Zdar,múže mi někdo kdo dělá motorky,říct jak se dělá synchronizace?Rozhodl jsem se že to nechám zhruba po 70 tis km udělat.Nemám budíky,tak jsem zajel ke známýmu co dělá motorky mnoho let,má motorovou brzdu a prostě dobře vybavenej servis(to jen aby někdo neřekl že jsme to mastili ve stodole s hasákem)jinak si všechno zvládám dělat sám.No a teť to hlavní.U Horneta ani u cb 13 X11 atd není čím štelovat,na dvou krajních je to prostě daný,jsou na jedný hřídelce a druhý dva to samé,tak že jde pouze ovlivnit jen ty dvojce vúči sobě.Je tam vidět ten klasickej šroubek,ale nedá se na něj dostat bez sundání airboxu,což je hrozná práce,a pak teda taky nevím,jak by byla nastartovaná při měření,když se tam plno věcí musí vyházet.No a taky stačí na měření jen dva budíky jak na dvouválec,protože ty dva prostřední podtlaky vedou do ventilu bez kterýho to neběží.Stejně je zbytečný ty dva středový napojovat,když to maj daný jako ty krajní.Při měření to ukázalo že rozhozený jsou,ale neudělali jsme nic,protože není jak.Už jste to někdo dělal?na těchhle motorkách co jsem vypsal?maj to totiž stejně
Naposledy editováno 17.09.2019 15:57:49