bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přehřívá se, při jízdě ne
11.9.2019 v 18:14
..

Naposledy editováno 13.08.2020 10:23:41

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívá se, při jízdě ne

11.9.2019 v 18:37 | Nahoru | #1
řešil se zde nedávno podobný problém na jiné moto a nakonec vyřešeno, byla uvolněná vrtulka na vodním čerpadle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehřívá se, při jízdě ne

11.9.2019 v 18:41 | Nahoru | #2
JiriK84> Díky za názor. A jak si vysvetlujes problém, že když motorka vychladne, tak zůstane v nádržka plná vody a okruh místo aby byl plný vody je tam přetlak vzduchu? díky

Přehřívá se, při jízdě ne

11.9.2019 v 20:01 | Nahoru | #3
Dojde díky zhoršenému oběhu k mikrovaru a systém se natlakuje.................pokud by se to natlakovalo při relativně studeném motoru, tak by to mohlo být fouklé těsnění pod makovicí. Ale neplaš - nejdřív oprav pumpu a uvidíš.

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívá se, při jízdě ne

11.9.2019 v 21:31 | Nahoru | #4
A sahara porad bezi kdyz moto nechce schladnout ? Zkus vypnout svetla. Me kdyz sepne sahara na volnobeh a vypnu svetla tak slysim jak se rozebehne jeste vic.....tim jak pridas tak to vic dobiji, vetrak se vic toci a tim se to uchladi. Koukni na dobijeni ldyz to ke ohraty.

(reakce na) Přehřívá se, při jízdě ne

11.9.2019 v 21:44 | Nahoru | #5
wáca> Ano, běží stále až do nějakých 93, pak vypne. Problémy s dobíjením nejsou jak u studené tak i ohřáté motorky, díky :)

Přehřívá se, při jízdě ne

11.9.2019 v 21:49 | Nahoru | #6
Prostě musíš jezdit a ne stát

Přehřívá se, při jízdě ne

12.9.2019 v 07:45 | Nahoru | #7
řešil jsem to stejné nakonec byly povoleny svorníky na hlavě

(reakce na) Přehřívá se, při jízdě ne

12.9.2019 v 08:42 | Nahoru | #8

bajker2 píše: JiriK84> Díky za názor. A jak si vysvetlujes problém, že když motorka vychladne, tak zůstane v nádržka plná vody a okruh místo aby byl plný vody je tam přetlak vzduchu? díky



mozne duvody proc ti to tece do expanzky:
- vicko neudrzi predepsanej tlak
- okruh se z nejakeho duvodu prehriva (pricpanej radiator, spatne cerpadlo, zavzdusnenej system, mozna spatnej termostat)
- jeste me napada, ze by to mohlo delat nekde fouknute tesneni motoru a ti by se ti okruh tlakoval (nevim jestli je to mozny)

proc nenatece zpatky z expanzky zpatky
- spatne vicko
- pricpana hadicka (muze byt vevnitr odchlipnuta, ze pousti jen dovnitr, ale ne ven)
- a zase me napadato fouknute tesneni....okruh tim nebude uzavrenej a tim padem se nevytvori podtlak pro nasati vody zpatky (ale opet jen teorie, nejsem znalec)

Naposledy editováno 12.09.2019 09:19:11

Přehřívá se, při jízdě ne

12.9.2019 v 14:36 | Nahoru | #9
Tak Už mi asi zbývají pouze 2 věci, špatné těsnění pod hlavou a nebo dokonce praskla hlava.. Všechno ostatní zkontrolovaný, vše v pořádku. Víčko, termostat, pumpa, hadice. bez problémů. ale prostě v systému se stále objevuje tlak po jizde(jízda musí být delší, když najdu jenom 2 km na studeném motoru, vše v pořádku. ale jakmile se motor zahřeje, vzniká v okruhu tlak. Me už asi nezbývá jiná možnost než hlava off

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívá se, při jízdě ne

12.9.2019 v 15:00 | Nahoru | #10
zas kdyby byla prasknuta hlava, tak by bylo nekde videt (bilej kour, olej vode..).
Stejne tak tesneni...jedine ze by bylo poskozeny zpusobem, ze pousti jenom "ven".
Zkus to nastartovat s otevrenym vickem a sleduj jestli ti to nebublinkuje.

jeste me napada moznost, ze by si to nekde prisavalo vzduch (nejspis cerpadlo - tesneni), ale nedokazu si to v tlakovym systemu predstavit :)

Naposledy editováno 12.09.2019 15:04:44

(reakce na) Přehřívá se, při jízdě ne

12.9.2019 v 15:04 | Nahoru | #11

Jarrinn píše: zas kdyby byla prasknuta hlava, tak by bylo nekde videt (bilej kour, olej vode..).
Stejne tak tesneni...jedine ze by bylo poskozeny zpusobem, ze pousti jenom "ven".
Zkus to nastartovat s otevrenym vickem a sleduj jestli ti to nebublinkuje.


ta te moto co jsem řešil ja nebylo nikde nic , dokonce se nám to nepovedlo 2x vyvolat vubec až na potřetí.

Přehřívá se, při jízdě ne

12.9.2019 v 15:38 | Nahoru | #12
Já dojížděl s prasklou makovicí domů ze Švýcarska..............vyhodil jsem termostat a nenechával jsem motor pod zátěží.......do kopce jak embéčko, z kopce jako poršák. Nafouklo se mě to až při náloži v Alpách - jel jsem ve dvou a plně naložený. Mám starší Káčko od BMW a poznal jsem to tak, že jsem měl ohřátý pouze jeden chladič - druhý ledový a motor samozřejmě neuchladitelný............byl jsem tak nasr., že jsem BMW prodal. No a dneska mám v garáži dvě

Přehřívá se, při jízdě ne

14.9.2019 v 07:41 | Nahoru | #13
Je to víčko chladiče.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... Streetmoto 8 6.5.2016 v 08:06 COMATIK


TOPlist