2 reakcí na tento příspěvek Závitová tyč dutá pro měření tlaku
Naposledy editováno 27.09.2019 12:28:56
1 reakcí na tento příspěvek Závitová tyč dutá pro měření tlaku
2 reakcí na tento příspěvek Závitová tyč dutá pro měření tlaku
1 reakcí na tento příspěvek Závitová tyč dutá pro měření tlaku
https://www.mojedilna.cz/kompresiometr-benzin-8ks
kawasaki-man píše: tak toto mě asi přijde jako nejlepší řešení
https://www.mojedilna.cz/kompresiometr-benzin-8ks
uz jsme to tu pred casem nekde psal...tyhle meraky jsou k prdu... jejich mereni je zcela mimo a ukazuji velice nizke hodnoty. Co kus to original. muze za to instalovany ventilek ktery nedokaze propustit dostatecne mnozstvi vzduchu aby merak zaznamenal spravnou hodnotu tlaku.
kawasaki-man píše: no věc se má tak.Když třeba ve skutru je svička zapuštěná,proto když od ní bude přivařená tlaková hadice ,tak tam nedostanete svíčkáč a neutáhnete jí.Taky bych radějji volil možnost ,aby to nebyl klasický kompresometr ,ale abych mohl na hadici připojit kompresor válec natlakovat a tlak již uvidím na kompresoru estli se neztrácí.takže nemusím s motorem ani točit.Takže bych to viděl tak ,závitovou tyč dutou 10x1 závit .Po 3 centimetrech bodnu matku a tam dám těsnící podložku aby se to dalo utahnout a další 2 kontramatky tak po 7cm a těmi se to bude utahovat.Na konci té dutinky dám tlakovou hadici z kompresoru ,ustříhnu tu koncovku na ventily a na tu dutinku jí utahnu hlasickou plechovou objímkou.Takže teoreticky to mám iž v hlavě ,prakticky potřebuji sehnat du dutou trubičku s venkovním závitek 10x1 alespon 10cm dlouhou....
chapu-li to spravne, tak vlastne se budes snazit vyrobit neco jako merak uniku tlaku.
Takze leak down tester vygoogli si to.
aby to fugovalo, tak motor musis natocit do spravne polohy (zavrene ventily)
No a nasledne ti bude tlak vzdy unikat. Ale tim leak down testerem mris kolik ho unika a az podle toho kolik se resi jestli je to moc a nebo je to v toleranci.
Takze udelat si jen tak neco, kde vlastne jen uslysis ze ti utika tlak ze spalovaciho prosotru je zcela nedostacujici a nic nerikajici pripravek.
kawasaki-man píše: no věc se má tak.Když třeba ve skutru je svička zapuštěná,proto když od ní bude přivařená tlaková hadice ,tak tam nedostanete svíčkáč a neutáhnete jí...
kdyz to tesnis gumovym "o" krouzkem tak neni potreba nic dotahovat. Staci jen rukou to dotahnout za tu hadici a tesni to dostatecne. Takze se k tomu nemusis dostat klicem aby jsi to dotahnul.
1 reakcí na tento příspěvek Závitová tyč dutá pro měření tlaku
kawasaki-man píše: jojo to máš pravdu ,ale ta hadice se bude překrucovat a časem by se mohla natrhnout.Přeci jenom ,malinko se to dotahnout musí.Jinak třeba natlakuju na 3 bary a uvidím jak to z dobrého motoru pomalu uniká a tyhle hodnoty si poznamenám abych věděl do budoucna.jasně to vím že musím spravně nastavit motor,asi bych toho moc nenaměřil ,kdyby zustal otevřený ventil
no nepredpokladam, ze ten merak budes pouzivat denne. Ja ho take na dilne denne nepouzivam ,ale zmeril jsem s tim urcite vic jak 100 motorek a hadice je naprosto v poradku. Takze toho bych se nebal.
co se tyka tveho uvazovani pri uniku, tak kazdy motor (rozumnej ruzne motory, ruzne objemy) ma jine uniky. Proto ikdyz si udelas nejake kontrolni mereni za jak dlouho ti vyfuci vzduch z dobreho motoru (ktery ,ale nevim jak poznas, kdyz mu nezmeris komprese), tak u druheho jineho motoru/motorky ti tato informace bude k nicemu.
ber to tak , ze mam s timhle nejake zkusenosti a sel jsem po tvoji ceste, ne ani tak z duvodu usetreni, ale z duvodu urychleni opravy a zjistl jsem, ze tento system ,ktery planujes nic nevypovida. Potreboval jsem zkontrolovat tesnost motoru, ktery mel dekompresor a to jinak nez leakdownt testem neudelas.
Takze jestli si chces usetrit penize a cas tak se na to vyprdni. Takove mereni je k nicemu a neda se od toho nijak odrazit v pripade reseni problemu.
Naposledy editováno 28.09.2019 08:12:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závitová tyč dutá pro měření tlaku
kerut píše: vyrizni tu 10x1 do mosazny trubky 10/6 (das i bez masiny, upnes, růčo řízneš kolik potrebujes, dole picnes pilkou, nechas v zavitu ocko, nahoru za nej das kontramatky, a projedes ockem ten rez)
a co to uříznout až po vyříznutí závitu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
regulátor tlaku paliva Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 16.6.2022 v 23:09 HornisGSX |
Příliš mnoho benzínu při studeném s... Čína Maxon | kawasaki-man | 4 | 26.5.2022 v 20:58 kawasaki-man |
Páka na provléknutí ventilku na dis... Čína Maxon | kawasaki-man | 2 | 14.4.2022 v 08:28 Filous |
2xvypalena ridici jednotka na skutr... Čína Maxon | kawasaki-man | 16 | 23.8.2021 v 20:00 kawasaki-man |
Skútr nejde do otáček chyba P0122 Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 29.7.2021 v 16:59 karavanista |