekto poznatok ako tento neduch odstrániť? Ako som sa dočítal táto anomália by mala byť spôsobená hlavne plnenim Euro normy pre tento motor- ochudobnená zmes. Ako som spozoroval, motor to robí hlavne z prechodu z voľnobehu do zvýšených otáčok ( použitie medziplynu) vrknutim plynu a iné. Strelí do airboxu, niekedy motor zdochne niekedy nie. Existuje nejaký spôsob odstránenia tohoto neduhu? Odkalenie airboxu samozrejme nepomôže. Mám model 2019 s elektronickým plynom a robí presne to isté ako 2017 s lanovodmi. Podľa zahraničných fór by tento problém mal odstrániť ladák (predpokladám so zvodmi) s lepšiou priechodnosťou a úpravy mapy ( prispôsobenie dávky paliva). Existuje nejaká iná varianta ako tomu motoru ulahodiť a aby to nespôsobovalo tieto spätné rany do airboxu? Rozšírme diskusiu, dajme vedieť ostatným. Ďakujem.
Naposledy editováno 02.10.2019 12:47:56
Ano myslím si to samé. Motor nechcípne ale zdechne tím střelením do sání. Dnes sem se byl objednat na garančku a o problému podle všeho vědí, že motorku pak projedou aby zjistily zda se problem u ní vyskytne, no uvidíme s čím příjdou.
Samozdřejmě dám vědět .
Samozdřejmě dám vědět .
1 reakcí na tento příspěvek Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
Já bych si nestěžoval kdyby to fungovalo a nedělělo z toho motorku 50let zpet. Přemýšlet esi brnknout po plynu a nebo raději ne z důvodu trapného a nehezkého zvuku ba až chcípnutí motoru dokonce ještě předtím něž se stihneš vůbec rozjet.....no nevím, co si o tom myslet za 339000,- Opravdu stát se mě to před koupí, zvažoval bych bud´ dct nebo jiný stroj..
a když už tak možná další jobovka:
Naposledy editováno 08.10.2019 22:49:50
a když už tak možná další jobovka:
Naposledy editováno 08.10.2019 22:49:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
ktmdriver1> je to tak, ale na tie tlmiče myslím, že by pomohli neoprény na piestnice. Jemný piesok sa dostane všade, a hlavne ten tzv. Cestný prach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
Foggino> https://www.aliexpr...1.0.0.27424c4d2wiHGO
dnes mi to přišlo z ALI
dnes mi to přišlo z ALI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
CRF1000 píše: Foggino> https://www.aliexpr...1.0.0.27424c4d2wiHGO
dnes mi to přišlo z ALI
Jestli jezdíš jen asfalt tak ti to nejspíš bude k prdu, ale používá se to snadno. Pro prevenci stačí nebejt línej a když vím že jsem jezdil bordelem tak před další jízdou setřu trubky od zaschlých nečistot a na to stačí kus hadru.
1 reakcí na tento příspěvek Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
A rozdíl mezi silničním a terenim stirakem je jaký? Díky
lobo6> bordel stírám a stříkám trubku silikonem, v každém případě je to lepší než nic...a nikdo nemůže vědět, jaké gufera tam mám teď...je to silniční speciál a má celkem 5 břitů
jednou jsem špatně složil rozvody starého scootru a nedopatřením nebo blbostí posunul rozvodové kolečko o jeden zub, také to střílelo do sání ale pořád...nevylučuji proto špatně složený motor ( z výroby) to byla samozřejmě legrace ( poznámka pro ty bez smyslu pro humor)
Bohužel se dostáváme do situace, kdy moderní motocykl neopravíme doma v garáži, k palivových mapám, elektronickému plynu a 9 stupňům kontroly trakce a dalším vychytávkám mám logicky nedůvěru...
ale s manuálem bez palivových map se nebojím o tomto víkendu objet Lipno kluci co tam také jedete mávejte :-P :-P :-P :-P
Naposledy editováno 10.10.2019 10:29:46
jednou jsem špatně složil rozvody starého scootru a nedopatřením nebo blbostí posunul rozvodové kolečko o jeden zub, také to střílelo do sání ale pořád...nevylučuji proto špatně složený motor ( z výroby) to byla samozřejmě legrace ( poznámka pro ty bez smyslu pro humor)
Bohužel se dostáváme do situace, kdy moderní motocykl neopravíme doma v garáži, k palivových mapám, elektronickému plynu a 9 stupňům kontroly trakce a dalším vychytávkám mám logicky nedůvěru...
ale s manuálem bez palivových map se nebojím o tomto víkendu objet Lipno kluci co tam také jedete mávejte :-P :-P :-P :-P
Naposledy editováno 10.10.2019 10:29:46
150km po garancní prohlídce.. Pri 970 na garqanci sem sdelil problem střílení do sání. Výměna oleje s filtrem, posponovali lanko spojky, kterou sem musel vrátit zpet.. najeli asi 35km v rámci zjištění závady a NIC.. prý před jízdou nasadily lépe kabel k zapalovací svíčce, že se jim nějak nezdál docvaknutý..
No, připadá mě volnoběh za studena takový vynechávající skoro až bych si myslel že zapalovací kabel svíčky jako by občas probíjel ke kostře... ale motorka světe div se po ujetí asi 150km ještě tak jak bývalo zvykem nestřelila. Dvakrát jako by tak mírně ale proti původnímu dobrý.
No, připadá mě volnoběh za studena takový vynechávající skoro až bych si myslel že zapalovací kabel svíčky jako by občas probíjel ke kostře... ale motorka světe div se po ujetí asi 150km ještě tak jak bývalo zvykem nestřelila. Dvakrát jako by tak mírně ale proti původnímu dobrý.
Mam model 2016, parkrat mi to do sani strelilo, hlavne pri podtoceni motoru. Pri dojizdeni do krizovatky, jsem zvikly pri podrazovani vrknout plynem, tak to strelilo. Nikdy za 45 tis km mi to ale nechciplo. Posledni rok se snazim tankovat jen lepsi benzin 98oktanu a mam pocit ze to vymyzelo uplne. Jo ladak mam od koupe a i s ladakem to strelilo do sani. Jo a AT mi nerezne, ale je fakt ze ji moc nemeju tak je asi odolnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
Mám ATAS 2018. Pri podraďovaní s medziplynom si rada strelí do sania. Pri prvej garančke po 1000km som to garančnému technikovi spomenul keď sa pýtal na nejaké problémy. Že to je normálne u Afriky. Čo je k*urva na tom normálne?? Inak chvalabohu žiadne iné problémy nemám.
1 reakcí na tento příspěvek Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
Tak v 1350km opět řádné střelení do sání. Normální to není ale bohužel nevím zda-li se to dá u nás v čr s někým řešit. Když ti řeknou že po 35km vyjíždće jim to neudělalo ani jednou, tak to je divný. Asi se v hondě zastavím a ukážu jím jak krásně prdne do sání osobně. Sem zjistil, že jde nasimulovat i při neutrálu...
ktmdriver1> To víš, ten pán který má na starosti reklamace u Honda ČR je takovej....no takovej jinej. Nechce nic řešit a myslí si že sežral Šalamounovo hovno. Všichni dealeři postupují podle něho. S tím asi nikdo nepohne.
2 reakcí na tento příspěvek Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
U Hondy to řeší aspoň Čech u nás ktm čobol
foxdive píše: U Hondy to řeší aspoň Čech u nás ktm čobol
Ale vzdyt jsme prece ten od okolnich statu odlisny trh se specifickymi chutemi, uzivame si platby za telekomunikacni sluzby a pokud se odhodlame k reklamacim, automaticky tak nejak ocekavame jeji zamitnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
PaloBachan> Normálne na tom nieje nič. Po mojej bližšej štúdií (zahraničné fóra) a prezretiu palivovej mapy (hoci len v exceli) som našiel v určitom štádiu poklesu otáčok nižšiu stechiometrickú dávku paliva (pre model 2016-2017) mechanickými klapkami. Pre nové AT motory s elektronickým plynom som sa k tomu nedostal, ale predpokladám, že mapa ako taká sa pre daný motor a kubatúru nezmenila. Pomôže len remap motorky. Musíme sa s tým naučiť žiť. Mapa je nastavená z hľadiska plnenia emisií EURO 4.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
Foggino> AT má možnost číst a nahrávat mapy do ECU? Měl jsem za to, že Honda, na rozdíl třeba od Italů nebo Rakušáků, tyhle vylomeniny neumožňuje. Co všechno tam je editovatelné? Třeba i jen na hulváta v nějakém warez IT doupěti...
vilemx> Na odpoveď či sa dá nahrávať a čítať mapy z ECU neviem ja som to neskúšal a osobne ani nebudem . V špecializovanom pracovisku určite, v domácich podmienkach s notebookom alebo smartfónom určite nie. Maximálne s použitím Termignoni Umap. Už neviem kde, ale našiel som na internete popis mapy pre staršiu AT pred SW úpravou (séria).
Problém so strielaním do sania odstránený - zmena filtrov za TwinAir Powerflow s ponožkami od TwinAir do potrubia a inštalácia RapidBike Evo.
Motor je pocitovo ostrejší, spotreba je podobná.
Zatiaľ odjazdených 700km bez problémov. Výfuk v sérií..
Motor je pocitovo ostrejší, spotreba je podobná.
Zatiaľ odjazdených 700km bez problémov. Výfuk v sérií..
1 reakcí na tento příspěvek Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019
No super ! A kolik si mám na sezonu přichystat peněz na "opravu" ať už mám taky klid. ?
nevo7> prvni model chcipal a DCT zasekavala rychlost a neslo radit. Facelift vzduchove klapky 2017(2018 uz nova). Udajne to uz nedelaj ale me se to stalo v zaruce. Servis to zamitnul jako nemozne z duvodu ze uz mam novou klapku. Ted mam 24000 km, vyrazne duni motor do airboxu ,od 3500 do 4000 ot, obcas cuka studena na volnobeh a skita do airboxu. Doporucuje se reset klapky, prdrzenim pri zapnuti zapalovani a bzuceni serva, a nebo vypustenim oleje ze 3 hadicek ale zase se to vrati za 1000 km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |