globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák na Suzuki V-Strom
20.9.2019 v 18:26
Jsem v procesu zajíždění svého nového V-Stromu 650 3.generace (2017+). Jediná věc, co se mi zatím nezamlouvá je zvuk originálního výfuku, který se mi jinak ale vzhledově líbí. Třeba se i ten zvuk časem ještě trochu upraví. Proto váhám, zda vůbec řešit nějaký laděný (ale pouze homologovaný!!!) výfuk. Máte někdo nějaký tip?
Našel jsem jen toto:


Jednak je ale na videu jen zvuk s vyjmutou (homologační) vložkou, takže kdoví, jak znějí s vložkou a pak si vlastně ani nejsem jistý, který se mi vzhledem i zvukem líbí víc. Spíš ten hranatější Speed.
Budu rád za názor, radu nebo nějaký tip. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák na Suzuki V-Strom

20.9.2019 v 19:19 | Nahoru | #1
zdar,
Db killer ho určitě utlumí, ale pořád to bude úplně jiný level než origo.
za mě vzhledově spíše ten ovál, ale zvukem vítězí ten hranatější speed
nepočítej, že ten origo vejfuk se časem nějak rozezní.
Já mám už druhou motorku s Leo Vince. který jsem měnil za sérii a rozhodně to doporučuju.
Pokud máš něco jako "hudební sluch" tak si to rozhodně užiješ
prostě je s těma motorkama mnohem větší zábava

Naposledy editováno 20.09.2019 19:19:44

(reakce na) Laďák na Suzuki V-Strom

21.9.2019 v 08:56 | Nahoru | #2
Vlnič> jj, hlavně když pak po jízdě z toho slezes a bolí té od toho hluku šiška jako střep ...ale tak každému co jeho jest...

zahadnytajemny - tak zvuk origo výfuku se změní, ale asi až tak po 25 letech, až vevnitř shniji přepážky a celý se vysype

Laďák na Suzuki V-Strom

21.9.2019 v 12:27 | Nahoru | #3
Přesně, stačí kravál, co jde kolem helmy...

Laďák na Suzuki V-Strom

21.9.2019 v 14:12 | Nahoru | #4
Já myslím že mivv je dobrá volba ...já už jsem si zvykl

Laďák na Suzuki V-Strom

21.9.2019 v 19:58 | Nahoru | #5
Vlnič> jj, hlavně když pak po jízdě z toho slezes a bolí té od toho hluku šiška jako střep ...ale tak každému co jeho jest...

Nikdy se mi nestalo, že by mě z vejfuku bolela hlava. Jak píšeš, každému co jeho jest. Abych jezdil na motorce a slyšlel jak mi šustí řetěz ... to vážně ne.

Laďák na Suzuki V-Strom

21.9.2019 v 20:09 | Nahoru | #6
Ty dojmy z origo výfuku budou určitě záviset na roku výroby motorky. Poslední dobou když vidím novou origo motorku projet kolem, tak je tižší než auto, dokonce i dvouvál se povedlo výrobcům utišit

Laďák na Suzuki V-Strom

22.9.2019 v 05:23 | Nahoru | #7
Jazdím s db killerom.Skúšal som aj bez neho,ale z miesta vodiča som v tom zásadný rozdiel nevnímal(snáď len to,že pri ráznejšom pridaní plynu bol zvuk mohutnejší,drsnejší). To pocítilo zrejme viac okolie . Hlava ma z toho tak isto nikdy nebolela. Ani séria nemala zlý zvuk,ale laďák je lepší a zážitok z jazdy väčší. A nepíšem to o motorke,ktorú mám v nicku.

Laďák na Suzuki V-Strom

22.9.2019 v 20:32 | Nahoru | #8
Rozhodně nepatřím mezi ty, kteří vnímají motorku a laďák jako zdroj co největšího kraválu. Proto bych uvažoval pouze o homologovaném
výfuku, kdy splňuje normy hlasitosti, ale zároveň nabízí zajímavější a příjemnější zvuk. Vnitřně bojuji se vzhledem motorky s laďáky, protože
originál výfuk se mi na V-Stromu jednoduše líbí. Takže si musím hlavně vyjasnit priority.
Jen pro zajímavost...v pátek jsem měl možnost se krátce svézt na čínském hitu CF MOTO 650 MT. Motorka mě velmi mile překvapila (víc možná napíšu
do nějakého jiného vlákna o CF MOTO a srovnám se svým V-Stromem). Nejvíc ale velmi příjemným zvukem originálního výfuku. Na tom se nás shodlo
asi 5 lidí, co měli tu čest. Takový zvuk by mi u originálního výfuku na mé motorce stačil.

Laďák na Suzuki V-Strom

23.9.2019 v 10:51 | Nahoru | #9
Už toľko nebojuj a daj tam tie laďáky .
Ak ťa bude uspokojovať zvuk aj dizajn časom poberieš...
A čína,to je kapitola sama o sebe...

Laďák na Suzuki V-Strom

21.11.2019 v 09:27 | Nahoru | #10
Tak na úpravy neoriginálním výfukem si budu muset nechat zajít 2 roky chuť. Jinak dle prodejce přijdu o záruku To nechci, to jsem si nemusel kupovat
novou motorku. Díval jsem se, že se prodávají na tento model a rok i homologované i GPR, ale dle recenzí je MIVV větší kvalita a jistota.

Ještě by mě zajímalo, v čem je kromě vzhledu, rozdíl mezi stejným model výfuku v provedení CARBON vs TITAN (viz. MIVV)...zda i ve zvuku, trvanlivosti
a vlastnostech materiálu...co je prostě lepší koupit? Díky.

Laďák na Suzuki V-Strom

22.11.2019 v 17:54 | Nahoru | #11
TITAN , ten se ti nepropalí když ti umře vata

Laďák na Suzuki V-Strom

13.5.2021 v 19:42 | Nahoru | #12
Carbon shoří když ti umře vata ja jdu do mivvu speed poslouchám asi 4 měsíce na YouTube videa a mám jasno hranatý speed ještě jsem rozmyšlel mezi nerez a black ale zvítězil nerez v strom 2012 ?

Naposledy editováno 13.05.2021 19:42:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist