bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tekoucí přetěsněná vidlice
11.9.2019 v 21:39
Zdravím. Cca 3 měsíce zpátky měněný olej v předních vidlicích včetně gufer,prachovek a teflonových kluzáků... Po asi 5tis. Km na cestě po Rumunsku všechen olej venku a vidlice “bublá” skrze gufero. Co jsem podělal? Přetlak by se měl někde vyrovnávat nebo se pletu?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Tekoucí přetěsněná vidlice

11.9.2019 v 21:46 | Nahoru | #1
Bouchlé vidlice? To asi ne....Levné gufera? Nějaká super značka z Číny? Minimum co drží je Athena....

Tekoucí přetěsněná vidlice

11.9.2019 v 21:50 | Nahoru | #2
Díly kupované na Wemoto. Značku teď už nevím ale byly v páru a jedna vidle drží úplně suchá. Vidlice po složení bez vůlí do stran :-/

Tekoucí přetěsněná vidlice

11.9.2019 v 22:33 | Nahoru | #3
mohls strhnout hranu na guferech při navlíkání gufer na trubky.

(reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

11.9.2019 v 23:34 | Nahoru | #4

Gahan37 píše: Bouchlé vidlice? To asi ne....Levné gufera? ....



Nebo levný olej

Tekoucí přetěsněná vidlice

11.9.2019 v 23:34 | Nahoru | #5
Jak pise Klubko - jestli tam neni vakl/vryp tak jsou asi jen dve moznosti - poskozeni gufera pri montazi nebo vadné gufero.

Tlak kterej je vidlice schopna vytvořit pri sve cinnosti musi gufero udržet.

Tekoucí přetěsněná vidlice

11.9.2019 v 23:48 | Nahoru | #6
je mozne ze jsi nepodelal nic, protoze se obcas stane, ze pres prachovku projde necistota, ktera je prilepena na kluzaku a ta poskodi gufero takovym zpusobem, ze olej leti ven.
Naprosto bezne je toto u crossovych motorek, kde se prachovky cisti po kazde jizde, gufera se cisti takovym plastovym jazyckem a i tak je pod motorkou v oblasti tlumice kaluz oleje a davaji se nova gufera.

Takze je vic nez pravdepdobne, ze jsi jel nekde v terenu a chytl jsi tam pohaluzi bordel, kterej ti zmrsil gufero. Proto se na cestovni expedidni motorky davaji na tlumice neoprenove navleky. Ty tento problem do jiste miry resi.

1 reakcí na tento příspěvek Tekoucí přetěsněná vidlice

11.9.2019 v 23:51 | Nahoru | #7
Trošku si rejpnu. Když někomu vytekly vidle u CRF s prd nájezdem, tak se to házelo na zanedbanou denní údržbu kluzáků. U Varadera se tahle cestička vůbec neotevírá a míří se rovnou k vadnému guferu nebo křivé vidli

Edit: Než jsem to dopsal, tak mi do myšlenky Cuir hodil vidle

Naposledy editováno 11.09.2019 23:53:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

11.9.2019 v 23:55 | Nahoru | #8

vilemx píše: Trošku si rejpnu. Když někomu vytekly vidle u CRF s prd nájezdem, tak se to házelo na zanedbanou denní údržbu kluzáků. U Varadera se tahle cestička vůbec neotevírá a míří se rovnou k vadnému guferu nebo křivé vidli

Edit: Než jsem to dopsal, tak mi do myšlenky Cuir hodil vidle



tak varadero nema usd, ne? to by melo byt bulletproof reseni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

12.9.2019 v 00:21 | Nahoru | #9

assassin píše: tak varadero nema usd, ne? to by melo byt bulletproof reseni


To ne, ale nemá ani harmoniky, jen trochu vyvýšené náběhy blatníku kryjící gufera. Když se s tím jede v bordelu (nejlépe hned za někým), tak nějaký ten cákanec na kluzácích přistane.

(reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

12.9.2019 v 07:17 | Nahoru | #10
[quote=]vilemx píše: Trošku si rejpnu. Když někomu vytekly vidle u CRF s prd nájezdem, tak se to házelo na zanedbanou denní údržbu kluzáků. U Varadera se tahle cestička vůbec neotevírá a míří se rovnou k vadnému guferu nebo křivé vidli

Edit: Než jsem to dopsal, tak mi do myšlenky Cuir hodil vidle


Krasne jsi me svoji uprimnosti takhle zrana pobavil

Naposledy editováno 12.09.2019 07:20:14

Tekoucí přetěsněná vidlice

12.9.2019 v 18:00 | Nahoru | #11
Čau, mne pomohlo vystrihnúť ten plast z fľašky a vyčistiť tie guferá a prestalo to tiecť. ( Ono to netieklo, ale bolo to mastné a strašne ma to sralo.) Možno to prestalo, lebo som kúpil nové guferá a nový olej 2l za 40 € , zákon schválnosti. Už netečú, ale tie svine aj tak zrepasujem a viem, že po repase a výmene gufier a oleju začnú tiecť.

Tekoucí přetěsněná vidlice

12.9.2019 v 20:02 | Nahoru | #12
krokoš> Právě že tento problém kdy gufera jen “slzí” znám ale tady to prý bylo hodně rychlé a olej jakoby vytekl což mě zaráží. Nic vidle se rozebere zkontroluje a gufero zase vymění a snad se to nebude opakovat...

3 reakcí na tento příspěvek Tekoucí přetěsněná vidlice

12.9.2019 v 21:57 | Nahoru | #13
Od té doby, co dávám pod prachovky vazelínu a občas to vyčistím, tak mám pokoj, a to i na vidlici s potlučeným chromem. Břity gufer nechodí nasucho a neshoří, vazelína lapí všechen bordel, který by šel jinak až na břity gufer. Jo, na trubce je vidět špinavý černý kroužek, tak ho občas utřu.
Edit - ve vidlici je po smáčknutí vždycky přetlak.

Naposledy editováno 12.09.2019 21:59:38

(reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

13.9.2019 v 08:43 | Nahoru | #14
Kohlstein> Taky to na enduru plním mezi gufera a prachovky vazelínou. občas to vyloupnu vyčistím a dam novou a nestalo se mi, že by mi vidle tekla a to myslím jezdím trochu jiné podmínky než velkej varan.

(reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

13.9.2019 v 11:05 | Nahoru | #15
Kohlstein> Přesně tak to dělám i já. Trocha vazelíny a občasná údržba dělá divy. Co se týká gufer i prachovek, jak si koupil origo Honda. Cenový rozdíl mezi nabízenými na Wemoto a originalama nebyl velký. Navíc ty na Wemotu mě kvalitou moc nepřesvědčily, ale je to můj názor.

(reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

13.9.2019 v 20:28 | Nahoru | #16

Kohlstein píše: Od té doby, co dávám pod prachovky vazelínu a občas to vyčistím, tak mám pokoj, a to i na vidlici s potlučeným chromem. Břity gufer nechodí nasucho a neshoří, vazelína lapí všechen bordel, který by šel jinak až na břity gufer. Jo, na trubce je vidět špinavý černý kroužek, tak ho občas utřu.
Edit - ve vidlici je po smáčknutí vždycky přetlak.



Musím to tak urobiť aj ja.

Tekoucí přetěsněná vidlice

14.9.2019 v 11:50 | Nahoru | #17
a hlavně si pohlídat spravnou výšku hladiny oleje , aby ho tam nebylo moc

Tekoucí přetěsněná vidlice

14.9.2019 v 19:14 | Nahoru | #18
Čau, dnes som to namastil, ako písal Kohlstein, napchal som tam vazelínu pod tie prachovky injekčnou striekačkou. A ten pretlak sa má vypúšťať , je na to skrutka navrchu vidlice.

2 reakcí na tento příspěvek Tekoucí přetěsněná vidlice

14.9.2019 v 23:52 | Nahoru | #19
pokud si da nekdo vazelinu mezi prachovku a gufero a nasledne na to nesere a skutecne tu vazelinu jednou za cas dukladne vybere ven a da tam novou, tak pak je to relativne ok, ikdyz si myslim, ze je to k nicemu.

Problem je ten, ze kdyz nekdo takto najebe vazelinu treba na silnicni motorce, nasledne ji za nejakej cas proda a novy majitel netusi, ze je tam vazelina a vesele si takt odjezdi par sezon, nez si vzpomene, ze by mohl dat motorku do servisu at udelaji vidle.
V servisu to rozeberou a zjisti, ze diky vazeline ze ktere se po X letech stala dokonala brusna pasta, ma majitel vidle totalne v prdeli a trubky vybrousene az na zakladni trubku. Tak v takovej okamzik, byt majitelem te motorky tak ty vidle tomu koumakovi co tam dal tu vazelinu bych je narval do prdele a pootocil.
Bohuzel fotkku takovych vidli jsem nekde prodrbal, takze nazprnou ukazku nemam.
Takze jen doporuceni..tu vazelinu kdyz uz tam teda cpete, tak ji vymenujte, jinak si ty vidle odepisete uplne.

(reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

15.9.2019 v 06:44 | Nahoru | #20
cuir> dík za upozornenie, vazelínu som tam napchal iba na endure, na cestnú motorku ma to ani len nenapadlo. Ono, ako tá vazelína budú asi lepšie neoprény. O to sa je treba tiež starať, lebo keď sa dostane blato pod ten neoprén...........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

15.9.2019 v 13:17 | Nahoru | #21
cuir: A co "vazelína", která bývá přibalená v mlaém sáčku přímo je guferům? Taky tam nepatří?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

15.9.2019 v 20:38 | Nahoru | #22

1100Virago píše: cuir: A co "vazelína", která bývá přibalená v mlaém sáčku přímo je guferům? Taky tam nepatří?



o ktere znacce gufer konkretne mluvis?
Vazelina muze slouzit jako lubrikant pri montazi. Pokud by vazelina do techto mist patrila, tak by to bylo zmineno v manualech nemyslis ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

16.9.2019 v 11:36 | Nahoru | #23
cuir: Konkrétně Ariete. Dá se koupit i samostatně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

16.9.2019 v 13:16 | Nahoru | #24

1100Virago píše: cuir: Konkrétně Ariete. Dá se koupit i samostatně.



diky za info... tato gufera jsem jeste nekupoval.

Ale vsimni si rozdilu o cem mi tu pises a o cem se tu diskutuje.

Byla zde rada at da vazelinu mezi prachovku a gufero.
Ty jsi prisel s tim, ze se pribaluje vazelina ke guferum. Mohlo to tedy vyznit tak, ze je bezne davat vazelinu mezi gufero a prachovku.
Neznal jsem vyrobce ktery pribaluje vazelinku bokem, potkal jsem gufera, ktera maji vazelinu jiz primo na sobe nanesenou z vyroby. Jenze to neni provozni napln, to je jen pro montaz aby se snizilo riziko poskozeni britu pri navlekani gufera.

Ale nekteri zde radi at da vazelinu nad gufero a to je spatne.
A jinak to ze nejaky vyrobce dava vazelinu ke guferu neznamena , ze je nezbytne nutne ji tam dat. Protoze pokud ano tak jak jsem jiz psal..bylo by to v manualu napsane.
Maznout si brit gufera vazelinou neni problem, ale vyplnit prostor mezi guferem a prachovkou uz problem je. Vazne skoda, ze nemam tu fotku jak ty vidle dopadly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

16.9.2019 v 17:11 | Nahoru | #25

cuir píše: diky za info... tato gufera jsem jeste nekupoval.

Ale vsimni si rozdilu o cem mi tu pises a o cem se tu diskutuje.

Byla zde rada at da vazelinu mezi prachovku a gufero.
Ty jsi prisel s tim, ze se pribaluje vazelina ke guferum. Mohlo to tedy vyznit tak, ze je bezne davat vazelinu mezi gufero a prachovku.
Neznal jsem vyrobce ktery pribaluje vazelinku bokem, potkal jsem gufera, ktera maji vazelinu jiz primo na sobe nanesenou z vyroby. Jenze to neni provozni napln, to je jen pro montaz aby se snizilo riziko poskozeni britu pri navlekani gufera.

Ale nekteri zde radi at da vazelinu nad gufero a to je spatne.
A jinak to ze nejaky vyrobce dava vazelinu ke guferu neznamena , ze je nezbytne nutne ji tam dat. Protoze pokud ano tak jak jsem jiz psal..bylo by to v manualu napsane.
Maznout si brit gufera vazelinou neni problem, ale vyplnit prostor mezi guferem a prachovkou uz problem je. Vazne skoda, ze nemam tu fotku jak ty vidle dopadly.



Joj, cuir, už toľko nemrauč, s tou vazelínou, už som ju odtiaľ vypatlal von , aj tam bola asi na nič, lapač prachu , radšej tie prachovky dám dole po každej jazde a to poutieram , ale aby bol aj Kohlstein spokojný tak tam kvôli nemu tršoilinku máznem vazelínu, dnes som sa na to vytento, ale včera áno.

PS: cuir, a ak sa odvolávaš na manuály, tak tam píšu tiež pekné ch...oviny. Napr: u Suzuki Inazuma GSX 750 olejový filter po dotyku dotiahnuť o dve otáčky. Mal som origo kľúč na to a som to utiahol jak hovädo o jednu, som zvedavý, ako to teraz povolím,

Naposledy editováno 16.09.2019 17:16:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

16.9.2019 v 22:36 | Nahoru | #26
cuir: Jo, ládovat vazelínu mezi gufero a prachovku asi fakt nemá smysl. U těch Ariete se uvádí, že by to mělo být v mezeře mezi břity. Přesněji řečeno mezi břitem a prachovkou gufera, protože vnější kroužek není těsnící v pravém slova smyslu.

Mimochodem, je zajímavé, jak moc lidi podceňují význam vnějšch prachovek. Kdysi jsem měnil gufera co pár tisíc kilometrů. Pak jsem vyměnil ztvrdlé prachovky za nové - a od té doby mi gufera drží desítky tisíc. A to používám proslulou značku Gumárny Zubří

(reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

16.9.2019 v 22:49 | Nahoru | #27

1100Virago píše: cuir: Jo, ládovat vazelínu mezi gufero a prachovku asi fakt nemá smysl. U těch Ariete se uvádí, že by to mělo být v mezeře mezi břity. Přesněji řečeno mezi břitem a prachovkou gufera, protože vnější kroužek není těsnící v pravém slova smyslu.

Mimochodem, je zajímavé, jak moc lidi podceňují význam vnějšch prachovek. Kdysi jsem měnil gufera co pár tisíc kilometrů. Pak jsem vyměnil ztvrdlé prachovky za nové - a od té doby mi gufera drží desítky tisíc. A to používám proslulou značku Gumárny Zubří



presne...

Tekoucí přetěsněná vidlice

17.9.2019 v 12:17 | Nahoru | #28
Na doporučení jsem pořídil toto:
https://www.motoline...da-marzocchi-50.html
Je to sice pro milovníky bahna, ale myslím, že by to mohlo fungovat... aspoň jako prevence.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

17.9.2019 v 13:00 | Nahoru | #29

krokoš píše: Joj, cuir, už toľko nemrauč, s tou vazelínou, už som ju odtiaľ vypatlal von , aj tam bola asi na nič, lapač prachu , radšej tie prachovky dám dole po každej jazde a to poutieram , ale aby bol aj Kohlstein spokojný tak tam kvôli nemu tršoilinku máznem vazelínu, dnes som sa na to vytento, ale včera áno....


Aby jsi se z toho vylekání hnedka nepotento ... Taky nepíšu, že tam toho peru kilo.
Pro bahňáky se dělají plastové přípravky pro každodení čištění, ale dá se to udělat i po domácku.


Naposledy editováno 17.09.2019 13:01:01

(reakce na) Tekoucí přetěsněná vidlice

17.9.2019 v 15:41 | Nahoru | #30
Kohlstein> veď som pár príspevkov vyššie písal, že mi slzili vidlice a som to vyčistil s tým plastovým pásikom, ja som si ho urobilo z pivovej fľaše a prestali tiecť. dúfam, že všetko nevytieklo, hahahaha a preto prestali.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist