bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papíry
10.9.2019 v 15:31
Mám pionyra s upraveným motorem na 4K bude problém to dostat na veteranske papíry ? Nebo to nemám radči ani zkoušet

Papíry

10.9.2019 v 16:04 | Nahoru | #1
Vyhledej si podmínky testace HV a pokud je splníš jistě müžeš.

Papíry

10.9.2019 v 20:31 | Nahoru | #2
Si myslíš, že ti bude sundávat při testaci hlavu, aby se podíval, kolik máš ve válci děr? Jestli to bude opticky vypadat jak má, tak žádný problém nebude. Teda pokud tam nemáš vějířovou hlavu a karbec Dellorto.

Naposledy editováno 10.09.2019 20:32:03

2 reakcí na tento příspěvek Papíry

11.9.2019 v 10:45 | Nahoru | #3
To by ten fichtl musel být TOP. Neříkám, že třeba není. Ale imo za mě sehnat jiný papíry. Testace je horší jak STK a pravidelnější. Úspora na pojistce u 50 ccm nestojí za řeč. Jinak na to samozřejmě 4 K válec nemá žádný vliv.

Apropo na kolik teď dostává fichtl STK, na 4 nebo na 6 let?

(reakce na) Papíry

11.9.2019 v 17:48 | Nahoru | #4
CB600> kolik jsi toho testoval? Neříkám, že kolem toho není administrativa, ale nijak složitá pokud opravdu splňuje podmínky na krajskou a klubovou testaci a u fechtla to opravdu asi nestojí za tu námahu. Taky to cosi stojí. Obnova testace je co 2 roky, Stk "50" asi není na 6 let. Ono sehnat papíry už taky nebude snadný, ale náhoda je blbec.

Naposledy editováno 11.09.2019 17:49:52

(reakce na) Papíry

11.9.2019 v 18:53 | Nahoru | #5

CB600 píše:

Apropo na kolik teď dostává fichtl STK, na 4 nebo na 6 let?


Motorky mají TK na 4 roky

1 reakcí na tento příspěvek Papíry

12.9.2019 v 10:34 | Nahoru | #6
cmiral: já právě netestoval nic, protože mě odradily ty testace a ještě s dvojnásobnou frekvencí a pořidil něco na papírech

No to si právě myslím, že fichtl je na 6 let. Takže ono troje testace nebo jednu stk je už celkem rozdíl za stejné období....

Papíry

12.9.2019 v 21:35 | Nahoru | #7
Fichtl STK co 4 roky, veteranske co 2 roky.

(reakce na) Papíry

13.9.2019 v 00:29 | Nahoru | #8

CB600 píše: cmiral: já právě netestoval nic, protože mě odradily ty testace a ještě s dvojnásobnou frekvencí a pořidil něco na papírech

No to si právě myslím, že fichtl je na 6 let. Takže ono troje testace nebo jednu stk je už celkem rozdíl za stejné období....



Že vždy nejvíc radí ti, co nic na zelených nemají

Papíry

13.9.2019 v 09:10 | Nahoru | #9
Nemusím mít nic na zelených, abych dal relevantní odpověď . Odpovídám v hlubším kontextu a ten je, že borec tady v jiných tématech řeší tuningovou hlavu válců, tuningový řidítka s hrazdou a ani nevím, co dalšího tam má, nebo v jakém stavu to má... Pak by ta testace nejspíš neprošla na rozdíl od normální STK.

V 17 letech se prostě řeší víc tuning než nějaká veteránistika

Naposledy editováno 13.09.2019 09:11:24

Papíry

5.10.2019 v 10:38 | Nahoru | #10
Při testaci se úpravy motoru, pokud nejsou jasně viditelné ( jiný filtr, vějířová hlava...) nezkoumají. Pokud je stroj v pěkném a hlavně původním stavu , resp. s dobovými doplňky, lze ho otestovat. Např. leštěné kanály nebo jiné vrtání motoru testační komisaře nezajímají.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist