globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: údržba
spojka , rozvody ,kdy měnit svíčky a další užitečné rady.

1 reakcí na tento příspěvek údržba

9.9.2019 v 13:53 | Nahoru | #1
Co tahle nastudovat Manuál

(reakce na) údržba

9.9.2019 v 14:01 | Nahoru | #2
-Ajk--> v českém jazyce jsem ho nesehnal , poraď , dík

údržba

9.9.2019 v 14:52 | Nahoru | #3
Jen jezdit, italský mašiny jsou bezúdržbový

údržba

10.9.2019 v 11:12 | Nahoru | #4
Kazdych 10 000km nebo rok
Kontrola - volnobezna smes, prevod, loziska v krku, loziska v kole, brzdovy disk, vzduchovy filtr, palivova hadice, brzdove hadice, dotazeni sroubu atd.
Serizeni ventilů
Vymena - olejovej filtr, olej v prevodovce, olej v motoru, olej v kardanu, "Vnejsi" svicky

Kazdych 20 000km nebo 2 roky
Kontrola remene alternatoru
Vymena - vzduchovy filtr, brzdovka. "Vnitrni" svicky, olej ve vidlicich

kontrola brzdovych desek a podobny ptakoviny vypisovat nebudu

Naposledy editováno 10.09.2019 11:16:38

údržba

10.9.2019 v 11:36 | Nahoru | #5
Dik za rady

údržba

11.9.2019 v 20:52 | Nahoru | #6
Je na MG Breva servis na Pardubicku , dík

údržba

17.10.2019 v 11:18 | Nahoru | #7
Spojka vydrží přes 100tis.km, v 50tis.km vyměnit řemen k altiku, jinak už ti vše zaznělo...

údržba

17.10.2019 v 11:47 | Nahoru | #8
Zduř!
Tak, vše dle Jarrinna.
Mašina tě na to upozorní sama, když to máš dobře nastaveno v palubním počítači. To tě na dislpeji začne otravovat "hasák".
A všechno je tu na motorkářích. Manuály si stáhni tady na té stránce skoro dole. Zkus, který je nejlepší. Je to celkem intuitivní i s fotkama.
https://www.motorkar...uzzi-breva-1100.html

2 reakcí na tento příspěvek údržba

26.10.2019 v 17:23 | Nahoru | #9
Je náročné sundat nádrž a vyměnit vnitřní svíčky u brevy 1100

(reakce na) údržba

27.10.2019 v 12:02 | Nahoru | #10
motočep> nádrž je dole hned, k vnitřním svíčkam je přístup jak k penězům, ale viděl jsem několikrát, že to jde.
Bacha na fajfky, může se stát, že nepřežije / nepřežijí..

(reakce na) údržba

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2019 v 16:21 | Nahoru | #11
motočep> U té nádrže ne nejdůležitější nezničit plastovou koncovku, do které je zastrčená hadička.
Jak se dá zníčit:
1. Když to nepude rozpojit a zkusíš to násilím, většinou ta koncovka rupne a blbě se shání. Musí se jemně několikrát zkoušet, než se zakouslé čelisti z hadičky uvolní a ona vypadne ven.
2. Když pak tu nádrž položíš na zem a koncovkou se opírá o zem, bacha na to.

Myslím, že se ke svíčkám nedostaneš, dokud nesundáš i airbox. Ale možná jo. I když to vypadá složitě, není - viz manuál, co jsem ti tu na něj dal odkazy.

Jde to celé najít na trubce. Nějaký polák to tam celkem zručně rozebírá.

A Vnitřní svíčky jsou malinké, takže potřebuješ svíčák jak na sekačku.

údržba

6.11.2019 v 20:43 | Nahoru | #12
Dík za radu , ještě se chci zeptat na šustící spojku .

údržba

7.11.2019 v 09:09 | Nahoru | #13
Šustící spojka je u Guzziny normální. včetně lehkého klapání ventilů.

Naposledy editováno 07.11.2019 09:28:01

údržba

29.12.2019 v 16:47 | Nahoru | #14
breva 1100 , jaký je rozměr klíče na vnitřní svíčky , dík

údržba

30.12.2019 v 19:35 | Nahoru | #15
klíč jsem vyrobil z trubkového a svíčky jsou venku , všem pěkný nový rok.

údržba

24.3.2020 v 12:52 | Nahoru | #16
Čau chlapi ví někdo které relé je startovací , jsou tam tři stejný a jedno větší . Koukal jsem na partsdepot díly a tam to mají trochu jinak
Děkuji

údržba

24.3.2020 v 13:15 | Nahoru | #17
Jdou do něj 4 dráty, jeden je žlutý a ten je potřeba vypreparovat ven a zaizolovat, už nebude potřeba.
Pak místo něj natáhnout od + kontaktu baterie drát ideálně s pojistkou (běžně se dává 10A) .

Dej do Google "Breva nestartuje" a vyjede Ti odkaz na vlákno z webu motoguzziclubbohemia, tam je to hezky popsáno a myslím že i nějaké odkazy na obrázky by tam měly být

údržba

24.3.2020 v 19:12 | Nahoru | #18
Dík za odpověd , ale jsou tam tři úplně stejný relátka tak jen doufám , že do každého nevede žlutý kabel . Zítra na to kouknu , Čau a dík.

údržba

24.3.2020 v 20:36 | Nahoru | #19

údržba

25.3.2020 v 21:23 | Nahoru | #20
Zdravím a dík za technickou podporu , podařilo se mi sehnat pouzdro na pojistku s kabelem ( všude zavřeno ) .prohlídl jsem všechna tři relé a žlutý kabel je opravdu jen jeden , za půl hodiny hotovo , několik startů tak snad dobrý. Čau

1 reakcí na tento příspěvek údržba

14.5.2020 v 11:04 | Nahoru | #21
V sobotu jdu zkusit Repre moto v Opavě - 60 000km servis. Jsem zvědav, jestli dobré recenze nelžou...

(reakce na) údržba

14.5.2020 v 12:50 | Nahoru | #22
staroch30> myslím že budeš spokojen

údržba

5.6.2020 v 20:44 | Nahoru | #23
Myslím, že jsem spokojený. Pan Gelnar na mě působil příjemně a taky mi dost věcí poradil.

1 reakcí na tento příspěvek údržba

19.6.2020 v 07:59 | Nahoru | #24
No, tak s odstupem času jsem našel nějaký ten renonc.

Jako žádný snad průser doufám není, ale asi se s tím moc nemazlili. Dotáhl jsem si dva nedotažené šrouby na vaně, kterou přetěsňovali (možná se to povolilo jízdou?), a přemontoval jsem si palubovku do správné polohy, protože ji namontovali prohnutou jak luk, takže když jsem na ni zmáčkl knoflík, tak jsem ji centimetr promáčkl. Působilo to jak od číňanů.
Jak říkám, žádná hrůza, jen doufám, že k tomu, co je uvnitř a není vidět, nepřistupovali stejně. Asi nějaký mladý mechoš, nebo co.
Co šlo, jsem si překontroloval, tak snad se nic nevysere.
Asi se to naučím a budu si všechno servisovat sám.

údržba

3.7.2020 v 18:36 | Nahoru | #25
Čau synci, chci si poštelovat vůli v řízení. A podle manuálu mám prý napřed povolit ten prostřední šroub na 14-ku imbusák. Jenže to nejde ani za prase. Není tam nějaká finta?
Jestli je třeba jen hrubá síla bez mozku, nasadím metrovou trubku... možná otočím z celou motorkou

(reakce na) údržba

13.7.2020 v 08:47 | Nahoru | #26

staroch30 píše: No, tak s odstupem času jsem našel nějaký ten renonc.

Jako žádný snad průser doufám není, ale asi se s tím moc nemazlili. Dotáhl jsem si dva nedotažené šrouby na vaně, kterou přetěsňovali (možná se to povolilo jízdou?), a přemontoval jsem si palubovku do správné polohy, protože ji namontovali prohnutou jak luk, takže když jsem na ni zmáčkl knoflík, tak jsem ji centimetr promáčkl. Působilo to jak od číňanů.
Jak říkám, žádná hrůza, jen doufám, že k tomu, co je uvnitř a není vidět, nepřistupovali stejně. Asi nějaký mladý mechoš, nebo co.
Co šlo, jsem si překontroloval, tak snad se nic nevysere.
Asi se to naučím a budu si všechno servisovat sám.



Tak zatím motorka OK.
To, co jsem psal byly asi jen drobnosti. Takže jsem spokojenej.

Co se týče toho středového šroubu... Metrová trubka a šlo to.

Edit: Já si tu tak píšu sám, ale třeba to někomu pomůže.

Naposledy editováno 13.07.2020 08:48:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna gufera kliky Moto Guzzi Brev... Moto Guzzi Breva 1100, Moto Guzzi Breva 850, Moto Gu... ArtistaCZ 9 11.2.2024 v 19:17 MG1151
Moto Guzzi Breva 1100 -Kontrolka dá... Moto Guzzi Breva 1100 78ms 6 3.9.2023 v 20:54 78ms
Málo dobíjí Moto Guzzi Breva 1100 motočep 20 9.6.2023 v 20:31 Fueltank
Breva 1100 Moto Guzzi Breva 1100 Causus 4 18.4.2023 v 18:29 dva_hrnce
Kupujem Brevu 1100 - na čo si dať p... Moto Guzzi Breva 1100 micindev 14 23.2.2023 v 23:29 micindev

TOPlist