Téma: Suzuki V-Strom 650 rozdíly
14.9.2019 v 19:42
Zdravím.Asi špatně hledám,ale nemohu najít jaké jsou rozdíly mezi první a druhou generací 650ky Stroma.Nemyslím vzhled a výkon,ale elektriku a jiné technické věci které má druhá generace navíc oproti první.První je osvědčený držák a tak zjišťuji kdybych si připlatil za druhou generaci skrz menší nájezd km,jestli už v něm nejni moc "zbytečných" volovinek.Předem díky a kdyby byl nějaký odkaz,tak bohužel jen česky.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 650 rozdíly
Rozdiely MODELOV ( napr. model 2007 - sa robil uz koncom roku 2006 - preto ma oznacenie K7)
Jazdil som model 2008 ( K8 ) aj novsi 2012 ( L2 ). - DL650 je z drvivej vacsiny stale rovnaky - meni sa vzhlad ale mechanika malo - vsetky su pomerne jednoduche a tym padom malo poruchove.
Aj ked sa mi vzhladovo viacej pacil novsi model 2012 - tak starsi mal pre mna lepsi posed aj ochranu pred vetrom.
Novsi model 2012 + ma ale lepsie riesene ovladanie spojky - a ma poznatelne hladsi chod zo spodnych otaciek.
DL650 netrpi nejak poruchami - najcastejsie su -
startovacie tlacitko - prestane ist startovanie ( pripadne nejdu predne svetla - kedze ich to tlacitko ovlada pri starte - vypina)
Predne svetla taktiez mozu prestat ist kvoli neutesnenemu konektoru pri chladici - kde vedia zoxidovat kontakty
Obcas vie na starsich strojoch haprovat spinacka, pripadne spinac spojky ( nejde potom startovanie)
Od modelu K8- 2008 - sa zriedka stane ze zhoria cievky na alternatore a prestane to dobijat (v roku 2015 spravila na to Suzuki zvolavacku ale menila to az od modelu 2012)
2004 - prvy model strieborny ram
2005- zhasinanie svetiel pri starte, cierny ram a kyvacka
2007 - dve sviecky na valec ( malinko klesol vykon aj spotreba ) , trocha ine ovladace na riadidlach, predlzena kyvacka o 15 mm, prechod zo 16 na 32-bit ECU, trocha zmeneny vyfuk, moznost ABS, Odstranena skrutka volnobehu.
2008 - zvysenie vykonu alternatora z 375 na 400 W ( od tohto roku sa obcas stane ze zhori alternator - na modely novsie ako 2012 robila Suzuki zvolavacku a vymienala cievky)
2009 - biele krytky smeroviek
2012 - taky vacsi facelift - upraveny motor ( z Gladiusa) - taha lepsie zo spodku ( zase o nieco mensia spotreba), mensia nadrz z 22 na 20 L) lepsie ovladanie spojky dole na motore, olej chladeny vodou - cim sa odstranil vzduchovy chladic oleja), novy vzhlad a budiky, vsetky ABS, prepinanie palubaku na riadidlach, lepsie riesene zadne stupacky, vyssie sedadlo o 15mm
2015 - moznost modelu XT - ktory ma zobak a spicove kolesa , udajne zlepseny povrch valcov a tym zvysili od tohoto roku servisny interval zo 6 na 12 tisic km
2017 - novy model - tam okrem vzhladovych rozdielov osobne neviem (nema napr. stelovanie predpatia prednej vidlice)
Naposledy editováno 20.09.2019 15:38:41
Jazdil som model 2008 ( K8 ) aj novsi 2012 ( L2 ). - DL650 je z drvivej vacsiny stale rovnaky - meni sa vzhlad ale mechanika malo - vsetky su pomerne jednoduche a tym padom malo poruchove.
Aj ked sa mi vzhladovo viacej pacil novsi model 2012 - tak starsi mal pre mna lepsi posed aj ochranu pred vetrom.
Novsi model 2012 + ma ale lepsie riesene ovladanie spojky - a ma poznatelne hladsi chod zo spodnych otaciek.
DL650 netrpi nejak poruchami - najcastejsie su -
startovacie tlacitko - prestane ist startovanie ( pripadne nejdu predne svetla - kedze ich to tlacitko ovlada pri starte - vypina)
Predne svetla taktiez mozu prestat ist kvoli neutesnenemu konektoru pri chladici - kde vedia zoxidovat kontakty
Obcas vie na starsich strojoch haprovat spinacka, pripadne spinac spojky ( nejde potom startovanie)
Od modelu K8- 2008 - sa zriedka stane ze zhoria cievky na alternatore a prestane to dobijat (v roku 2015 spravila na to Suzuki zvolavacku ale menila to az od modelu 2012)
2004 - prvy model strieborny ram
2005- zhasinanie svetiel pri starte, cierny ram a kyvacka
2007 - dve sviecky na valec ( malinko klesol vykon aj spotreba ) , trocha ine ovladace na riadidlach, predlzena kyvacka o 15 mm, prechod zo 16 na 32-bit ECU, trocha zmeneny vyfuk, moznost ABS, Odstranena skrutka volnobehu.
2008 - zvysenie vykonu alternatora z 375 na 400 W ( od tohto roku sa obcas stane ze zhori alternator - na modely novsie ako 2012 robila Suzuki zvolavacku a vymienala cievky)
2009 - biele krytky smeroviek
2012 - taky vacsi facelift - upraveny motor ( z Gladiusa) - taha lepsie zo spodku ( zase o nieco mensia spotreba), mensia nadrz z 22 na 20 L) lepsie ovladanie spojky dole na motore, olej chladeny vodou - cim sa odstranil vzduchovy chladic oleja), novy vzhlad a budiky, vsetky ABS, prepinanie palubaku na riadidlach, lepsie riesene zadne stupacky, vyssie sedadlo o 15mm
2015 - moznost modelu XT - ktory ma zobak a spicove kolesa , udajne zlepseny povrch valcov a tym zvysili od tohoto roku servisny interval zo 6 na 12 tisic km
2017 - novy model - tam okrem vzhladovych rozdielov osobne neviem (nema napr. stelovanie predpatia prednej vidlice)
Naposledy editováno 20.09.2019 15:38:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 5 | 12.2.2024 v 19:03 elvis78 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |