Téma: Plyn ON/OFF
24.9.2019 v 14:17
Ahoj všem, prosím o komentář... Neskutečně mě se.e, že když ze zavřeného plynu (volnoběh) trochu přidám (se zařazenou rychlostí) tak motorka škubne, prostě plyn se chová jakoby on x off, není tam takový plynulý pozvolný "gumový" přechod do záběru, dělá to na všechny rychlosti a dělá to jak vfr (2000 fi stříkačka) tak cbr (1999 karbec)... mám podezření, že to není vada, ale "vlastnost" - že to jsou nasčítaný malý vůle od motoru k zadnímu kolu (vůle v převodovce, sekundární kolečko-řetěz-rozeta, silentbloky rozety...). Dík za Váš názor.
2 reakcí na tento příspěvek Plyn ON/OFF
Ak mám voľnú reťaz, tak to cuká. Keď našpanujem ako má byť, znateľne menej cuká.
Skús skontrolovať napnutie reťaze prosím
Skús skontrolovať napnutie reťaze prosím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plyn ON/OFF
jawakain> kuci tak ja jsem sice debil ale zas ne tak velkej abych mel blbe napnutej retez nebo vymackany silentbloky v rozete...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plyn ON/OFF
Moto68 píše: jawakain> kuci tak ja jsem sice debil ale zas ne tak velkej abych mel blbe napnutej retez nebo vymackany silentbloky v rozete...
Tak kde hledáš problém, když není
Dovolte mi, abych taky přispěl se svou troškou do mlýna. Pokud mašina cuká při pomalé jízdě konstantní rychlostí, je to opravdu vůle na řetězovce nebo je řetězovka K.O.
Pokud se ale plyn chová ON-OF , tedy při přidávání plynu se nejdřív neděje nic a pak to cukne, je problém u stříkaček buď v už výrobcem ne zrovna citlivě vypočtené palivové mapě a u karbeců je to prostě rozjetá bohatost směsi. Dá se to poznat naprosto jednoduše. Pokud je motor zahřátý na provozní teplotu a plynovou rukojetí se mírně a pomalu pootočí o pár milimetrů, tak motor se místo toho, aby zvýšil adekvátně otáčky a držel je, tak se dusí a někdy i chcípne. Pomoc neni ani u jednoho zrovna laciná. U stříkaček přeprogramování jednotky pokud to její kapacita dovolí ( pokud ne, tak se prodávají jednotky programovatelné) a pokud jiný software vůbec existuje. U karbeců je pomoc jednodušší i když taky ne za hubičku. Kdo tvrdí, že bohatost dokonale seřídí podle ucha je pouho pouhý lidový vypravěč. Tady prostě musí nastoupit člověk s bohatou zkušeností a motorovou brzdou.
Pokud se ale plyn chová ON-OF , tedy při přidávání plynu se nejdřív neděje nic a pak to cukne, je problém u stříkaček buď v už výrobcem ne zrovna citlivě vypočtené palivové mapě a u karbeců je to prostě rozjetá bohatost směsi. Dá se to poznat naprosto jednoduše. Pokud je motor zahřátý na provozní teplotu a plynovou rukojetí se mírně a pomalu pootočí o pár milimetrů, tak motor se místo toho, aby zvýšil adekvátně otáčky a držel je, tak se dusí a někdy i chcípne. Pomoc neni ani u jednoho zrovna laciná. U stříkaček přeprogramování jednotky pokud to její kapacita dovolí ( pokud ne, tak se prodávají jednotky programovatelné) a pokud jiný software vůbec existuje. U karbeců je pomoc jednodušší i když taky ne za hubičku. Kdo tvrdí, že bohatost dokonale seřídí podle ucha je pouho pouhý lidový vypravěč. Tady prostě musí nastoupit člověk s bohatou zkušeností a motorovou brzdou.
Zdar borci, mám VFR 2001 už víc jak 11 let a je to prostě VLASTNOST. Vím přesně o čem Moto68 píše. Nic s tím neuděláš, můžeš natahovat a povolovat lanka jak chceš, vyměnit řetězovku, silentbloky v rozetě, zvedat volnoběh, cit v zápěstí si trénovat 10x za den honěním, ale tohle prostě nezměníš. Tak to je. Je to VFR, motorka co má koule a není pro saláty Musíš si zvyknout. Výše popsaným to jen minimalizuješ, ale ten efekt, který popisuješ tam bude vždycky (vlastní zkušenost). Ale je pravda, že mě to taky pěkně sere a to všechny ty roky, co ji mám. Hlavně v maximálním náklonu je to dost na nic
Tiež musím súhlasiť s Kajxom Ak mám ísť krokom, napríklad okolo paneláku plného detí, na dvojku môžem zabudnúť a musím prsknúť jedničku, alebo ísť trocha rýchlejšie, ako na dvojkový voľnobeh ( rozumieme si )
....akurát mi hlava neberie, ako si myslel ten maximálny náklon na cukajúcom voľnobehu
Naposledy editováno 26.11.2019 20:07:08
....akurát mi hlava neberie, ako si myslel ten maximálny náklon na cukajúcom voľnobehu
Naposledy editováno 26.11.2019 20:07:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |
Garáž Vyškov a okolí Honda VFR 800 | Ondros | 0 | 25.9.2023 v 13:56 Ondros |