globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí
Pokukuju po něčem, s čím by se dalo jezdit rychle, pohodlně a co by zvládalo delší cesty s přiměřeným komfortem.
Ale zároveň něco, co má trochu koule a umí vyplavit adrenalin.
Něco, kde nebude dálnice utrpením a bez námahy se dá udržovat 160 - 180km/h, něco, na čem si užiju kvalitní státovky s táhlejma zatáčkama, něco, co bude mít (logicky) nějakou ochranu před větrem, ale přitom to nebude supersport (kvůli zádům) ani cenduro (vždycky jenom asfalt). Na čem třeba rychle a bez přehnaný únavy dojedu po dálnici s pár tankovacíma přestávkama do Itálie, ale cestou zpátky si užiju i Alpy.

Nejradši bych se dozvěděl kokrétní zkušenosti od lidí, který maj tyhle stroje, protože ty jsou zatím v mém předvýběru.
Schválně sem dávám úplně odlišný koncepce, dvouválce i čtyřválce, silnějši i slabší.

KTM SupeDuke GT (zatím favorit)
Kawasaki Z1000SX (nemá quickshifter, papírově nejslabší, ale díky zpřevodování jede pěkně hutně)
BMW 1000 XR (raketa, ale moc se mi vizuálně nelíbí)
Ducati Multistrada (taky vyzkoušeno, nevím, moc mě nebere)
Honda VFR 1200F (už trochu oldschool, ale kardan je fajn)

Co bych chtěl: quickshifter (ideálně oboustranný), možnost origo kufrů, vyšší sedlo a celkově rozměry pro 190cm.

Napadá vás něco jinýho? Alternativy?

Díky za tipy!



4 reakcí na tento příspěvek Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...

24.9.2019 v 10:27 | Nahoru | #1
Hm, na Tigera jsem uplne zapomnel, to je pravda. Jeste me napadlo BMW 1250RS, takova zvlastni motorka, divim se, ze ji porad udrzujou ve vyrobnim programu, ale bavi me ta jeji solidnost a nova generace boxeru s promennou vačkou už taky docela jede. Ale adrenalin? Tezko rict, urcite to bude vetsi zabava na 1000XR... Jinak mate pravdu, VFR je tezka, ta kawa nevim nevim, jeste jsem na ani nesedel, co se tyce ergonomie nemuzu rict. Superduke GT mi prijde malej opticky, ale poskladal jsem se na nej uplne v pohode, pozice je mozna trochu moc na ruce, ale hned ma zase clovek dojem sportovna, coz treba na Multici vubec... Budu muset vyzkouset na vlastni kuzi. GSX-S 1000F jsem mel pujcecnou na cely odpoledne, prijemna motorka, ale chybel mi kroutak dole a brzdy tedy zadna slava. Ten Superduke je ukrutnej, 140nm je uz radna porce, ty dva valce jsou jak reaktor, jenom nevim (nemohl jsem vyzkouset), jak to bude s delsi jizdou v primce, jestli to nevrni, jestli neni ten dvouval kolem stabilních 180kmh neprijemenej, atd. Tak nejak si rikam, ze sametovost a hebkost radovyho ctyrvalce se pro tyhle ucely hodi nejak vic. Budu holt muset zkouset a zkouset, v tyhle kategorii rozhodujou nuance a pocity, zadna motorka neni vyslovene spatna.

(reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...

24.9.2019 v 10:34 | Nahoru | #2
Humidor> tiger ma s multinou hodne podobnej posez (dost vzprimenej).
Ale je to hodne o zvyku. Zezacatku divny...az sterilni.
Pak jsem se na tom rozsedel a v Alpach si s kamosem prohodil motorky (nahac Kawa Z1000).
Po pul hodine jsem se tesil, az si zas sednu na Tigra ....porad jsem na Zedovi narazel koulema na nadrz, zapesti jsem cejtil, nohy jsem si musel porad protahovat, zada zacly bolet (no uz jsem asi starej kokot)

Jinak udrzet tempo s nahacema nebyl na Tigru problem.

Naposledy editováno 24.09.2019 10:51:07

(reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...

24.9.2019 v 10:57 | Nahoru | #3

Humidor píše: Hm, na Tigera jsem uplne zapomnel, to je pravda. Jeste me napadlo BMW 1250RS, takova zvlastni motorka, divim se, ze ji porad udrzujou ve vyrobnim programu, ale bavi me ta jeji solidnost a nova generace boxeru s promennou vačkou už taky docela jede. Ale adrenalin? Tezko rict, urcite to bude vetsi zabava na 1000XR... Jinak mate pravdu, VFR je tezka, ta kawa nevim nevim, jeste jsem na ani nesedel, co se tyce ergonomie nemuzu rict. Superduke GT mi prijde malej opticky, ale poskladal jsem se na nej uplne v pohode, pozice je mozna trochu moc na ruce, ale hned ma zase clovek dojem sportovna, coz treba na Multici vubec... Budu muset vyzkouset na vlastni kuzi. GSX-S 1000F jsem mel pujcecnou na cely odpoledne, prijemna motorka, ale chybel mi kroutak dole a brzdy tedy zadna slava. Ten Superduke je ukrutnej, 140nm je uz radna porce, ty dva valce jsou jak reaktor, jenom nevim (nemohl jsem vyzkouset), jak to bude s delsi jizdou v primce, jestli to nevrni, jestli neni ten dvouval kolem stabilních 180kmh neprijemenej, atd. Tak nejak si rikam, ze sametovost a hebkost radovyho ctyrvalce se pro tyhle ucely hodi nejak vic. Budu holt muset zkouset a zkouset, v tyhle kategorii rozhodujou nuance a pocity, zadna motorka neni vyslovene spatna.

zkus ještě MT10 možná budeš hodně překvapený

(reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...

24.9.2019 v 11:05 | Nahoru | #4
Humidor> Vlastné skúsenosti nemám, no všade čítam, že na konkrétne S1000 XR to v bežných cestovných otáčkach práveže dosť vibruje... Samozrejme to neplatí na iné štvorvalce (Kawu), ale len aby si nebol prekvapený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...

24.9.2019 v 17:11 | Nahoru | #5

Humidor píše: Hm, na Tigera jsem uplne zapomnel, to je pravda. Jeste me napadlo BMW 1250RS, takova zvlastni motorka, divim se, ze ji porad udrzujou ve vyrobnim programu, ale bavi me ta jeji solidnost a nova generace boxeru s promennou vačkou už taky docela jede. Ale adrenalin? Tezko rict, urcite to bude vetsi zabava na 1000XR... Jinak mate pravdu, VFR je tezka, ta kawa nevim nevim, jeste jsem na ani nesedel, co se tyce ergonomie nemuzu rict. Superduke GT mi prijde malej opticky, ale poskladal jsem se na nej uplne v pohode, pozice je mozna trochu moc na ruce, ale hned ma zase clovek dojem sportovna, coz treba na Multici vubec... Budu muset vyzkouset na vlastni kuzi. GSX-S 1000F jsem mel pujcecnou na cely odpoledne, prijemna motorka, ale chybel mi kroutak dole a brzdy tedy zadna slava. Ten Superduke je ukrutnej, 140nm je uz radna porce, ty dva valce jsou jak reaktor, jenom nevim (nemohl jsem vyzkouset), jak to bude s delsi jizdou v primce, jestli to nevrni, jestli neni ten dvouval kolem stabilních 180kmh neprijemenej, atd. Tak nejak si rikam, ze sametovost a hebkost radovyho ctyrvalce se pro tyhle ucely hodi nejak vic. Budu holt muset zkouset a zkouset, v tyhle kategorii rozhodujou nuance a pocity, zadna motorka neni vyslovene spatna.



To mate stesti, ze jdu prave kolem...

R1250RS bude prima motorka, jeji starsi segru (R1200RS) tretim rokem jezdim a je to jako oukej
Popravde ale tech pozadovanych 180 bude spis horni hranice toho, co bude jeste pohodlny (ale mozna jsem jen pohodlnej ja)..
Sranda s ni je, i kdyz ne takova jako s nahatou R1200R (muzu porovnat) a asi ani s S1000XR (nemuzu porovnat, jen podle oka)

R1250RS se mi ale oproti 1200 nelibi, chybi mi trochu te baworaske uchylnosti a ta symetrie svetel me dost mrzi...

Pokud ti neni RS vylozene odporny, asi bych si ho jel projet, motor je oproti vzduchaci ve vsem lepsi (mel jsem R1200S).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plexi na S 1000 xr BMW S 1000 XR Tom73 16 18.3.2024 v 10:34 Nien
Kliktronic Yamaha FZS 1000 Fazer, BMW S 1000 XR Behike56 0 7.7.2023 v 22:08 Behike56
Nosič zadního kufru originál BMW S 1000 XR mack333 2 27.6.2023 v 06:08 mack333
Jaké pneumatiky BMW S 1000 XR lavpino 14 10.6.2023 v 09:33 maro29
Sedlo BMW S1000XR BMW S 1000 XR Michal_YZFR1 7 30.5.2023 v 15:48 Bohemiabike


TOPlist